Peršokti prie turinio


Nuotrauka

koks tai voztuvas ?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 48

#41 Marzas

Marzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 14
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2013 vasario 10 - 18:48

per ERG vostuva skverbiasi tepalas . Kas gali buti? :pug: 406 2.0 HDI
  • 0

#42 Me gusta

Me gusta
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 90
  • Vieta:Utena/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Hdi. Citroen Xm 2,1 TD

Parašyta 2013 vasario 10 - 20:39

Posted Image

per EGR vortuva ar per sita oro sklende (nuotr. virsuje) ?
  • 0
Bamperių, ,,farų'' radiatorių, įvairiu plasmasiu remontas

#43 Marzas

Marzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 14
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2013 vasario 15 - 07:59

Posted Image

per EGR vortuva ar per sita oro sklende (nuotr. virsuje) ?

per erg voztuva :dntknw:
  • 0

#44 tom

tom
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 hdi

Parašyta 2013 gegužės 15 - 12:33

cia yra oro dozatorius,,na blogai kad neparasai koks varyklis tai tenka spelioti tai turbut 2,2 hdi

va cia 15, 16 nr tavo detale http://www.auto-part...DhOWgOzwGQbsQ==

sveiki,
noreciau paklausti, o kaip veikia abu dozatoriai (vienas auksciau, kitas zemiau stovintys)? Ar gerai suprantu, kad vienas prie aukstu, o kitas prie zemu apsuku dirba? jei klystu pataisykit kolegos..

Aciu!
  • 1

#45 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2013 gegužės 15 - 14:02

leido pas mane pro ten,,pritraukia turbina is alsuoklio to tepalo,,galvojau is pradziu kad pro turbina varo i ten,,bet pasirodo is alsuoklio tai ant alsuoklio zarnos pastaciau tepalo gaudikle,na atstoinika,,tai daba daug maziau ten tepaluojasi,,o isbandziau paprastai numoviau alsuoklio zarna ir nuleidau i apacia ir isvaliau visus vamzdzius ,tai po 5000 km paziurejau buvo vamzdziai svarus,tai ride kad turbina nekalta

ant kurios pastatei ?
Posted Image

ir is ko gaudykle padarei ? ar pirkai ? imesk kaip atrodo
  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#46 Justice

Justice
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 21
  • Automobilis:307 hdi

Parašyta 2013 lapkričio 06 - 12:21

sklende turi buti atsidarius ar uzsidarius uzvedus masina? Dekui
  • 0

#47 Sawsajnej

Sawsajnej
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Automobilis:Peugeot 406 2l hdi

Parašyta 2013 lapkričio 11 - 02:29

apie egr, pries isvlydamas egr, turejau zymiai bukesne masina traukos atveju, kazkokia gumine, po isvalymo masina tapo dinamiskesne akseleruojant, variklio darbas tapo svelnesnis ir maziau vibraciju, sumazejo kuro sanaudos nezymiai, bet jos sumazejo. kiek as suprantu, neveikiant egr, pats kompas bando kompensuoti ir tvarkyti variklio darba, kuro padavimas padideja, misinys tampa riebesnis, del to pakyla kuro sanaudos, bei tarsa, kadangi ne visas kuras speja sudegti, jei egr veikia, tai galis duju yra grazinama i kolektoriu, todel kompas automatiskai mazina kuro padavimo kieki. jei suprantu klaidingai butinai pataisykite :)
  • 0

#48 waidasas

waidasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1
  • Vieta:Pasvalys
  • Automobilis:Peugeot 307 sw

Parašyta 2016 birželio 12 - 16:17

Sveiki. Gal kasnors galetu pasakyti kada vakumas darineja ta egr? Nes numovus slangute ji neikiek netraukia oro i save, nei kuriant masina, nei gazuojant.


  • 0

#49 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 birželio 12 - 17:04

Sveiki. Gal kasnors galetu pasakyti kada vakumas darineja ta egr? Nes numovus slangute ji neikiek netraukia oro i save, nei kuriant masina, nei gazuojant.

Darineja ant laisvu ir esant daliniai apkrovai.

 

 

apie egr, pries isvlydamas egr, turejau zymiai bukesne masina traukos atveju, kazkokia gumine, po isvalymo masina tapo dinamiskesne akseleruojant, variklio darbas tapo svelnesnis ir maziau vibraciju, sumazejo kuro sanaudos nezymiai, bet jos sumazejo. kiek as suprantu, neveikiant egr, pats kompas bando kompensuoti ir tvarkyti variklio darba, kuro padavimas padideja, misinys tampa riebesnis, del to pakyla kuro sanaudos, bei tarsa, kadangi ne visas kuras speja sudegti, jei egr veikia, tai galis duju yra grazinama i kolektoriu, todel kompas automatiskai mazina kuro padavimo kieki. jei suprantu klaidingai butinai pataisykite  :)

Na, neesme, ka jis ten bando kompensuoti ir ko nebando, tiesiog yra sutrikes valdymas. Kompas kaip tik nori daugiau oro, o egr'as pusiau atidarytas (kaip pvz) pastriges buna ir vietoj to gaunasi blogas misinys, dumai, masina buka ir nevaziuoja. Na, is esmes egr'as leidzia mazinti teorini cilindro turi ir is to isplaukia, kad atseit maziau kuro ipurskiama. Praktikoje gi, to skirtumo niekas nepajaus, o pridejus kastus uz egr'o eksploatavima paaiskeja, kad jei nesi uzketejes zaliukas vargu ar jis tau bus reikalingas. -1 vakuumo konturas, variklis kvepuoja svieziu oru, paemimo kolektoriuje nesusidaro suodziu ir tepalo produktas (tokia bjauri mase, kuri paskui ir pati egr'o padavima uzkemsa ir visa kolektoriu. 


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 birželio 12 - 17:10

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0