koks tai voztuvas ?
#41
Parašyta 2013 vasario 10 - 18:48
#42
Parašyta 2013 vasario 10 - 20:39
per EGR vortuva ar per sita oro sklende (nuotr. virsuje) ?
#43
Parašyta 2013 vasario 15 - 07:59
per erg voztuvaper EGR vortuva ar per sita oro sklende (nuotr. virsuje) ?
#44
Parašyta 2013 gegužės 15 - 12:33
sveiki,cia yra oro dozatorius,,na blogai kad neparasai koks varyklis tai tenka spelioti tai turbut 2,2 hdi
va cia 15, 16 nr tavo detale http://www.auto-part...DhOWgOzwGQbsQ==
noreciau paklausti, o kaip veikia abu dozatoriai (vienas auksciau, kitas zemiau stovintys)? Ar gerai suprantu, kad vienas prie aukstu, o kitas prie zemu apsuku dirba? jei klystu pataisykit kolegos..
Aciu!
#45
Parašyta 2013 gegužės 15 - 14:02
ant kurios pastatei ?leido pas mane pro ten,,pritraukia turbina is alsuoklio to tepalo,,galvojau is pradziu kad pro turbina varo i ten,,bet pasirodo is alsuoklio tai ant alsuoklio zarnos pastaciau tepalo gaudikle,na atstoinika,,tai daba daug maziau ten tepaluojasi,,o isbandziau paprastai numoviau alsuoklio zarna ir nuleidau i apacia ir isvaliau visus vamzdzius ,tai po 5000 km paziurejau buvo vamzdziai svarus,tai ride kad turbina nekalta
ir is ko gaudykle padarei ? ar pirkai ? imesk kaip atrodo
'89 205 CJ 1.4TU
#46
Parašyta 2013 lapkričio 06 - 12:21
#47
Parašyta 2013 lapkričio 11 - 02:29
#48
Parašyta 2016 birželio 12 - 16:17
Sveiki. Gal kasnors galetu pasakyti kada vakumas darineja ta egr? Nes numovus slangute ji neikiek netraukia oro i save, nei kuriant masina, nei gazuojant.
#49
Parašyta 2016 birželio 12 - 17:04
Sveiki. Gal kasnors galetu pasakyti kada vakumas darineja ta egr? Nes numovus slangute ji neikiek netraukia oro i save, nei kuriant masina, nei gazuojant.
Darineja ant laisvu ir esant daliniai apkrovai.
apie egr, pries isvlydamas egr, turejau zymiai bukesne masina traukos atveju, kazkokia gumine, po isvalymo masina tapo dinamiskesne akseleruojant, variklio darbas tapo svelnesnis ir maziau vibraciju, sumazejo kuro sanaudos nezymiai, bet jos sumazejo. kiek as suprantu, neveikiant egr, pats kompas bando kompensuoti ir tvarkyti variklio darba, kuro padavimas padideja, misinys tampa riebesnis, del to pakyla kuro sanaudos, bei tarsa, kadangi ne visas kuras speja sudegti, jei egr veikia, tai galis duju yra grazinama i kolektoriu, todel kompas automatiskai mazina kuro padavimo kieki. jei suprantu klaidingai butinai pataisykite
Na, neesme, ka jis ten bando kompensuoti ir ko nebando, tiesiog yra sutrikes valdymas. Kompas kaip tik nori daugiau oro, o egr'as pusiau atidarytas (kaip pvz) pastriges buna ir vietoj to gaunasi blogas misinys, dumai, masina buka ir nevaziuoja. Na, is esmes egr'as leidzia mazinti teorini cilindro turi ir is to isplaukia, kad atseit maziau kuro ipurskiama. Praktikoje gi, to skirtumo niekas nepajaus, o pridejus kastus uz egr'o eksploatavima paaiskeja, kad jei nesi uzketejes zaliukas vargu ar jis tau bus reikalingas. -1 vakuumo konturas, variklis kvepuoja svieziu oru, paemimo kolektoriuje nesusidaro suodziu ir tepalo produktas (tokia bjauri mase, kuri paskui ir pati egr'o padavima uzkemsa ir visa kolektoriu.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 birželio 12 - 17:10
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0