TIngėjo teptis turbūt, nes darbo tai ten numaut žarnelę nuo trišakio ir užmaut tiesiai ant turbo selenoido, arba į EGR selenoido atšaką įkišt šaratą
EGR Vožtuvas
#201
Parašyta 2015 rugpjūčio 20 - 07:02
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#202
Parašyta 2015 rugpjūčio 20 - 08:57
Tai siulot vakuma uzglusint einanti is egr i solenoida ?
Tadai, gali placiau kur ka numaut ir uzmaut
Taip jau yra, kuo daugiau pridedi KW tuo daugiau "kaseku" lenda. Su ta leisgyve gal net originale sankaba gal dar vaziuotum ir vaziuotum, o dadedi nm prie zemu ir iskart apsiverkia. Teks valeo vienmasi deti, bent jau pas mane ant 2.2 tai geras apkrovas kolkas atlaiko, nei slidymu nei ko...Tai vat del resurso neaisku dar
Ir as apie tai mastau, nes dvimasis nelaikys jauciu ir kitas paimtas. Kaip tas vienmasis? Garsu neskleidzia jokiu ? Nes puse zmoniu teigia apie garsus kazkokius atsirandancius
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 rugpjūčio 20 - 08:51
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#203
Parašyta 2015 rugpjūčio 20 - 12:32
ne garsai o drebėjimas, bet čia turbūt priklauso nuo to kas deda
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 rugpjūčio 20 - 12:32
#204
Parašyta 2015 rugpjūčio 20 - 15:59
esu skaites, kitiem ir garsai sklinda.
kazi kaip kitaip idesi , yra kokios reiksmes, dedant smagrati, diskatoriu ? juk kitaip belekaip ir neidesi
su laiku kreipsiuos i kokona del vienmsasio visgi.. geriau bus nei dvimasis kuris kada vel nusprogs
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#205
Parašyta 2015 rugpjūčio 20 - 16:16
esu skaites, kitiem ir garsai sklinda.
kazi kaip kitaip idesi , yra kokios reiksmes, dedant smagrati, diskatoriu ? juk kitaip belekaip ir neidesi
su laiku kreipsiuos i kokona del vienmsasio visgi.. geriau bus nei dvimasis kuris kada vel nusprogs
Nu visokiu ciudu buna...Bet siaip neidesi kitaip Pas mane 2.2, ne 2.0 tai ta irgi turek raumeny, gali kazkas skirtis. Idejus pajutau tik, kad ant salto labiau girdisi, kad dyzelis (tar-tar-tar). Ir viskas. Pedalas minkstesnis, metant begius jokiu ten didesniu trukciojimu ar pan....Siaip pats diskas su spiruoklem puikiai atlieka (pagal pojucius) dvigubo smagracio darba. Jokiu drebejimu ar dar kokiu biesu neturi buti, ne "valodzios" ten ta Valeo sankaba projektavo
#206
Parašyta 2015 rugpjūčio 20 - 16:19
Nu visokiu ciudu buna...Bet siaip neidesi kitaip Pas mane 2.2, ne 2.0 tai ta irgi turek raumeny, gali kazkas skirtis. Idejus pajutau tik, kad ant salto labiau girdisi, kad dyzelis (tar-tar-tar). Ir viskas. Pedalas minkstesnis, metant begius jokiu ten didesniu trukciojimu ar pan....Siaip pats diskas su spiruoklem puikiai atlieka (pagal pojucius) dvigubo smagracio darba. Jokiu drebejimu ar dar kokiu biesu neturi buti, ne "valodzios" ten ta Valeo sankaba projektavo
tai taip, desiu koks priklauso 2,0 hdi ;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#207
Parašyta 2015 rugpjūčio 20 - 16:20
tai taip, desiu koks priklauso 2,0 hdi ;)
As ne apie tai, as apie pacia konstrukcija ir ta kaip variklis i ja reaguos. Noriu pasakyti, kad glautinis pojutis gali skirtis 2.2 ir 2.0. Suprantu, kad desi komplekta skirta 2.0.
#208
Parašyta 2015 rugpjūčio 20 - 16:55
As ne apie tai, as apie pacia konstrukcija ir ta kaip variklis i ja reaguos. Noriu pasakyti, kad glautinis pojutis gali skirtis 2.2 ir 2.0. Suprantu, kad desi komplekta skirta 2.0.
tikrai taip, masciau ir as apie tai, kekvienas variklis savaip reguoja i pakeitimus.. su 2.0 neaisku kaip bus.
kiek skaiciau - pusei zmoniu viskas ok, skirtumo nepajaucia - kitiem buna anomaliju prasidejusiu is karto ar po poros keliu menesiu...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#209
Parašyta 2015 rugpjūčio 23 - 14:07
#210
Parašyta 2015 rugpjūčio 23 - 14:25
O jis variklį turi?
#211
Parašyta 2015 rugsėjo 20 - 19:29
kaip nukalt tuos suknistus EGR varztelius 2 vnt, taip prikepe, nurudije nuo karscio, kad su raktu vos uzdejus zelysi. - gal kaip nors isprievartauciau, o kaip prie kito prieit, prie kurio vos tik ranka teuzdedu ? 2.0 hdi 80kw. varikli imt lauk, vien del to kad tinkamai pasalint EGR ?
gal kas kokiu pasiulymu ?
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 rugsėjo 20 - 19:30
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#212
Parašyta 2015 rugsėjo 20 - 19:46
katruos 2? kur zemai po kaire ? na reik exprerimentuot,gal su kokiom fiksuojanciom replem neprieitum?kaip nukalt tuos suknistus EGR varztelius 2 vnt, taip prikepe, nurudije nuo karscio, kad su raktu vos uzdejus zelysi. - gal kaip nors isprievartauciau, o kaip prie kito prieit, prie kurio vos tik ranka teuzdedu ? 2.0 hdi 80kw. varikli imt lauk, vien del to kad tinkamai pasalint EGR ?
gal kas kokiu pasiulymu ?
#213
Parašyta 2015 rugsėjo 20 - 19:48
kaip nukalt tuos suknistus EGR varztelius 2 vnt, taip prikepe, nurudije nuo karscio, kad su raktu vos uzdejus zelysi. - gal kaip nors isprievartauciau, o kaip prie kito prieit, prie kurio vos tik ranka teuzdedu ? 2.0 hdi 80kw. varikli imt lauk, vien del to kad tinkamai pasalint EGR ?
gal kas kokiu pasiulymu ?
Meginai pakaitint? Nėra ten apėje rudim?
#214
Parašyta 2015 rugsėjo 20 - 20:22
katruos 2? kur zemai po kaire ? na reik exprerimentuot,gal su kokiom fiksuojanciom replem neprieitum?
Meginai pakaitint? Nėra ten apėje rudim?
pacio EGR pagrindiniai du varztai 10mm verzles. 1 verzle matoma - kita pasislepus. su replem sunkiai ten, fiksuojanciu neuzdesiu. nes ir rakteli ne itin dideli vos eina italpint.
del kaitinimo, paskutiniu atveju jauciu reiks palikt kokiam meistreliui kad pabandytu tai ., bet kaip prie to pasislepusio daeit..
ciela diena jauciu reiks paskirt, ziurejimui ir mastymui
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#215
Parašyta 2015 rugsėjo 20 - 21:12
pacio EGR pagrindiniai du varztai 10mm verzles. 1 verzle matoma - kita pasislepus. su replem sunkiai ten, fiksuojanciu neuzdesiu. nes ir rakteli ne itin dideli vos eina italpint.
del kaitinimo, paskutiniu atveju jauciu reiks palikt kokiam meistreliui kad pabandytu tai ., bet kaip prie to pasislepusio daeit..
ciela diena jauciu reiks paskirt, ziurejimui ir mastymui
Nebrangiai toks geras dalykėlis kainuoja. Puikiai galima pakaitint varštus pats.
#216
Parašyta 2015 spalio 17 - 04:45
Sveiki, gal kam teko plaut egr ir kolektoriu ant 607 2,2dyz? ar labai problematiska nuimt ne servizo salygom? Masina prastai traukia nors suodziu filtro jau nera, isplovus oro srauto matuokle truputi pagerejo bet nepakankamai, ratai r16... Pazystami sako kad greiciausiai nuo suodziu egr voztuve ir kolektoriuje praejimas bus susiaurejes del to masinai nepakanka oro. Ir siandien pastebejau kad gazuojant slangos nuo turbinos gan lengvai susispaudzia (nesusidaro didelio slegio), varianta kad chana turbinai kolkas atidedu nes gazuojant girdisi svilpimas, masina nedumija ir nors ir po mazu slegiu oras is turbinos ateina...
Šį pranešimą redagavo Gaboras: 2015 spalio 17 - 04:54
#217
Parašyta 2015 spalio 17 - 07:19
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#218
Parašyta 2015 spalio 17 - 07:27
Sveiki, gal kam teko plaut egr ir kolektoriu ant 607 2,2dyz? ar labai problematiska nuimt ne servizo salygom? Masina prastai traukia nors suodziu filtro jau nera, isplovus oro srauto matuokle truputi pagerejo bet nepakankamai, ratai r16... Pazystami sako kad greiciausiai nuo suodziu egr voztuve ir kolektoriuje praejimas bus susiaurejes del to masinai nepakanka oro. Ir siandien pastebejau kad gazuojant slangos nuo turbinos gan lengvai susispaudzia (nesusidaro didelio slegio), varianta kad chana turbinai kolkas atidedu nes gazuojant girdisi svilpimas, masina nedumija ir nors ir po mazu slegiu oras is turbinos ateina...
Kelintu metu cia tas 2.2 ir su kiek kw? Jei 98, tai atjunk vakuumo slanga nuo egr'o voztuvo ir bus tau masina be egr'o. O siaip diagnostika gerai parodys kas kaip.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 spalio 17 - 07:27
#219
Parašyta 2015 spalio 17 - 10:51
2004 98kw sita problema del traukos jau nuo tada kai pirkau masina, pradzioje buvo kiauras interkuleris ir uzsikimses fap filtras, bet pasalinus sias problemas galios atsirado ne per daugiausiai, kai salino suodziu filtra dare diagnostika tai jokiu kitu klaidu nemete...
#220
Parašyta 2015 spalio 17 - 13:34
2004 98kw sita problema del traukos jau nuo tada kai pirkau masina, pradzioje buvo kiauras interkuleris ir uzsikimses fap filtras, bet pasalinus sias problemas galios atsirado ne per daugiausiai, kai salino suodziu filtra dare diagnostika tai jokiu kitu klaidu nemete...
Diagnostika ir klaidu nuskaitymas du skirtingi dalykai.
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0