Jump to content


Photo

EGR Vožtuvas


  • Please log in to reply
271 replies to this topic

#221 Pixelis

Pixelis
  • Senbuviai
  • posts 63
  • Automobilis:Peugeot 306

Posted 2015 November 26 - 18:53

Sveiki

 

Turiu problemą su savo 807 2,2 Hdi 97 Kw.

Nusprogo membrana su kojele. Kodas 0363.94

Bandžiau įkelti paveikslėlį, bet neradau kaip. Jeigu nesunku lai specai pažiūri googleje apie ką kalbu ir gal būt patars kur man jos ieškoti Lietuvoje, nes pagal kodą  nieko panašaus nerandu.


  • 0

#222 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • posts 1,531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Posted 2015 November 26 - 22:27

Sveiki

Turiu problemą su savo 807 2,2 Hdi 97 Kw.
Nusprogo membrana su kojele. Kodas 0363.94
Bandžiau įkelti paveikslėlį, bet neradau kaip. Jeigu nesunku lai specai pažiūri googleje apie ką kalbu ir gal būt patars kur man jos ieškoti Lietuvoje, nes pagal kodą nieko panašaus nerandu.

Yra tam tema su begale postų apie tai, kam naują temą kurti?
  • 0

thumb.png


#223 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2015 November 27 - 10:44

Jei reik galiu suveikt nauja - 35e.siaip ir sena galima sutaisyt kartais, bet ne visada..


Edited by pauliusj, 2015 November 27 - 10:44.

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#224 Užpurvis

Užpurvis
  • Forumo naujokai
  • posts 1
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Astra

Posted 2016 May 09 - 11:57

Sveiki.Noriu papasakoti APIE EGR voztuvo isprogramavima ir FAP filtro salinima.Zinoma ,kam aktuali tema galite perskaityti .Praejusiais metais turejau problema del uzsidegancios vis engine lemputes prietaisu skydelyje ir metamos klaidos depullution system faulty.Masina pradejo trukcioti,jausmas buvo toks lyg pavaru dezeje dantraciai nesueina.taigi pradejau dometis remonto kainomis,nes vaziavimas tapo nebepanasus i vaziavima.Vien egr voztuvu kaina pribloske,plius fap filtro keitimas,plius darba ,nebeturejau zodziu.Taigi is klubieciu suzinojau ,kad galimas EGR voztuvo isprogramavimas bei FAP filtro pasalinimas tam,kad isspresti sia problema.Taigi kreipiausi pas klubieti LAIMONA siuo klausymu.Pradzioje dvejojau,bijojau ar nebus blogai,nes informacijos siuo klausymu turejau labai mazai.Bet galiausiai ryzausi.Procedura Laimonas atliko ir atliktu darbu likau labai patenkintas. :) Dingo lemputes mirkciojimas,nebera klaidos ,dingo masinos trukciojimai,dabar visai kitamasina,pastebetas ir didesnis jautrumas,jausmas lyg gyvesne masina tapo. Zinojau ,kad uz metu reikes varyti technikine tad po visko bijojau ar nebus dumingumas per didelis.Taigi Kovo 5 diena variau technikine ,dumingumas vos 0.20 kai leistina riba net iki 3.00 :) Taigi finale,kas galvojate,dvejojate del sios proceduros patikimumo galiu pasakyti nera ko bijoti.Isbandziau ,sutaupiau kalna pinigu ir esu patenkintas rezultatu.Zinoma dar priklauso kas ir kaip atliks .Visiem kas is pajurio ar vidurio lietuvos patarciau kreiptis pas klubieti LAIMONA.Sekmes visiems :)

Kaip su LAIMONU susisiekti?


  • 0

#225 Wycka

Wycka
  • Nariai
  • posts 88
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 307 SW

Posted 2016 May 09 - 14:06

dažnu atveju padeda paieška... o dar galima ir telefonu susisiekti


  • 0

#226 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • posts 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Posted 2017 February 24 - 20:58

16931188_348791885521794_2117787117_o.jp

 

Va koks geras tas EGR, smagu buvo pamatyt isiurbimo kolika, uzglusinau ta velnio daigta su plokstele, poto vesim isprogramuot.. 


  • 0
Nuotrauka

#227 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2017 February 25 - 09:48

Jei ne kiauras, būtų pakakę žarnelę numaut ir užkišt


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#228 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2017 February 25 - 14:57

Aha, ant pirmos kartos 2.0 hdi dzekicianu nebuna, tik i kompa error'as.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#229 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2017 February 25 - 19:27

Aha, ant pirmos kartos 2.0 hdi dzekicianu nebuna, tik i kompa error'as.


Ir kura dozuoja neteisingai :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#230 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2017 February 25 - 22:53

Ir kura dozuoja neteisingai :)

Hmz, o konkreciau? Tas blogai? Ir kaip tai pasireiskia? Mano pirmas 2.0hdi jau 7tus metus taip vazineja, uzglusinta slangele, pas trecia seimininka lietuvoj :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#231 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2017 February 26 - 01:49

Kompas atidarinėja EGRą ir kuro pilna pagal matuoklės duomenis plius atvirą EGRą (yra algoritmas, kaip vertina per EGRą ateinančio oro kiekį).

Kad su EGRu kažkas negerai, kad ir supranta, bet nuokrypis ne toks didelis, kad rėktų. Šiaip tai kaip papuola su tais srautais. Esu matęs pačių seniausių 98-99 metų Boschų, kuriem atjungus žarnelę klaida pasirodo gana greitai, per pirmas valandas, arba mokant tinkamai pagazuot, galima ir vos ne iškart. O kiti metų metus be klaidų važinėja. Taip pat ir RHY Siemens, yra tekę matyt tokį, kuriam vos numauni žarnelę, jau po 10sekundžių turi džeki čaną, nes nesusireguliuoja srauto. O kitas žinomas toks pats dvilitris RHY Siemens važinėja jau keli metai ir nei lemputės, nei net klaidos atminty nebūna.

Aš, beje, irgi už programavimą. Bet šiuo atveju buvo kalba apie glušinimus plokštele. Tai tas glušinimas nėra būtinas, jei vožtuvas nėra pastrigęs atviras ir jei nėra plyšus pūslės membrana, kai pradeda tepalas bėgti laukan per EGRą.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#232 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2017 February 26 - 08:09

Hmz, o konkreciau? Tas blogai? Ir kaip tai pasireiskia? Mano pirmas 2.0hdi jau 7tus metus taip vazineja, uzglusinta slangele, pas trecia seimininka lietuvoj :)


Dėkuj Tadui, nereikejo piršu tiek man naudot, viska parašė.

P.S. kodel po mano smegenis rausiesi? :D
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#233 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2017 February 26 - 14:30

Jasnumelis. Galvojau, kad sureguliuoja misini tinkamai, bo oro kiekis tai lygtais 2x padideja. Na ir atitinkamai, turetu buti ir dyzelio daugiau ipurskiama.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#234 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • posts 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Posted 2017 February 26 - 19:55

Jasnumelis. Galvojau, kad sureguliuoja misini tinkamai, bo oro kiekis tai lygtais 2x padideja. Na ir atitinkamai, turetu buti ir dyzelio daugiau ipurskiama.

nezinau kaip laimis ir paulius daro, taurius daro 2x oro kiekis, bet kalbejau su ramus tai jis gali padaryt tapaty ~250 , bet per atstuma nesusikalbejom kas nuo to geriau bus kaip egr off ir oras lieka 250.
  • 0

#235 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2017 February 27 - 15:12

Tai nepamirskit suprast, kad oro dvigubai ten nesigauna niekaip. Juk tas pats oras is duslintuvo jau yra praejes karta ar desimt per varikli, o uzdarius oro filtra, nors su atviru egr ir negesta, bet ten variklio darbas jau visai nebepanasus i darba.
Labai daznas gedimas pas 307, kad supuna ir prakiura vakuumo voztuvelis, kuris darineja svaru ora, ir ta sklende uzsidaro uzvedus varikli isvis. Vaizdas nekoks is sono, tarska barska dumina gazo neima ant laisvu irgi nedirba, bet kazkiek dar dirba... Bet atjungus EGR mechaniskai, oras tikrai dideja dvigubai arba beceik dvigubai ant matuokles, tai visa esme butu isimti is kuro dozavimo algoritmo per egr patenkancio oro dali, kad piltu tik pagal matuokle. Galbut naudojamas tas pats kodas, pagal kuri pila kura, kai variklis ilgai dirba ant laisvu ir kompas pats uzdaro egr? Cia jau as nezinau, tai ne mano darbas...

Edited by tadas1991, 2017 February 27 - 15:14.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#236 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2017 February 28 - 06:41

Tai nepamirskit suprast, kad oro dvigubai ten nesigauna niekaip. Juk tas pats oras is duslintuvo jau yra praejes karta ar desimt per varikli, o uzdarius oro filtra, nors su atviru egr ir negesta, bet ten variklio darbas jau visai nebepanasus i darba.
Labai daznas gedimas pas 307, kad supuna ir prakiura vakuumo voztuvelis, kuris darineja svaru ora, ir ta sklende uzsidaro uzvedus varikli isvis. Vaizdas nekoks is sono, tarska barska dumina gazo neima ant laisvu irgi nedirba, bet kazkiek dar dirba... Bet atjungus EGR mechaniskai, oras tikrai dideja dvigubai arba beceik dvigubai ant matuokles, tai visa esme butu isimti is kuro dozavimo algoritmo per egr patenkancio oro dali, kad piltu tik pagal matuokle. Galbut naudojamas tas pats kodas, pagal kuri pila kura, kai variklis ilgai dirba ant laisvu ir kompas pats uzdaro egr? Cia jau as nezinau, tai ne mano darbas...

Hm, nu pakamantinesiu, duonos vistiek neatimsiu is jusu meistreliu jurgeliu :D Tai ant laisvu laikomas egr'as kazkiek priatidarytas virs %50 kiek prisimenu, gerokai. Tada rodo oro srautas apie 200-250, paemimas uzpildytas is dalies nedegiu mysiniu, uzglusinant egr'a visas oras is lauko ir rodo 500, kas mano supratimu butu logiska...No? :) Kodel gi dvigubai nesigauna? O kas gi tada skaiciuojama, kai egr'as veikiantis? Kas tie 250? Ir kokia dali is to tada sudaro ismetimas? Nisubrazoju :) Tai padarant 250 srauta kai egr off, gautusi kad apip#$i kompa...? Ka tai keicia? :)

 

Pas mane tavo aprasyta istorija budavo, kai emuliatorius buvo idetas, o apatini "karsta" padavima buvau nusprendes uzglusyti :D


Edited by PhanT, 2017 February 28 - 06:42.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#237 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2017 February 28 - 12:10

Hm, nu pakamantinesiu, duonos vistiek neatimsiu is jusu meistreliu jurgeliu :D Tai ant laisvu laikomas egr'as kazkiek priatidarytas virs %50 kiek prisimenu, gerokai. Tada rodo oro srautas apie 200-250, paemimas uzpildytas is dalies nedegiu mysiniu, uzglusinant egr'a visas oras is lauko ir rodo 500, kas mano supratimu butu logiska...No? :) Kodel gi dvigubai nesigauna? O kas gi tada skaiciuojama, kai egr'as veikiantis? Kas tie 250? Ir kokia dali is to tada sudaro ismetimas? Nisubrazoju :) Tai padarant 250 srauta kai egr off, gautusi kad apip#$i kompa...? Ka tai keicia? :)

 

Pas mane tavo aprasyta istorija budavo, kai emuliatorius buvo idetas, o apatini "karsta" padavima buvau nusprendes uzglusyti :D

Srautas gal ir gaunasi 400-500 bendras, nors matuoklė rodo 200-250, bet juk didelės dalies deguonies tame orų mišinyje jau trūksta, tad tokiam reikalui užpylus dozę, kaip su uždarytu EGRu ir matuoklės tikrais 500, turėtų būti kažkiek riebokas mišinys. Nedaug, bet riebokas. Todėl turėtų pilti truputį mažiau kuro. O tokią pamažintą dozę tiesiog padidinus dvigubai, bet padavus ant laisvų vien gryną orą, turėtų būti liesoka.

Čia teorija, Kaip praktikoje daroma, kaip sakiau jau, aš nežinau. Reiktų programuotojų/čipuotojų komentaro :)

 

Deguonies kiekis ore labai svarbus veiksnys kuro dozavime. Juk praktiškai visi dyzeliai po 2000tųjų ir net kai kurie benzinai turi savo kompuose atmosferinio slėgio daviklį. Pagal tai nustatoma altitudė, o pagal ją - apytikslis deguonies kiekis ore. Senas dyzelis kalnuose visada mažiau traukia ir daugiau dūmina, nes kuro dozė nesikeičia, o deguonies mažiau - riebu. Karbiuratorinis benzinas nedūmina, bet pradeda daug silpniau traukti ir smirdėti benzinu iš kamino. Purškalai seni neturėdavo, naujuose kai kuriuose berods jau yra, bet ten jeigu ir nėra, tai gali pasireguliuoti be problemų pagal lambda zondą :)

Taip pat ir EGRo ore, kaip ir kalniniam, yra šiek tiek mažiau deguonies.


Edited by tadas1991, 2017 February 28 - 12:15.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#238 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2017 February 28 - 12:27

Elementaru ir nesiplečiant. Variklio kompo algoritmai dar vadinami "žemėlapiais" turi savo nuorodas(switchus, jungiklius, kaip pavadinsi taip), kurie nurodo, naudoti žemėlapius su EGR ar be. Niekas nieko nekeičia, nečipuoja, tiesiog atjungiamos nuorodos gamykliškai veikiančių su EGR į GAMYKLIŠKUS žemėlapius be EGR. Nebuna nei per lieso tei per riebaus mišinio :) Žinoma, kiek ECU tiek skirtungų ir būdų, bet pagrindas išlieka tas pats. Skaičiavimas paprastas(kiemo kalba parašant), jei variklis 2ltr(keturių cilindrų), tai dalinkim iš 4 ir gausim, jog atjungtam EGR turi buti ~500mg (per stroke) laisva eiga. 1,6Hdi apie 400mg ir pan. Kitokie skaičiavimai kai cilindrų skaičius kitoks ir jei oro srauto matuokliu ne viena. Cilindras NEGALI paimti mažesnio kiekio ORO/MIŠINIO  nei jo tūris. Kitaip pradės liaudiškai tariant DUSTI.

 

Yra pilna info internete kaip suvedamas variklio cilindro darbinis turis su mg oro.


Edited by Laimonas, 2017 February 28 - 12:30.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#239 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2017 February 28 - 12:55

Nu va, kažką panašaus ir galvojau.

Tiesiog naudojami pačio gamintojo sugalvoti dozavimai, kurie veikia tose situacijose, kai EGR uždaras, ir pradedami naudoti visuomet ? :)

O žemėlapių keitimas pagal savo norus jau yra čipavimas. Aišku, kai daroma  normaliai.

 

Keičiau variklį senam C5tukui, radau ant railo slėgio daviklio grandinės tvarkingai su fiškėmis ir gražiais laidais pajungtą mažą juodą dėžutę. Ant visų automobilio jungčių būna Citroen/Peugeot ženkliukas, o ant tų nieko - tik pagaminimo metai, kurie nesutampa su automobilio metais ne per vieną skaičių. Va ir išvada - kai kas ir taip "čipuoja" :D

 

Mačiau gyvai, kaip su žemėlapiais dirbama. Įdomus dalykas, naudojami 3D plokštuminiai grafikai :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#240 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2017 February 28 - 13:35

Taip, naudojami gamintojo numatyti žemėlapiai :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users