407 galine vaziuokle
#21
Parašyta 2014 kovo 08 - 20:26
#22
Parašyta 2014 balandžio 09 - 19:03
#23
Parašyta 2014 balandžio 14 - 07:36
#24
Parašyta 2014 balandžio 14 - 19:43
#25
Parašyta 2014 balandžio 14 - 20:00
pasikeisk stabilizatoriaus traukeles ir pamirsi sita tema.duodu 99%Ta prasme?
#26
Parašyta 2014 balandžio 15 - 22:41
#27
Parašyta 2014 balandžio 16 - 22:04
http://e-shop.eoltas...earchauto=17986Restauravau abi, nieko nedavė
ar sitas restauravai?kaina 44Lt.ar apsimoka restauruoti?kiek kashtavo,siaip del idomumo
#28
Parašyta 2014 balandžio 17 - 21:39
#29
Parašyta 2014 balandžio 17 - 22:15
nu jo,mistika cia pas tave.mano p 605 tai irgi ziema kai gerai pasaldavo nebebarskedavo,pasyla oras,vel bildedavo kaip pasiutus.pakeiciau abi tas traukutes,kaip ranka nueme.jei ne traukes tai net nezinau,kas cia gali bildet.vezk i servisa ir sakyk,kad kol bilduko neras tegu net neskambina.tik kazi kiek pinigu paimsŠitas, po 15 lt padarė man, bet niekas nesikeitė, liko tik tos atraminės gumos gal, kur prisuktas traversas visas ir dar gal ta traukė, kur tokia išlenkta, aliuminė kur prie mašinos korpuso prisukta, gal tos gumos vidurį, bet išėmęs buvau, gražiai atrodo, nžn
#30
Parašyta 2014 balandžio 18 - 20:55
#31
Parašyta 2014 balandžio 18 - 21:44
#32
Parašyta 2014 balandžio 19 - 07:35
#33
Parašyta 2014 balandžio 19 - 11:16
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 balandžio 19 - 11:16
#34
Parašyta 2014 balandžio 19 - 15:19
#35
Parašyta 2014 gegužės 08 - 14:23
#36
Parašyta 2014 gegužės 15 - 09:38
Darau isvada, kad vistik kazkas maskatuoja ten kazkur gale ir pastuksena. Nes po amortiku keitimo tai atrodo retesns tas stuksenimas. Turbut veikiantis amortikai jau sugeria ne tokius stiprius smugus, o jau kai duodi i duobe, kad kebulas pasiubuotu, stuksenimas girdisi. Nors ne toks ikyrus.
Kas patiko beje, ant 407 labai paprastai keiciasi amortizatorius. Pakeli masina, issuki apatineje kilpoje esanti varzta, issuki virsutineje kilpoje esanti varzta ir istrauki visa toki su spyruokle. Tada LABAI GERU SUSPAUDEJU pagalba, paspaudi spyruokle, nusuki virsutine kilpa ir nuimi spyruokle. Pas mus kadangi buvo prasti suspaudejai, tai virsutine kilpas nuememe paspaude ir tiesiog nupjove amortiko stoko gala. O uzdejimui suspaudeju uzteko.
Patikslinu, kad svarbu, jog suspaudejai butu LABAI GERI IR KAIP IMANOMA KUO DIDESNI. Nes spyruokles tai ten tokios neblogos. Su prastu suspaudeju pora, tai vos vienu metu pirstu neprardo mano draugelis. O su geresniais tai nepavykdavo tiek suspausti spyruokle, kad galima butu ramiai nusukti virsutine kilpa.
Amortikas atrodo taip:
https://dl.dropboxus..... absorber.PNG
Kilpa nr. 2 su lekstute suspaudzia spyruokle ant pacio amortiko ir ant stalo graziai uzmovus spyruokle, nusiimi visus tuos suspaudejus ir po pazastimi nusineses amortika idedi ir isuki dviem varztais per matomas kilpas. Paprasta ir patogu.
O spyruokle taip:
https://dl.dropboxus.....ar spring.PNG
#37
Parašyta 2014 gegužės 26 - 11:00
#38
Parašyta 2014 gegužės 26 - 12:42
Ant 407 ten jau gale skiriasi pakaba ir beje atradome kad vistik kazkuri dalis is pakabos barska. Tik reikia gerai masina isiubiuoti ir bildesiukas atsiranda. Tiesa kad pamatyti kas bilda, reikia siubavmo metu buti duobeje ir paziureti, bet dar nebuvo progos. Manau tai po atostogu issaiskinsiu. Beje, tas bildejimas sumazeja arba dingsta kai masina pakrauta stipriai gale. Gal kas zinos kuria cia detale is tos sudetingos 407 pakabos.
https://dl.dropboxus.....rear axle.PNG
#39
Parašyta 2014 birželio 16 - 14:12
#40
Parašyta 2014 birželio 16 - 14:24
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0