Nu bet va žinot, už tai pas 407 atraminio guolio virš amortiko nėra
Šiaip pas fersoną gan neproporcingai apkrovos stovi, todėl jautriausia vieta ir yra būtent šarnyras, ir jis keičiamas dažnai ir dažniausiai, o PSA pasistengė ir didesniems bolidams sudėjo tuos super įsukamus šarnyrus, kuriuos visi meistrai labai dievina, ypač kai būna užpuvę ir reikia imt posūkio kumštį (pusašis, šarnyras, vairo traukės antgalis, amortikas, suportas, kaladėlių laidas, abs laidas, tik tiek tereikia atsijungt nieko nesugadinant ir neišleidžiant dėžės tepalo). Tada dar nulūžta auselės ir belieka tik virintis prie šarnyro veržlę ir sukt spaustuvuose su 2-3m vamzdžiu. Kartais virinimo siūlės lūžta, tada virina iš naujo. Na arba galiausiai, kai pripažįsta pasidavimą, imą kitą kumštį, kur dar atsisuka šarnyras, rizikuodami, kad bus jame lievas guolis ir teks dar ir jį keisti
Pliusas tas, kaip ir sakiau, kad tie šarnyrai dažniausiai pigūs. Ir šiaip, kiek turiu PSA bolidų, tai kažkaip važiuoklei mažiausios išlaidos. Va su ratų guoliais tai tenka reikalų paturėt, pakabinamą guolį esu sau dukart skirtingom mašinom keitęsis. Bet kitų važiuoklės dalių su savo nedidelėm ridom (kadangi daug bolidų) po dukart keisti dar neteko.
Ai, dar fersone yra didelė problema su tom stabilizatoriaus traukėm. Bet čia jau PSA problema ir gėda - padarė tokią nelaikančią konstrukciją. Net geriausių gamintojų, normaliai pjaunant, nelaiko ilgiau kelių metų. Pvz BX turėjo irgi fersoną, bet pas jį traukutė šarnyriniais galais, bet trumpa ir tvirtinasi ne prie amortiko, o į šakę. Nežinau kodėl, bet jos laikydavo žmonėms puikiai. Taip pat kaip ir 405 traukutės guminiais galais, kur irgi tvirtinasi prie šakės. Atsirado ilgos traukės, atsirado bėdos, nors iš tikro tose vietose prie amortiko ir su ilga stabilizatoriaus štanga joms kaip tik mažesnės jėgos tenka. Dar geriau - seno tipo traukės su tiesiais galais, tos išvis nelaiko, ir dar net yra pasitaikę ir išsinėrimų
Jo, šakių kibirus aš mačiau. Iš tikro, kiek susidariau vaizdą, jiem vos ne populiariausia viską ten keisti iš anksto, nes susidarius kažkokia nuomonė, kad jei subiro viena šakė, tuoj birs ir kita, todėl keičia visas kartu, komplektuką už 300eur... Ir dar kai perka ten kokias pigias lenkiškas kinietiškas, paskui būna su geometrija ne kas. Aš kažkaip papratęs šarnyrų sau atsargoj turėt, tipo pasitaikė ZX/306/Xsara originalų po 6eur - paėmiau porą, pasitaikė BX/405 po 2.5euro Sasic- paėmiau porą. Dabar įsivaizduoju, kaip pirkčiau porą komplektų šakių kokiai A6
Edited by tadas1991, 2015 December 22 - 00:44.