Peršokti prie turinio


Nuotrauka

407 galine vaziuokle


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 68

#41 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2014 birželio 16 - 14:40

Visi sako reaktyvine reaktyvine... o kodel ji taip vadinasi? Galite apsviesti, kodel si trauke vadinama reaktyvine? :)

išilgai mašinos esanti pakabos traukė, vienas galas į kebulą, kitas galas į judančius elementus. Laiko, bent jau tavo atveju, tilta savo vietoje "kad neatsiliktu" stabdant :).
pas tave turet but kazkas panasaus i http://www.ebay.de/i...#ht_2826wt_1105

Šį pranešimą redagavo Albertas: 2014 birželio 16 - 15:02

  • 0

#42 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 birželio 16 - 17:19

Tai va sitas bus:
http://www.ebay.co.u...=item5aea098ba6
Tik jame ten keiciasi tie sailenblokai pagal schema, tai nezinau kuris sutrukes. :ax: Teks lysti ir vel patikrinti kuria diena. Nes bilda taip, kad net nervai ima :D
  • 0

#43 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 birželio 19 - 00:03

Zodziu vistik CP servisas reaktyvine trauke vadina stabilizatoriaus trauke. Pajudinau siandiena masina su tevu, tai suradau bildesio priezasti - stabilo trauke. Ant dienu reikes pasikeist. :)
  • 0

#44 tomas.alekna

tomas.alekna
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 birželio 20 - 10:44

Tiems kurie neranda nieko, o atrodo, kad bagažinėj raktų priberta. Tokia kvaila, bet vis mintis, o ne gali būti, kad duslintuvo gumos pavargusios, ar po virinimo ką ne taip padarė? Pas mano P607, viena duslintuvo ausis už kurios kabinasi guma buvo per didelė privirinta, ir kai užvedinėji mašiną arba ją įsiubuoji kažkas dungsėjo. Pasiimiau į rankas kampinį šlifuoklį, apipjoviau ir garso kaip nebūtą, o pora mėnesių važinėjau kaip ir jūs sakot kaip su kokiu raktu bagažinėj besimėtančiu....
  • 0
Peugeot 607, 2.2HDI, 2004m., 98kW.

#45 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 birželio 20 - 15:08

as tai metus vazinejau su tuo bilduku. ir esme, kad jis juda tik milimetriuka tas sarnyras ir rankom paemus nelabai matai kas vyksta, bet kai isiubuoji masina i sonus, tai labai gerai girdisi. net lauke stovint. tai vakar susitvarkiau pieveleje kaime ir vaziavau namo patenkintas. beje, kol kas 407 vaziuokle mane stebina is teigiamos puses. tvarkosi paprastai, o ir sakyciau ilgaamze visai. nes per daugiau negu 30k km as tik sita trauke su apatine ir pora varles koju pakeiciau. tiksliau viena keisti reikejo kai tik pirkau, o kitos puses jau reikia keisti kitoje puseje. kas svarbiausia, tai galima padaryti be duobes. o siubuojant masina buvo ant 406 duslintuvas baladojoji i kebula. tai uzkisau medinuka ir nebuvo bedos. :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 birželio 20 - 15:09

  • 0

#46 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2015 gruodžio 19 - 17:11

Atėjau dar pasiskūsti ir pasibėdavoti kaip pas mane gale vis dar barška. :D Bet dabar pateiksiu daugiau faktų, kai esu sakęs, kad draugai skundėsi, kad gale jaučiasi į kojas truputį mušimas, tai šiandien važiavau, ranką padėjau ant kilimuko gale ir jaučiau, kad tas mušimas į grindis gale yra susijęs su tuo garsu, tiksliau dėl to mušimo tas garsas ir atsiranda. Tai dabar klausimas dėl ko gali gale jaustis mušimas į kojas jeigu važiuoji tarkim per kokius kelio lopus? Amortikai gale nauji, važiuoklė tikrinta kokių keturių skirtingų meistrų, buvau vasarą ir ant kompiuterinio stendo pastatęs, rado gale vieną traukutę (bet ten jau girdėjosi toj pusėj, kad ji bilda), pakeičiau ją, bet tas mano barškėjimas vis tiek yra. Neįsivaizduoju kas čia yra. Arba bent jau jei niekas negalit nieko patart, rekomenduokit kokį tikrai gerą važiuoklių meistrą Klaipėdoj, kad jis man pagaliau atkastų kame bėda. :) Nepatinka man bildančiam važiuoti, nors tą garsą dažniausiai muzika užgožia.


o gal virintas iš keturių mašinų į vieną mano pežas ir nieko čia nepadarysi jau? :D


  • 0

#47 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 14:34

Man atrodo radau angliškam puslapyje kas gali būti pas mane, nes čiuvakas rašo, kad irgi jautėsi drebėjimas per grindis. Gal kas galit pademonstruoti man savo anglų kalbos žinias ir tiksliai viską išversti? Beje kokia tiksliai detalė yra Suspension control arm link-rear? Kiek suprantu čia bėda joje ir yra.

 

Nukopijuoju du postus, kuriuos būtų labai gerai jei kas išverstumėt.

 

1. Suspension control arm link-rear. Thats causing knocking noise in my car.At the moment I'm trying to figure out what to do next.Do I have to replace whole control arm or just bushes.Are they replaceable?

 

2.I have checked whole suspension myself.Bit by bit. Simply I have used crow bar to pull/shake arms on suspension.
On the rear lower arm one of the bushes is gone.Whole arm is loose.When driving on the back seat I can feel something hitting the floor.

 

Kiek pats suprantu, tai ta visa "ranka" gale pas jį pamest, bet kokia čia detalė ta "ranka"? :)


Ai, bet jam nepadėjo to pakeitimas. Pakeitė "lower ball joint" ir tada viskas susitvarkė. Kas tas lower ball joint? Kiek kainuoja ir ar sunku pakeisti? Nors pradžiai geriau būtų sužinoti kaip juos patikrinti.
 

I have replaced rear droplinks last week plus ine of the rear lower arms and that didnt help.
Banging noise gets louder. I have inspected car again. Lower bal joints. Im sure 100% now. Just bought set on eBay. Next week I will replace all and I will post some feedback.




17/06/14

Lower ball joints replaced.That cured all unwanted noises.

Nu ok, aišku kas tas lowerball joint ir kaip jį pakeisti.


Šį pranešimą redagavo smiriusz: 2015 gruodžio 21 - 14:32

  • 0

#48 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 16:50

Ce apatinio sarnyros, varles kojos keitimas. Pas tave manau bus problema su galine shake, jei per visa dugna dauzo ir labiau i gala tai bedu ieshkociau toje vietoje kur balkis pats tvirtinasi prie kebulo, sailenblokai ten yra, arba shakes pacios kabinimas prie balkio. 

 

 

http://www.part.lt/p...790e64f0581.jpg

 

http://www.part.lt/p...0e347a55631.jpg


Šį pranešimą redagavo kokonas: 2015 gruodžio 21 - 16:51

  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#49 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 17:46

O tą varlės koją eina patikrinti servise kaip nors ar jai nėra batai jau?


Nes gale, visur važiuoklė tikrinta ne vieną kartą, nieko neranda. Aišku nesiginčyju, gal ką bus praleidę. Nors skirtingose vietose tikrinta buvo.


  • 0

#50 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 18:06

ten sarnyras eina ish 2 daliu. ta pati varles koja ir paprastas sarnyra. varles koja ten guolis imautas. manau matytusi jei zhiuretu :) o paprasta sarnyra tai irgi mato, klibantis jis ar nea. vazhiuokle atkabinus nuo sarnyro manau pasimatytu ;) 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#51 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 21:33

Nu gi balljoint ir reiškia šarnyrą. O lower tai yra turbūt lyg apatinis, ką? :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#52 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 22:30

Nesiginčyju, gali būti :) Blemba kaip norėtųsi išspręsti tą problemą. Reikės po švenčių gal tartis su kokiu meistru, susakyti ir surodyti kur pažiūrėt ir gal ką atras, kas blogai (labai tikiuosi).


Pasigooglinau, tai taip, čia apatinis šarnyras, jame stovi guolis. :)


  • 0

#53 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 22:37

Bet, tai kas paiškins kodėl bliamba senas geras MakFersonas 407'am netiko? Negi 406 taip kietai važiavo? :) 408'as 100proc. grįš prie šaknų :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#54 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 22:43

Pežas 407 išvis su savo įdomiais sprendimais.. :) Man geriau paaiškinkite kodėl salone tiek vietos mažai, o pati mašina išorėje didelė :D


  • 0

#55 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 23:19

Tas pats ir 3 bei 5 klases bmw :) ish lauko didele o viduje karobke.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#56 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 23:36

Viskas tam, kad jūs būtumėt saugūs. Įsėskit į ZX/306, įsėskit į 405 ar BX ir pamatysit, kad viduj vietos daugiau, negu išorėj, bet prisitvojus į sieną ant šimto, jūsų nebėra... Dureles sustatai seno autmobilio ir naujo - storis skiriasi beveik dvigubai. Masė gal net daugiau...

 

McPhersonas yra jėga, bet jis turi savo privalumų ir savo trūkumų. Čia sistema priklauso nuo to, kas ko kaip norėjo pasiekti. Jei eitume prie tų pačių bulkswagenų, tai pasatas irgi buvo su makfersonu iki ketvirtos serijos, o paskui įkalė aliumininių svirčių milijoną. Visi kaifuoja nuo skirtumo po makfersono, nes pagaliau pasatas pradėjo mažiau šokčioti per duobes ir nelygumus, ko nelabai turi prancūzai su makfersonu, bet už tai verkia dėl kainos. Šita pakaba turi savo privalumų, jie manau labiau ne komforte, o stabilume. Tiek posūkiuose, tiek tiesiojoj. 406tas gana ramiai važiuoja 150kmh, manau 407 turėtų stabiliai duotis važiuot daug daugiau, nes pvz 406to sesutė Xantia gali pasiekti labai didelius greičius su gerais varikliais, bet viskas, kas daug daugiau kokių 150, prasideda jau įtemptomis kojomis ir rankomis, kol neįpranti. Kolegos sakė, kad įsėdus į 407to brolį C5 X7, kur sudėta šita pati važiuoklė, plius geresnėse komplektacijose vietoj amortikų hidrocilindrai, jau gana atsipūtęs gali kruizinti andviejųšimtų. Aišku, viskas turi savo kainą. 406 priekį sulamošint kainuoja centus - šarnyrai lemfo arba trw po 10-11eur, stabilniko traukės nuo 5 iki 20eur, šakių gumos irgi nebrangios, bet retai plyšta. Ir žvyrkeliu per baisiausias duobes tą seną važiuoklę gali daužyt ir nelabai ten kas išsidaužo. Pabandykit pavaryt nuoširdžiai negailėdami per tokią tarką, kur ne vibruoja, bet su smūgiais šokinėja visa mašiną, kokį 407tą, tos pusašio tunelio-posūkio kumščio laikiklio gumos manau greit pasibaigs... :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#57 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 23:58

Tai va va.. tokios važiuoklės skirtos mėrsam, bėmsam ir kitiem žvėrim kurie bent 250AG turi (yra ir prancuziškų aišku  :shy: ) lankstyt posukius ant 150km/h. O ne su musiškiais vaikų ir bulbių prisikrovus  :D Pono fersono ir ant 200 važiuot užtenka, tik esmė niekas nevažinėja tokiu greičiu su tokiom mašinom. Buvo ir bulkswagenai tu svirčių pridėję, bet visi sekantys modeliai vėl su mkfersonais patapo. Kažkokia vidurinio amžiaus krizė pas daugelį autotransporto liejyklų buvo 2005-2010, visi kažkaip sportinius bolidus bandė konstruot :) Nežinau kaip 407 laiko priekis, bet pazystami bulkswagenai pastoviai kibirą svirčių vežiojasi - sako, va kaiman buvau palėkęs, reik važiuoklę perinkt  :clap:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#58 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 00:44

Nu bet va žinot, už tai pas 407 atraminio guolio virš amortiko nėra :)

 

Šiaip pas fersoną gan neproporcingai apkrovos stovi, todėl jautriausia vieta ir yra būtent šarnyras, ir jis keičiamas dažnai ir dažniausiai, o PSA pasistengė ir didesniems bolidams sudėjo tuos super įsukamus šarnyrus, kuriuos visi meistrai labai dievina, ypač kai būna užpuvę ir reikia imt posūkio kumštį (pusašis, šarnyras, vairo traukės antgalis, amortikas, suportas, kaladėlių laidas, abs laidas, tik tiek tereikia atsijungt nieko nesugadinant ir neišleidžiant dėžės tepalo). Tada dar nulūžta auselės ir belieka tik virintis prie šarnyro veržlę ir sukt spaustuvuose su 2-3m vamzdžiu. Kartais virinimo siūlės lūžta, tada virina iš naujo. Na arba galiausiai, kai pripažįsta pasidavimą, imą kitą kumštį, kur dar atsisuka šarnyras, rizikuodami, kad bus jame lievas guolis ir teks dar ir jį keisti :)

Pliusas tas, kaip ir sakiau, kad tie šarnyrai dažniausiai pigūs. Ir šiaip, kiek turiu PSA bolidų, tai kažkaip važiuoklei mažiausios išlaidos. Va su ratų guoliais tai tenka reikalų paturėt, pakabinamą guolį esu sau dukart skirtingom mašinom keitęsis. Bet kitų važiuoklės dalių su savo nedidelėm ridom (kadangi daug bolidų) po dukart keisti dar neteko.

Ai, dar fersone yra didelė problema su tom stabilizatoriaus traukėm. Bet čia jau PSA problema ir gėda - padarė tokią nelaikančią konstrukciją. Net geriausių gamintojų, normaliai pjaunant, nelaiko ilgiau kelių metų. Pvz BX turėjo irgi fersoną, bet pas jį traukutė šarnyriniais galais, bet trumpa ir tvirtinasi ne prie amortiko, o į šakę. Nežinau kodėl, bet jos laikydavo žmonėms puikiai. Taip pat kaip ir 405 traukutės guminiais galais, kur irgi tvirtinasi prie šakės. Atsirado ilgos traukės, atsirado bėdos, nors iš tikro tose vietose prie amortiko ir su ilga stabilizatoriaus štanga joms kaip tik mažesnės jėgos tenka. Dar geriau - seno tipo traukės su tiesiais galais, tos išvis nelaiko, ir dar net yra pasitaikę ir išsinėrimų :)

 

Jo, šakių kibirus aš mačiau. Iš tikro, kiek susidariau vaizdą, jiem vos ne populiariausia viską ten keisti iš anksto, nes susidarius kažkokia nuomonė, kad jei subiro viena šakė, tuoj birs ir kita, todėl keičia visas kartu, komplektuką už 300eur... Ir dar kai perka ten kokias pigias lenkiškas kinietiškas, paskui būna su geometrija ne kas. Aš kažkaip papratęs šarnyrų sau atsargoj turėt, tipo pasitaikė ZX/306/Xsara originalų po 6eur - paėmiau porą, pasitaikė BX/405 po 2.5euro Sasic- paėmiau porą. Dabar įsivaizduoju, kaip pirkčiau porą komplektų šakių kokiai A6 :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 22 - 00:44

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#59 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 08:48

Kad sarnyras atsisuktu ir nereiktu visukiu nesamoniu galvot kaip atsukt pasidarom toki gadžeta

 

20151222_082808_zpsdk7tajdc.jpg

 

20151222_083005_zpsssx1xnbr.jpg

 

20151222_083014_zpsbgoijwca.jpg

 

dedi 40 rakta ir su kuju lioubi.

 

O tie sarnyrai po 10-10 evru yra sausi nepamirstam isidet koses, čehola nueme.

 

Trw JBJ125

 

20151115_122512_zpsg0wvfzhr.jpg


  • 0

#60 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 22 - 11:29

Geras daiktas. Teko keis p406 tą žarnyrą. Buvo nuvestas į sevirsą, buvo paglostytas ir pasakyta neskaudės.. Nu ką atėjo dėdė daktaras, tą pyst už pažastų pasikėlė. Numovė ratą, nukalė tą visą kelmą ir įsiveržęs į spaustuvą ch..jarino su kirstuku  :doh: suprasčiau į garažą nuvaręs bučiau.. Tai teko kitam žarnyrui pasidaryt panašią galvą ir garaže elegantiškai su kūvalda pasikeist  :good:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0