2.0 HDI . Kuro snaudos
#1
Posted 2012 October 22 - 14:13
#2
Posted 2012 October 22 - 14:21
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#3
Posted 2012 October 22 - 15:31
#4
Posted 2012 October 22 - 16:06
#6
Posted 2012 October 22 - 19:02
#7
Posted 2012 October 22 - 19:11
Sakyciau daugokai valgo, nebent 2/3 mieste vazinejiSveiki ,turiu 406 ,2.0 HDI , 66kw ,pries perkant girdejau ,kad sitie 81kw varikliai ,labai taupus kuro atzvilgiu(taupant galima isitekt i 5l/100km.) ,bei gerai traukia . Taip nutiko ,kad isigijau 66kw liuta ir nesu juom labai patenkintas ,trauka ZENKLIAI mazesne nei 81kw ,o kuro sanaudos - 6.7l/100km ,vaziuojant gan ramiai , o pakaukinus nesunkiai galima dagint iki beveik 8l/100km ,kai pries perkant galvojau ,kad jis bus dar taupesnis uz galingesne versija . Taigi ,norejau paklaust ,gal kas taip pat turit si virianta ir kokie jusu atsiliepimai?
Maniskis 406 HDI 80 kw vaziuojant 50/50 mieste -uzmiesti valgo 5.75-5.9 ltr /100 km. vidutiniu rezimu (tikrai nepensininko)
Si rudeni matavau 2 kartus pilnais bakais, pensininko rezimu gal pavyktu itilpt ir i 5.5 ltr.
Tiesa pas mane kuras tik is Neste.
Jei kuras is "kanistriuku" tai gal normalu, bet jei pili gera kura reiktu paieskot kame saknys...
#8
Posted 2012 October 22 - 19:17
#9
Posted 2012 October 22 - 20:07
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#10
Posted 2012 October 22 - 20:54
#11
Posted 2012 October 22 - 21:13
#12
Posted 2012 October 22 - 21:18
Na 306 ant kokiu 200 kg lengvesnis. Be to neparasei kokiais astumais vazineji, ir kokia dali sudaro uzmiestis.66kw misrus nesiekia 5 ltr, ber liutas 306.
#13
Posted 2012 October 22 - 22:01
Pataisau, 80 kW variklis yra ekonomiškesnis negu 66 kW.na cia manau normalu bet 66 kw tai nieko gero paduses siek tiek o kuro tas pat kaip 80 kw jei kas netai pataisikit
Sedano su 66 kW varikliu sąnaudos EU 4.6/5,6/7,4/ 100 km
Sedano su 80 KW varikliu sąnaudos EU 4,5/5,5/7,3/ 100 km
Duomenys iš Automobil Revue 2002 m.
Visi mano turėti ir naudoti automobiliai imdavo ir ima kuro tiek kiek nurodo gamintojas. Jei yra kitaip, tai arba mašina turi gedimą (gal net kelis) arba neekonomiškas vairavimo stilius.
#14
Posted 2012 October 23 - 00:04
#15
Posted 2012 October 23 - 06:42
Pritariu HDI saltas pila kura kai reikalas, bet tai yra kaina kuria susimoki uz tai, kad jis netarska kaip senas dyzelisDiskusija panaseja i tustybes muge:kuris pasigirs mazesnem sanaudom.Gamintojo nurodytos kuro sanaudos nieko bendra neturi su realiom.Testo metu automobilis vaziuoja ant stendo.Testo metu nera ikalniu ir staigaus gazo paspaudimo.Turbina nesmarkiai apkraunama.Gamintojas darydamas realu testa niekad neitilptu i co2 normas.2.0 hdi tikrai nera ekonomiskumo virsune.Ypac padidejusios sanaudos ,nepasiekus darbines temperaturos.Tik galima pasidziaugti kad resursas siekia puse milijono kilometru.
#16
Posted 2012 October 23 - 07:19
#17
Posted 2012 October 23 - 08:31
Masinos ne naujos ,varikliai padile,guoliai taip pat,ir t.t.Vazineju daug metu su ivairiais auto.Nesamone pasiekti gamyklos gamintojos sanaudu duomenis.Pilnai pritariu sizius.Nesenei vokieciu buvo darytas testas P308.Naujai masinai.Kuro sanaudos buvo beveik litru didesnes negu reglamentavo gamykla.Nu 5litrai misriam rezime tai tikrai Jeigu gamykla raso naujos auto 5.2litro.Kiekvienas vairuotojas vazineja savo stiliumi.Vigosas paaiskino.Pataisau, 80 kW variklis yra ekonomiškesnis negu 66 kW.
Sedano su 66 kW varikliu sąnaudos EU 4.6/5,6/7,4/ 100 km
Sedano su 80 KW varikliu sąnaudos EU 4,5/5,5/7,3/ 100 km
Duomenys iš Automobil Revue 2002 m.
Visi mano turėti ir naudoti automobiliai imdavo ir ima kuro tiek kiek nurodo gamintojas. Jei yra kitaip, tai arba mašina turi gedimą (gal net kelis) arba neekonomiškas vairavimo stilius.
#18
Posted 2012 October 23 - 08:37
Edited by KDiagnostika, 2012 October 23 - 08:37.
#19
Posted 2012 October 23 - 08:59
Tu su savo nekorektišku komentaru tikrai darai tuštybės mugę. Turiu 23 metų vairuotojo stažą ir tikrai išaugau iš to amžiaus, kad norėčiau girtis tokiais niekais kaip kuro sąnaudos. Beje išaugau ir iš to amžiaus, kad eisme jausčiausi kaip lenktynių trasoje, tachometras 2000 apsukų ribą pasiekia tik užmiesčio keliuose važiuojant 100 km/h.Diskusija panaseja i tustybes muge:kuris pasigirs mazesnem sanaudom.Gamintojo nurodytos kuro sanaudos nieko bendra neturi su realiom.Testo metu automobilis vaziuoja ant stendo.Testo metu nera ikalniu ir staigaus gazo paspaudimo.Turbina nesmarkiai apkraunama.Gamintojas darydamas realu testa niekad neitilptu i co2 normas.2.0 hdi tikrai nera ekonomiskumo virsune.Ypac padidejusios sanaudos ,nepasiekus darbines temperaturos.Tik galima pasidziaugti kad resursas siekia puse milijono kilometru.
Edited by Bivainis, 2012 October 23 - 09:10.
#20
Posted 2012 October 23 - 11:13
Gali girtis,bet faktai nuo to nesikeicia.Vaziavimas TURBININIU varikliu zemais sukiais duoda daugiau minusu nei pliusu.Jis nera teisingas.Todel sanaudos yra ignoruojamosTu su savo nekorektišku komentaru tikrai darai tuštybės mugę. Turiu 23 metų vairuotojo stažą ir tikrai išaugau iš to amžiaus, kad norėčiau girtis tokiais niekais kaip kuro sąnaudos. Beje išaugau ir iš to amžiaus, kad eisme jausčiausi kaip lenktynių trasoje, tachometras 2000 apsukų ribą pasiekia tik užmiesčio keliuose važiuojant 100 km/h.
.Dar karta tenka isitikinti,kad vairuotojo stazas nieko neduoda.
Edited by sizus, 2012 October 23 - 11:16.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users