Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0 HDI . Kuro snaudos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 87

#21 arka

arka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 55
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 Hdi 80 kw

Parašyta 2012 spalio 23 - 12:35

[galima sutaupyt t.y. pries sankryza must mazesne pavara ir stabdyt varikliu Cia tai nepats geriausias sumanymas, zinant kiek sankabos ir smagraciai kainuoja :angry:

Šį pranešimą redagavo arka: 2012 spalio 23 - 12:37

  • 0

#22 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 23 - 15:06

Gali girtis,bet faktai nuo to nesikeicia.Vaziavimas  TURBININIU varikliu zemais sukiais duoda daugiau minusu nei pliusu.Jis nera teisingas.Todel sanaudos yra ignoruojamos
:ax: .Dar karta tenka isitikinti,kad vairuotojo stazas nieko neduoda.

Tai, kad nesigiriu, nes nei apie sąnaudas nei apie ką nors kitą niekad nesigiriu, nes nemėgstu pagyrūnų. Net ir pagyrūnui būtų kvailoka girtis trylikos metų senumo kibiru.
Paskutinis mano atliktas paskaičiavimas pilno bako metodu atliktas rugpjūčio - rugsėjo mėn. nuvažiavus 2144 km. Tam kilometrų skaičiui prireikė 123 litrų dyzelino. Rezultatas - 5,7 l/100 km. Tokių paskaičiavimų esu atlikęs gal dešimt gal daugiau. Rezultatai svyruoja nuo 5,1 iki 6,1/100 km, priklausomai nuo to kiek kilometraže buvo miesto ir kiek užmiesčio kelių.
Neturiu nei mažiausio tikslo įrodyti, kad P406 2 HDI labai ekonomiškas. Priešingai, progresas nestovi vietoje ir tai jau atgyvena. Renkantis kitą mašiną tikrai vienas svarbiausių kriterijų bus ekonomiškumas visomis prasmėmis: mašinos dydis, kėbulo tipas, kuro tipas, transmisijos tipas ir t.t. :)

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 23 - 15:27

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#23 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 spalio 23 - 16:56

Gali girtis,bet faktai nuo to nesikeicia.Vaziavimas TURBININIU varikliu zemais sukiais duoda daugiau minusu nei pliusu.Jis nera teisingas.Todel sanaudos yra ignoruojamos
:ax: .Dar karta tenka isitikinti,kad vairuotojo stazas nieko neduoda.

Pritariu, kad turbininiu varikliu vazineti zemais sukiais - jo gadinimas :good:

Mano 406 81 kw i 7 telpa. Dazniausiai gerai pakrautas. Beje nepastebejau jokiu esminiu skirtumu ar saltas ar siltas. Beje speju esminis pliusas lyginant su 66 kw - ilgesne deze. net ir laikant autostradoj 140 km/h apsukos 3000 neperlipa ir sanaudos 7 nesiekia.
  • 0
kažkaip.....

#24 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 23 - 17:07

Gali girtis,bet faktai nuo to nesikeicia.Vaziavimas  TURBININIU varikliu zemais sukiais duoda daugiau minusu nei pliusu.Jis nera teisingas.Todel sanaudos yra ignoruojamos
:ax: .Dar karta tenka isitikinti,kad vairuotojo stazas nieko neduoda.

Pritariu, kad turbininiu varikliu vazineti zemais sukiais - jo gadinimas :good:

Mano 406 81 kw i 7 telpa. Dazniausiai gerai pakrautas. Beje nepastebejau jokiu esminiu skirtumu ar saltas ar siltas. Beje speju esminis pliusas lyginant su 66 kw - ilgesne deze. net ir laikant autostradoj 140 km/h apsukos 3000 neperlipa ir sanaudos 7 nesiekia.

Kas suges jeigu pasiekus 55 - 60 km greitį įjungiu ketvirtą pavarą?

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 23 - 17:08

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#25 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2012 spalio 23 - 18:03

Gali girtis,bet faktai nuo to nesikeicia.Vaziavimas  TURBININIU varikliu zemais sukiais duoda daugiau minusu nei pliusu.Jis nera teisingas.Todel sanaudos yra ignoruojamos
:ax: .Dar karta tenka isitikinti,kad vairuotojo stazas nieko neduoda.

Pritariu, kad turbininiu varikliu vazineti zemais sukiais - jo gadinimas :good:

Mano 406 81 kw i 7 telpa. Dazniausiai gerai pakrautas. Beje nepastebejau jokiu esminiu skirtumu ar saltas ar siltas. Beje speju esminis pliusas lyginant su 66 kw - ilgesne deze. net ir laikant autostradoj 140 km/h apsukos 3000 neperlipa ir sanaudos 7 nesiekia.

Kas suges jeigu pasiekus 55 - 60 km greitį įjungiu ketvirtą pavarą?

As galiu atsakyti uz Stopforce
1.vaziuoji kaip su atmosferiniu varikliu
2.prie zemu sukiu variklis isvysto mazai galios
3.Nepasisalina pilnai degimo produktai.Dar EGR sika visa sistema kaip paseles
4.Kompiuteris automatiskai pariebina misini sukiams palaikyti.
Kas uzgincys nors viena punkta tam Nobelio premija :shy:
  • 0

#26 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 23 - 18:59

Dėmesio visiems kas miete važiuodamas 60 km/h drįstate įjungti ketvirtą pavarą! Nuo šiol to jokiu būdu nedarykite, nes važiuojant 60 km/h P406 su 2HDI pasiekia tik 1500 apsisukimų ir gali sugesti. Kas suges papunkčiui išvardinta vienu postu aukščiau. Jei kas nors visgi išdrįsit įjungti ketvirtą pavarą ir Jūsų mašina nesuges, kreipkitės į suzus, jis pažadėjo duoti Nobelio premiją.

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 23 - 19:13

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#27 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2012 spalio 23 - 19:33

na kolegos manau ekonomiskai vaziuoti kai gauni dizeli uz dyka :beer:
  • 0

#28 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2012 spalio 23 - 19:40

na kolegos manau ekonomiskai vaziuoti kai gauni dizeli uz dyka :beer:

ne,zinantis,ekonomiskai vaziuoji kai gauni dyzelio uz dyka ir dar vaziuoji ekonomiskai..o jei dar vejas i sikna pucia tai 3guba ekonomija :clap:
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#29 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2012 spalio 23 - 19:53


.Nesamone pasiekti gamyklos gamintojos sanaudu duomenis.

visiska samone jei tik turesi kantrybes,as pilnai telpu misriu ciklu i gamintojo sanaudas ir ne pagal borto kompa! reikia 3 dalyku - Kantrybes,Mokejimo taupyti ir Noro taupyti...Jei sios trys salygos visada bus su Jumis,su tvarkingu,pabreziu,TVARKINGU auto be jokiu problemu MISRIU ciklu tilpsit i gamintojo normas..Misrus ciklas aisku savoka plaaatiiiiiiiii,kiekvienas skirtingai vazinejam...
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#30 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Parašyta 2012 spalio 23 - 22:31

Sveiki, nuo šio pavasario turiu P406 sedaną, 1999 12, 2.0 HDi, 66kW. Padangos universalios 195/65 ir 205/60. Važinėju beveik vien mieste (> 95% atvejų), sąnaudos < 7,4/100km. Užmiestyje gerokai mažesnės, bet konkrečiai nepasakysiu. Pavarą metu ant maždaug 1800rpm, važiuojant palaikau apie 1500rpm, retais atvejais lendant į žiedą spaudžiu iki 2500rpm. Mieste dažniausiai 4 pavara, prie >=60km/h jei ne įkalnė metu 5. Keleivių kaip kada pasitaiko, važiavimo atstumai labai trumpi, važiuoju ramiai. Dar įdomus dalykas. Užvakar keičiau kuro filtrą, 3300km mano naudojimo per pusmetį ir dar žinoma kažkiek buvusio savininko. Filtras patamsėjęs be šiukšlių, jo dėžutė absoliučiai be nuosėdų, vandens ar dar ko nulis, dyzelyje nieks neplaukioja. Dyzelį pilu iš Orlen, beveik pastoviai Verva. Tokia mano P406 istorija.
  • 0

#31 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2012 spalio 24 - 07:20

Norint dar objektyviau palygint sanaudas ko gero reiketu ir i visas pagrindines salygas atsizvelgt, pvz kokiam mieste ir kokiu metu vazinejama. Taip pat kokia dalis laiko prastovima kamsciuose, kiek keleiviu dazniauisai buna masinoje ir t.t. Butu netgi galima suvest tokia gan tikslia statistika, kur zmogus pasiziurejes ir susirades irasus kurie atitinka jo vaziavimo stiliu ir salygas galetu sprest ar pas ji daug kuro masina vartoja ar ne, gal automobilis jau pavarges, o gal tiesiog yra gedimas. Pavyzdziui, as i darba ir atgal vazineju trumpais atstumais kaip sakiau, bet vaziuoju ne paties didziausio piko metu t.y. 9/18 val., o ne 8/5 val. Ir vasara mieste sugebu pasistenges padaryt ~7 l/100 km. iskaitant kad dar ir kitais reikalais vazineju po miesta ir pasitaiko truputi didesniais atsumais. Taciau jei vazineciau tik i darba ir per pati didziausia pika, kai ir kamsciu neblogu buna, arba jei dar Vilniuj kokiam o ne Kaune, tai tikiu kad butu kokie 8-8.5 tai tikrai. Jau nekalbu apie ziema. Taigi, jei visi pasakytume viska tiksliai ir nieko nenutyledami, butu ir naudinga informacija ir kaip sizus sake, nebutu tustybes mugiu ir bereikalingo sirdies skausmo :beer: Priedu, as asmeniskai pagalvoju, kad vazineju mazais atstumais ir nedaug, tai nuo to ar bus 10/100 ar 7/100 mano menesines islaidos kurui skirsis labai nezymiai. Tai nesuku smegenu. O tie kurie vazineja daug ir ne blogiausiom salygom, tai, manau, gali tureti sanaudas artimas gamintojo deklaruojamoms, jei nesportuoja ir vazineja galvodami apie ekonomija.
  • 0

#32 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2012 spalio 24 - 07:46

Sveiki, nuo šio pavasario turiu P406 sedaną, 1999 12, 2.0 HDi, 66kW. Padangos universalios 195/65 ir 205/60.
Važinėju beveik vien mieste (> 95% atvejų), sąnaudos < 7,4/100km. Užmiestyje gerokai mažesnės, bet konkrečiai nepasakysiu.
Pavarą metu ant maždaug 1800rpm, važiuojant palaikau apie 1500rpm, retais atvejais lendant į žiedą spaudžiu iki 2500rpm. Mieste dažniausiai 4 pavara, prie >=60km/h jei ne įkalnė metu 5. Keleivių kaip kada pasitaiko, važiavimo atstumai labai trumpi, važiuoju ramiai.
Dar įdomus dalykas. Užvakar keičiau kuro filtrą, 3300km mano naudojimo per pusmetį ir dar žinoma kažkiek buvusio savininko. Filtras patamsėjęs be šiukšlių, jo dėžutė absoliučiai be nuosėdų, vandens ar dar ko nulis, dyzelyje nieks neplaukioja. Dyzelį pilu iš Orlen, beveik pastoviai Verva.
Tokia mano P406 istorija.

Tmatematikui.Skaityk i virsu penkta posta.Suprasi ka negerai darai.Cia dar pridesiu kad labai dideles apkrovos sankabai.O jeigu penkta jungi prie 60 tai ateis pabaiga arba penktos pavaros movai,arba slicams.Cia is praktikos.
  • 0

#33 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 24 - 09:42

Vaaaldai, Jūs irgi tos nuomonės, kad su P406 2HDI važiuojant 60 km/h greičiu reikia važiuoti trečia pavara? :)
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#34 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Parašyta 2012 spalio 24 - 09:50

Visiškai tai suprantu, bet kažkaip taip gaunasi man. Gal dėl to, kad čia pirmas mano automobilis. Bet tais 7,4/100km mieste kol kas patenkintas esu.
  • 0

#35 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2012 spalio 24 - 11:01

Vaaaldai, Jūs irgi tos nuomonės, kad su P406 2HDI važiuojant 60 km/h greičiu reikia važiuoti trečia pavara? :)

Vazinejau su P307 66KW 2.0 HDI ,ir 1.8l. 16v P406 mieste ne vieman iki 60 nejungiau ketvirtos pavaros.Toks mano vairavimo stilius.Benzino deze yra greita todel apie 50 ijungus ketvirta masina pasidaro buka. Dyzeliui visada stangiuosi kad po pavaros perjungimo apsisukimai motoro nekristu zemiau 1800-2000.Daug priklauso ir nuo to kokia greitumo deze stovi automobilyje.
  • 0

#36 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 24 - 11:13

Sukonkretinsiu klausimą. Jeigu P406 2 HDI važiuojant ketvirta pavara 60 km/h tachometras rodo 1500 apsukų, tai vadinasi mažai, reikia važiuoti trečia pavara? Ir jeigu reikia tokiu greičiu penkis kilometrus važiuoti, tai taip ir važiuoti trečia pavarą?

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 24 - 11:30

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#37 e.s.

e.s.
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2012 spalio 24 - 12:12

Esminis ekonomiskumo skirtumas tarp 66kW ir 80kW pasijus, jei reikės keisti sankabą.

Čia tai tikrai taikliai pastebėta :good: ;]
  • 0
Peugeot 406 HDI 66 kW '00 Vilnius

#38 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2012 spalio 25 - 08:49

Sukonkretinsiu klausimą. Jeigu P406 2 HDI važiuojant ketvirta pavara 60 km/h tachometras rodo 1500 apsukų, tai vadinasi mažai, reikia važiuoti trečia pavara? Ir jeigu reikia tokiu greičiu penkis kilometrus važiuoti, tai taip ir važiuoti trečia pavarą?

vaziuoji taip kaip tau patinka ir nesuk galvos....svarbiausia(kaip daug kur skaiciau kad ir rusu forumuose) nenuleist vaziuojant apsuku zemiau 1500 nes zemiau nukrenta tepalo slegis ir motorui ne i sveikata tai labai....pravaziavau ramiai, negrezdamas motoro, su 08metu busu savo 500000km ir auto sveiks pakolkas :)
Retkarciais aisku reikia pasukt dyzelini motora kai reikals :rolleyes: ypac pries TA :rolleyes:
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#39 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 25 - 09:58

vaziuoji taip kaip tau patinka ir nesuk galvos....svarbiausia(kaip daug kur skaiciau kad ir rusu forumuose) nenuleist vaziuojant apsuku zemiau 1500 nes zemiau nukrenta tepalo slegis ir motorui ne i sveikata tai labai....pravaziavau ramiai, negrezdamas motoro, su 08metu busu savo 500000km ir auto sveiks pakolkas :)
Retkarciais aisku reikia pasukt dyzelini motora kai reikals :rolleyes: ypac pries TA :rolleyes:

Tai ir važiuoju kaip man patinka, savaime suprantama 60 km/h ketvirta pavara važiuoju, tachometras rodo truputi virš 1500. Trečia pavara važiuojant 60 km tachometras rodo 2200, o variklis kaukia. Dabar aišku kodėl kai kuriems čia atrodo, kad pasiekti gamintojo nurodomas kuro sąnaudas "misija neįmanoma", mat jie mieste aukščiau trečios nejungia.

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 25 - 10:05

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#40 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2012 spalio 25 - 10:22

Dabar aišku kodėl kai kuriems čia atrodo, kad pasiekti gamintojo nurodomas kuro sąnaudas "misija neįmanoma", mat jie mieste aukščiau trečios nejungia.

butent...
Plius tu matei kaip vazinejama mieste?nuo sviesoforo gazas dugnas iki kito sviesoforo

:doh: plius matei kaip vazinejama tarp miestu?visi tik ir stengiasi visus lenkti,netgi jei furu karavanas vaziuoja optimalius 95km/h vistiek visi lenda lenkt juos apsipyle dumais :doh: Kol visa karavana aplenkia pravaziuoja gerus 40km o poto staiga nusuka kur jam reikia pries paskutine aplenkta fura.... :fool: :fool: :fool: klausimas: ar vertejo draskytis del 5sek?? :fool:
vat ir esminis atsakymas kodel pvz as (ir itariu Tu) su visom savo turetom auto telpu i gamyklinius parametrus o dauguma.....ne.......Galima vardint cia ilgai
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0