Jei variklis prie 2200 kaukia, reiskia kazkur yra beda.Tai ir važiuoju kaip man patinka, savaime suprantama 60 km/h ketvirta pavara važiuoju, tachometras rodo truputi virš 1500. Trečia pavara važiuojant 60 km tachometras rodo 2200, o variklis kaukia. Dabar aišku kodėl kai kuriems čia atrodo, kad pasiekti gamintojo nurodomas kuro sąnaudas "misija neįmanoma", mat jie mieste aukščiau trečios nejungia.vaziuoji taip kaip tau patinka ir nesuk galvos....svarbiausia(kaip daug kur skaiciau kad ir rusu forumuose) nenuleist vaziuojant apsuku zemiau 1500 nes zemiau nukrenta tepalo slegis ir motorui ne i sveikata tai labai....pravaziavau ramiai, negrezdamas motoro, su 08metu busu savo 500000km ir auto sveiks pakolkas
Retkarciais aisku reikia pasukt dyzelini motora kai reikals ypac pries TA
O siaip lyginami tiesiog skirtingi vairavimo stiliai. As manau, kad masinai sveikiau ir ekonomiskiau vaziuoti treciu begiu prie 2200 apsisukimu kai variklis dirba arciau sukimo momento piko, turbina sukasi.
Smaukimasis prie zemu apsuku nera nei sveika, nei ekonomiska.