Šį pranešimą redagavo arka: 2012 spalio 23 - 12:37
2.0 HDI . Kuro snaudos
#21
Parašyta 2012 spalio 23 - 12:35
#22
Parašyta 2012 spalio 23 - 15:06
Tai, kad nesigiriu, nes nei apie sąnaudas nei apie ką nors kitą niekad nesigiriu, nes nemėgstu pagyrūnų. Net ir pagyrūnui būtų kvailoka girtis trylikos metų senumo kibiru.Gali girtis,bet faktai nuo to nesikeicia.Vaziavimas TURBININIU varikliu zemais sukiais duoda daugiau minusu nei pliusu.Jis nera teisingas.Todel sanaudos yra ignoruojamos
.Dar karta tenka isitikinti,kad vairuotojo stazas nieko neduoda.
Paskutinis mano atliktas paskaičiavimas pilno bako metodu atliktas rugpjūčio - rugsėjo mėn. nuvažiavus 2144 km. Tam kilometrų skaičiui prireikė 123 litrų dyzelino. Rezultatas - 5,7 l/100 km. Tokių paskaičiavimų esu atlikęs gal dešimt gal daugiau. Rezultatai svyruoja nuo 5,1 iki 6,1/100 km, priklausomai nuo to kiek kilometraže buvo miesto ir kiek užmiesčio kelių.
Neturiu nei mažiausio tikslo įrodyti, kad P406 2 HDI labai ekonomiškas. Priešingai, progresas nestovi vietoje ir tai jau atgyvena. Renkantis kitą mašiną tikrai vienas svarbiausių kriterijų bus ekonomiškumas visomis prasmėmis: mašinos dydis, kėbulo tipas, kuro tipas, transmisijos tipas ir t.t.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 23 - 15:27
#23
Parašyta 2012 spalio 23 - 16:56
Pritariu, kad turbininiu varikliu vazineti zemais sukiais - jo gadinimasGali girtis,bet faktai nuo to nesikeicia.Vaziavimas TURBININIU varikliu zemais sukiais duoda daugiau minusu nei pliusu.Jis nera teisingas.Todel sanaudos yra ignoruojamos
.Dar karta tenka isitikinti,kad vairuotojo stazas nieko neduoda.
Mano 406 81 kw i 7 telpa. Dazniausiai gerai pakrautas. Beje nepastebejau jokiu esminiu skirtumu ar saltas ar siltas. Beje speju esminis pliusas lyginant su 66 kw - ilgesne deze. net ir laikant autostradoj 140 km/h apsukos 3000 neperlipa ir sanaudos 7 nesiekia.
#24
Parašyta 2012 spalio 23 - 17:07
Kas suges jeigu pasiekus 55 - 60 km greitį įjungiu ketvirtą pavarą?Pritariu, kad turbininiu varikliu vazineti zemais sukiais - jo gadinimasGali girtis,bet faktai nuo to nesikeicia.Vaziavimas TURBININIU varikliu zemais sukiais duoda daugiau minusu nei pliusu.Jis nera teisingas.Todel sanaudos yra ignoruojamos
.Dar karta tenka isitikinti,kad vairuotojo stazas nieko neduoda.
Mano 406 81 kw i 7 telpa. Dazniausiai gerai pakrautas. Beje nepastebejau jokiu esminiu skirtumu ar saltas ar siltas. Beje speju esminis pliusas lyginant su 66 kw - ilgesne deze. net ir laikant autostradoj 140 km/h apsukos 3000 neperlipa ir sanaudos 7 nesiekia.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 23 - 17:08
#25
Parašyta 2012 spalio 23 - 18:03
As galiu atsakyti uz StopforceKas suges jeigu pasiekus 55 - 60 km greitį įjungiu ketvirtą pavarą?
Pritariu, kad turbininiu varikliu vazineti zemais sukiais - jo gadinimasGali girtis,bet faktai nuo to nesikeicia.Vaziavimas TURBININIU varikliu zemais sukiais duoda daugiau minusu nei pliusu.Jis nera teisingas.Todel sanaudos yra ignoruojamos
.Dar karta tenka isitikinti,kad vairuotojo stazas nieko neduoda.
Mano 406 81 kw i 7 telpa. Dazniausiai gerai pakrautas. Beje nepastebejau jokiu esminiu skirtumu ar saltas ar siltas. Beje speju esminis pliusas lyginant su 66 kw - ilgesne deze. net ir laikant autostradoj 140 km/h apsukos 3000 neperlipa ir sanaudos 7 nesiekia.
1.vaziuoji kaip su atmosferiniu varikliu
2.prie zemu sukiu variklis isvysto mazai galios
3.Nepasisalina pilnai degimo produktai.Dar EGR sika visa sistema kaip paseles
4.Kompiuteris automatiskai pariebina misini sukiams palaikyti.
Kas uzgincys nors viena punkta tam Nobelio premija
#26
Parašyta 2012 spalio 23 - 18:59
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 23 - 19:13
#27
Parašyta 2012 spalio 23 - 19:33
#28
Parašyta 2012 spalio 23 - 19:40
ne,zinantis,ekonomiskai vaziuoji kai gauni dyzelio uz dyka ir dar vaziuoji ekonomiskai..o jei dar vejas i sikna pucia tai 3guba ekonomijana kolegos manau ekonomiskai vaziuoti kai gauni dizeli uz dyka
#29
Parašyta 2012 spalio 23 - 19:53
visiska samone jei tik turesi kantrybes,as pilnai telpu misriu ciklu i gamintojo sanaudas ir ne pagal borto kompa! reikia 3 dalyku - Kantrybes,Mokejimo taupyti ir Noro taupyti...Jei sios trys salygos visada bus su Jumis,su tvarkingu,pabreziu,TVARKINGU auto be jokiu problemu MISRIU ciklu tilpsit i gamintojo normas..Misrus ciklas aisku savoka plaaatiiiiiiiii,kiekvienas skirtingai vazinejam...
.Nesamone pasiekti gamyklos gamintojos sanaudu duomenis.
#30
Parašyta 2012 spalio 23 - 22:31
#31
Parašyta 2012 spalio 24 - 07:20
#32
Parašyta 2012 spalio 24 - 07:46
Tmatematikui.Skaityk i virsu penkta posta.Suprasi ka negerai darai.Cia dar pridesiu kad labai dideles apkrovos sankabai.O jeigu penkta jungi prie 60 tai ateis pabaiga arba penktos pavaros movai,arba slicams.Cia is praktikos.Sveiki, nuo šio pavasario turiu P406 sedaną, 1999 12, 2.0 HDi, 66kW. Padangos universalios 195/65 ir 205/60.
Važinėju beveik vien mieste (> 95% atvejų), sąnaudos < 7,4/100km. Užmiestyje gerokai mažesnės, bet konkrečiai nepasakysiu.
Pavarą metu ant maždaug 1800rpm, važiuojant palaikau apie 1500rpm, retais atvejais lendant į žiedą spaudžiu iki 2500rpm. Mieste dažniausiai 4 pavara, prie >=60km/h jei ne įkalnė metu 5. Keleivių kaip kada pasitaiko, važiavimo atstumai labai trumpi, važiuoju ramiai.
Dar įdomus dalykas. Užvakar keičiau kuro filtrą, 3300km mano naudojimo per pusmetį ir dar žinoma kažkiek buvusio savininko. Filtras patamsėjęs be šiukšlių, jo dėžutė absoliučiai be nuosėdų, vandens ar dar ko nulis, dyzelyje nieks neplaukioja. Dyzelį pilu iš Orlen, beveik pastoviai Verva.
Tokia mano P406 istorija.
#33
Parašyta 2012 spalio 24 - 09:42
#34
Parašyta 2012 spalio 24 - 09:50
#35
Parašyta 2012 spalio 24 - 11:01
Vazinejau su P307 66KW 2.0 HDI ,ir 1.8l. 16v P406 mieste ne vieman iki 60 nejungiau ketvirtos pavaros.Toks mano vairavimo stilius.Benzino deze yra greita todel apie 50 ijungus ketvirta masina pasidaro buka. Dyzeliui visada stangiuosi kad po pavaros perjungimo apsisukimai motoro nekristu zemiau 1800-2000.Daug priklauso ir nuo to kokia greitumo deze stovi automobilyje.Vaaaldai, Jūs irgi tos nuomonės, kad su P406 2HDI važiuojant 60 km/h greičiu reikia važiuoti trečia pavara?
#36
Parašyta 2012 spalio 24 - 11:13
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 24 - 11:30
#37
Parašyta 2012 spalio 24 - 12:12
Čia tai tikrai taikliai pastebėtaEsminis ekonomiskumo skirtumas tarp 66kW ir 80kW pasijus, jei reikės keisti sankabą.
#38
Parašyta 2012 spalio 25 - 08:49
vaziuoji taip kaip tau patinka ir nesuk galvos....svarbiausia(kaip daug kur skaiciau kad ir rusu forumuose) nenuleist vaziuojant apsuku zemiau 1500 nes zemiau nukrenta tepalo slegis ir motorui ne i sveikata tai labai....pravaziavau ramiai, negrezdamas motoro, su 08metu busu savo 500000km ir auto sveiks pakolkasSukonkretinsiu klausimą. Jeigu P406 2 HDI važiuojant ketvirta pavara 60 km/h tachometras rodo 1500 apsukų, tai vadinasi mažai, reikia važiuoti trečia pavara? Ir jeigu reikia tokiu greičiu penkis kilometrus važiuoti, tai taip ir važiuoti trečia pavarą?
Retkarciais aisku reikia pasukt dyzelini motora kai reikals ypac pries TA
#39
Parašyta 2012 spalio 25 - 09:58
Tai ir važiuoju kaip man patinka, savaime suprantama 60 km/h ketvirta pavara važiuoju, tachometras rodo truputi virš 1500. Trečia pavara važiuojant 60 km tachometras rodo 2200, o variklis kaukia. Dabar aišku kodėl kai kuriems čia atrodo, kad pasiekti gamintojo nurodomas kuro sąnaudas "misija neįmanoma", mat jie mieste aukščiau trečios nejungia.vaziuoji taip kaip tau patinka ir nesuk galvos....svarbiausia(kaip daug kur skaiciau kad ir rusu forumuose) nenuleist vaziuojant apsuku zemiau 1500 nes zemiau nukrenta tepalo slegis ir motorui ne i sveikata tai labai....pravaziavau ramiai, negrezdamas motoro, su 08metu busu savo 500000km ir auto sveiks pakolkas
Retkarciais aisku reikia pasukt dyzelini motora kai reikals ypac pries TA
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 25 - 10:05
#40
Parašyta 2012 spalio 25 - 10:22
butent...Dabar aišku kodėl kai kuriems čia atrodo, kad pasiekti gamintojo nurodomas kuro sąnaudas "misija neįmanoma", mat jie mieste aukščiau trečios nejungia.
Plius tu matei kaip vazinejama mieste?nuo sviesoforo gazas dugnas iki kito sviesoforo
plius matei kaip vazinejama tarp miestu?visi tik ir stengiasi visus lenkti,netgi jei furu karavanas vaziuoja optimalius 95km/h vistiek visi lenda lenkt juos apsipyle dumais Kol visa karavana aplenkia pravaziuoja gerus 40km o poto staiga nusuka kur jam reikia pries paskutine aplenkta fura.... klausimas: ar vertejo draskytis del 5sek??
vat ir esminis atsakymas kodel pvz as (ir itariu Tu) su visom savo turetom auto telpu i gamyklinius parametrus o dauguma.....ne.......Galima vardint cia ilgai
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0