Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0 HDI . Kuro snaudos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 87

#41 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 spalio 25 - 10:42

vaziuoji taip kaip tau patinka ir nesuk galvos....svarbiausia(kaip daug kur skaiciau kad ir rusu forumuose) nenuleist vaziuojant apsuku zemiau 1500 nes zemiau nukrenta tepalo slegis ir motorui ne i sveikata tai labai....pravaziavau ramiai, negrezdamas motoro, su 08metu busu savo 500000km ir auto sveiks pakolkas :)
Retkarciais aisku reikia pasukt dyzelini motora kai reikals :rolleyes: ypac pries TA :rolleyes:

Tai ir važiuoju kaip man patinka, savaime suprantama 60 km/h ketvirta pavara važiuoju, tachometras rodo truputi virš 1500. Trečia pavara važiuojant 60 km tachometras rodo 2200, o variklis kaukia. Dabar aišku kodėl kai kuriems čia atrodo, kad pasiekti gamintojo nurodomas kuro sąnaudas "misija neįmanoma", mat jie mieste aukščiau trečios nejungia.

Jei variklis prie 2200 kaukia, reiskia kazkur yra beda. :doh:

O siaip lyginami tiesiog skirtingi vairavimo stiliai. As manau, kad masinai sveikiau ir ekonomiskiau vaziuoti treciu begiu prie 2200 apsisukimu kai variklis dirba arciau sukimo momento piko, turbina sukasi.

Smaukimasis prie zemu apsuku nera nei sveika, nei ekonomiska.
  • 0
kažkaip.....

#42 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2012 spalio 25 - 11:04

Jei variklis prie 2200 kaukia, reiskia kazkur yra beda. :doh:

Stopforce,auto variklis prie tokiu apsuku elementariai garsiau dirba,tai buvo norima pasakyt manau....Ir subjektyviai,2200 treciu begiu 60 atrodo "kaukia" o juk 2200 penktu begiu 110 jau nebekaukia ;] man taip pat 60kmh ant 2200 apsuku su dyzeliu vaziavimas 3 begiu tiesiog psichologiskai ir ausims nepriimtinas dalykas....o ekonomija.....Jei turit borto kompus labai lengva nustatyt ta ekonomija,ir taip aisku kad 4 begiu bus ekonomiskiau vaziuot 60
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#43 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 25 - 11:13


Jei variklis prie 2200 kaukia, reiskia kazkur yra beda.  :doh:

Stopforce,auto variklis prie tokiu apsuku elementariai garsiau dirba,tai buvo norima pasakyt manau....Ir subjektyviai,2200 treciu begiu 60 atrodo "kaukia" o juk 2200 penktu begiu 110 jau nebekaukia ;] man taip pat 60kmh ant 2200 apsuku su dyzeliu vaziavimas 3 begiu tiesiog psichologiskai ir ausims nepriimtinas dalykas....o ekonomija.....Jei turit borto kompus labai lengva nustatyt ta ekonomija,ir taip aisku kad 4 begiu bus ekonomiskiau vaziuot 60

Dolcis, dėl variklio garso labai gerai patikslinai.
STOPforce, padarom eksperimentą, aš pavažinėsiu savaitę tavo stiliumi, o tu mano, ir pažiūrėsim kas daugiau kuro sunaudos. Jei pasitvirtins Tavo mintys, tai tik kepurę nukelsiu, ačiū pasakysiu ir alaus įpilsiu. :beer:

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 25 - 11:56

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#44 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2012 spalio 25 - 11:20

aš pavažinėsiu savaitę tavo stiliumi, o tu mano, ir pažiūrėsim kas daugiau kuro sunaudos.

saziningumo cia labai reiktu...kazi ar pavyks..geriau jau tu pats Bivaini jei pas tave yra borto kompas,isitikink kiek rodo vaziuojant 3pavara 60 ir 4 pavara 60km/h

Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2012 spalio 25 - 11:22

  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#45 zinantis

zinantis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 257
  • Automobilis:pezo 307 hdi

Parašyta 2012 spalio 25 - 17:57

na dolci tu zinai ka sakai :fool:
  • 0

#46 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2012 spalio 25 - 18:23

apie ka tu cia?

Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2012 spalio 25 - 18:26

  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#47 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2012 spalio 25 - 19:56

Pagal borto kompiuteri matuoti sanaudas tai tas pats pagal lietaus davikli spresti kiek milimetru iskrito lietaus :clap: P.S po paskutines keliones borto kompiuteris rodo man 3,5 l/100.Tai tikim juo? ;]

Šį pranešimą redagavo sizus: 2012 spalio 25 - 19:58

  • 0

#48 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2012 spalio 25 - 20:04

Pagal borto kompiuteri matuoti sanaudas tai tas pats pagal lietaus davikli spresti kiek milimetru iskrito lietaus :clap:

Sizai,bet gi dar ir galva galima galvoti,teisingai??jei vaziuojant tuo paciu keliu 3pavara 60 rodo tarkim 4-4,5 ltr o 4 pavara 3-3,5ltr tai ka,cia jums ne irodymas kad 4 pavara ekonomiskiau vaziuot 60?? ka ir reikejo irodyt....tai kam cia tie palyginimai apie lietaus jutiklius?Zinau kad borto kompas nelabai teisingas,bet siuo atveju jo teisingumo ne nereikia,reikia palyginimo... :beer:
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#49 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2012 spalio 25 - 21:02

Sizai,bet gi dar ir galva galima galvoti,teisingai??jei vaziuojant tuo paciu keliu 3pavara 60 rodo tarkim 4-4,5 ltr o 4 pavara 3-3,5ltr tai ka,cia jums ne irodymas kad 4 pavara ekonomiskiau vaziuot 60?? ka ir reikejo irodyt....tai kam cia tie palyginimai apie lietaus jutiklius?Zinau kad borto kompas nelabai teisingas,bet siuo atveju jo teisingumo ne nereikia,reikia palyginimo... :beer:

Jei grindziam prielaida,kad argumente(borto kompiuterio parodymai) yra klaida,tai argumento isvados neteisingos :beer:

Šį pranešimą redagavo sizus: 2012 spalio 25 - 21:10

  • 0

#50 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 25 - 21:28

Kol kas žinau tik vieną tikslų būda kuro sąnaudoms išmatuoti, tai vadinamas pilno bako metodas. Bet ir šis būdas nėra tobulas, nes tinka didelių atstumų vidutinėms kuro sąnaudoms skaičiuoti. Kuo mažesnis kilometražas, tuo didesnė galima paklaida.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#51 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Parašyta 2012 spalio 26 - 10:26

"Smaukimasis prie zemu apsuku nera nei sveika, nei ekonomiska."



Del ekonomiskumo, tai pasidomek, kada chebra jungineja pavaras per ekonomiskumo ralius ir tada suprasi, kad klysti.
Del sveikumo - vazineju jau su sesta masina (dabar dyzelis iki tol visi benzai) ir visada zemais sukiais - nei vienai neteko nei pavaru dezes keist, nei varikliui kazkokiu problemu buvo. O sanaudos visada tilpo ir net mazesnes budavo uz nurodomas gamintojo (kalbu apie ilgalaiki vidutiniu sanaudu matavima "nuo pilno iki pilno bako" metodu). Aisku taupuma labiau itakoja ne kuri pavara naudojama, bet galvojimas ir situacijos prognozavimas kelis simtus metru i prieki (ypac mieste) ir suvokimas, kad keliom minutem anksciau pasiektas keliones tikslas nieko nepakeis, o kuro sutaupys.
  • 0
Septynvietis break'as

#52 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 spalio 26 - 12:24

"Smaukimasis prie zemu apsuku nera nei sveika, nei ekonomiska."



Del ekonomiskumo, tai pasidomek, kada chebra jungineja pavaras per ekonomiskumo ralius ir tada suprasi, kad klysti.
Del sveikumo - vazineju jau su sesta masina (dabar dyzelis iki tol visi benzai) ir visada zemais sukiais - nei vienai neteko nei pavaru dezes keist, nei varikliui kazkokiu problemu buvo. O sanaudos visada tilpo ir net mazesnes budavo uz nurodomas gamintojo (kalbu apie ilgalaiki vidutiniu sanaudu matavima "nuo pilno iki pilno bako" metodu). Aisku taupuma labiau itakoja ne kuri pavara naudojama, bet galvojimas ir situacijos prognozavimas kelis simtus metru i prieki (ypac mieste) ir suvokimas, kad keliom minutem anksciau pasiektas keliones tikslas nieko nepakeis, o kuro sutaupys.

Na, jei variklis geras tai ji "damust" zemais sukiais - mission impossible...Antras dalykas naujesni hdi'nai, tikrai skaiciau straipsnius ir is to logiska isvada galima paciam padaryti, kad visokie DPF'ai (aka FAP sistemos) megsta dinamiska vaziavima prie aukstesniu suku, kad geriau prasipustu ir galetu tinkamai vikdyti pasyvia regeneracija. Toliau del to niuanso del begiu 3-4 ir 60km/h vaziavimo. Cia kuris mato 1l skirtuma ? Duok dieve 0.1-0.2 ir tuos gramus moki uz tai, kad pvz reikalui esant nuo 2.2k rpm gali sokti staigiau i prieki, kai tuo tarpu nuo 1.5k rpm reiks palaukt kol masina issivaziuos (pas hdi'nus taip). Taip pat manau i tokius dalykus reiktu labiau atsizvelgt kartu su kelio salygom (ikalne - 3 begis, nuokalne - 4, lygus kelias - pasirinktinai). Norint taupyti geriausia yra pasirinkti optimalu greiti trasoje 90-110, maziau lenkimu, o mieste kuo leciau greiteti (begiu iki 2k rpm perjunginet nebutina), pvz issukus varikli iki 2.5k rpm daug maloniau perjungti sekanti begi, negu iki 2k rpm jausti ta visa purtymasi.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 spalio 26 - 12:26

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#53 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 26 - 12:45

Akivaizdu, kad nevažinėji su P406 2 HDI 80 kW. Ketvirta pavara važiuojant 60 km/h puikiai greitėja, vos spustelėjus, ir prie 2000 apsukų nėra jokio purtimosi. Būsi Vilniuje, užsuk, pasivažinėsime. :)

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 26 - 12:59

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#54 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 spalio 26 - 14:58

As va siandien vaziuojant pasiziurejau, kad 4 pavara prie 60 km/h apsukos ne 2000 o ~ 1700. Lygiu keliu vaziuojasi puikiai, bet jei tik reikia pristabdyti arba yra ikalne apsukos krenta ir pfffff..... Tai pabandziau pasimakaluoti taip 3-4-3-4-3-4.... Nu i nx. kaip kazkas rase islis ekonomija per sankaba :lol: .
  • 0
kažkaip.....

#55 Liova

Liova
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 45
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 Break

Parašyta 2012 spalio 26 - 15:20

Tai kad dyzeliai labai puikiai rauna apsukose 1700-2200. Jei neklystu HDI kaip tik nuo 2200 sukimo momento kreive pradeda krist.
  • 0
Septynvietis break'as

#56 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2012 spalio 26 - 15:41

Su kokiu ten varikliu neina 4 pavara ant 60km/h vaziuot? Pas mane 206 HDi 66kw (dabar jau turėtų būt ~80kW) ir prie 60km/h aš jau penktą pavara įmetu (važiuojant lygiu keliu). Ketvirta prie tokio greicio jau 1700rpm kažkur ir sukimo momento pilnai pakanka netgi greitėjimuisi į kalną. O kokio velnio trečią pavarą laikyt įijungtą prie tokio greičio - tikrai nesuprantu.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#57 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Parašyta 2012 spalio 26 - 22:18

Nu nzn ka jus cia svaigstat, bet beveik pas visus pilnas boostas buna tarp 2000-2200, neskaitau perprogramuotu...
  • 0

#58 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2012 spalio 27 - 02:20

Nu ka jus cia uzsipuolet ? :) Kur sakiau, kad nevaziuoja ? Pastatyk du tokius pat 80kw 2.0 hdi ir vienas nuo 60km/h tegul rauna 4 begiu, kitas - 3 ? Kuris i prieki soks ? O pas HDi - nus prie 1.8-2k didziausias sukimo momentas, bet tai nereiskia, kad ten ir kilowatu daugiausia.

Akivaizdu, kad nevažinėji su P406 2 HDI 80 kW.

Turejau ir 2.0. Dabar su 2.2 vazineju. Ir tikrai tarp 3 ir 4 begio esant 60km/h dinamika smarkiai skiriasi. Nesakau, kad nevaziuoja 4. Tesiog sauk dugna ketvirtu nuo 60km/h, poto treciu ta pati. Pamatysi, kuriuo geriau leksi.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2012 spalio 27 - 02:22

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#59 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 27 - 15:57

As va siandien vaziuojant pasiziurejau, kad 4 pavara prie 60 km/h apsukos ne 2000 o ~ 1700. Lygiu keliu vaziuojasi puikiai, bet jei tik reikia pristabdyti arba yra ikalne apsukos krenta ir pfffff..... Tai pabandziau pasimakaluoti taip 3-4-3-4-3-4.... Nu i nx. kaip kazkas rase islis ekonomija per sankaba :lol: .

Atrodo mūsų mašinos turėtų būti vienodos, bet pagal Tavo aprašymą išeina, kad kažkas skiriasi. Gal dėžės? Pas mane ketvirta pavara važiuojant 60 km/h rodo truputi daugiau nei 1500, na sakykime 1550. Trečia važiuojant 60 km/h rodo 2200. Tarkime į Šeškinės kalną laisvai važiuoju ketvirtu 60 km/h ir nei kiek nedūsta. Buvo kažkieno siūlymas jungti pavarą prie 2500, tai trečia pavara prie tokių apsukų jau 70 km važiuoja. Kai rodo 3000, tai penkta pavara greitis 150 km/h būna.
Kyla mintis, kad gal mašinos skirtingos, todėl ir važiuoja skirtingai. :hmm:

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2012 spalio 27 - 16:08

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#60 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2012 spalio 27 - 16:11

Nu nzn ka jus cia svaigstat, bet beveik pas visus pilnas boostas buna tarp 2000-2200, neskaitau perprogramuotu...

Gal gali populiariau paaiškinti? :shy:
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0