Peršokti prie turinio


Nuotrauka

gepaaz17 P307 66kw 90 siemens


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 41

#1 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 12 - 20:58

Sveiki. Taigi pirmasis automobilis kuri pirkau is PSA koncerno buvo citroen C4, automobili pirkau nedaug dauzta kadangi lietuviu pardaveju pasakom nedauzta ir nedaug prabegus netikiu, turiu garaza todel nusprendziau geriau jau susitvarkysiu pats negu kitas sudarankis tik isoriskai gerai padarys. Citroena nupirkau matydamas tik per interneta dar prancuzijoj, nuveziau rankpinigius o po savaites i taurage nuvaziavau parsivest rizikavau stipriai bet neprasoviau variklis vedesi bet auto buvo uzsokus ant bordiuro sulinkes traversas sake ratlankis ir slenkscio kampas rida reali salonas kaip naujas dar kvepejo 145t. 05metu 1.6hdi. Pradejus dometis detalemis suzinojau kad citroenas konstrukcija brolis peugeot 307. Citroenu atvazinejau 2metus keiciau tik tepalus, filtrus, priekinius sarnyrus ir atraminius guolius. Kuro vidurkis apie 5l, mieste 6-7 trasoj kompas rode apie 4l. Usikurdavo prie bet kokios temperaturos prie -30 irgi, zodziu nebuvo kad neuzsikure auto stovejo visalaik lauke. Prireikus pinigu citroena pardaviau ir nupirkau pigesni irgi dauzta 04metu 206pezuka 1,4hdi. pirkau pries metus, jis man kainavo 4 tukst lt. pezuko buvo linkes stogas, dauztas kampas, priekinis stiklas isduzes, priekine stoike lenkta, lanzeronai neliesti, auto pirkau kaune variklis beges 280tukst. nupirkau sedau ir parvaziavau namo, gerai kad policija nesustabde nes stiklas priekinis i salona buvo sulindes:D vaizdelis turejo atrodyt geras kai vaziavau. Pezuka susitvarkiau pats tik dazyt nedaziau, su juo vazineja dabar mano zmona, auto pries avarija buvo techniskai sutvarkytas pakeista vaziuokle dirzai nes paardzisu matesi kad viskas nauja su prekiniais lipdukais dar nenusitrynusiais tai jam po beveik metu eksplotacijos pakeiciau tepalus ir priekyje sarnyrus kelis. Vesdavosi ir prie minus 20 bet jau sunkiau kai daugiau pasaldavo vezdavau jau i garaza. Pezuko garso izoliacija daug prastesne negu citroeno, apskritai jis toks kibiriukas darbinis. Todel vel uzsimaniau kazko panasaus i citroena ir nusprendziau kad reikia paimt didesni varianta pezo 307 karavana. Laukiau apie tris men ir radau kad kretingoj parveztas dauztas 02 galo 307 SW is prancuzijos, gaves parvirsutiniskai rida 180t. 2hdi ,variklis vedasi vaziuoja, lanzeronai neliesti, salonas buvo apsnerkstas purvinas, su sovusiom trim pagalvem bet pagalvojau uz 5tukst litu nebent trecia golfa supuvusi nupirksiu. Tai viena vakara nuvaziavau ir parsiveziau pats sava eiga apie 250km. Parsivezus prasidejo ilgas remontas skardu tiesinimas, tarpu suvedimas, dazymas, paneles ardymas-laikinas tvarkymas, daliu paieska ir keitimas, viska dariau pats isskyrus dazyma.
  • 0

#2 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 12 - 21:29

Sutvarkius pezo iki normalios estetines izvaizdos ir sava eiga pravarius technikine, pasalus orams su pezo varikliu prasidejo tikri stebuklai, kuriu nesitikejau ir iki tol pirmose dviejose masinose nebuvau patyres. Cia gali but naudinga informacija daugeliui pezu savininku su 2HDi varikliais. Pakeitus kuro filtra pezas ryte pradejo sunkiai vestis. Na bent jau netaip kaip pries tai dvi auto, nes buvau priprates prie uzsikurimo is pirmo suktelejimo. Pradejus ieskot bedu buvo pastebeti oro burbulai einantys i kuro siurbli nuo korpuso plastikinio(nors ir pries filtro keitima buvo matyt oro burbuliukai), ir ko tik as tada nedariau ir slangutes permatomom pakeiciau ir korpusa filtro i varstota isidejes verziau, ir sriegi korpuso su tepalu tepiau kad lengviau uzsisuktu ir tarpines korpuso tikrinau, ir galiausiai nauja filtro korpusa nupirkau su visu filtru is aleksoto turgaus kiniska bet nebrangu 100lt kainavo tiesa vienu vamzdeliu perdaug bet ji uzglusinau, pakeitus ji burbulai i siurbli dirbant varikliui neidavo, bet tada nuo korpuso matydavosi kaip kuras grizta linkt tos rankines kriauses, bet nuo siurblio link korpuso ne, kriause nupirkau nauja is robeto bet ta kazkokia idomi beveik nepraleido per save kuro uzpumpuot kura is bako eidavo bet kai variklis dirbdavo kura jam budavo sunku traukt per ta kriause ir jis griebdavo ora per slanguciu sujungimus matyt, todel ta kriause atmeciau nupirkau deveta 406 pezo bet vistiek oras grizdavo, po variklio uzgesinimo. Variklis vedesi taip pat is kokiu triju abarotu uzsikurus purtydavosi, mesdavo balta duma, kol biski apsildavo apie 5min. Filtro korpusa tiesa dar tikrinau su kompresorium apie 4 bar slegi atlaikydavo po vandeniu paskui eidavo burbulai. Paleidus i korpusa ora. DAr buvo pakeistos naujos zvakes, tikrinta plude bake ir alsuoklis, ten viskas tvarkoj paskui tikrinti trasos vamzdukai po dugnu, ir dar cia turbut visko neaprasiau ka tikrinau, galiausiai man truko kantrybe ir pirma syki nuveziau masina pas varikliu meistrus kadangi su varikliais problemu neturejau niekad nuveziau auto i DYZELVITA.
  • 0

#3 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 12 - 21:55

Zinant kaip musu meistrai lietuvoj dirba labai abejojau ar jie kazka ras. Prasidejo tada ju darbai auto prastovejo savaite laiko padare diagnostika pasake kad kuro padavimo slegis sokineja, patirkino is pradziu starteri nes liepiau patikrint kadamgi jis man kazkaip silpnai suko. Patikrino sako niekas nepasikeite del kurimos nes padave srove ten kakzaip didesne. ATMETE ji tada sako reikia tirkint kuro slegio reguliatoriu o as pries tai jau buvau ji issisukes ir ziurejau kad jis veikia sako reikia praplaut ultragarsu vonelej gerai sakau bet abejojau kad kas pasikeis kadangi as buvau ji issiardes tai mano supratimu ten nera nei kam gest nei kam uzsikist pas mane siemens sistema, boso esu girdejes kad su kazkokiu fitriuku tai ten gal ir uzsikisa, praplove ta suda niekas nepasikeite, sako reik purkstukus tikrint, patikrino sako vienas is ribu issokes procentais ten ju siemenso nerestauruojami bet musu meistras bandys isardyt paziuret sako. AS abejojau ar del vieno purkstuko kas gali but pasirode ne bereikalo niekas nepasikeite. Bet purkstukas tipo kazkiek susireguliavo tik nezinau kaip jeigu jie nerestauruojami:D Tada sakau tikrinkit dar starteri nes manau bus problemos su juo issieme starteri nuveze starteristui ir buvo sudege angliukai, ivores issideveje patvarke ji idejo kuresi jau iskart geriau bet pagalvojau kad ziema dar bus problemu. Tada dar akuma liepiau patikrint patikrino atseit geras tas. Tuo ir baigesi mano apsilankymas DYZELVITOJ 360 pinigu uz mano sprendimus ir ju beviltiska darba. Tada auto nuveziau i AUTURA nes paskaiciau kad neblogi atsiliepimai apie juos, tiesa jie priekiauja BOSH naujomis auto detalemis ir dugiau susidure su ta kuro sistema dyzeliams, bet sako bandysim ir SIEMENSA sutvarkyt, ten auto prabuvo viso dvi dienas. BUVO PADARYTAS PAPRASTAS SPRENDIMAS: ISMESTA KURO RANKINE KRIAUSE, FILTRO KORPUSAS, NUIMTOS PERMATOMOS SLANGUTES NES JOS DEL TEMPERATUROS TAI SUKIETEJA TAI ISSITEMPIA IR ISTATYTAS ANT DVIEJU CHAMUTU VOLKSVAGEN FILTRO KORPUSAS NEARDOMAS SU SPEC KURO SALNGUTEM JUODOM. Visa tai man kainavo 160lt bet auto kuriasi dbr beveik taip kaip turetu kurtis tiek saltai tiek ir siltai auto. Dar akuma sake paziuret nes sitiem pezam reikalinga nemaza startine srove o pas mane tik 540A ir tai isimtas is 206 pezuko nezinia kiek jau jam metu:) Esu cia perskaites nemazai temu apie pezu oro gaudymus manau kad daukam gali padet mano patyrimas. Nes ir meistrai sake kad ora per visur ten gaude. Tik dabar vienas minusas kurui pasibaigus masina ant buksyro reiks traukt nes kriauses nera o siurblio bake pas 66kw siemensa nera, pats siurblys sukelia ir zema slegi is bako ir auksta slegi i pukrstukus.
  • 0

#4 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2012 lapkričio 13 - 10:58

tai dar neteko girdet ,kad i HDI varikli kas detu VW kuro filtra, i paprasta td 2.1 pas esu idejes VW kuro filtra, del tu paciu priezasciu, apvyniojau parolonu, ziemai ;] , gali paziuret,, nariu automobiliai - brizas 2.1 td,, reikejo palikt gumine kriause ,kam ja imt, dar turetum ismest prancuziska akumo klema, prisukama rankomis, nes jei ten neprisispaudzia po klema nebuna gero kontakto.

Šį pranešimą redagavo brizas: 2012 lapkričio 13 - 11:00

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#5 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 13 - 17:57

Zodziu snd prie plius 3 ryte uzsivede is kazkur 4 abaroto tik, nieks nepasikeite po tu volksvageniniu filtru, netikiu kad bus akumas nes uzvesta neblogai purtosi, sprendimas vienas parduoti auto nes cia bus pasaka be galo:)
  • 0

#6 Saulix

Saulix
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 267
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2012 lapkričio 13 - 19:00

Pas mane irgi panaši situacija su 2.0 hdi: ryte prie +5 ne iš 4, o iš kokio niolikto abaroto vos užsikūrė. Sutvarkė tipo starterį šiandien, bet kuriasi vis tiek iš kokio 4 abaroto. Čia paskaitinėjęs net nežinau, kur bėdų ieškoti? Ir ar verta :(
  • 0
Peugeot 406 2.0HDI DW10ATED

#7 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2012 lapkričio 13 - 20:30

Zodziu snd prie plius 3 ryte uzsivede is kazkur 4 abaroto tik, nieks nepasikeite po tu volksvageniniu filtru, netikiu kad bus akumas nes uzvesta neblogai purtosi, sprendimas vienas parduoti auto nes cia bus pasaka be galo:)

Kas blogai jeigu masina uzsikuria motorui padarius keturis apsisukimus??? Ir dar kaip tu juos suskaiciuoji :hmm:
  • 0

#8 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 13 - 21:28

Tiksliai nepaskaiciuosi bet mazdaug apie keturi ten tie apsisukimai greiti cia gal sekundem tiksliau ir jeigu taip vestusi is to ketvirto abaroto ziema prie minus 10 bent jau butu viskas tvarkoj nieko neieskociau bet matau desninguma kuo salciau tuo ilgiau:) nu dar ryt bandysiu akuma tikrint:) manau cia gali but elektroj problema kad mechanikoj nelabai tikiu:)
  • 0

#9 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2012 lapkričio 13 - 21:35

Tiksliai nepaskaiciuosi bet mazdaug apie keturi ten tie apsisukimai greiti cia gal sekundem tiksliau ir jeigu taip vestusi is to ketvirto abaroto ziema prie minus 10 bent jau butu viskas tvarkoj nieko neieskociau bet matau desninguma kuo salciau tuo ilgiau:) nu dar ryt bandysiu akuma tikrint:) manau cia gali but elektroj problema kad mechanikoj nelabai tikiu:)

Man pakrovus akuma si problema kolkas issisprende, kurias lengiau nei anksciau. Beto nepamirskit kad dyzeliui reikalingas galingesnis akumas. Tai pas jus koks stovi?? ir dar startine srove kad ne maza butu.

Šį pranešimą redagavo NEWPEZO: 2012 lapkričio 13 - 21:36

  • 0

#10 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 13 - 21:35

Tiesa dar buvau savaitgali kauno turguj apziuret kitu sakau gal cia bereikalo slieku ieskau tai kokius keturis pezus vedziau tiesa 2 buvo 80kw su boso sistema turbut tai tie kazkaip geriau griebe staigiau, o 66kw panasiai kaip mano gal geriau biski bet visus juos uzkurus dirbo neispudingai tai vienas purtesi belekaip, tai kitas garsus skleide belekokius ir t.t visi su graziom ridom iki 200t.k tik vairu ir bumbulu skuros ant tiek nutryntos kad atrodo gerai su svitriniu popierium buvo bruzinta:D
  • 0

#11 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 lapkričio 13 - 21:36

Zodziu snd prie plius 3 ryte uzsivede is kazkur 4 abaroto tik, nieks nepasikeite po tu volksvageniniu filtru, netikiu kad bus akumas nes uzvesta neblogai purtosi, sprendimas vienas parduoti auto nes cia bus pasaka be galo:)

Geriausias variantas, vargo vakariene su tais senais HDI , nebereikalo kalbama, kad po 150000 prabiego prasideda nesibaigiancios bedos :doh: , jai jau pirkciau auto su tokiu dyzeliniu varikliu tai max. kokiu 3 metu senumo

Šį pranešimą redagavo talbotas: 2012 lapkričio 13 - 21:38

  • 0

#12 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2012 lapkričio 14 - 08:24

nu ka zinau, turiu citrina jumper'i su 2.8hdi, tai anas su mirusiu akumu is puses sukio kurias, rida 250k ir greiciausiai kad atsukta, nes pirktas ne tiesiai is zmogaus, o is parvarinetoju...bet aisku 2.8hdi labiau fiat'o motoras nei peugeot... dabar pastebejimas apie bendrai visus common rail sistema aprupintus variklius..jie pradeda sudinai kurtis, kai purkstukai pradeda mesti slegi per griztamaja, priezasciu tam gali buti daug ir ivairiu..paprastas testas: susiorganizuoti 4 vienodus buteliukus ir is kiekvieno purkstuko griztamosios nuvesti po vienodo ilgio slangele i kiekvina buteliuka..padaryti taip, kad kiekvieno purkstuko sistemle butu sandari, o griztamasis srautas galetu nuteketi tik i buteliuka..uzkisti griztamaja keliaujancia is purkstuku i siurbli, arba grizimo paskirstytoja(kad negaudytu oro). paleisti varikli ir leisti dirbti laisvais sukiais apie 5-7 min..uzgesinkit.nuimkit buteliukus ir sudekit ant lygaus pavirsiaus..keisti arba tavarkyti reikia ta purkstuka, kurio buteliukas pilniausias.... na va isdaviau paslapti, del ko neteksiu kokiu poros klientu..:D aisku dideli dyzeliu specai ir brangiu stendu turetojai mane dabar pirstais badys, bet sitas budas yra pakankamai tikslus nenaujiem ir ne lenktyniniam automobiliam.. aciu uz demesi, o jei kam idomu placiau del purkstuku tikrinimo galima pasneketi per pm..arba tel, kuris yra mano parase..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#13 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2012 lapkričio 14 - 09:03

O aš galvoju, kad HDI tikrai geriau nei TDI, kas iš to, kad sąnaudos mažos, bet garsas kaip traktoriaus, su amžiumi išvis nebeina net salone susišnekėt, pastoviai turbinų, purkštukų bėdos. O mano pežas jau +2k prabėgęs ir viskas gerai. Ir nesakykit, kad NEEEEEEE TDI BEST, turėjo draugas A8 (nors audi išvis ne mašinos), kol neužveda ir nereikia net draugų turėt, ryte per langą galvą iškiši ir jau iš garso supranti kur koks pasatas (apynaujis) purtosi :) talbotas: tai taip, bėdos, kai per tuos 150000 išvis nieko nekeičia ir važiuoja tol užsiveda, o kaip žinia, jei vienas dalykas sugenda, tai grandinės principu genda dar kita detalė ir nuo to kitos dar kita ir t.t. Kas dėl to vedimosi iš 4abaroto, tai čia normalus reiškinys, tokia sistema. Bent jau 2.0 HDI :hmm: Tėvas turi 806 1.9D, tai ten brum ir važiuoja, o man starteris sukasi, bet sakau, kas turi 2.0 tai visi taip, na bent jau kiek teko girdėt. GAL KAM KITAIP YRA? (youtubei visi iškart neužsiveda)

Šį pranešimą redagavo landv: 2012 lapkričio 14 - 09:12

  • 0

#14 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2012 lapkričio 14 - 09:16

ir dar del siemens purkstuku, labai drisciau suabejoti del ju nerestauruojamumo..be to kazkas su dizelvitos stendu yra negerai, nes jau kelintas zmogus atveza srotinius purkstukus tikrintus dizelvitoj su isvada "geras" ir kas antras blogas buna..tai arba pas juos stendas kazka neteisingai rodo, arba tikrintojas kartais i savo darba ziuri pro pirstus...paskutinis atvejis buvo praeita savaite, atveze zmogus "delphi" common rail purkstuka, tikrinta dizelvitoj, tipo geras..pasitikrinu pas save, nu ne velnio negeras, purskia gal ir nieko, bet griztamoji tarsi kiaura puodyne, vagia slegi belekaip...nu galvoju gal as kvailas ar siaip nieko negaudau, juk specai sake kad geras..dedu i automobili, anas dar blogiau drbti pradeda, nei su senuoju, jau ne itin geru purkstuku...va tau ir "geras".. del kurimosi..HDI ir neturi kurtis is puses abaroto, nauji gal..padevetiem kurimasis is 3 ar 4 vertimo yra norma..blogai tada kai jau reik bruzint ilgiau nei 5s ir jei tai stipreja krentant lauko temperaturai...

Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2012 lapkričio 14 - 09:19

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#15 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 14 - 17:38

Nu as ten apie dyzelvita tai isvis susidariau nuomone kad jiems yra svarbiausi pinigai. O seip sakau masina kai silta vedasi is pirmo pasukimo dirba graziai nesipurto kaip tvarkingas hdi kaip ir kiti kiek turejes esu, tik pastovi atvesta ir jau iskart sunkiau vedasi o uzvedus taip net girdisi variklio pulsavimas,tam tikru dazniu ir kai uzkuri masina dreba toks vaizdas kaip autobuse senam sedetum. Bet tas drebejimas gal jauciasi del tos plysusios variklio pagalves nzn.
  • 0

#16 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 14 - 17:47

Apskritai dabar jeigu parduosiu sita peza net nezinau ka reiktu pirkt nes visur dabar sistema panasi kalbant apie auto nuo 2001 metu ir masina kaip loterija. Ziureciau gal vel ta pati nuo 2005m tik su 1.6hdi varikliu 66kw be fapo. Siurblius, purkstukus, ir kita suda gainmina kelios firmos ir stato i visus pezo volksvagen ar audi ir kitas. Kazkur skaiciau kad 2hdi 66kw siurblys dar eina i volvo v50, lygtais c30 ir t.t.
  • 0

#17 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 14 - 19:46

Posted Image
  • 0

#18 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2012 lapkričio 14 - 21:51

tai jau sudauzei savo :pug: ?
  • 0

#19 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 15 - 18:35

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
  • 0

#20 gepaaz17

gepaaz17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 72
  • Automobilis:peugeot307

Parašyta 2012 lapkričio 15 - 18:40

Nu va pagaliau isejo normaliai foto sudet nes ne ta koda dedavau neiseidavo:) auto pirkta is prancuzijos nestipriai gavus i kampa lanzeronas buvo neliestas bet labai nedaug truko ir butu gaves per lanzerona ir butu linkes:) dar prabrauktas sonas buvo matosi foto keleivio puse net galinio bamperio kampas nuluzo:) dar ragus ant stogo prancuzas savininkas bande dazyt balioneliu tai kai purske ant visu stiklu ant visko nieko neuzsidenges :D patiokai ant tiek nubege:D bagazines rankena irgi purske nes masina is pietu prancuzijos ir matyt jam nubluko ta sidabrine spalva tai norejo atnaujint:D cia masina beveik visa perdazyta ir ragai ir rankenos ir sonas vienas ir kapotas bamperai abudu nudaze tikrai neblogai kaune.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0