nesigauna nesikabineti:
1. kliuna tie ivardinti 2100km. kazkada kai vaziavau i Prancuzija, Grenobli, labai panasus atstumas gavosi. o jis randasi kokiais 300km toliau nei tolimiausias vokietijos kampas.
2. xantijos bakas 65 litrai. jei vokietis atidave su sausu baku, 68 gal ir galima ipilti. bet vaziuot per vokiecius iki visiskai tuscio, kad lenkijoj piltis pigesnio, imho, rizikinga.
3. nuo lenku-vokieciu pasienio iki vilniaus per bialystoka 950km. tai tikrai nepatikesiu, kad likusi per vokiecius nuvaziuota atstuma (1150km) 160km/h greiciu sunaudojo 5.5l vidutiniskai...
kazko nedarasei, pvz, padangu dydis stipriai nestandartinis ir iskreipia atstumus/greicius. ar vokietis atidave masina su puse bako kuro, kuri i sanaudas neisumuoji..
p.s. imho, kas liecia kuro sanaudas saltu oru - taip, saltas oras tankesnis, kuras geriau sudeginamas, bet ipurskimo kompas stebi tiek oro temperatura, tiek oro tanki ir saltu oru prie tos pacios tapkes pozicijos pila daugiau kuro. t.y. tiek pat spausdziant tapke kaip vasara srebs daugiau kuro, bet ir vaziuos smagiau. kas labiausiai itakoja padidejusias sanaudas ziema - padidejes pasipriesinimas riedejimui, tiek del nenuvalytos kelio dangos, tiek del minkstesniu zieminiu padangu. cia neskaitant to, jog saltas variklis srebia daugiau, o ziema jam susilti iki darbines temperaturos trunka ilgiau..
1. masina gavau su minimaliu kuro kieku bake, pyliausi is kart pilna baka iki 68 litru ( pistoletas isspjove, dar pilta iki pat pilnumo,kol dyzelis pasimate bako gerkleje) ir pravazinejau dar vokietijoje 100km. Isvaziavom is Trier, varem iki lenku su kolega, nusukom i sona, ne per Frankfurt Oder, bet pasukom nuo Berlyno i Szcechina, ten nakvojau, tas nusukimas i Szcechina man dadejo gerus 300km jei ne daugiau. Pernakvojes ryte Szcechine pyliausi 65litrus, vel taip pat priverstinai iki virsaus, spidometras parodes 1000km persisuko pries tai nakti ir pylimo momonetu rode 50km, taigis nuvaziuota sumoje 1050km. Rizikos uzgest nebuvo, degalu lempute uzsidege likus 80km iki Szcecino, lenkas garantavo degaline netoli, o 2 val nakties stoti nebesinorejo. Jei pasidomesi Szcecinas vokietijos pasienyje.
2. viskas galima, pas peza 60 litru sueina 63, pas golpa 52,5 supilu ir 55litrus,taigi visiskai nenuostabu,kad i Xantija sutilpo netgi 68,23litro pagal cekiuika.
3. Netiesa,nuo Szcecino 1021 km, Xantijos odometras parode 1050km. Kadangi buvo biksuti paklydes iki kol radau A2 autobana, manau parodymai labai teisingi.
Padangu dydis originalus pagal dokumentus 205/60 R15. Nepamirsk, kad dar dapilta degalu LT pasienyje 10 litru. Del bako pilnumo/tustumo skaityk 1 punkte. Siaip nu nereikia taip ukvatnai tiketi,kad pervariau viska kelia 160km/h, taigi buvo ir greicio apribojimu ir nusukimu ir pastabdymu per Lenkijos miestelius per Bialystoka ir t.t., nors degalu sunaudojo maziau vokietija-Szcecinas nei Szcecinas-Vilnius, matyt del tu kovu su furistais

O aplamai as tikejausi mazesniu sanaudu...
Nu nifiga ziema nevaziuoja masina smagiau nei vasara, pasakos kazkokios, srebia daugiau ir traukia prasciau o dar tas variklio kriokimas prie salciu. Netgi naujas golpas tokiu stebuklu nerode,kad prie gero minuso trauktu geriau

Beje golpas su zieminem naudoja iki 0,5litro maziau degalu nei su vasarinem, jeigu aisku nera stipraus minuso

Taigis cia vel pilstymas is tuscio i kiaura del gumos minkstumo ir panasiai.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 sausio 27 - 11:15