Mano 5008 1,6HDi irgi kiek supylei, tiek keisdamas tepalus ispili. Na bet VAG yra VAG (triperis) - kad ir skoda, tai tas pats S kitoj rankoj.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2023 lapkričio 27 - 15:22
Parašyta 2023 lapkričio 27 - 15:22
Mano 5008 1,6HDi irgi kiek supylei, tiek keisdamas tepalus ispili. Na bet VAG yra VAG (triperis) - kad ir skoda, tai tas pats S kitoj rankoj.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2023 lapkričio 27 - 15:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2023 lapkričio 27 - 15:22
O nera taip, kad tiesiog per koki nors rieboksli bega tepalas, o visi galvoja, kad ji variklis degina?
Parašyta 2023 lapkričio 27 - 16:58
Naujas Audi Q5 2,0TDI 1000km-1L yra apsoliučiai normalu.
kas dėl Renault 1,6dCi tai tikrai superinis motoras, vienareikšmiškai geriau nei naujas 308 1,5HDi...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2023 lapkričio 27 - 19:43
Vel patrolint atejai?Sveiki Peugeot 3008 turetojai.Kaip ten su tepalo emimu
Peugeot 3008, 2.0
2016, hdi 150 AG (110kW)
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2023 lapkričio 27 - 23:48
Vel patrolint atejai?
...lyg normaliai paklausiau.
Naujas Audi Q5 2,0TDI 1000km-1L yra apsoliučiai normalu.
kas dėl Renault 1,6dCi tai tikrai superinis motoras, vienareikšmiškai geriau nei naujas 308 1,5HDi...
Apie kuriu metu , ir kiek kw. eina kalba?
Parašyta 2023 lapkričio 28 - 07:13
Audi 2022 140kW, Peugeot 2023 96kW,Meganas 2017 96kW.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2023 lapkričio 28 - 07:37
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2023 lapkričio 29 - 20:55
Tos “longlife” pasakos važiuoti 30kkm.. Aišku pofik kai darbinė mašina, sau dar pats pasikeisčiau porą kartų iki aptarnavimo.Nesidomėjau kokį tepalą pylė į Megane, bet per 270000km, kas 30000km aptarnavimas, nežinojau kas tas yra tepalų papildymas. 308 per 27500km lygis tepalo nepakrito iš vis, iki pirmo aptarnavimo nuvažiuota be papildymų.
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2023 lapkričio 29 - 20:57
Parašyta 2023 lapkričio 29 - 22:31
Nu ir kas? Meganas jau perkope 300000km ir variklis dirba kaip laikrodis, tai kam keisti ta tepala kas 15000km???
Golpo motoras non problem atlaike 400000km ir turbūt dar gyvas ir visą tą laika tepalai keisti kas 30000km. Trafikas jau 600000km rieda.
Norisi limoną km susukti keičiant tepalus kas 15000km?
Šį pranešimą redagavo Francis: 2023 lapkričio 29 - 22:34
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2023 lapkričio 30 - 05:38
Viena, kai tas 30000 susukama pagrinde trasoje, visai kas kita kai didelė dalis mieste. Įdomu kaip gyventų koks senesnis EP6 ar 2,7 HDI tokiomis sąlygomis 🙂Nu ir kas? Meganas jau perkope 300000km ir variklis dirba kaip laikrodis, tai kam keisti ta tepala kas 15000km???
Golpo motoras non problem atlaike 400000km ir turbūt dar gyvas ir visą tą laika tepalai keisti kas 30000km. Trafikas jau 600000km rieda.
Norisi limoną km susukti keičiant tepalus kas 15000km?
Parašyta 2023 lapkričio 30 - 08:04
Tai vat ir reikėjo nuo to pradėti, kokoiomis sąlygomis važiuojama, tada ir diskusija tampa prasminga )
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2023 gruodžio 08 - 12:15
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2023 gruodžio 08 - 12:16
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2024 sausio 25 - 09:02
Gal kam bus įdomu apie 3008 modelio variacijas ir virsmą į 4008
https://youtu.be/ttK...XS9VFd2FcgfiD3z
Parašyta 2024 kovo 22 - 09:56
Sveiki, planuoju pasikeisti savo auto i 3008 nuo 2021m. Kiek skaitinejau visur tai masina tikrai puiki, tik va klausimas del variklio? Kuri geriau rinktis is 3 variantu. Benzininiai 1.2 ar 1.6. ar dyzeliukas 1.5? Ar jau issprestos 1.2 dirzo devejimosi problemos? Ar 1.5 voztuvu grandineles trukimo problemos? Ir kaip del 1.6? Visi jie yra gan nauji tad nera daug info.. aciu. P.s.kilometrazas visu apie 120k.
Parašyta 2024 kovo 23 - 07:16
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2024 kovo 23 - 07:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2024 liepos 10 - 21:19
naujasis 3008 benzinas...
Parašyta 2024 liepos 12 - 06:20
Pabandžiau jau e3008 ir iškarto po to VW ID4, abi turi savų pliusų savų minusų.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2024 liepos 12 - 06:56
Kas galėtų abejoti...
Parašyta 2024 liepos 14 - 09:35
Kai uz ta kaina iseina Tesla Y tai net nera ka svarstyti
Parašyta 2024 liepos 14 - 20:05
Kai uz ta kaina iseina Tesla Y tai net nera ka svarstyti
Nebūtinai
Tesla Y už savo kainą siūlo tikrai daug privalumų, tačiau nėra tobulas automobilis.
Norėčiau geresnio dizaino tiek viduje, tiek išorėję - Peugeot čia visa galva aukščiau.
Manevringumas stipriai prastesnis palyginus su ex P3008 arba žmonos DS7.
Pakaba tikrai prie standesnių, ex P3008 irgi ne komforto viršūnė, bet gal naujesnis važiuoja maloniau.
Surinkimo sprendimai - bagažinė pas Teslą triukšminga važiuojant senamiesčio grindiniu, PSA surinkimas tikrai geresnis.
Tikrai būtų įdomu išgirst objektyvių komentarų tiek apie naująjį P3008, tiek ir apie tą patį ID4.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
Parašyta 2024 liepos 15 - 12:39
Jeigu kalbant apie Tesla, tikrai nepamenu ar 3, bet teko Barselonoje sėdėti keleivio vietoje, tai pasijaučiau kaip su e2008 atvirais langais važiuočiau, triukšmo izoliacija labai prasta, gan kieta, barškanti, surinkimas liūdnokas, medžiagos labai prastos, bet užtai gerai valino:)
Kas dėl e3008 ir ID4 tai pasitengsiu būti objektyvus, abi mašinos pilnos, e3008GT 5500km rida ir 213arklių ir VW ID4 GTX 1900km ir 285arkliai, berods. Mašinas bandžiau savaitės skirtumu, pirmas e3008, po savaitės ID4. Maršrutas identiškas, Stelauto Vilnius-Avyžieniai-Pilaitė-Laisvės pr-Stelauto. VW tas pats maršrutas tik salonas laisvės pr.
Pradėkime nuo e3008. tikrai nebuvo wau efekto. Apsoliučiai nei kokybės nei surinkimo atveju nepažengta į priekį lyginnat su mano buvusiu 2018m 3008GT. Momentais medžiagų kokybė man pasirodė geresnė pas ex3008. Pas e3008 tie patys dalykai surinkime bado akis kaip ir ex 3008. Mašina buvo su 19 ratai, identiškas dydis pas VW, tik pas Peugeot Michelin, pas VW plemba ar ne Pireliai. Tai supratau vieną, kad niekam nelinkėčiau imti e3008 su 20 ratais, gal ir gražu, bet tikrai kratalas būtų, nes su R19 prastais keliukais jau nelabai malonu. Iš tikro čia jau visų Peugeot standartas kietos važiuoklės, kol dar lėtai važiuoji dar ok, bet kuo didesnis greitis tuo labiau jaučiasi kietumas. Traukos daugiau nei pas mano e2008 nepastebėjau, sakyčiau identiškai. Valdosi tikrai smagiai, nelygiam kelyje kad ir kieta mašina patampa, bet keleivių nešokdina kėdėse. Kas iš tikro man užkliuvo kažkiek, kad salonas "kvėpuoja", pašnarena nelygiame kelyje plastikas ir niekaip nesupranti iš kur ir kas.
Sąnaudos pasiekus galutinį tikslą mano buvo 15,2kWh/100km.
VW iš karto kas pasistebėjo, kad pagal surinkimą, apdailos medžiagas yra klase žemiau už e3008, akių lygyje ir ne tik nesueinantis plastikas, vietomis atkibęs. Kažkokios skystos kėdės, atlošą toks jausmas atplėšti gali:) Durelių uždarymo garsas malonesnis pas e3008, pas Peugeot dvigubi laminuoti langai, kaip pas VW tik viengubi. Priekinis skydelis iš minkšto pereinantis į kietą, kas pas Peugeot minkštas malonus liesti visas skydelis. Ir tas mažas ekranėlis už vairo, vienu žodžiu Peugeot kitas lygis sėdint vairuotojo kėdeje, ypač tie VW porankiai kaip senų laikų auto tai niekam tikę. Pas VW tikrai daugiau vietos gale, pas e3008 mažiau. Pasirodė, kad VW minkštesnis tuo pačiu keliu, beet, kaip jis siūbuoja į šonus, priminė tuos laikus kai važinėjau su caddy, kai nelygiame kelyje užsupdavo ne tik mane bet ir keleivus. Peugeot atrodo kietesnis, bet jis nu nesiūbuoja. Testą su VW baigiau su 14,2kWh sąnaudomis, iš tikro VW daug rekuperavosi man, nes puoliau į kamščius, plius nereikėjo į kalną lipti link Stelauto Ukmergės gatve, tai sakykime lygiosios, tik tada jau rida pas VW didesnė, nes akumas didesnis. Su plastiko šnarėjimu ir pas VW panaši situacija. Toks jausmas, kad didelė mašina daugiau plastiko ir neišvengiamai jis ima šnarėti. Be abejo VW valino geriau, bet realiai mieste supranti, kad tai aplamai nera aktualu, bent jau man aktualiau būtu rida.
Peugeot kraunasi 160kW, VW 120Kw, deja testuose Peugeot pasirodo krovimo greičio testuose prastokai. Peugeot garantija 5m be ridos apribojimo, VW 2m be ridos apribojimo, arba su 1000EUR priemoka 5m arba 100000km. VW pagal šios dienos kainas pigesnis, nuolaidos iki 20000EUR. Manau ne už kalnų ir e3008 darys nuolaidas.
Kas mane tikrai stebina, tai mano darbinio 308 kokybė salono, kuri atrodo tikrai geriau nei 3008 ir VW. Deja bėda su plastiko zvimbimu, pagavus rezonansą nuo grublėto kelio, kai kada, irgi nervina.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2024 liepos 15 - 12:45
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0