Apie Peugeot 3008
#241
Parašyta 2020 sausio 02 - 09:49
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#242
Parašyta 2020 sausio 02 - 09:49
#243
Parašyta 2020 sausio 02 - 09:59
Taigi nebus sąnaudu važiuojant su būda kaip su sedanu. Aerodinaminis pasipriešinimas ženkliai skiriasi SUV'o. Prie miesto greičių jei masė +/- vienoda, tai neturės įtakos. Bet jau šluojant +100km/h kiekvienas papildomas plotas ant snūkio jau gaunasi kaip prikabinta priekaba papildomai.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#244
Parašyta 2020 sausio 02 - 09:59
Pirmyn iki Warsuvos vidurkis buvo 6.2l/100km, kuo arčiau Berlynas, tuo sąnaudos didėjo dėl didesnio greičio 160km/h ir daugiau:) sąnaudos atgal iki Waršuvos buvo gėdingai didelės, bet nuo Waršuvos iki Vilniaus jos pakrito iki 7.5
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#245
Parašyta 2020 sausio 02 - 11:48
Na, 508 gal kiek aptakesnė ir žemesnė, tad tokiu kėbulu gal ir nieko sąnaudos. Aišku neužpavydėkit su mano 5.0 ir dar maženėm, bet ten 1.6hdi, ir robotas.Pravažiavus 2300km grįžau į Vilnių su 3008. Vidurkis degalų sunaudojimo 7.5L/100km. Sunku apsispręsti, bet atrodo dideli skaičiai, manau su 508 būčiau laisvai į 6.7l/100km tilpęs.
Kitas dalykas 34000km jau ir teko uzpilti adblue kelyje. Sumoje per 34000km jau supilta 35L, neskainant kiekio buvusio nuo mašinos naujumo.
Ar manai jog dėl 7.5 verta dujas dėtis? Nea? Vadinas sąnaudos geros ;) važinėk ir džiaukis.
#246
Parašyta 2020 sausio 02 - 11:55
Idomu butu sanaudos prie 160km/h.
Turėtų buti apie 6L, meganas lengvesnis apie 6.5ima prie 160.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2020 sausio 02 - 11:58
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#247
Parašyta 2020 sausio 02 - 16:28
#248
Parašyta 2020 sausio 02 - 17:08
Pravažiavus 2300km grįžau į Vilnių su 3008. Vidurkis degalų sunaudojimo 7.5L/100km. Sunku apsispręsti, bet atrodo dideli skaičiai, manau su 508 būčiau laisvai į 6.7l/100km tilpęs.
Kitas dalykas 34000km jau ir teko uzpilti adblue kelyje. Sumoje per 34000km jau supilta 35L, neskainant kiekio buvusio nuo mašinos naujumo.
Aš vis po biški mastau į ką keisti savo , galvoju apie 5008/tiguan allspace arba likt prie universalo, bet jų pasirinkimo nerasta. Paskaitinėjus tai kyla klausimų Pabūsiu biški nepopuliarus bet kažkaip VW sugeba ekonomiškesnius/galingesnius variklius padaryti analogiškuose kėbuluose. Sunkiai sugalvoju kokią kitą mašiną rinktis
#249
Parašyta 2020 sausio 02 - 17:22
Na tai buvo cia spaudoj paaiskinimu, kaip jie tai padareAš vis po biški mastau į ką keisti savo , galvoju apie 5008/tiguan allspace arba likt prie universalo, bet jų pasirinkimo nerasta. Paskaitinėjus tai kyla klausimų Pabūsiu biški nepopuliarus bet kažkaip VW sugeba ekonomiškesnius/galingesnius variklius padaryti analogiškuose kėbuluose. Sunkiai sugalvoju kokią kitą mašiną rinktis
VW CR varikliai truputi maziau astrus uz PD. Anie labai gera momenta nuo pat apacios turedavo, bet labai daznai dumu saskaita. Beje, PSA dyzeliai Ford ir Volvo kebuluose irgi gerokai astriau ir smagiau vaziuoja. Uz tai siek tiek dazniau lankstosi. Viduriai ten identiski, tik deze Fordine savo uzdejo. Programavimas skiriasi ir tiek, prancuzams svelnesnis. Galima ir Peugeot taip padaryti. Beje, maziau jus i tuos kilovatus, niutonus ir kitus skaicius ziurekit. Tikras variklio parametras isbandomas kelyje, profesionalai dar pagal kreives gali matyti. Skaiciukai teoriniai ant stendo ir maksimalus. O kad kartais 66kw variklis buna gerokai arsesnis uz 100kw, tai taip neparasys niekas reklaminiam buklete.
Nes tie 100kw buna ten, kur kasdienis vairuotojas nera iki tiek paspaudes.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 sausio 02 - 17:30
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#250
Parašyta 2020 sausio 02 - 17:25
Labai geras variantas Toureg'as. Pirmas buvo +/- gaidys. Antras labai patikimas ir super su juo viskas. O trečias, tai pagal skonį. Naują perkant, tai patinka arba ne. Tiguan'as, tai tas pats passatas su savo ligom tik tiek, kad varikliukai maži jau ten ir taupyt gali.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#251
Parašyta 2020 sausio 02 - 19:34
Aš vis po biški mastau į ką keisti savo , galvoju apie 5008/tiguan allspace arba likt prie universalo, bet jų pasirinkimo nerasta. Paskaitinėjus tai kyla klausimų Pabūsiu biški nepopuliarus bet kažkaip VW sugeba ekonomiškesnius/galingesnius variklius padaryti analogiškuose kėbuluose. Sunkiai sugalvoju kokią kitą mašiną rinktis
Kas taip sake, testai tokiu dalyku nerodo...
https://www.autobild...t-12767859.html
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#252
Parašyta 2020 sausio 03 - 12:19
Ir labai panašios sąnaudos 2.0TSI Panagrinėjus spritmonitor.de gaunasi panašios sąnaudos dyzelio, tik VW turi 4x4 dažniausiai galingesni. Ir pas ~1.5karto didesnės Adblue sąnaudos. O šiaip tai tikrai nežinau ką rinktis Per sausį reiks pasivažinėt test draivuose ir pasigalvoti koncepciją esminę ar likt prie univėrsalo ar SUV. Kiekvienas turi savų +/-
#253
Parašyta 2020 sausio 03 - 15:13
VW passat 2018m 2.0TSI 190AG Synchro, Talinas-Tartu-Talinas, pagal taisykles, nepalakstysi Estijoje, vidukris 8.8l/100 km. Mieste apie 12L. Panasu i 3008, skirtumas tik apie 2litrai;)
Tokiu greiciu mano 3008 telpa i 5.5L
Šį pranešimą redagavo Francis: 2020 sausio 03 - 15:10
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#254
Parašyta 2020 sausio 03 - 16:27
Žmogus, kuris beveik kasdien važinėja su alltrack 2.0 TSI Vilnius-Kaunas sakė gaunas ~8l, Kaune -9-10l. Tiguanas 220KW ima +1l daugiau. Važiuojant 160 vidurkis gaunas 9,5l ;) Iš vienos pusės dyzelis tikrai ekonomiškiau važiuojant nemažai, bet pasivažinėjus su benzinu taip malonu kai ner to traktoriuko
#255
Parašyta 2020 sausio 03 - 16:37
nu plemba vel pasigincysiu, kad tas benzas kriokia daugiau nei dyzelis!!! Tiesiogine to zodzio prasme kriokia, o ir ant laisvu jauti darba
Siulau lyginti tu pacu metu gamybos masinas ;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#256
Parašyta 2020 sausio 03 - 18:34
Ale da yr toks daiktas kaip izoliacija.Žmogus, kuris beveik kasdien važinėja su alltrack 2.0 TSI Vilnius-Kaunas sakė gaunas ~8l, Kaune -9-10l. Tiguanas 220KW ima +1l daugiau. Važiuojant 160 vidurkis gaunas 9,5l ;) Iš vienos pusės dyzelis tikrai ekonomiškiau važiuojant nemažai, bet pasivažinėjus su benzinu taip malonu kai ner to traktoriuko
Anyway - jei tikrai svarbu garsas, reikia ne benzo ieškot, o elektros. Ir jei jau daug kilovatų svarbu, tai imk tešla pežo neima turčiai ekologai, o norfos ir lidlų lankytojai ;)
#257
Parašyta 2020 sausio 03 - 18:44
Aš į maxima nespjaunu;))
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#258
Parašyta 2020 sausio 03 - 21:48
Stipriai tu čia geras benzininis variklis praktiskai nejuntamas. Vienintelis dyzelis kur važiavau kur niekad nebūčiau pasakęs kad dyzelis tai S klasės mersas, visur kitur galima identifikuoti variklio tipą. Elektra neman, kol galima pasimėgausiu klasikiniais varikliaisnu plemba vel pasigincysiu, kad tas benzas kriokia daugiau nei dyzelis!!! Tiesiogine to zodzio prasme kriokia, o ir ant laisvu jauti darba
Siulau lyginti tu pacu metu gamybos masinas ;)
Aš nespjaunu nei į Lidl, nei Maximą, nei Rimi. Kiekvienas iš jų turi savo privalumų. O jeigu ką tai Maximos kokybės kartelė tiekėjams yra žemiausia iš minėtų tinklų.Aš į maxima nespjaunu;))
Šį pranešimą redagavo prometejas: 2020 sausio 03 - 21:45
#259
Parašyta 2020 sausio 03 - 23:20
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#260
Parašyta 2020 sausio 04 - 00:03
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0