Prasidejo nuoto, Nupirkau Peugeot 2.0HDI. 2001m ,66Kw. Siemens sistema.
Pastebejau, kad i ausinimo sistema patenka nemazai kompresijos, nutariau pakeisti variklio galva.
Nuvaziavau i servisa, palieku masina, skambina neina nuimti galvos, reikia daugiau laiko nespes pakeisti iki tol kol man reikia masinos. Nu ok sakau surink viska atgal ir kita savaite atvarysiu, nuvaziuoju pasiimti automobilio, isvaziuju i gatve ir nera traukos, visikai pridususi, truputi pravaziuoju galvoju gal atcigaus ir taip savaite prasialiau (nes labai reikalingas automobilis buvo)
Po savaites as vel tame paciame servise, keiciam galva, pasakiau kad traukos nera, gal turbina ar panasiai, pravalo turbina patikrina slangutes viskas ok. Viska pakeicia sutvarko, uzkuria pralekiu ir vistiek nera traukos.Zmogelis dar dienelia pavargo nieko neranda, o gal nezino kur ieskoti!As iki dabar varkstu. Vazinejuos kuriasi prie minus 19, jokiu problemu, bet nera traukos.Bandziau pazaisti su vakumo testeriu (nuotraukoje pavaizduosiu)
Melinai pazymeta sistema, vakumuoja *(pastoviai traukia i save)
Raudonai zymimas pirmas numeris, kaireje puse. Traukiant i save leidzia iki 0.5 bar.pusti i vidu iki 4bar ipuciau, daugiau mechanizmas neleidzia gal ir daugiau leistu. Toks vaizdas kad i kaska oras atcimusa.
Numeris 2 raudonai zymimas. traukiant i save 0.5bar, puciant i vidu 0.7.puciant i vidu ir traukiant girdisi kaip atcidarineja ir uzsidarineja, Cia dar pastebejimas uzkurus, numovus raudonai zymima numeriu 2 slangute nuo reguliatoriaus, variklio garsas sustipreja, jauciasi, kad oro daug daugiau variklis ima. bet tauka nesikeicia numovus ir vaziuojant.
Poto bandziau abi rauonai zymimas slangutes numauti, ir paziureti ar gazuojant jos ima ora ar pucia, nieko nedaro nei pucia nei ima.
Toliau nezinau ka daryti, deagnostika klaidu nemeta. Kartais buna kad turbina suveikia bet labai trumpai apie 2sekundes ,cia vaziuojant kartais pajauciu.
Edited by arminasajs, 2013 January 24 - 16:50.