Jump to content


Photo

Peugeot, sumazejo trauka.


  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#21 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 02 - 18:27

katik nuemiau plasmasine dali apacioje kur matosi is turbinos iseina, uzkurus ora pucia turbina svilpia, trauke nei krus gazuojant.
  • 0

#22 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 03 - 17:46

neturite niekas minciu? turbina i vakumine pusle 1.2bar max sukele, bet patikrinau kiek reikia kad visa kojele atcidarytu, tai supuciau apie 3bar, tai taip iseina tregzdali turbinos atidaro? gal zinote kur galima butu suzinoti, kiek turbina turetu pusti i vakuma max ir kiek vakumas turi susidaryti kad pilnai atcidarytu kojele, nes dabar neaisku ar turbina mazai vakumo sukelia ar vakumo pompa stringa ir reikalauja daug vakumo
  • 0

#23 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2013 March 03 - 21:45

Turbina standartiskai turi pust apie 0,8 - 1 bar.. 1.2 bar jau cia kaip ir nestandartinis - sukeltas slegis. 3 bar jokiu budu negalima., uzmusi turbina . Si aktuatoriaus kojele reguliuojaja turbinos slegi. Nekelk jo daugiau nei kad dabar 1,2 yra. O bet taciau del tos traukos neturiu minciu, su hdi nesusidures dar..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#24 Pukis

Pukis
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:806

Posted 2013 March 04 - 10:35

Turbinos sukuriamą slėgį galima sužinoti iš MAP (mass air pressure) sensoriaus parodymų. Servise paprašyk, kad padarytų MAP, MAF (mass air flow) grafikus prie skirtingų apsukų (apsukų grafiką taip pat, kad būtų galima matyti kokios buvo apsukos prie kokių duomenų. Kadangi taip pasidarė po meistro krapštymosi, reiškia kažką jis užkabino ką nereikia. Yra šansų, kad tai bus MAP sensorius. jis turėtų būti prijungtas maža žarnele prie žarnos einančios į įsiurbimo kolektorių. Turbinos slėgis tiesiogiai priklauso nuo į jos valdiklį (actuatorių) paduodamo vakuumo. Esant mažoms apsukoms, vakuumas maksimalus, apsukoms didėjant vakuumas mažėja, kad nebūtų per didelis oro slėgis. Žodžiu vakuumas į turbinos aktuatorių pasiduoda per elektrinį valdiklį, susirask tą grandinę ir pračekink ar ten viskas ok. Išsiurbus orą šlangelėje kur eina į turbo aktuatorių turi girdėtis kaip jis suveikia, atleidus, kaip atsileidžia. Tai tiek pradžiai, jei galėsiu kuo padėt, rašyk :)
  • 0

#25 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 04 - 15:15

turbina neturiu sensoriu jokiu pasmane, todel ir galva suku kas cia yra. jei butu elektronikos peugeot centre darant deagnostika butume issprende si reikala, bet kadangi taciau tokio nera, tai deagnostika atkiso spyga ;( Kaip ir rasiau anksciau is turbo vakumas uzkurus vos vos pucia gazuojant pakila iki 1.2bar, tad nusprendziau i vakumine pompa duoti 1.2bar ir paziureti kiek ji sujudins kojele, ji sujudejo vos 3mm, ir toliau keliu bar ir ziuriu kas bus kad iki galo kojele islystu reikejo 3bar :dntknw: tad dabar galvoju ar bus vakumine pompa uzsikniedijus sunkiai juda,bet ir viduje turbinos gali buti sklende ar kaip ja pavadinti, kuria darineja vakumine pompa. o cia rasiai kad kelent apsukas slegis krenta , tai cia kurioje grandineje, nes nes i vakumine pompa vakumas kila iki 1.2bar apsukas kelent. o pasmane elektrines dalies kaip suprantu isvis nera, nes per daeagnostika paaiskino kad nera, sako jei butu butu viskas aiksu o dabar turi ardyti ir ziureti kas kur. jei nesunku i pm gal savo tel duotum, idomu butu padiskutuoti apie sita beda.
  • 0

#26 Pukis

Pukis
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:806

Posted 2013 March 04 - 16:58

turbina neturiu sensoriu jokiu pasmane, todel ir galva suku kas cia yra. jei butu elektronikos peugeot centre darant deagnostika butume issprende si reikala, bet kadangi taciau tokio nera, tai deagnostika atkiso spyga ;(
Kaip ir rasiau anksciau is turbo vakumas uzkurus vos vos pucia gazuojant pakila iki 1.2bar, tad nusprendziau i vakumine pompa duoti 1.2bar ir paziureti kiek ji sujudins kojele, ji sujudejo vos 3mm, ir toliau keliu bar ir ziuriu kas bus kad iki galo kojele islystu reikejo 3bar :dntknw: tad dabar galvoju ar bus vakumine pompa uzsikniedijus sunkiai juda,bet ir viduje turbinos gali buti sklende ar kaip ja pavadinti, kuria darineja vakumine pompa.

o cia rasiai kad kelent apsukas slegis krenta , tai cia kurioje grandineje, nes nes i vakumine pompa vakumas kila iki 1.2bar apsukas kelent. o pasmane elektrines dalies kaip suprantu isvis nera, nes per daeagnostika paaiskino kad nera, sako jei butu butu viskas aiksu o dabar turi ardyti ir ziureti kas kur.

jei nesunku i pm gal savo tel duotum, idomu butu padiskutuoti apie sita beda.

Turbina tai sensorių neturi, MAP sensorius rodo slėgį įsiurbimo kolektoriuje, taigi jis parodo ir turbinos sukeliamą slėgį.

Ne diagnostika atkišo špygą o meistrai kreivarankiai.

Iš turbinos joks vakuumas neturi pūst, ir išvis vakuumas traukia o ne pučia :)

Turbinos wastegate'o actuatoriaus ašelė turi ne išlysti o įsitraukti, mano supratimu. T.y. užkūrus turėtų įsitraukti iki galo, kylant apsukoms išlindinėti.

Žodžiu, turbina jokio vakuumo nekuria ir jokiam vakuumui nieko nedaro. Vakuumą sukuria vakuumo pompa, ir jis (vakuumas) naudojamas valdyti turbinos wastegate'ui. Wastegate'o funkcija yra sumažinti turbinos sūkius, per jį dalis išmetamų dujų apeina karštą turbinos sparnuotę. Jis (wastegete'as) yra normaliai atviras, t.y. nėra vakuumo, nesisuka turbina.
  • 0

#27 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 04 - 18:16

Kaip nuotraukoje yra, tai is turbinos (pazymeta melinai) keliant apsukas pucia i vakumine pusle max iki 1.2bar ispucia, vakumine pusle istumia kojele. Kojele viduje turbinos nezinau ka daro ar traukiant uzsidaro ar stument uzdaro to nezinau. nemiau nuo vakumines pusles kojele, viduje turbinos niekas neuzstrige lengavai su pirstu vaiksto svirtele kuria stumdo vakumine pompa. o kur tas sensorius stovi? nes tubose niekur nematyti. pacioje pirmoje foto kur ideta, pazymetas numeriu 2. sita raudonai pazymeta magistrale trumpa. tai nuo numerio 2 eina i tuba kuri eina iisiurbimo kolektoriu, ten biski matosi stovi toje tuboje vostuvas, bet ant jo jokiu laidu nera, jis traukiant ora pro slangute pazymeta numeriu 2 uzsidaro girdisi atleidus uzsidaro. tai galbut sitas elektrinis sudas pjauna gryba, koki jis veiksma atlieka? Jie pasijunge kompa, ir sako sis variklis kitoks nei kiti jame nera turbinos slegio daviklio, jo nerodo. ir priestai draugai junge kita deagnostika ir sake kad nera nes nerodo. vakumas valdo tik stabdzius mano masinoje, taip peugeot centre isaiskino, sako todel ir reikia mechaniskai ieskoti kas yra.

Edited by arminasajs, 2013 March 04 - 18:19.

  • 0

#28 Pukis

Pukis
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:806

Posted 2013 March 04 - 18:23

turbina neturiu sensoriu jokiu pasmane, todel ir galva suku kas cia yra. jei butu elektronikos peugeot centre darant deagnostika butume issprende si reikala, bet kadangi taciau tokio nera, tai deagnostika atkiso spyga ;(
Kaip ir rasiau anksciau is turbo vakumas uzkurus vos vos pucia gazuojant pakila iki 1.2bar, tad nusprendziau i vakumine pompa duoti 1.2bar ir paziureti kiek ji sujudins kojele, ji sujudejo vos 3mm, ir toliau keliu bar ir ziuriu kas bus kad iki galo kojele islystu reikejo 3bar :dntknw:  tad dabar galvoju ar bus vakumine pompa uzsikniedijus sunkiai juda,bet ir viduje turbinos gali buti sklende ar kaip ja pavadinti, kuria darineja vakumine pompa.

o cia rasiai kad kelent apsukas slegis krenta , tai cia kurioje grandineje, nes nes i vakumine pompa vakumas kila iki 1.2bar apsukas kelent. o pasmane elektrines dalies kaip suprantu isvis nera, nes per daeagnostika paaiskino kad nera, sako jei butu butu viskas aiksu o dabar turi ardyti ir ziureti kas kur.

jei nesunku i pm gal savo tel duotum, idomu butu padiskutuoti apie sita beda.


Pažiūrėjau truputėlį apie Siemens sistemą. Panašu, kad pas tave turbo pilnai mechaninė ir MAP sensoriaus iš tiesų nėra. Taigi išvadas galima daryti tik pagal MAF sensorių.

Edited by Pukis, 2013 March 04 - 18:25.

  • 0

#29 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 04 - 19:31

kur jis yra? ir kokia jis atlieka paskirti? :rolleyes:
  • 0

#30 Pukis

Pukis
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:806

Posted 2013 March 04 - 19:32

Kadangi pas tave Siemens sistema, tai dauguma mano rašliavos negalioja. Sorry, kad iš karto neatkreipiau dėmesio. Taigi, braukiam brukšnį ir pradedam nuo pradžių. :) Turbinos wastegate'as valdomas mechaniškai pagal turbinos sukeliamą slėgį. Kuo didesnis slėgis tuo labiau wastegate'as prasidaro, tam, kad slėgis nebūtų per didelis. Nelabai ką čia įtakosi. Galima būtų nebent su manometru matuot slėgį sukeliamą turbinos. Palyginimui mano auto stovint slėgį gazuojant pavyko sukelti iki 1.6 bar, važiuojant iki 2.0 bar. Pirmu numeriu pas tave ko gero pažymėtas EGR solenoidas, antru įtariu oro sklendės solenoidas. Oro sklendės funkcija yra kai reikia pridaryti oro padavimą. Šita sklendė turėtų būti normaliai atvira. EGR'as - normaliai uždaras.

Edited by Pukis, 2013 March 04 - 19:40.

  • 0

#31 Pukis

Pukis
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:806

Posted 2013 March 04 - 19:38

kur jis yra? ir kokia jis atlieka paskirti? :rolleyes:

Sorry, prigudravau aš čia :blush: . MAF (mass airflow sensor) - oro srauto matuoklė. Siemens sistemoje oro padavimą kompas mato tik pagal šitą sensorių ir niekaip tiesiogiai jo nereguliuoja.

Aprašymas Siemens sistemos, gal pravers :) http://ftp.psyborg.r.....eur DV4TD.pdf

Nežinau ar čia tiksliai tavo motoras, bet manau bus panašu.
  • 0

#32 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 04 - 19:50

Taip viskas ir yra,ir kiek aiskino nuo tu elektriniu vakumu kurie stovi pasmane du, niekas nepriklauso, nes vienas del uzterstumo o kitas neatcimenu. As vaziuojant nebandziau, stovin sukelia 1.2bar. kaskaip reiktu vaziuojant pabandyti ;) bet tai mistika kaskokia, kas per problema, kodel traukos nera, vaziuojant tolygiai begejasi, o kaip veike visas ,taip smagiai budavo i prieki puzdavo kaip turi buti. Meistrelis ka jis galejo sujudinti net neisivaizduoju ir jis pac neisivaizduoja, visa diena krapstes nieko nerado. jis man galva turejo keisti, dasiarde iki turbinos ir paziurejo kad turbo neina nuimti greitai ir surinko viska atgalios, ir nuo to laiko neturiu traukos. oro srauto matuokle nauja pakeiciau.

Edited by arminasajs, 2013 March 04 - 19:50.

  • 0

#33 Pukis

Pukis
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:806

Posted 2013 March 04 - 22:53

Posted Image

melinai pazymeta uzglusinau ir raudonai pazymeta uzglusinau, jokio skirtumo vaziuojant,

Melinas pucia ora, gazuojant vis daugiau. max apie 1.2 bar.

Raudonas nifiga nepastebejau kad ka darytu, atglusinus ji ir vaziuojant, isijungia apsauga 2.8 apsukos, ir cekas uzsidega.

Abu antglusinus ir palikus jokio skirtumo, vaziuoja niekas neuzsidega trauka nesikeicia.

Uzkurus bandziau traukute judinti jokio skirtumo jokio turbinos garso, bet uzkurus ir gazuojant ji pajuda gal koki 3mm. o pac ja pajudinu kokius 3cm

ka dar isbandyti?

tas mėlynas kur pučia orą kaip suprantu eina į wastegate'o actuatorių, kuris stumdo ašelę. Kadangi jis mažina turbinos slėgį, tai logiškai mastant jį užglušinus turėtų turbina visą laiką pūst maksimaliai. Ar ne? Nebent wastegate's užstrigęs atidaras.

Tokiu atveju jei niekas nesikeičia tai turbiną būtų galima atmest.

Važiuojant sudėtinga išmatuot būtų, reikia kažkur statyt trišakį ir manometrą atsivest į saloną. Žiauru.

Gal čia kiaulė kažkur kitur pakasta. Pvz. EGR užstrigęs atidarytas, nors beremontuojant kažin ar galėjo taip atsitikt.

X failai žodžiu.

Bet kuriuo atveju gal pirmiausia reikia kažkaip eliminuot turbo iš šitos mįslės.
  • 0

#34 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 04 - 23:18

Uztai kad neaisku kas dar gali buti, ir as manau jei turba neveiktu duma mestu, o dabar gazuok nors ir dugna nera dumo. As galvoju gal tada kasnors su kuro misiuniu, bet ant kompo suspaudima gera rodo, kuriasi ir kaip bite, nors ir buvo salciai bejokiu problemu kuresi. Wastegate'o actuatoriaus kojele buvau atjunges, ir paziurejau ar lengvai vaiksto likusi dalis (kuri eina i turba) laisvai su pirstu varinejasi pirmin atgal. erg vostuvas stovi kur pirmoje nuotraukoje pavaizduota nr2-elektrinis vakumo stovi. o kitas galas eina i erg? jei taip, numuvus slangute nuo nr 2, ir traukiant girdisi kaip uzsidaro vostuvas ir daugiau patraukti neina, bet uzkurus ir pagazavus pro sita slangute jokio veiksmo, tai suprantu nr2 vostuvas visada gauna vakuma nuo pompos ir kaip reikia atcidaro ir prislopina ora, nes padarius vakuma masina neina gazuoti, ir girdisi kaip oro padavimas sumazeja nes taip girdisi kaip ora ima. Nu zodziu, arba misinio riebesnio neduoda, arba reikia isiaiskinti konkreciai kaip ta turba veikia ir kaip ta ora reguliuoja. dar bandima atlikau pas teva ant automobilio, pasji mitcubisi l400 ir tokiu principu veikia turbo, Wastegate'o actuatoriaus kojele sujuda nedaug pakelus apsukas apie 3-4 tukstancius apsukas, as galvojau kad ji turi daugiau sujudeti bet ziuri ir pasji tiek pat sujuda nedaug.

Edited by arminasajs, 2013 March 04 - 23:20.

  • 0

#35 Pukis

Pukis
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:806

Posted 2013 March 05 - 06:56

[QUOTE]o kitas galas eina i erg?[QUOTE]

Jo, kitas galas eina į EGR. EGR atsidaro kai mašina važiuoja pakankamai tolygiai be ypatingos apkrovos ir variklis šiltas.
Kažkodėl manau, kad EGR turėtų būti pirmas solenoidas. Antras - oro sklendė, bet galiu klysti žinoma, nors greičiausiai neklystu :)

O kaip turbina veikia tai lyg ir aišku viskas, ta nelemta kojelė turi pradėti tik tada, kai reikia mažinti slėgį. T.y. ją (kojelę) stumia turbinos sukuriamas oro slėgis.
  • 0

#36 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 05 - 10:55

taip ir yra ;) reiskiasi turbina savoatlieka, tik va kaskas dar valdooro paemima i kolektoriu
  • 0

#37 Pukis

Pukis
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Automobilis:806

Posted 2013 March 06 - 07:14

taip ir yra ;) reiskiasi turbina savoatlieka, tik va kaskas dar valdooro paemima i kolektoriu


Jo, turbina ko gero normaliai veikia, tik neaišku ar sukelia pakankamą slėgį kai jo reikia.


Taip, valdo. Normaliose mašinose (juokauju aišku), tam yra oro sklendė kažkur netoli įsiurbimo kolektoriaus ant oro padavimo žarnos, ateinančios iš turbinos arba interkulerio. Valdoma solenoidu, dažniausiai jinai būna atvira. Kai reikia padegint išmetamų dujų, jį kažkiek prisidaro. Normaliai (t.y. nepadavus vakuumo) ta sklendė būna atvira.

Edited by Pukis, 2013 March 06 - 07:15.

  • 0

#38 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 06 - 10:56

o kaip ta namu salygomis patikrinti? ar pakankama slegi sukelia. as linkes manyti kad ji nepakankamai sukelia, bet tada cia kaskoks mistinis varijantas, nuvaryti galva keisti, ir turbo nusprogsta. sutapimas, arba kaskas kitas cia yra dar kaltas. Ir svarbiausia kad niekas neranda ligos, atrodo gali sumoketi pinigus katik rastu liga , bet cia moki ir nieko neranda :wacko:
  • 0

#39 arminasajs

arminasajs
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Automobilis:Partner, 2002m, 2.0 HDI

Posted 2013 March 06 - 15:02

sendien vel eksperimentus dariau, einu prie isvados kad oro srauta blogai matuoja, nuemus nuo oro srauto matuokles fiske, niekas nesikeicia. Bet srauto matuokle nauja turiu ir sena, su abejom tas pac :dntknw: ziurejau ar i fiske ateina maitinimas, is 4 laidu i viename yra pliusas. pajungus deagnostika rodo apie 500 nezinau matavimo vienetas koks. o kiek turetu rodyti ?
  • 0

#40 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2013 March 06 - 16:49

Tai jeigu jungi diagnostika, koki slegi matai? Ten kiek pamenu turi rodyti koks TURI buti slegis ir KOKS YRA gazavimo metu. Ir neturi buti beveik jokio skirtumo tarp siu dvieju parametru.

Edited by sandman^kfmf, 2013 March 06 - 16:49.

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users