nieko ir nesikeis dizeliui numovus fiske nuo mases matuokles,,o diagnostika turi roditi MAF IR MP kokie ten skaiciai,oro srauto matuokle daugiau itakoja RGE voztuvo darbasendien vel eksperimentus dariau, einu prie isvados kad oro srauta blogai matuoja, nuemus nuo oro srauto matuokles fiske, niekas nesikeicia. Bet srauto matuokle nauja turiu ir sena, su abejom tas pac ziurejau ar i fiske ateina maitinimas, is 4 laidu i viename yra pliusas. pajungus deagnostika rodo apie 500 nezinau matavimo vienetas koks. o kiek turetu rodyti ?
Peugeot, sumazejo trauka.
#41
Parašyta 2013 kovo 06 - 16:54
#42
Parašyta 2013 kovo 06 - 17:49
#43
Parašyta 2013 kovo 06 - 17:56
#44
Parašyta 2013 kovo 06 - 18:17
Tegul diagnostikai pamatuoja kiek oro paduodama skirtingomis apsukomis. Geriausia būtų kad kokį grafiką papaišytų ir atspausdintų. Galėtume palyginti su kitų auto duomenimis ir bandyt daryt išvadas.Pasmane jokio slegio daviklio nera (nepatingegime pirmus postus paziureti), oro padavima ir misini i varikli reguliuoja osm, erg grystamas dujas. erg nesunku uzglusinti ar su vakumu uzdaryti bet su vakumu uzdarius isvis nesigazuoja, girdisi net kaip ora uzdaro.
Dabar vaziuosiu ziureti kokius rodmenis rodo osm, turiu sena ir nauja ziuresiu ar vskiriasi. viena bloga yra. Jei rodys tapati reiskiasi kompas pjauna gryba signala bloga duoda y osm, galima osm patikrinti su voltmetru bet neturiu ;)
Kas dar gali itakoti osm darba?ka isbandyti kokius veiksmus atlikti?
#45
Parašyta 2013 kovo 06 - 19:49
Šį pranešimą redagavo arminasajs: 2013 kovo 06 - 19:50
#46
Parašyta 2013 kovo 06 - 21:11
gali itakos turet RGE ir oro dozatotorius va cia gal praversPasmane jokio slegio daviklio nera (nepatingegime pirmus postus paziureti), oro padavima ir misini i varikli reguliuoja osm, erg grystamas dujas. erg nesunku uzglusinti ar su vakumu uzdaryti bet su vakumu uzdarius isvis nesigazuoja, girdisi net kaip ora uzdaro.
Dabar vaziuosiu ziureti kokius rodmenis rodo osm, turiu sena ir nauja ziuresiu ar vskiriasi. viena bloga yra. Jei rodys tapati reiskiasi kompas pjauna gryba signala bloga duoda y osm, galima osm patikrinti su voltmetru bet neturiu ;)
Kas dar gali itakoti osm darba?ka isbandyti kokius veiksmus atlikti?
http://www.auto-part...x8EYC4AjSUkqcU=
#47
Parašyta 2013 kovo 06 - 21:24
Šį pranešimą redagavo arminasajs: 2013 kovo 06 - 21:28
#48
Parašyta 2013 kovo 06 - 21:36
na o pats tas wesgate ,,ar kaip negali buti kad nepilnai uzsidaro sklende,,ir is tikruju su kokia diagnostika diagnozuoji ,,nes kazkaip turi roditi klaidas kodustikrai pravers, dozatorius neturetu buti, dozatoriui vakuma padarius nustoja ora imti girdisi,dumais pradeda piltis ir gazuoti neleidzia (ora uzdaro)
Taip pat erg jei vakuma padarau tokie pat simtomai kaip dozatoriui padarius.
Ryt bandysiu erg isimti praplauti, paziureti, aisku jeigu prieisiu atcukti. Nes jau rankos nubalnotos turbina be ziurint ir testuojant visokiais budais,
Kaskur skaites buvau. erg pozymis pirmas, kad osm rodo 450, nes tipo kaip veikia erg turetu buti apie 270, aisku +- viskas, bet suzinojus kiek turetu istikro rodyti osm butu iskart aisku.
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2013 kovo 06 - 21:37
#49
Parašyta 2013 kovo 06 - 22:10
#50
Parašyta 2013 kovo 06 - 22:47
pas mane dw12 varikliui yrgi sujungtos slangutes is pompos i vidurinius ir shema taip rodo,,o tavojo shema rodo kad i krastinius,,na nedidele cia beda pabandik padaryti kaip shema rodoTai uztatai jokiu klaidu nera,kaskas mechanikoi, ne elektronikoi, nezinau kokia naudoja peugeot centre.
Del tos sklendes, nez turbo nebuvau nuemes, o uzgazavus kojele suvaiksto, taip pat pas teva ant auto ziurejau. Nuo turbo westegate kojele buvau atjunges, lengvai vaiksto, girdisi kaip uzsidarineja, bet ar sandariai nez.
ir dabar tik pastebejau pagal tavo duota schema, ziuriu vakumo slangutes , pas mane nuo vakumines pompos slangutes sujungtos i elektrinius vostuvus, bet i vidurinius o neisorinius iejimus.
#51
Parašyta 2013 kovo 07 - 01:06
#52
Parašyta 2013 kovo 07 - 07:13
2.0 HDi 80 kW: 1000 rpm - 10 g/s; 2400 rpm - 42 g/s ; 4600 rpm - 105 g/s. g/s - gramai per sekundęApsukos1000 rodo 440, 2000-550, 3000-650, taip ir kyla po simata
Dejome sena kurios auseles (kurios turetu kaisti) nuluzusios ir ziurim ka rodo, o rodo tapati kaip ir nauja.
Taip dabar isvada, galvoju reikia ardytis ziureti laidus nuo osm iki kompo. Galbut kur laidas prasitrynes kokios dar mintys gali buti? taip simetriskai rodyti negali, kaip 1t apsuku taip simtu pakyla osm.
Nežinau kokie ten pas tave vienetai.
#53
Parašyta 2013 kovo 07 - 11:49
Šį pranešimą redagavo arminasajs: 2013 kovo 07 - 11:53
#54
Parašyta 2013 kovo 07 - 13:27
jei mg/s tai labai mazai manauPasmane mg/s katik paziurejo. ;) nes kiek skaitinejuosi apie osm, pasmane per daug ji rodo, ir taip simetriskai negali dideti po 100.
reiktu gauti schema, nuo osm laidu iki kompo, gal kur prasitryne, neturiu volmetro, butu paprasciau paziureciau koki signala atciuncia ir isiuncia is osm.
Šį pranešimą redagavo Pukis: 2013 kovo 07 - 13:48
#55
Parašyta 2013 kovo 07 - 14:28
Šį pranešimą redagavo arminasajs: 2013 kovo 07 - 14:52
#56
Parašyta 2013 kovo 07 - 17:25
Jei dar kartelį pažiūrėtum ką parašiau, pas mane 10000 mg/s prie 1000 rpm.o tai kiek turetu rodyti egr vostuvas darinejasi, jei pilnai atidarau ir uzgazuoju net prie variklio kaskur dumeli ismeta ;)
Mintis padegti liuta ir nusispjauti, kantrybe senka
keleta vaizdeliu nuzvelgiau, tai pas hdi tik kubaturos nemaciau prie 1000rpm- apie 650mg, o pasmane prie 3000rpm tiek ;) bet kodel? matuokle ir nauja ir suluzusi tapati rodo, toks vaizdas kad nuo kelemu apsuku pac variklis apskaiciuoja kaskoki minimuma ir fsio. bet tam turetu buti priezastis
Aš irgi panašiai pagalvojau, gal čia kažką kompas pats sugalvoja, o ne iš OSM gautus duomenis naudoja.
Pabandyk gal be matuoklės išvis pamatuoti.
#57
Parašyta 2013 kovo 07 - 19:23
#58
Parašyta 2013 kovo 07 - 23:39
Pagal tai, kad wastegate mažai atsidaro, manai kad slėgis mažas? Šiaip logiška. Bet kodėl mažas?Blemaba, o sita nepgalvojau. Galejau pamatuoti be matuokles ka rodo, eh. Nu reikes ryt bandyti gal iseis.
Ir man itarima kelia vistik turbo slegis, nes sendien dviese buvom tai vienas spaude gaza o as ziurejau nuo kiek apsuku atcidaro westegate kojele sujuda tik nuo 4000rpm, ir ji juda labai mazai, keleta milimetru.
EGR nusemes buvau, jokiu angliu nieko, isoreje visa surudyjusi, o viduje kaip nauja atrodo.
Bet kokiu atveju su oro padavimu problema. Kaip nervai ima kaip nera cia (norveguose) normalaus mechaniko, o tik veplos arba nerandu.
Arba išmetamos dujos arba oras kažkur ne ten nueina? Mistika kokia tai.
Na, o meistrų visur yra kreivarankių. Gaila, kad tiesiarankių mažiau.
#59
Parašyta 2013 kovo 08 - 00:19
Šį pranešimą redagavo arminasajs: 2013 kovo 08 - 00:22
#60
Parašyta 2013 kovo 13 - 09:28
Pora minčių kilo. Jei pas tave sakei wastegate'as atsidaro vėlai, t.y. prie didelių apsukų, tai gal meistrelis galvą klibindamas kažką mechaniškai sukniso ir turbo tiesiog neįsisuka dėl kažko. Gal kažkaip reiktų patikrint ar ji laisvai sukasi, gal su tepimu kažkas . Kitas dalykas, bandei nuresetint kompą po kiekvieno pakrapštymo (t.y. nuimt klemą keletui niučių) ?tieiog gal nekreivarankiu, bet jie nesidomi i prieki. kam cia uzsiimti, atvarys kitas aiski deagnoze, pakeiciam detale ir varykis namo. Ir pasmane tvarkymo kaina viena valanda 170lt, tai ir nesinori palikti visai dienai ir poto atciimti ir problema bus neisspresta o lt belekiek mokek.
So oro srautu kaskas bus, reiks ryt varyti volmetra pirkti , jungti google ir bandymus daryti, ziureti ar osm gauna normalu signala is kompo, ar tik gauna 12v ir fsio. nes 12v tai gauna su lempute tikrinau
del wastegate, nu bet pas kitu masinu jis normaliai sujuda, jau keletos tikrinau, ir gazo duodi uzsipucia ir atcidaro garsas svilpimas yra o cia ple kaip pyrda duodi gazo tik garsas motoro, nors per dusle oro kamstis geras sauna, isonus pucia viska nuo kelio, nors dumo jokio.
gelesiu video padaryti ;)
Šį pranešimą redagavo Pukis: 2013 kovo 13 - 09:29
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0