Peugeot, sumazejo trauka.
#21
Parašyta 2013 kovo 02 - 18:27
#22
Parašyta 2013 kovo 03 - 17:46
#23
Parašyta 2013 kovo 03 - 21:45
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#24
Parašyta 2013 kovo 04 - 10:35
#25
Parašyta 2013 kovo 04 - 15:15
#26
Parašyta 2013 kovo 04 - 16:58
Turbina tai sensorių neturi, MAP sensorius rodo slėgį įsiurbimo kolektoriuje, taigi jis parodo ir turbinos sukeliamą slėgį.turbina neturiu sensoriu jokiu pasmane, todel ir galva suku kas cia yra. jei butu elektronikos peugeot centre darant deagnostika butume issprende si reikala, bet kadangi taciau tokio nera, tai deagnostika atkiso spyga ;(
Kaip ir rasiau anksciau is turbo vakumas uzkurus vos vos pucia gazuojant pakila iki 1.2bar, tad nusprendziau i vakumine pompa duoti 1.2bar ir paziureti kiek ji sujudins kojele, ji sujudejo vos 3mm, ir toliau keliu bar ir ziuriu kas bus kad iki galo kojele islystu reikejo 3bar tad dabar galvoju ar bus vakumine pompa uzsikniedijus sunkiai juda,bet ir viduje turbinos gali buti sklende ar kaip ja pavadinti, kuria darineja vakumine pompa.
o cia rasiai kad kelent apsukas slegis krenta , tai cia kurioje grandineje, nes nes i vakumine pompa vakumas kila iki 1.2bar apsukas kelent. o pasmane elektrines dalies kaip suprantu isvis nera, nes per daeagnostika paaiskino kad nera, sako jei butu butu viskas aiksu o dabar turi ardyti ir ziureti kas kur.
jei nesunku i pm gal savo tel duotum, idomu butu padiskutuoti apie sita beda.
Ne diagnostika atkišo špygą o meistrai kreivarankiai.
Iš turbinos joks vakuumas neturi pūst, ir išvis vakuumas traukia o ne pučia
Turbinos wastegate'o actuatoriaus ašelė turi ne išlysti o įsitraukti, mano supratimu. T.y. užkūrus turėtų įsitraukti iki galo, kylant apsukoms išlindinėti.
Žodžiu, turbina jokio vakuumo nekuria ir jokiam vakuumui nieko nedaro. Vakuumą sukuria vakuumo pompa, ir jis (vakuumas) naudojamas valdyti turbinos wastegate'ui. Wastegate'o funkcija yra sumažinti turbinos sūkius, per jį dalis išmetamų dujų apeina karštą turbinos sparnuotę. Jis (wastegete'as) yra normaliai atviras, t.y. nėra vakuumo, nesisuka turbina.
#27
Parašyta 2013 kovo 04 - 18:16
Šį pranešimą redagavo arminasajs: 2013 kovo 04 - 18:19
#28
Parašyta 2013 kovo 04 - 18:23
turbina neturiu sensoriu jokiu pasmane, todel ir galva suku kas cia yra. jei butu elektronikos peugeot centre darant deagnostika butume issprende si reikala, bet kadangi taciau tokio nera, tai deagnostika atkiso spyga ;(
Kaip ir rasiau anksciau is turbo vakumas uzkurus vos vos pucia gazuojant pakila iki 1.2bar, tad nusprendziau i vakumine pompa duoti 1.2bar ir paziureti kiek ji sujudins kojele, ji sujudejo vos 3mm, ir toliau keliu bar ir ziuriu kas bus kad iki galo kojele islystu reikejo 3bar tad dabar galvoju ar bus vakumine pompa uzsikniedijus sunkiai juda,bet ir viduje turbinos gali buti sklende ar kaip ja pavadinti, kuria darineja vakumine pompa.
o cia rasiai kad kelent apsukas slegis krenta , tai cia kurioje grandineje, nes nes i vakumine pompa vakumas kila iki 1.2bar apsukas kelent. o pasmane elektrines dalies kaip suprantu isvis nera, nes per daeagnostika paaiskino kad nera, sako jei butu butu viskas aiksu o dabar turi ardyti ir ziureti kas kur.
jei nesunku i pm gal savo tel duotum, idomu butu padiskutuoti apie sita beda.
Pažiūrėjau truputėlį apie Siemens sistemą. Panašu, kad pas tave turbo pilnai mechaninė ir MAP sensoriaus iš tiesų nėra. Taigi išvadas galima daryti tik pagal MAF sensorių.
Šį pranešimą redagavo Pukis: 2013 kovo 04 - 18:25
#29
Parašyta 2013 kovo 04 - 19:31
#30
Parašyta 2013 kovo 04 - 19:32
Šį pranešimą redagavo Pukis: 2013 kovo 04 - 19:40
#31
Parašyta 2013 kovo 04 - 19:38
Sorry, prigudravau aš čia . MAF (mass airflow sensor) - oro srauto matuoklė. Siemens sistemoje oro padavimą kompas mato tik pagal šitą sensorių ir niekaip tiesiogiai jo nereguliuoja.kur jis yra? ir kokia jis atlieka paskirti?
Aprašymas Siemens sistemos, gal pravers http://ftp.psyborg.r.....eur DV4TD.pdf
Nežinau ar čia tiksliai tavo motoras, bet manau bus panašu.
#32
Parašyta 2013 kovo 04 - 19:50
Šį pranešimą redagavo arminasajs: 2013 kovo 04 - 19:50
#33
Parašyta 2013 kovo 04 - 22:53
tas mėlynas kur pučia orą kaip suprantu eina į wastegate'o actuatorių, kuris stumdo ašelę. Kadangi jis mažina turbinos slėgį, tai logiškai mastant jį užglušinus turėtų turbina visą laiką pūst maksimaliai. Ar ne? Nebent wastegate's užstrigęs atidaras.
melinai pazymeta uzglusinau ir raudonai pazymeta uzglusinau, jokio skirtumo vaziuojant,
Melinas pucia ora, gazuojant vis daugiau. max apie 1.2 bar.
Raudonas nifiga nepastebejau kad ka darytu, atglusinus ji ir vaziuojant, isijungia apsauga 2.8 apsukos, ir cekas uzsidega.
Abu antglusinus ir palikus jokio skirtumo, vaziuoja niekas neuzsidega trauka nesikeicia.
Uzkurus bandziau traukute judinti jokio skirtumo jokio turbinos garso, bet uzkurus ir gazuojant ji pajuda gal koki 3mm. o pac ja pajudinu kokius 3cm
ka dar isbandyti?
Tokiu atveju jei niekas nesikeičia tai turbiną būtų galima atmest.
Važiuojant sudėtinga išmatuot būtų, reikia kažkur statyt trišakį ir manometrą atsivest į saloną. Žiauru.
Gal čia kiaulė kažkur kitur pakasta. Pvz. EGR užstrigęs atidarytas, nors beremontuojant kažin ar galėjo taip atsitikt.
X failai žodžiu.
Bet kuriuo atveju gal pirmiausia reikia kažkaip eliminuot turbo iš šitos mįslės.
#34
Parašyta 2013 kovo 04 - 23:18
Šį pranešimą redagavo arminasajs: 2013 kovo 04 - 23:20
#35
Parašyta 2013 kovo 05 - 06:56
Jo, kitas galas eina į EGR. EGR atsidaro kai mašina važiuoja pakankamai tolygiai be ypatingos apkrovos ir variklis šiltas.
Kažkodėl manau, kad EGR turėtų būti pirmas solenoidas. Antras - oro sklendė, bet galiu klysti žinoma, nors greičiausiai neklystu
O kaip turbina veikia tai lyg ir aišku viskas, ta nelemta kojelė turi pradėti tik tada, kai reikia mažinti slėgį. T.y. ją (kojelę) stumia turbinos sukuriamas oro slėgis.
#36
Parašyta 2013 kovo 05 - 10:55
#37
Parašyta 2013 kovo 06 - 07:14
taip ir yra ;) reiskiasi turbina savoatlieka, tik va kaskas dar valdooro paemima i kolektoriu
Jo, turbina ko gero normaliai veikia, tik neaišku ar sukelia pakankamą slėgį kai jo reikia.
Taip, valdo. Normaliose mašinose (juokauju aišku), tam yra oro sklendė kažkur netoli įsiurbimo kolektoriaus ant oro padavimo žarnos, ateinančios iš turbinos arba interkulerio. Valdoma solenoidu, dažniausiai jinai būna atvira. Kai reikia padegint išmetamų dujų, jį kažkiek prisidaro. Normaliai (t.y. nepadavus vakuumo) ta sklendė būna atvira.
Šį pranešimą redagavo Pukis: 2013 kovo 06 - 07:15
#38
Parašyta 2013 kovo 06 - 10:56
#39
Parašyta 2013 kovo 06 - 15:02
#40
Parašyta 2013 kovo 06 - 16:49
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 kovo 06 - 16:49
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0