Jump to content


Photo

Neužkuriu TU3 1.4i


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • posts 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Posted 2014 May 04 - 10:25

Ar negali būt komutatorius? Kompresija lieka kompresija. Jeigu būtų nors 3 cilindruose padori, bent traukiant užkabintų. Jeigu degimas būtų nusimušęs - atvirkštuką šautų, ar tikrai signalizacija ok? Būna gi kad tiesiog su siurbliu sujungta. Įjungi degimą - zyzia. Bandai kurti - tekšt ir atjungia. O tada jau nieko nepadarysi. Gal verta pabandyt kuro magistralę prapūsti? Arba nuimti šlangelę ir patikrinti, kiek slėgio išduoda. O šiaip, gal vertėtų vis dėlto patikrinti, ar tikrai skriejiko dangtelis geras? Teko bmw e34 535i susidurt su tokia problema. Laužiau laužiau galvą, dangtelis buvo naujas ir švarus, bet dirbo 3-4 cilindrais. Pakeičiau dangtelį kažkokiu turėtu visu purvinu, aptrankytu, atsigavo mašina. Aišku, jei būtų skriejikas, nori nenori kurtųsi ji kažkiek ar bent kabintų. Bandyk pasižiūrėt komutatorių, ar jame neatšoko kas. Dar gali mases patikrinti prie siurblio, gal ten kas. Nežinau ką daugiau patart, bx'as tokia paprasta paprasta mašinytė atrodo :blush:
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 May 04 - 10:40

Yra ten nemažai kitų problemų, bet su diržu ir kompresija jos nesusiję ir važiuoti mažai trukdo, tad kasdieniniam bolidui už štukytę, kuris minimaliomis išlaidomis ir eksploatuojamas jau 2 metus, ir TA praeina savo eiga - to yra per akis.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 May 06 - 14:03

Ar negali būt komutatorius? Kompresija lieka kompresija. Jeigu būtų nors 3 cilindruose padori, bent traukiant užkabintų. Jeigu degimas būtų nusimušęs - atvirkštuką šautų, ar tikrai signalizacija ok? Būna gi kad tiesiog su siurbliu sujungta. Įjungi degimą - zyzia. Bandai kurti - tekšt ir atjungia. O tada jau nieko nepadarysi. Gal verta pabandyt kuro magistralę prapūsti? Arba nuimti šlangelę ir patikrinti, kiek slėgio išduoda. O šiaip, gal vertėtų vis dėlto patikrinti, ar tikrai skriejiko dangtelis geras? Teko bmw e34 535i susidurt su tokia problema. Laužiau laužiau galvą, dangtelis buvo naujas ir švarus, bet dirbo 3-4 cilindrais. Pakeičiau dangtelį kažkokiu turėtu visu purvinu, aptrankytu, atsigavo mašina. Aišku, jei būtų skriejikas, nori nenori kurtųsi ji kažkiek ar bent kabintų. Bandyk pasižiūrėt komutatorių, ar jame neatšoko kas. Dar gali mases patikrinti prie siurblio, gal ten kas. Nežinau ką daugiau patart, bx'as tokia paprasta paprasta mašinytė atrodo :blush:

Ne, tėvai, gan daug parašei, ir esu dėkingas užtai, bet kad viskas sužiūrėta.
Kai tada 2013 žiemos gale atsigavo - be problemų važinėjau beveik visą sezoną.
Bet rudenį važinėjant man ji buvo pradėjus truputį ožiuotis važiuojant. Simptomas buvo toks, kad važiuojant trasoje nuo kalno tarkim 90-10kmh, atleidus gazą taip gan tampydavos. Kadangi taip buvo abiem kurais - nusprendžiau degimo sistemą tvarkyt. Skriejikas buvo pakeistas nauju pernai žiemą, tad šią žiemą pakeičiau nauju dangtelį, žvaklaidžius, sužiūrėjau ir išvaliau žvakes (jos nuvažiavusios kelis kkm), kadangi buvo kiauras - pasikeičiau tramplioriaus riebokšlį (ten darbo jomajo, geroms porai valandų darant pirmąkart). Keisdamas riebokšlį neteisinga puse užmoviau perdavimo kojelę, tad pradžioj nesikūrė, bet sukeitus laidus pagal neteisingą tvarką - pasidarė viskas ok :)
Kai jau pradėjo vėl nesikurt (pasiekus kažkur -18-19C ir ilgą laiką nevažiavus) - pakeičiau nauju ir komutatorių, bandžiau dėti kitą babiną. Esmė tame, kad su kibirkštimi viskas tvarkoj ir ji yra, benziną arba dujas irgi paduoda. Įpurškimas netiesioginis, tad turėtų kurtis net ir labai durniuojant kompui, net ir pilant benziną tiesiai į tą "karbiuratorių".
Šiai žiemai bandysiu susitvarkyt pagal normaliu standartus duslintuvą ir tada žiūrėsim. Tiesą sakant, jau žiemos gale, pamatęs kolegos fotkes su dėl užkišto FAPo užkimšta aklinai visa turbina (dėl ko, nežinodamas, paleido dalimis variklį, taip ir rado "bėdą") ir tokiais pat simptomais (bando kurtis po kelių apsisukimų gesta), norėjau paimti ir atsijungti nuo žiedo ar tiesiog iš po kapoto, kur prieky yra trijų varžtų jungtis, ir tada pabandyt užvest, bet kai atsinešiau raktelius tam darbui - pasukau dėl smalsumo dar rakčiuką ir užsivedė padla :doh: :clap:
Degimo sistemoj daugiau nieko nėra, ko nebūčiau keitęs ar tikrinęs. Tiesa, pagal schemą ji kažkur turi vieną laidą, kuris nueina į degimo kompą kaip signalinis, berods iš komutatoriaus, bet aš manau, kad jis dirba tik kaip apsukų daviklis, nes kitokio holo daviklio šis variklis neturi. Variklio priekyje yra holo daviklis, kuris skaičiuoja smagratį, bet anot visų knygų, jis yra skirtas prijungti senovinei karbiuratorių laikų diagnostinei įrangai, kuri rodo ne klaidas, o gyvus parametrus, iš kurių klaidos kodą nusprendi pats :)
Na žodžiu dabar nesuku net galvos dėl to, vasaros gale tas bolidas vėl bus pakurtas eksploatacijai, o žiemą matysim :)

Edited by tadas1991, 2014 May 06 - 14:04.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 May 06 - 15:14

Nežinau ką daugiau patart, bx'as tokia paprasta paprasta mašinytė atrodo :blush:

Paprasta, bet labai žavi ir patikima, todėl aš juos taip ir myliu :blush:
Ir kaip ir kiekvienas senas prancūzas - priežiūros jam mažai reikia, bet meilės daug. Paglostai, pasikalbi, skiri dėmesio kokiai nereikšmingai smulkmenai pakrapštyt (nors kankina ir kokios rimtesnės bėdos) - važiuoja kaip niekas kitas, tūkstančius kilometrų be problemų ir remontų.
Bet tik pabandyk į padangą įspirt, apspjaut ar blogą žodį pasakyt... Tarpines pramuša, velenėliai lūžta ir t.t. mygom :doh:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 Monster

Monster
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 245
  • Vieta:Airija
  • Automobilis:peugoet 407

Posted 2014 May 07 - 22:10

pakuriai kapsule ?
  • 0

#26 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 May 14 - 23:36

Pasirodo prie šito bolido Lexia normaliai nesijungia - kompas ir purškalas Bosch mono jetronic A2.2, reguliuoja tik pačio įpurškimo darbą, o ne visą variklio valdymą, tad per daug galimybių ir nepadaryta. Funkcijos tik skaityti klaidas ir trinti klaidas. O klaidų skaitymas vyksta irgi trumpinimo ir mirksėjimo būdu, tik tą vietoj rankinio metodo atlieka pats kompas. Tikriausiai paskui ir klaidas parodytų, bet vidury tikrinimo (o jis trunka ilgai, kol ten viską išmirksi) nutrūksta ryšys. Įdomumo dėlei nuėjau į kitą kiemo galą ir pasijungiau prie 91mų metų BX 16, su XU5 ir Magnetti Marelli G6 purškalu. Ten jau ne tik purškalas, bet ir visas variklio valdymas, tad prisijungus galima ne tik klaidas skaityt ir trint, bet ir žiūrėt gyvus parametrus, kaip įpurškimo ir uždegimo kampas ir laikas, laisvų sūkių varikliuko darbas, variklio apsisukimai, aušinimo skysčio ir įsiurbiamo oro temperatūra, gazo potenco procentai ir daug kt. Galima testuoti aktuatorius, tai kuro siurblio relė, purkštukas, benzo garų vožtuvas, kondicionieriaus relė, laisvos eigos varikliukas ir dar kažkas... Ir tai 23 metų automobiliui, visai smagu :good: Gaila to laisvų sūkių nelaikymo taip ir neišaiškinau šitam vargšeliui su TU3 1,4, teks kibti į rankinės diagnostikos metodus - laidas, lapas ir tušinukas.

Edited by tadas1991, 2014 May 14 - 23:37.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#27 azkis

azkis
  • Senbuviai
  • posts 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Roland Garros, Peugeot 205 D

Posted 2014 May 19 - 15:05

pas mane irgi ant kabrio toks pats motoriukas ir su a2.2 monojetronicu. ir beda ta pacia turejau, kiek cia isskaiciau (visko neskaiciau :)) - gesdavo imetus laisva ir paleidus greicio pedala. Ypac sankryza prilekus ar posuki koki: mini sankaba, spaudi stabdi - pyst ir uzgesta. truputi pavojingas reikalas nes stabziu efektyvumas iskart i nuli beveik :) reikalas tas, kad pas mane irgi dujos yra ir benzu as niekad nevaziuoju, nes lembda nugaisus ir benzu nedirba :) tik uzvedu benzu, paspaudziu truputi gazo ir persijungia i dujas nuo 3k iskart. ziema gal nelabai gerai, o vasara dzin. kadangi cabrio tai ziema nelabai ir aktualu. siaip ar taip, griztant prie temos. keiciau zvakes, zvaklaidzius, paskyrstytojo dangteli, valiau ten viska nes galvojau gal tame beda. paskui buvau islupes ir laisvos eigos motoreli ta ir isvaliau visa kad vaiksciotu, su trosu tuo irgi ten zaidziau. nieks nepadejo normaliai. o tada duju reduktoriaus "laisvos eigos" varzteli uzmaciau :) nuo to laiko problemu neber. nezinau, kaip su benzu, nes kaip sakiau pas mane paprasciausiai isvis neveikia :) bet jei analogiskai tai kuro padavimas gal?
  • 0

#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 May 20 - 14:23

Kolkas nėra laiko tvarkyt, nes rašau bakalaurą, o važiuot dar galima ir su gestančiu ir be duslės, bet tvarkysiu birželį. Įtariu būtent laisvos eigos varikliuką arba jį valdantį įtaisą (kompas tiesiogiai, tikriausiai), nes prijungus varikliuką, jis kaip pašėlęs vaikšto pirmyn atgal ir niekaip nesuranda savo pozicijos. Bet labai dėkingas už pasidalinimą patirtim, nes žinosiu, nuo ko pradėt darbo benzinu problemų paieškas (pirma diagnostika lemputinė, taikant pirmiausiai ant Lambda), o ir kilo minčių, kad galima tą varikliuką atjungus net ir troselį nuleist iki beveik galo, bet padidint dujų padavimą laisvoj eigoj, ir turėtų leist taip reguliuot kažkiek apsukas. Tik gal ir riebumą laisva eiga tas kiek įtakoja, nes gi oro kiekis tai tas pats lieka. O užvedinėju tuo pačiu principu ir aš visada. Net ir žiemą prie -15C. Reduktorius kažkaip nesproginėja ir nešąla, jau antra žiema taip kūriau ir viskas gerai buvo. Pas mane automatiškai neperjungia, matomai dėl to, kad degimo sistema su paskirstymu ir impulsinis signalas į jungiklį paduotas nuo centrinio laido tiesiog apvyniojant, kur aukšta įtampa praeina dukart dažniau, nei apsisuka variklis. Tai prieš vesdamas pastatau mygtuką ant benzo, kad sudirbtų siurblys ir gazą prilaikydamas kuriu. Vos pakabina, iškart mygtuką perjungiu į dujas ir važiuoju net nepašildęs. Niekas ten neužšąla. Na bet aišku nedraskau šalto.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#29 azkis

azkis
  • Senbuviai
  • posts 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Roland Garros, Peugeot 205 D

Posted 2014 May 20 - 15:28

tai jei varikliukas vaiksto, tai beda ne jame. ten paprastas motoriukas, tik dezukej toj dar krumpliaraciu kruvele, kad butu kaip zingsninis stumokliukas. tai ner ten kam sugesti - arba veikia ir sukasi arba neveikia ir nesisuka. o pagal ka kompas ta LEV stumdo? pats isskaiciuoja per visus dacikus ar gauna tiesiai data apsuku daciko ir pagal ji ant 1000 pastato?
  • 0

#30 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 May 20 - 15:41

tai jei varikliukas vaiksto, tai beda ne jame. ten paprastas motoriukas, tik dezukej toj dar krumpliaraciu kruvele, kad butu kaip zingsninis stumokliukas. tai ner ten kam sugesti - arba veikia ir sukasi arba neveikia ir nesisuka.

o pagal ka kompas ta LEV stumdo? pats isskaiciuoja per visus dacikus ar gauna tiesiai data apsuku daciko ir pagal ji ant 1000 pastato?

Tame ir įdomu, kad supranti, jis šiam purškale labai paprastas. Nes sistema tiesiog nerealiai paprasta. Ir tų daviklių minimumas. Dauguma LEV yra žingsniniai varikliukai, taigi dar ir turi savo potencą, pagal kurį fiksuoja savo padėtį, o šitas vietoj potenco turi tik mygtuką ant kojelės ir yra paprastas DC varikliukas, kuris gali suktis pirmyn arba atgal, priklausomai nuo duodamos įtampos poliariškumo.
Esu ardęs tą varikliuką, mačiau, kas ten viduj, tepiau dantračius ir t.t. Žodžiu, tas mygtukas ant kojelės yra tik tam, kad fiksuotų, kada gazo svirtelė yra atsirėmusi į tą varikliuko kojelę. Kai ji atsirėmusi, vadinasi vairuotojas atleido gazo pedalą, vadinasi - reikia palaikyti minimalias apsukas, tai ir palaiko, kaip sugeba, o palaikymo būdas yra - didinti apsukas ir mažinti apsukas, sukant varikliuką arba į vieną arba į kitą pusę. Apsukas mato ne nuo apsukų daviklio (nebent tos yra, bet pas mane nėra, kaip ir tachometro), o per vieną laidą, einantį iš komutatoriaus ar babinos į kompą (nes kompas čia degimo neankstina ir nevėlina - tai daroma vakuuminiu būdu).
Tai va, o kas toliau - toliau, kai vairuotojas vėl paspaudžia gazą, sklendė vėl pakyla nuo varikliuko kojelės ir mygtukas nebeduoda kontakto, tai tuo metu varikliukas nesikiša į apsukų reguliavimą. Ir tikriausiai lieka kur buvęs, nes į kažkokią nustatymą vietą jis nusileisti negali niekaip, nes kompas nemato, kiek jis pasuktas. Kai vėl atleidi gazą - vel mygtukas sukontaktuoja ir liepia kompui reguliuoti apsukas, sukiojant varikliuką.
Man atrodo, būtent dėl to šituose senuose purškaluose yra būna kartais ant laisvų toks apsukų papulsavimas, kadangi esant tokiam netiesioginiam ir paprastam valdymui ir padilus mechanizmų kojelėms, dantračiams ir įvorėms - sunku tinkamu greičiu tas apsukas sugaudyti.
Taigi, gazo sklendę stumdo arba varikliukas, arba vairuotojas su savo koja, o kompas mišinį (išpurškiamo kuro kiekį purkštuko impulso trukme ir/ar dažniu) reguliuoja pagal tos sklendės potencą, aušinimo skysčio ir įsiurbiamo oro temperatūrų rodmenis, taip pat bandydamas įtaikyti į teisingą Lambda reikšmę. Daugiau ten nieko nėra, kiek pamenu.
Tobulesnės sistemos dirba jau pagal MAP ir oro srauto daviklių rodmenis. Tai turėtų būti tiksliau, bet šita sistema daug pigesnė ir paprastesnė. Ir nepasakysi, kad labai jau netaupi, už XU tikrai taupiau važiuoja.

Edited by tadas1991, 2014 May 20 - 15:46.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#31 azkis

azkis
  • Senbuviai
  • posts 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Roland Garros, Peugeot 205 D

Posted 2014 May 20 - 16:16

issamiai ^_^ :good: jo, kiek pamenu lieka ten pat jis kai gazo paspaudi
  • 0

#32 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 May 24 - 02:14

issamiai ^_^ :good:

Stengiuos :)
Būna smagu, kai kolegos draugiškai išsamiai parašo, tai stengiuos ir pats informacijos negailėt. Ypač kas susiję su man patinkančiom senom paprastom sistemom :)

Šiaip aš daug ką perskaičiau čia:
http://citroen.tramo...njection-basics

Nežiūrėkit, kad čia Citroen, ir kad BX ar XM - kuro sistemos gi tos pačios. Praktinė paprasta teorija paaiškinta, nesigilinant į kodus, signalų dažnius, formas ir skatmeniškumą ar analogiškumą, ir kitas elektronikas, bet paprastai garažiškai :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users