Vilbcv P106 Rallye S2
#21
Parašyta 2013 vasario 03 - 20:13
Taigi Penktadienį vakare Galantas buvo paliktas stovėt ir visą savaitgalį explotavau Pežuką. Išlindo dar kelios elektros problemos: Pastebėjau kad ištisai dega stopas gale, kogero trumpina; kažkodėl kaikada nedakrauna ar iškrauna akumuliatorių. Rytoj reikės pasiskolinti Volmetro gaugę ir stebėt krovimą, žinoma išpradžių reikia sutvarkyt problemą dėl degančio stopo, tikėtina kad problema tame. O šeip blogybių daugiau kolkas nepastebėta, manau laikas pradėt daryt patobulinimus
Kelios foto. Papilnėjęs salonas
Šeip
#22
Parašyta 2013 vasario 03 - 20:45
#23
Parašyta 2013 vasario 03 - 21:52
Užskaitaunematau gero gesintuvo shiame rinkinyje..
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#24
Parašyta 2013 vasario 04 - 09:38
#25
Parašyta 2013 vasario 04 - 10:13
Gesintuvas tai yrnematau gero gesintuvo shiame rinkinyje..
;) tik uoslės reiktų dar, kad nepramazint degimo, nes kai atvira liepsna pareis nebepadės toks gesintuvas. ;) nors pas mane darbe panašus stovi. 15 kompų kabinete tipo tokiu užgesint turiu galėt.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#26
Parašyta 2013 vasario 04 - 10:29
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#27
Parašyta 2013 vasario 05 - 19:28
#28
Parašyta 2013 kovo 03 - 18:21
Dėl stopo, problema buvo varlytėje, buvo išsisukus ir nesiekė pedalo, pakako pastatyt į savo vietą ir viskas tvarkoj
Iš Mantas_lt gavau kita panelę ir pagaliau ilgai lauktą vairo stebulę. Dabar Pežukas su s1 panele ir momo vairu, iškart pradėjau jaust kad tai mano mašina
Toliau nutariau paisgamint išmetimo bakelį. Labai tingejau grežiot skyles vamzdyje, tai sugalvojau gudresnį būdą. Nusipirkau senukuose konstrukcinių plokštelių ir suvirinau jas apvaliai, antgali paėmiau nuo Swifto duslintuvo bakelio, dėjau akmens vatą, ir tada skarda išsilenkta darbe.
http://i237.photobuc...zps4ef7bde2.jpg
Rezultatu likau beveik patenkintas, maniau baubs nesvietiškai, bet matyt kadangi šitiek vatos prikišau, dirba pakankamai tyliai, salone važiuojant nevargina, baubimas netoks ir didelis
Na ir šendien uždalyvauta SVC slalomo treniruotej
http://i237.photobuc...zpsbd220317.jpg
http://i237.photobuc...zpse4d9dff5.jpg
http://i237.photobuc...zps9214bbb3.jpg
http://i237.photobuc...zps51a3536e.jpg
Labai liuks prasilaksčiau, įgavau žinių ir įgudžių, bei supratau ką būtinai dar reikia tobulint ir tvarkyt. Labai džiaugiuos kad kelionę ir treniruotę Pežukas atlaikė be jokių "prikolų" ir psichavimų. viskas vyko skalndžiai
#29
Parašyta 2013 kovo 03 - 19:06
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#30
Parašyta 2013 kovo 03 - 20:12
#31
Parašyta 2013 kovo 03 - 21:38
#32
Parašyta 2013 kovo 03 - 22:03
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#33
Parašyta 2013 kovo 26 - 22:56
Tuomet važiavau į dar vieną slalomo treniruotę ir truputi nusirašiau. Mašinai kaip ir nieko, tik prakiuro radiatorius, taip mano slalomas ir baigėsi neprasidėjęs Matyt tieisog sutapimas kad tuo metu prakiuro, nes prakiuro netoliese jau mano tvarkytos vietos, kuri su grioviu neturejo nieko bendra.
Iškart gryžus, prasiskambinau skelbimus ir suradus pigiausia varianta nulėkiau ir nupirkau kita radiatoriu iš 306 pežo (nes 1.6 106 rasti be šansu, o visi kiti daug mažesni) Šendien pradėjau keist, paaiškėjo kad nuo 1.6 306 radiatorius dar didesnis nei 1.6 106. Bet gan gražiai telpa su minimaliais perdarymais. Vienintelė bėda, kad neatitinka diametras šlangu, teks burt perėjimus.
Tas mažesnysis originalus, už jo 306
Pirminis pasimatavimas
Truputi apsirinkau
Padaryta nauja skyle radiatoriaus kojelei apačioje, bei sužiurėta kad niekas nemaišytu radiatoriui stovėt.
http://i237.photobuc...zpse179d7a3.jpg
Viršutinis radiatoriaus šlangos pajungimas storesnis, deja senosios šlangos niekaip neužmausi
http://i237.photobuc...zps109b972d.jpg
Apatinis radiantoriaus šlangos išėjimas. kas čia per kringelis nesuprantu, įdomu butu pamatyt kaip pas 306 čia toji šlanga paisjungia.
http://i237.photobuc...zpsaaf8ee05.jpg
Na ir šiam momentui vaizdas iš viršaus
http://i237.photobuc...zps18899547.jpg
Atradau skelbimuose 306 Roland garos ardoma, su raudonais saugos diržais, jau tikėjausi prigriebt ir pinigu simbioliškai užsinorėjo, bet deja parašė kad diržu nebėra Jaučiu šrotininkai ardydami nupjovė nesicackindami, nes kažkaip abejoju kad yra daug tokiu pežo detaliu medžiotoju.
#34
Parašyta 2013 kovo 28 - 10:54
#35
Parašyta 2013 balandžio 03 - 19:28
Prieš pat Pežo meeta pašalinta dalelė nereikalingos įrangos. Oro pagalvių ir diržų kompas su pravodke (atiduodu už metalo kainą jei kam reikia)
Porą Deph kadrų iš Peugeot meeto, Tarakono esamas ir ex.
Po velykų nupirkti ratukai R15 6j ET9 su 195/45 padangom. dvi padangas išmesiu, dvi dar tinkamos explotuot.
vakar nupirkau ir pasikeičiau tepaliukus. MAN tepalo filtras- 25lt, 5l Castrol'o su nuolaida 84lt.(savaime aišku tiek į variklį nepyliau )
Na ir norėjau pasimatuot naujus ratukus, deja teko labai nusiminti. Pastebėjau kad susidėvėjo priekinis keleivio pusės rato guolis, iškart po slalomo teks keist, slalome mėginsim iškentėt su senuoju. Na ir reikia ilgesnių ratų varžtų, jei kas turit, laukiu pasiulymų
#36
Parašyta 2013 balandžio 08 - 18:52
Taigi, keli kadrai. Peugeot klubas
Toliau esančios nuotraukos pasivogtos iš kitų internetę sklandančių albumu, ačiū fotografam.
Kolkas tiek
#37
Parašyta 2013 balandžio 08 - 19:15
#38
Parašyta 2013 balandžio 08 - 19:21
#39
Parašyta 2013 balandžio 09 - 23:50
#40
Parašyta 2013 balandžio 22 - 22:11
Taigi pagaliau ilgai kompletavus, ir pakankamai prisivaziėjus beieškant tinkamu ratu varžtu pežukui, pagaliau viska gavau ir šiandien sumečiau ratukus ant Pežuko. Galinis vienas ratas liko nepakeistas, nes kažkas matyt buvo prasukes sriegius, ir prasrieges didesnio diametro skyles, tai ant dienų reiks nusiimt bugną ir nusivežt į darbą kad pergręžti/ persriegti skyles į tokias kokios turėtų būti. Išpradžių galvojau ta proga pasikeisiu būgnus, bet sužinojus kainą naujų, atkrito noras (1vnt- 200 Lt)
Taigi trumpas samatas keik man atsiėjo ratukai:
4 Ratai R15 su padangom 195/45 važiuotinom, bet nepergeriausiom- 250Lt
2 Dėvėtos 195/45 2007m, dar pakankamai minkštos ir su nemažai protektoriaus padangos- 160 Lt
16 Ratu varžtu (nenauju) ~70 Lt
3 Padangu permontavimas ir balansavimas- 30Lt
Sumoj ratukai atsiėjo neksiačiuojant išvažinėto kuro, nei daug nei mažai- 510 Lt
Na ir keletas nuotraukėlių mano autoparko, kadangi sustojo visos viena šalia kitos nepasiruošusios fotosesijai, atsiprašau, nei viena nesipraususi.
Because race car, oldschool for fun, Daily
Na o dabar laukiu nesulaukiu kada gausiu raktus nuo "naujo" vasariško garažo, kur prasidės Pežuko remontas iki tvarkingo stovio ir perdažymo
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0