Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Vilbcv P106 Rallye S2


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 170

#41 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2013 balandžio 22 - 23:07

vaztai ilgesni ar standartinei ? nes jei standartinio ilgio tai biski permokejas turetum jaustis ;)
  • 0

#42 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 balandžio 23 - 12:38

Daug ilgesni, iš trečio karto tik pavyko tinkamus gauti. Išpradžių nupirkau Pežinius, tokius specifinius, jie netiko i ratlankius : , tada iš Edis_Vln paėmiau ilgesnius nei buvo, su tokia pat galvute, paaiškėjo kad pertrumi, vos pora viju tekabino, Galiausiai Iš Edis_Vln gavau pakankamai ilgus, tokius kokiu reikėjo. Jie už buvusius skardinuku maždaug 1.5 cm ilgesni. 4Lt vienetas, manau pakankamai normali kaina už ilgus varžtus.
  • 0

#43 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2013 balandžio 23 - 13:14

tada labai gera kaina .
  • 0

#44 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 balandžio 29 - 22:29

Kagi, praitą savaite, treciadienį pagaliau gavau raktus nuo naujojo garazo, ta proga iškarto kraustomės tenai ir žeriam pežuka. Peržiūrėta priekinė pakaba, keičiamas keleivio pusės rato guolis, ir vairuotojo puses stabilizatoriaus traukė. Tvarkausi stabdžius. Nutekinti stabdžių diskai ir būgnai. Stabdžių būgnui, kur buvo susukti 2 platesni varžtai pergrežti skyliu nesigauna, permažai mėsos, apvirinti, kadangi ketus taip pat nepatikima, tad buvo surastas ir nupirktas toks pats stabdžių būgnas nuo P306 1.4
Toliau man vis dar protu nesuvokiama kokie kreivarankiai kadaise turejo ta pežuka, nuo kurio pas mane sudėtas galinis tiltas ir daugelis detaliu. Nusiėmus kaladėles nuo vienos pusės, kaip pavyzdį nusinešau i parduotuve, gavau ko reikejo, tačiau pasimečiau ir nebežinojau ar verkt ar juoktis, kai kitoj pusėj pamačiau sudėtas ne tik kad visiškai kitokias stabdžių kaladėles, bet maža to rankinio mechanizma sudaro tik 50% detalių, ir panašu kad apskritai tos kaladėlės sukištos nuo kitos pusės :D Keista kad apkritai tas rankinis dar kažkiek veikė. Rytoi reiks Vėl aplankyt ardomus pežukus, kad susirast stabdžių kaladėles tokias, kokias naujas nusipirkau, kad nusiimt rankinio mechanizmą, kuris deja prie kaladėlių nekomplektuojamas. Nedidelis išlaidų sarašiukas:
Devėtas stabdžių būgnas- 20Lt
Priekinio rato guolis Revel - 37Lt (pamaniau velniop, pažiūrėsim kaip laikys pigus guolis)
Stabdžių būgnų ir diskų nutekinimas- bonka Lithuanikos
Priekinės stabžių kaladėlės, brangiausiasis pasiulytas variantas- 72Lt
Galinės stabdžių kaladėlės - 60Lt
Galinių būgnų spyruoklių komplektas - 40Lt
Pakeliui į garažą, nusiploviau ir padariau kelis kadrus
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Naujose "patalpose", paga šią nuotrauką pastebejau kad pradėjo žerktis ratai :/
Posted Image
Posted Image
Apsiardžiau
Posted Image
Posted Image
Hmmm....
Posted Image
http://i237.photobuc...zpsd5084bd7.jpg
Kita pusė - prigrybauta kaip reikiant
http://i237.photobuc...zps03c2949a.jpg
Bugnas ir diskas po tekinimo
http://i237.photobuc...zps43ebda9e.jpg
http://i237.photobuc...zps6bbc74e6.jpg
http://i237.photobuc...zpsaef542ef.jpg
Šiam momentui tiek, tikiuosi rytoj gausiu algą ir galėsiu apiprekinti pežuką dar kruvele dalių, bet pirmiau susirinkt ir prasivažiuot noriu, vos savaite jis stovi, o jau pasiilgau šio mažylio :)~
  • 0

#45 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 19 - 23:44

Tai vat, darbai nestovi vietoje, Pežukas nuolatos pamažu tobulinamas, gražinamas, remontuojamas :) Tik kadangi po darbo iš garažo grižtu labai vėlai, nerandu laiko kad padaryt updeita. Taigi, kas padaryta? Ogi sureguliuotas rankinis, sudalyvauta dar vienoj slalomo treniruotej ir transmechanijos slalome, papoliruotas, antra kart pakeistas "naujas" guolis (nes tas naujas kinietiskas pasirodo buvo be tepalo, tad nuvaziavus 150km atsisake toliau riedėt, ši kart įpresuotas brangesnis guolis.) Toliau buvo perdažytas salonas, durelės ir bagažinė dažysis vėliau, nes dureles kogero dėsiu kitas. Beveik pagamintas stiklo pluošto kapotas :)
Dažomas salonas:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Pradedam kapoto gamybą, padengtas gelkautu
Posted Image
Posted Image
Posted Image
http://i237.photobuc...zps0d1d83eb.jpg
Dengiam pluoštu
http://i237.photobuc...zpsf551d551.jpg
http://i237.photobuc...zps8300c71a.jpg
Forma- Done, vaškuojam
http://i237.photobuc...zps9a0b49fe.jpg
http://i237.photobuc...zpsc95dcd64.jpg
  • 0

#46 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 19 - 23:48

Tada papoliruotas Pežukas, tokį blizgantį mačiau jį tik Tarakono nuotraukose :D
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
  • 0

#47 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 19 - 23:51

Tesiam kapoto darbus, šendien išlietas pats kapotas :)
Posted Image
Posted Image
išlieti tvirtinimai, įlietos veržlės, norėjau kad atidaryt kapota būtų galima standartiškai, o rakinsis sport užraktais. Fotkese atrodo nekaip, gal dėl spindėjimo.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Užmestas ant mašinos (dar netvirtintas)
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Ir padarytos priekinėm durim abšyfkės, kuri laika turės pabūt tik juodai gruntuotos, o ateity norėsiu aptraukt Carbon plėvele :)
Posted Image
  • 0

#48 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 20 - 00:52

Patiko tai jog vidus baltai išpurkštas ,o išorė juoda. Pats taip irgi darysiu. ;)
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#49 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 26 - 22:20

Taigi, per šia savaite nuveikta nedaug, nes buvo niurus, lietingi ir migdantys orai, bet truputi pasikrapsčiau. Pagamintas dangtelis i bamperi, uždėtas kapotas, pradėtas ruošt dažymui, uždėti kapoto užraktai. Tik gaila kad vienam kampe kniedydamas ant kapoto tvirtinimus persistengiau, ir biški perkreipiau kampa, na bet specialistai liepe kaitint su fenu ir sake turi išsilygint, tai tikiuosi pavyks atstatyt, nes šeip jei ne tas pagadintas kamputis, kaip pirmam blynui kapotas manau gavosi net labai labai neblogas :)
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Beje, kadangi šis nedidelis remontas jau išsirutuliojo kaip ir į projektą, yra numatyta dar begalė planu ir darbų, neužpyksiu jeigu tema bus perkelta prie projektų ;)
  • 0

#50 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 27 - 01:28

Man toks klausimas, kiek tau kainavo visas toks kapoto padarymas? ;) Ta prasme kiek medžiagos kainavo ,nes čia grynai svorio killeris. Taip ir sparnus, bagažinę padaryti, o pasvajojus dar ir durys. :D Bet pati įdėja su amžinu kapotu nekažką. :hmm:

Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 01:29

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#51 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 27 - 09:22

nelabai supratau kodel tai laikai bloga ideja... pagamint toki kapota medziagos atsieitu mazdaug 150 - 170 lt, bet mano atveju del tam tikru priezasciu man tai kainavo dvigubai pigiau :-) jeigu uzsakinet kad kazkas pagamintu toki kapota, kaina apie 300- 400 lt. del duru tai labai noreciau, bet kaip pasisnekejom, pamastem, tai butu labai nesaugu, reikalingi butinai lankai, nes soninio smugio metu gali but labai liudna kojom. sparnu gamint neapsimoka, jie ir taip nera sunkus, nusimestu nuo sparno manau vos 1kg, tad klausimas ar verta. o del bagazines dar galvoju, vienaip ar kitaip reik bagazine tvarkyt, butu gerai pasigamint stiklo pluosto su polikarbonato stiklu, nusimestu pakankamai nemazai svorio, bet klausimas kaip tai atsilieps valdomumui, galas ir taip labai lengvas, visa svori sudaro priekis, o svorio balanso nebuvimas nera gerai, tai vis svarstau ir neapsisprendziu gamint ar ne.
  • 0

#52 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 27 - 10:16

nelabai supratau kodel tai laikai bloga ideja... pagamint toki kapota medziagos atsieitu mazdaug 150 - 170 lt, bet mano atveju del tam tikru priezasciu man tai kainavo dvigubai pigiau :-) jeigu uzsakinet kad kazkas pagamintu toki kapota, kaina apie 300- 400 lt.
del duru tai labai noreciau, bet kaip pasisnekejom, pamastem, tai butu labai nesaugu, reikalingi butinai lankai, nes soninio smugio metu gali but labai liudna kojom.
sparnu gamint neapsimoka, jie ir taip nera sunkus, nusimestu nuo sparno manau vos 1kg, tad klausimas ar verta.
o del bagazines dar galvoju, vienaip ar kitaip reik bagazine tvarkyt, butu gerai pasigamint stiklo pluosto su polikarbonato stiklu, nusimestu pakankamai nemazai svorio, bet klausimas kaip tai atsilieps valdomumui, galas ir taip labai lengvas, visa svori sudaro priekis, o svorio balanso nebuvimas nera gerai, tai vis svarstau ir neapsisprendziu gamint ar ne.

Na jis pas tave kaip suprantu smiertnai pritvirtintas. Daug egzotiškiau būtu padaryti tokį kapotą kur norint atidaryti reikėtu dviese jį nukelti, bet tai TA na ir šiaip nepraktiška, ale egzotiška. :clap:

Na dėl durų aš taip primečiau galima kažką panašaus padaryti kap roll keidžas, ir tada gaunasi (pagal mane, gal klystu, padėkite pasamprotauti) tas pats kas ir durys. Avarijos gi atveju mažiausiai galvoji ar išsipurvinsi, ar akmenukas koks mažas pataikys, reikalinga bendra apsauga.
Va net savo mad paint skillz parodžiau. Žydra tai langas, pilka tai durys. Iš kairės raudonas stačiakampis tai konstrukcija ant kurios laikosi durys, o iš dėšinės raudinas stačiakampis tai mechanizmas kai durų uždarymui. Tai galima būtu tokį kaip roll keidžo vartelius padaryti, ant jų tu klijuok stiklo audinį kaip nori. Na tikrai svers mažiau nei visos durelės, o ir gerai sutvarkius apie rūdys gali pamiršti durų apačioje. ;)

Posted Image

Čia tas polikarbonato stiklas kur sport carai naudoja ar kaip? Dišovai atrodo, bet svoris tikrai kirstu. ;) O jeigu taip bijai jog galas lengvas tai padarysi dar dropą didesnį na ir nors be aerodinamikos ,bet gali kokį spoileriuką pritvirtinti jog prie žemės spaustu. ;)

O dėl sparnų, na taip, nedaug jie sveria, bet (gal čia man tik vienam taip) kuo lengvesnė tuo smagiau važiuoja. :D
O dėl lankų tai... 3000litukų homologuoti (atrodo taip rašosi). Tada tik galėtum gauti sportinį pasą ir su juo pereiti techą.Taip techo nepraeisi. Aišku gali tuos neamžinus lankus susivirinti, kur prisisuka, bet ar verta, nes jeigu dėdės policininkai sustabdys tikrai prisikabins. ;)

Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 10:24

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#53 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2013 gegužės 27 - 11:03

Idomu pasidare, kiek sveria originalus kapotas ir kiek "samopalas", kaip reaguotu kapotas tiesioginio smugio metu, pvz apsikabinus stulpa.. nenupjautu galvos? Siaip laikau kapoto daryma is paprastos dervos ir stiklo audinio - labai briedova ideja. Visu pirma - saugumas nukencia, antra visai ne menishkai atrodo. Kitas reikalas but originalus karboninis.. bet ju kaina virshyja mashinos kaina :) Del visokiu kitu techniniu perdirbimu - galite pamirsht, arba TA bus tik svajone... nors abejoju, kad ir esami perdarymai patiks apziurinciam personalui :)
  • 0

#54 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 27 - 11:26

Idomu pasidare, kiek sveria originalus kapotas ir kiek "samopalas", kaip reaguotu kapotas tiesioginio smugio metu, pvz apsikabinus stulpa.. nenupjautu galvos?
Siaip laikau kapoto daryma is paprastos dervos ir stiklo audinio - labai briedova ideja. Visu pirma - saugumas nukencia, antra visai ne menishkai atrodo. Kitas reikalas but originalus karboninis.. bet ju kaina virshyja mashinos kaina :) Del visokiu kitu techniniu perdirbimu - galite pamirsht, arba TA bus tik svajone... nors abejoju, kad ir esami perdarymai patiks apziurinciam personalui :)

Na kiek ten lankstyti stiklo audinį tai smūgio atveju jis gan minkštas, gražiai lūžta.

O dėl saugumo tai bent jau man tai tikrai neatrodo jog kapotas kažkokią saugumo funkciją turi. Naivu manyti jog kuo daugiau priekyje metalo tuo saugesnis esi. Tada pagal tokią logiką galima būtu galvoti jog volvos 20 metų kur turi krokodilo snukius yra saugausios. Yra nete testas kur volvo senas ir atrodo renault megane naujas trenkiasi, volvo ten baisiai sumaitotas buvo.
Gi HillClaibingui padarytas Pūgas 208 irgi atrodo turi iš anglies pluošto padarytą kėbulą, ten kaip kevalas užsideda. Saugumas pačiame karkase yra, o ne apdailos detalėse.

O dėl TA gi nepamatytu jeigu išdažytum. Po stiklo pluošto gi špaklius eina tai kas ten supras. Nepradės gi jaučiu atidarius kapotą žiūrėti kur konstrukcijos. ;) Čia jau reikia žiūrėti kokios rankos pas meistrą, nes galima dar gražiau padaryta. O ir kas turėtu personalui nepatikti jeigu gražiai viską padarai jog nesimato. : ]
Na pvž 406 tai kapotas nėra jau ten toks lengvas, vienam pakelti įmanoma, bet svorio turi. ;)

Nuotaika praskaidrinti, kaip matai kapotas neatlieka apsauginės funkcijos. :D



ČIa dar toks pamąstymas Vill. ŠIame video atkreipk dėmesį į keleivio dureles. Jos tiesiog sunaikinamos. Toks jausmas ,kad net padarius tokius roll keidžo vartelius iš vamzdžių grūdintų plieninių būtu saugiau nei dabar. ;)


Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 11:32

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#55 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 27 - 11:44

Derva naudota epoksidine, ta pati kuri naudojama dirbant su carbonu, o seip kurkas labiau paplite gamint is stiklo pluosto, nes pigiau, draugas uzsiima gamyba sita, tai daug uzsakymu turi, tiek ralio bolidam tiek kitiem, gatvei retai kas gaminasi... tie kas pasidaro remine konstrukcija visa isore pasidaro is stiklo pluosto, tad manau tai pakankamai saugu, ji sulauzyt dar reikia panaudot nemazai jegos. stiklai tai jo, spec skirti sportui, nes paprasto organinio deti negalima, jis avarijos atveju luztu i sipulius, o polikarbonato nesulauzysi. man asmeniskai graziai atrodo tvarkingai prikniedyti plastikiniai stiklai. del kapoto, tai daug paprasciau butu pasodint ant 4 sport uzraktu, bet nenorejau, pezo gerai padares, protingai atsidaro kapotas, patogiau kai jis standartiskai atsidaro. del lanku, apie homo net negalvoju, bet mastau apie surenkamus, dar laikas parodys ar jie cia tikrai bus ir ar duosiu meistram daryt, ar pats virinsiuos, bet jeigu pats, tai butinai tik is besiuliu vamzdziu, nes paprasti "kanalizacinai" gali padaryt tik dar blogiau, ir su jais tikrai niekur neleis vaziuot. Del ta jokiu problemu, persidedi standartines skardines dalis ir paprastus stiklus imeti sedynes ir se tau paprastas automobilis, o su stiklo pluosto dalim kiek girdejau ta nepraleidzia Policija sustabdzius, ka ji pasakys? :D Kol negali atimt ta, jie negali savivaliaut, stabde mane del dirzu, ale neprisiseges, parodziau kad as su sportiniais, tada pradejo klausinet ir ziuret kaip pritvirtinti, parodziau kaip padares ir paaiskinau kodel taip tvirtinami, tai grazino dokumentus ir palinkejo gero kelio :-)
  • 0

#56 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 27 - 11:51

Kas ten matys ar stiklo pluoštas ar ne, nudažai ir kaip defaultas. ;)

Na dėl tu diržų tai nežinau. Gal policininkai buvo pavargę, bet jeigu neklystu gi kažkokio sertifikato ar ko. Gal tu kažkoks pacanas nusipoirkai diržus sportinius ir blogai juos sujungei. Manau galėtu prikibti. :/

Dėl lankų reikia paskaityti popierius. ANksčiau tai susimeti lankus, saloną ir gali važinėti. Reikia tikslintis su apibrėžimais. ;)

Yeap, tik už saugos lankus, net ir savadarbius. :D

http://www.15min.lt/...ankai-25-241914

Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 11:55

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#57 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:26

O išties, nenori pasvert kapotų? Žinoma, kai nudažysi, kai turėsi galutinį variantą. Nu labai įdomu būtų + naudinga informacija! Šiaip, jei iš mano varpinės žiūrint, aš asmeniškai mažiau žaisčiau su tais lengvinimais, kol nėra normalios pakabos. Ar bent planuoji kažką daryt, keist, modifikuot? Nu nes kai davei pravažiuot kažkuriame čia slalome (nepamenu, kuriame), tai neeelabai faina buvo. Kažką tikrai reikia daryt. Ir tai turėtų būt pirmas darbas sąraše, jei nori pasiruošt automobilį megėjiškam sportui :)
  • 0

#58 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:44

O išties, nenori pasvert kapotų? Žinoma, kai nudažysi, kai turėsi galutinį variantą. Nu labai įdomu būtų + naudinga informacija! Šiaip, jei iš mano varpinės žiūrint, aš asmeniškai mažiau žaisčiau su tais lengvinimais, kol nėra normalios pakabos. Ar bent planuoji kažką daryt, keist, modifikuot? Nu nes kai davei pravažiuot kažkuriame čia slalome (nepamenu, kuriame), tai neeelabai faina buvo. Kažką tikrai reikia daryt. Ir tai turėtų būt pirmas darbas sąraše, jei nori pasiruošt automobilį megėjiškam sportui :)

Kai mačiau tai slalome užpakalis žiauriai pas jį aukštas. Elementariausias būdas spyruokles supjaustyti šiek tiek manau būtu. O ir teoriškai per mažai svorio nuimta jog kažką įtakotu. Pežukuose gi galinis ratas mėgsta pasistoti.
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#59 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:46

Su pakaba tikrai bus dar dirbama, tik kogero dar po kokio menesio, nes dabar reikia Galanta tvarkytis, o jam investiciju reikia labai nemažai, o pigiausiu guoliu i torsiona det nenoriu, tai ir nelendu prie pakabos kolkas, bet tikrai reikia. Dėl kapoto svorio tai jeigu tik turėsiu galimybe, pasversiu, nes pačiam įdomu kiek čia gavosi. Šeip pagal pirminius planus, dar reikės paisbandyt pažaist su makrofleksu arba putplasciu, norėjau daryt ant kapoto nedideli orgaudi, bet dabar net nzn, jei pavyks sugalvot ir padaryt kokia grazia forma, kad perdaug neišsiskirtu iš vaizdo ir nebutu klaiku, tai dar užsidės tas musgaudis, nes dabar kai įdėtas 306 radiatorius, variklis negauna šalto oro, išvis nėra iš kur jo atsivest, vienintelis kelias per kapota :/ Gale juk torsionas, reikia ji restauruoti, tada ir susižemins, o prieky pjaustyt nėra prasmės, nes kolkas galas ir taip poeraukštas, pirmiau nužeminus prieky bus išvis tragedija.

Šį pranešimą redagavo Vilbcv: 2013 gegužės 27 - 16:49

  • 0

#60 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:53

Andrejau, gal geriau šitame Pežuke gale nieko nepjaustyt. Pasidomėk, kokia pakaba. O ir šiaip (ne apie šį Pežuką kalbant), spyruoklių nupjovimas gali pabloginti situaciją, plius stabilumui padėtų tik iš dalies. Andrejau, aš pats suvokiu, kad kapotas nėra toks lengvas, kad būtų juntamas skirtumas. BŪTENT TODĖL ir sakau, kad asmeniškai mažiau su tuo žaisčiau, kol nėra normalios pakabos. Vilbcv, o jei konkrečiau, ką planuoji su pakaba daryt? Bandysi medžioti galinį tiltą nuo xsi/gti/rallye? Kaip priekyje?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0