Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Vilbcv P106 Rallye S2


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 170

#61 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:55

Makrofleksu daro tik perekupščikai. Traukia gi jis drėgmę. Kažką jau mėgink per bamperį daryti, gal kaip nors kai passatuose, lipas gi apačioje yra. Per kapotą aš nežinau kokius tu tunelius turėsi išvedžioti ,kad efektyviai radiatorių aušintu. ;) Būtu kažkas panašaus kaip Subaru foresteriuose, ten per kapotą aušiną intercoolerį, bet ir tai jos ant kapotojis padėtas. Yeap, pripažįstu, pakaba man dar kosmosas. Čia toks random šūvis buvo. :shy:

Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 16:56

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#62 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 27 - 20:30

Ammm, Andriau truputi nesupratai ką aš planuoju daryt. Makrofleksas bus naudojamas tam, kad pagamint norima forma, tada padengt stiklo pluoštu ir turėt gražų orgaudį (jei tik pavyks sugalvot derinčią formą) Ir oro paėmimas reikalingas šaltas į filtrą, nes kuo daugiau šalto oro gauna variklis, tuo geriau jam, o dabar to oro nėra iš kur paimt. originaliai buvo vamzdžiai virš radiatoriaus per groteles, tačiau dabar per visa priekį stovi didelis radiatorius, nėra iš kur paimt, per priešrūkinius irgi nesigauna, nes ten lanzeronai, pjaustyt negalima ir be to pas Rallye gamykliškai buvo sugalvota, kad išėmus priešrūkinius visas oro srautas būtų nukreiptas i stabdžius ir šitaip geriau aušintūsi :) Dėl pakabos. Kaip jau buvau rašęs anksčiau, žersiu visą torsioną, grešiu jo visus varžtus, nes jie prasukti, taisysiu sriegius, dėsiu naujus guolius, jei bus sudėvėta ašelė reikės galvot kaip ją nutekint (apvirint nėra problemų, o kaip nutekint????) nebent pamatysiu kad imanoma išpresuot ašeles, tada viskas daug paprasčiau. Tarp tilto ir kėbulo vietoj sutriušusiu gumų planuoju dėti kraploną, nes darbe be problemų galėsiu išsitekint. Surenkant torsioną sureguliuot normaliam aukštyje. amortikų kolkas nekeisiu, manau kad jie geri, o jei paaiškės kad vistik pavargę, kada nors reikės kažką mandresnio sumeistraut. Su priekiu tai yra 3 variantai: 1. pamėgint pripjaut 1,5 vijos kaip tu kadaise buvai padaręs jam, žiūrėt kaip mašina elgis, ar jos nejos, kieta/nekieta...; 2. Kolkas man priimtiniausias variantas, pamegint sudėt žeminančias/kietinančias spyruokles nuo senųjų audi/vw ar ford eskorto (nes kaip tik žinau iš kur paimt pigiai). Iš akies, pagal išvaizdą diametras labai panašus, klausimas kaip vijos į lėkštutę dėsis, vyliuosi kad kas nors tiks, žinoma kažkiek nupjaut, nes visos tos mašinos sunkesnės už pežuką, tai turėtų iškilt, bet turėtų būt žiauriai kietas. Amortikai kolkas tie patys liks. 3. brangiausias variantas, nusipirkt jam pritaikytas naujas žeminančias/kietinančias spyruokles, siunčiant iš ebay apie 200Lt + siuntimas arba Lietuvoje kiek varčiau apie 300lt kaštuoja.
  • 0

#63 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 27 - 20:43

Na vis tiek, nebent tą makrofleksą iškrapštysi vėliau ir tiesiog jį naudosi kaip formavimo medžiagą. ;)

Dėl oro filtro tai mečiau kažkur video kur paneigia mitą jog jeigu pvz ištrauksi oro filtą kur į priekį (kad gautu tiesiai šaltą orą) padaugėja kW. Čia tu nerašei dėl galios padidinimo, bet esmė ta pati kaip ir.

Na nežinau dėl tavo hood skoopo, kai darysi būtinai pasidalink ,nes neįsivaizduoju kaip tu nukreipsį oro srautą nuo kapoto iki radiatoriaus.
Ir vėl parodau savo mad skillz, aš bent tik taip įsivaizduoju jog galima būtu išspręsti problemą. Raudonas stačiakampis radiatorius, mėlyna rodyklė šaltas oras, o žalios linijos tai kažkoks šalto oro nukreipėjas į radiatorių.

Posted Image
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#64 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 27 - 21:00

Tai makroflekas tik formai išgaut yra naudojamas :D O orgaudis tam kad i filtrą šaltas oras eitų, kam tas oras į radiatorių? jis per groteles gauna pakankamai, be to tam stovi ventiliatorius ir remelyje yra vieta antram ventiliatoriui, kuri esnat reikalui betkada galėsiu įsimest. bet su tokiu dideliu radiatorium su kaitimu kolkas jokių problemų nebuvo, aukščiau normos temperatūra dar nebuvo pakilusi :) Aišku viskas paaiškės pjaunant tarkim Kačiargoj. O filtrui šaltas oras tikrai reikalingas ir jis į naudą , ypač kai aš planuoju ateity įsidėt sport oro filtrą, kuris yra blogis jei nėra šalto oro padavimo. Pasižiūrėk paskutinio mano posto su nuotraukom pirmąją nuotrauką, ir bus viskas kurkas aiškiau, kur tas oras turi patekt ;)
  • 0

#65 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 gegužės 27 - 21:29

Wow, sorry, turbūt vienas kito nesupratome. Man kažkodėl atrodė jog tu skundiesi jog radiatorius negauna šalto oro. My bad. :shy:

O dėl šalto oro filtrui, na ar viduje filtras ar ten iškištas į lauką kur šaltą galios skirtumo nėra. Ar ten kokia nors kita nauda nežinau šito. ;)



ŠIame video skailainą su sportiniu oro filtru kamantinėja.

Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 21:30

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#66 zilva_lt

zilva_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 314
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:BMW M3 E46 2004m. Silbergrau Metallic - A08, Teilleder W.n./imolarot - N5IM

Parašyta 2013 gegužės 28 - 09:56

Su priekiu tai yra 3 variantai:
1. pamėgint pripjaut 1,5 vijos
2. sudėt žeminančias/kietinančias spyruokles nuo senųjų audi/vw ar ford eskorto (nes kaip tik žinau iš kur paimt pigiai).

:doh:

Projektu aš asmeniškai vadinu hobį, kuomet tvarkant mašiną, ją gerinant nėra žodžių pigiai, pjaut, "chimyčint"... Tavo "projekte" regis kiek kitaip... Jei darai nedidelę slalomo mašinėlę aka pugsport perfomance ir pjauni pusantros vijos. Tai ne kažką iš to tavo handlingo telieka.

Šį pranešimą redagavo zilva_lt: 2013 gegužės 28 - 09:57

  • 0

2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;

 


#67 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2013 gegužės 28 - 10:39

Vilbcv, nu man tai kažkaip aktualiau atrodo būtent stabilizatoriai. Jie nemenkai prisideda prie automobilio stabilumo. Ir berods tavo turimame galiniame tilte stabilizatorius turėtų būt plonesnis (jei jis išvis likęs, o ne išimtas, kaip dažnai būna). Tai dėl tilto restauravimo ir torsionų ardymo aš kaip ir viską suprantu. Tiesiog kyla klausimas ar tu nenorėtum pabandyt susigaudyt visą tiltą nuo galingesnės versijos, kur būtų storesnis stabilizatorius. Taip pat ir priekyje stabilizatorius gi dar yra. Spyruoklės ir dropas tai viena, bet o iš kur standumas ir stabilumas didesnis atsiras. BET kadangi aš nelabai tame išmanau, tai galiu ir klysti. Tegul mane pataiso daugiau suprantantys klubiečiai. Dėl stabdžių aušinimo angų tai dar pažiūrėt reikia ar posparnis su skylutėm, ar yra ten tos angos, kad iš priekinio bamperio apačioj srautas nueitų iki stabdžių. Čia tarp kitko. Zilva, kai automobilis buvo pas mane (su visa pilna Rallye pakaba ir viskuo), turėjau nusipirkęs ir spyruokles, skirtas būtent 106 (ne nuo kitų markių). Sudėjus, pažiūrėjus nebuvo tenkinančio vaizdo. Automobilis ir paaukštėjo, ir, jei nuojauta neapgauna, šiek tiek paminkštėjo. Todėl tiesiog pabandymui buvo nupjautos 1,5 vijos. Nors man tokie metodai irgi nelabai patiko, bet nereikia būt tokiam kategoriškam, kol nepabandei. Valdyme pokyčių esminių jokių neatsirado, tik automobilis pažemėjo. Bet dėl vijų pjaustymo, nebuvo jokių neigiamų pasekmių. Priekis nejojo, viskas su juo ok buvo ir handlino normaliai. Dėl tobulinimo tai ir taip aišku, kad daug geriau būtų coilus į priekį susidėt, o bet tačiau, ne visi gali sau juos leist. Ir vietoj "pigiai" geriau vartot "pagal galimybes". Ar tu manai, kad neturint krūvos pinigų geriau net nieko nebandyt ir išvis nepradėt? Ar kiekvienas megėjiškam sportui ruošiamas projektas turi turėti naujas, afigienas aftermarket dalis ir be to negalima apsieiti? :wh:
  • 0

#68 zilva_lt

zilva_lt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 314
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:BMW M3 E46 2004m. Silbergrau Metallic - A08, Teilleder W.n./imolarot - N5IM

Parašyta 2013 gegužės 28 - 20:47

Mėgėjiškas tai mėgėjiškas. DVI spyruokles už 200lt nepavadinčiau prabangos preke net ir mėgėjiškam projektui, nebent čia bendras biudžetas visai mašinai būtų. Ne vieną istoriją girdėjau apie tai kaip posūky iššoko nupjauta spyruoklė. Tiesiog nerimtas toks upgreidas ir tiek. Abu tą žinom. :beer:
  • 0

2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;

 


#69 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 gegužės 29 - 10:29

del stabilizatoriu, tai priekyje paliktas jo originalus stabilizatorius, o del galo dar tikrai nzn, bus matyt kai pazersim ar ten kas nors yra, variantas kalbint gedgauda kad atsikeist tiltus, bet man labiau priimtina paciam ta tilta persirinkt ir zinot kaip padaryta, nebent didelis pliusas stabilizatorius butu, o del pjaustymo spyruokliu, tai labai daug priklauso nuo to kaip gulasi i lekstutes tos spyruokles, bet cia jau nesiplesiu su savo pasakom :-) zinoma patikimiausias variantas nusipirkti
  • 0

#70 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 rugpjūčio 20 - 23:15

Sveikučiai, kagi, pribrendo reikalas padaryti updata. Pežukas nepamirštas, pamažėle vežlio ritmu vis kas nors jam pakrapštoma buvo, pasibaigus Galanto tech*i, nuo Liepos patapo ir kolkas naudojamas kaip Daily car'as. Kuro sanaudos kolkas labai dziugina, kadangi daug tenka važiuot užmiestyje, tai su pasilaktyumais, pasidraskymais po miesta sanaudos nevirsyje 8,5l benzino.
Gerai, ka cia apie tas sanaudas, laikas apie pasikeitimus.
Random nuotraukėlė, kažkada grįžus iš darbo kieme atradau ganėtinai reta xsara.
Posted Image
Buvo sudalyvauta P205 meete, nuotrauka prieš išvažiuojant.
Posted Image
Posted Image
Toliau nuo žoliniu (ketvirtadienio) padarytas didelis darbas. Nuotraukos iš 3 agregatu, mano fotiko kuris nusėdo, telefono kuiris irgi nusėdo, ir mamos paparacinimas, tad daug nuotrauku pateks su seimyna :ax:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
http://i237.photobuc...zps249cdcd2.jpg
http://i237.photobuc...zpsfa27c4ad.jpg
http://i237.photobuc...zpse615e8ba.jpg
http://i237.photobuc...zpsb386885f.jpg
http://i237.photobuc...zps966db78e.jpg
  • 0

#71 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 rugpjūčio 20 - 23:30

O taip, aš atrodau labai jaunas pacukas :D
Posted Image
Posted Image
Draugiškai ruošiamės gruntavimui
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Posted Image
Posted Image

Tuomet šeštadienio rytas, prasideda klijavimas, pradėjau klijuot nuo sparno, nes kaip ir mažiausia ir atrodė papraščiausia bus detalė, ogi špyga, bene sudėtingiausia, nu bet po daug galvos kasymo, šildymo ir tempimo, pavyko labai neblogai :clap:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
http://i237.photobuc...zps21016406.jpg
http://i237.photobuc...zpse19c66e7.jpg
http://i237.photobuc...zpsebc71b85.jpg
http://i237.photobuc...zps0217faaa.jpg
http://i237.photobuc...zps2d39dc76.jpg
Diena baigės.
  • 0

#72 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 rugpjūčio 20 - 23:48

Sekmadienis :wh:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Pirmadienis, paskutinioji atostogu diena :ax:
Posted Image
Dėl labai sudėtingos (bent jau man) bamperio formos nusprendziau klijuoti "gabaliukais iš atlieku, nuo išpjautu stiklu ir panašiai. Pora kart teko lupt, imt nauja gabala ir lipdyt per nauja kol pavyko manau labai padoriai suleist.
Posted Image
Posted Image
Peizažas
Posted Image

http://i237.photobuc...zps20c16834.jpg
http://i237.photobuc...zps7b449e2e.jpg
http://i237.photobuc...zpsbb52b5cf.jpg
Tuomet kol brolis su tečiu užbaiginėjo kaišiojimus ant priekinio buferio, aš puoliau surinkinėt pežuka, visgi jau buvo apie 12h nakties, o 7 ryto turejau but darbe, kuris randasi visiškai priešingoje pusėje, taip pat užmiesty.
http://i237.photobuc...zps78e29aa4.jpg
Prigavo prieš išjudant i darba
http://i237.photobuc...zps7457e025.jpg
  • 0

#73 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 00:16

Puft, ir Pežas Geltonas :clap:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

O dabar proceso apžvalga:
Pasirodo nėra taip paprasta traukt plionke, galbūt įtakos turėjo tai, kad naudojau pigesne "ekonomine" plėvele, kuri yra perpus storesne nei vadinama "automobilinė", bet tada nelabai įsivaizduoju kaip su plonesne būtų reikėję traukti buferi. Na, nepabandes nesužinosi..... Pirkau 14m x1.26 plevelės, kadangi durų viršų nusprendžiau lipdyt iš atskiros dalies, sutaupiau nemažą kiekį plėvelės, žinoma perėjimas matysis, bet vieta siaura, nemanau kad labai kris į akis. Šis modas man kainavo beveik 200 Lt (kv m kaina Heliopolyje 11Lt) Esu radės keleta firmeliu kurios tokia pat plėvelę, įskaičiavus pvm, parduoda internetu po nepilnus 9Lt už metrą, bet tektu laukt keleta dienų, tad galima buvo susisukt ir pigiau. Normali automobilinė plevelė, kuri ale turėtų laikyti 7-8 metus lauko salygom kainuoja ~25Lt/m, ši pasak gamintojų turėtų laikyt 3 metus. Na bus matyt, didelis klaustukas ar ji tiek čia išbus.
Ištikrūjų procesas nebuvo lengvas, ypač kai daryta buvo su minimaliom žiniom, girdėjus, klausius, skaičius kaip tai daryt, bet niekada nemačius. Gavosi ne ledas, bet mano poreikius tenkina, automobiliukas atrodo atsinaujinęs, šviežias, per pora žingsnių nuo mašinos atrodo liuks, priejus prie pat, galima pamatyti daugybe įvairių defektu, tad dėl to prašom labai nesikabinėt. Beje, Skierka, buvai teisus, būtų buvę kurkas papraščiau jį visą perdažyt, nei traukt plevele, na bet aš žmogus megstu visalaik daryt tai ko nemoku ir išbandyt kažką naujo :shy:
PS, mašiniuka sdar nebaigtas, laukia moldingu aptraukimas, galinio buferio remontas ir traukimas, priekinio vairuotojo sparno pertraukimas, bei dar keletas smulkmenu....
Tai tiek :beer:
  • 0

#74 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 08:11

WOW, Spaudžiu dešinę, betkokiu atveju. Tik porą klausimų turiu: Kaip su automobilio tikraja spalva? Na dabar realiai ji geltona, o dokumentai? O nekilo idėja pvz pirkti kėbului šitą pigesnę plėvelę, o plastmasem visom tą automobilinę? manau spalvų pasirikimo jie turėtų. sakei dažyt papraščiau, o kaip kainos atžvilgiu? Spėjų perklijuot pigiau?
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#75 mynndee

mynndee
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 sw 2.0 HDI

Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 09:01

del spalvos - nuleki i regitra ir perregistruoji spalva i geltona. Siuo atveju butinai tikrins kebulo numeri ar tai tas pats automobilis.
  • 0

#76 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 09:29

del spalvos - nuleki i regitra ir perregistruoji spalva i geltona. Siuo atveju butinai tikrins kebulo numeri ar tai tas pats automobilis.

29 litai kėbulo identifikavimas, 31 litas naujas dokumentas. Iš viso 60 litų. Klausta prieš porą savaičių.

Sieras, perklijuoti jeigu darai savo rankom daug pigiau. Kitą vertus žiūrint kokia plėvelė. Dažai litras kažkur apie 120lt kainuoja, normalesnių, plius tvarkingai dažant kamera, įranga.
Jeigu žmogui už 200 lt gavosi tai čia išvis centai, galima nors kas pusę metų keisti spalvą. ;) Tik vat įdomu kaip laikys ši pigesnė plėvelė.

Man dar įdomu,kodėl geltona buvo pasirinkta? Smalsu.

Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 rugpjūčio 21 - 09:34

  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#77 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 21:22

Dėl spalvų tai ištisai keitėsi nuomonė, visokie jie man gražūs. Kažkada dar žiemą kai jis tik buvo paleistas, bevartydamas nuotraukas užtikau gražių geltono nuotraukų, ir nusprendžiau kad tai mano idealas, darysiu kažka panašaus, laikui bėgant vis keitėsi noras, pamegint kažką kitko, sidabrinė labai patiko, bet prie balto salono būtų kvailokai atrodę, tad atkrito, vėliau labai užkliuvo tamsiai mėlyna, ir iki ketvirtadienio vakaro buvau nusprendes kad bus tamsiai mėlynas, tik vėl sudvejojau dėl geltonos, užklausiau tėvų kokia spalva jų nuomone reiktų daryt, jie buvo už geltona, tai taip ir gavos, kad vistik geltonas, nesigailiu nei kiek šiuo pasirinkimu :) Maža mašinytė turi būti ryški! Dėl registracijos, tai kai pribręs reikalas eiti TA, tada ir peregistruosiu, o dabar to daryti nėra prasmės. Dėl dažymo, tai vėlgi žiūrint kokais dažais dažysi, galima pasirinktio BODY firmos RALLY sintetinius dažus, kuriu litras kainuoja 45lt, tad visa mašina gautųsi 100 lituku, spalvu gama siauroka, bet būtų atrodę panašiai. O jei dažyt bazė + lakas, tai betklokiu atveju medžiagos atsieitu ~400 lt. Jei jau dažyt, tai reiktu ir pasiruošt normaliai, visus įdubimus, įlenkimus išlygint (aš išlyginau tik stambiausius, o pavienius smulkius ilinkimus palikau) Be to kai buvo daug dvejota dėl spalvos, tai aptraukus, jei nepatiks, visada galima nulupt, o nudažius, vėl šveist ir perdažinėt jau kažkaip nekiltu rankos. Vistik pagrindinis plėvelės pasirinkimas tai buvo tiesiog sportinis interesas:)
  • 0

#78 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 23:34

Taigi, šioks toks updeitas su blogom ir gerom žiniom. Rugsėjo 1 sudalyvavau open track day Kačerginėje, labai patiko, pirmas kartas kačerginėja, velniškai smagiai paisvažinėjau, nors ir aukštų rezultatų nesiekiau, posūkiuose labai pristabdinėjau, visgi nesinori sudaužyt mažylio su lyg pirmu išvažiavimu i Nemuno žiedą. Iš pradžių viskas buvo gerai, per antrajį paisvažinėjimą pjoviau Pežuka aukščiausiom apsukom kaip turi būt, nekaito, visikas buvo gerai, deja likus porai ratu iki važiavimo pabaigos kažkas pokštelejo ir dingo trauka, bet važiavo toliau, tik "nebetraukė". Šeip netaip davažiavau iki pitu, juos pasiekus iškart užgeso. Tuom mano linksmybės pasibaigė. Namo per aplinkelius partempė draugai. Kita dieną buvo išsiaiškinta kas nutiko, nu bet geriau patylesiu, to fakto tikrai nenoriu atskleist, tik tiek kad varikliui realiai šakės, dar užsikuria, birbia, bet bent 1 cilindre kompresijos nebėr, purtosi vargšas, žodžiu labanaktis :(
Prieš kačerginę pasikeičiau keletą dalykų: 1 bėgių traukutę, oro filtrą, žvaklaidžius ir žvakes ir naują vairuotojo valytuvą.
Posted Image
Posted Image
Išvaliau oro sklendę
Posted Image
Veiksme:
Posted Image
Sugedes
Posted Image
Partystas į garažą, Labanaktis.... :fool:
Posted Image

Nu ir kadangi seniai žadėjau, planavau, dėliiojaus galvoje ir kaupiau informaciją, negi dėsiu atgal vėl toki pat silpną 8v motorą, kai išlieka didelis klausimas ar ten buvo tie 74kw ar tik 65, tad padėjau praktiškai visą kišenėje turėtą turtą ant naujo motoro. Neesmė kad pas draugą gretimam garaže mėtosi toks pat 8v 306 pugo variklis, kurį man atiduoda už 80Lt, nusprendžiau kad reikia pagaliau rimtesnio. Kiek man jis kainavo, tebunie lieka paslaptis, tik aišku kad tai nėra pigus žaislas, ir dar pareikalausiantis nemažai investicijų. Kadangi pirktas iš forumiečio "gadintojas" tai manau tikrai neliksiu apgautas ir kaip teigė variklis bus gero stovio.
Nupirktas 2007 metu, 307 peugeot 1.6 16v variklis TU5JP4 arba kitaip NFU. Kam įdomu, tai yra atnaujinta ir ištobulinta "106 GTI" (TU5J4) variklio versija, kurią kryžminant su kaikuriais 106 gti elementais galima išgauti pakankamai nemažai galios, kurios manau man bus perakis. Na bet pradžiai dar reikia išspęsti nevieną galvosukį ir gauti trukstamas dalis. Angluose šis swapas ganėtinai plačiai paplitęs, tad informacijos kaip ką sukišt netrūksta.
Posted Image
Rytoi jei viskas gausis pagal planus, pugas keliaus i regitra persiregistruot, o vėlau ardysis, neatmetu varianto kolkas įsimest tokį pat 8v variklį ir dar paisvažinėt, kol bus pilnai sukomplektuotas naujasis motoras, nes tik 2 dienas pe pugo, o aš jau jo pasiilgau :shy:
  • 0

#79 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2013 rugsėjo 05 - 14:37

nu idomu... variklio kainos neatskleisiu, kas senam motorui, tebunie paslaptis... tai kam is vis tada viska viesint
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#80 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2013 rugsėjo 06 - 15:58

Plikas variklis kainavo 400, + dalis agregatu aplink ji dar beveik tiek pat, dar dar kaip minimum tiek pat reikės įkišt. Manau geriau kai viskas bus padaryta pasiskiačiuosiu viso swapo kaina ir galėsiu atskleist.
Taigi, nestovim vietoj, treciadieni išėmiau varikli. Patinka man šitas pežas, čia viskas ant tiek elementaru ir paprasta, kad vienas viską darydamas, neskubėdamas, pabimbinėdamas, pasimatuodamas įvairias dalis, ištraukiau varikli per 4,5h :)
Ketvirtadieni nuardžiau nuo variklio kas buvo like ir perdėjau ant naujojo. Kaikas tik laikinai. Paaiškėjo kad mano sankabos komplektas gali keliaut tiesiai į šiukšlyna. Smagratis su diskatortium pamėlę, sankabos disko nebedaug belike, išminamasis guoliukas išvis baisus.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Šeip išesmės vaiklio blokas toks pat, skiriasi tik tuo, kad ant naujesnio variklio žymiai daugiau tvirtinimo taškų visokiem kronšteinam, vairo stiprintuvam, kondyškėm ir pan. Generatorui reikės padaryti įvores, arba tieisog šaibom "išmest" į šoną, nes dabar maždaug 5mm nesueina škyvas, ant alkuninio esantis škyvas gaunasi kiek daugiau išneštas.
Dabar trukstamu daliu sarašas:
ECU nuo 16v motoro, tiksliau 106 GTI, nes bus paprasčiau viska pajungt nei naudojant 206/307 ecu, nes fyškės visiškai kitokios. Taip pat gali tekt pirkt 16v pravodke, tai paaiškės išsinagrinejus elektros schemas, nes vyliuosi kad užteks pravest kelis papildomus laidus ir tiek.
Reikia termostato "korpuso", nes 8v netinka
Reikalinga variklio pagalvė su visu korpusu 16v.
Daugiau kaip ir viskas aišku, tik dar nesupratau, kodėl užsieny visi keičia šitų variklių tepalo filtro tvirtinimus į tokius kaip stovėjo ant senojo variklio :shy:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0