

Vilbcv P106 Rallye S2
#81
Parašyta 2013 rugsėjo 06 - 22:54

#82
Parašyta 2013 rugsėjo 06 - 23:56
#83
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 12:00
Išrinkau senąjį 8v variklį ir pamačiau visą didžiausią bėdą kas nutiko. Taigi tuo metu kai ėjau apie 130km/h, 3 bėgiu, 6500rpm, pasigirdus pokštelėjimui ir dingus traukai, nulužo vožtuvo kotelio galiukas kartu su šaiba į kurią remiasi spyruoklė. Vožtuvas įkrito į cilindrą, o stumokis atliko presavimo darbus. Tad pasirodo ne tepalo trukume buvo problema. Aišku išrinkus paismatė apraižyti indėklai ir velenėliai, tad nedvejojant viskas priduota metalo laužan.





Išrušiuotas.

Taip pat nušveistos rudelės variklio skyriuj, ištepta Hamerite rudžių surišėju ir vėliau ištepta Dekoral antikoroziniu gruntu. Kadangi išveičiau 3 skylutes, mastau kad reikia susiorganizuot C02 bvaliona (kurio nebeturiu) ir nusitempus pežuką į kitą garažą, apsiverst ant šono ir pilnai susitvarkyt kėbulą, nes naujojo variklio paliedimas manau užsitęs dėl šiuo metu esamo litų trūkumo.

#84
Parašyta 2013 lapkričio 03 - 00:00
Taigi, atsitempiau 106 iki kito garažo ir pradėjau darbus, užvirinau kelias išlindusias skylutes kurios neatrodė baisios, prie to pačio kur buvo priejimas pervirinau kėbulo siules aplink stakanus, siekiant bent kažkiek sutvirtinti kėbulą.






Tuomet atėjo metas užsivirint ta atrodžiusį vienintelį likusį neliestą, visiškai supuvusį slenktstį.


Visada žinojau kad jis smarkiai išpuvęs, bet kažkaip nesitikėjau kad ant tiek smarkliai , kad net nėra prie ko virint nesitikėjau, žinoma pavargęs galiu viską išvirint, būt buvę ne pirmas kartas, bet ar verta? pagalvojau, pasijuokiau iš savęs ir nuleidau pežuką ant ratų. Neverta daugiau kišt nagų prie kėbulo. Atgyveno jis jau savo gyvenimą, tik begalo gaila savo idėto darbo ir meiles į jo išvaizdą, plėvelės traukimą....



http://i237.photobuc...zpsbb63a0ed.jpg
http://i237.photobuc...zpsfbc6dd61.jpg
http://i237.photobuc...zps81de2572.jpg
http://i237.photobuc...zpsbc069de1.jpg
Taigi, dabar svarstau ka daryti, kolkas planuojo toliau viska rinkti, įsidėt variklį, susirinkinėt visas dalis aplink, jeigu spėsiu dar pasidžiaugt, nes TA baigiasi tik vasarį, ir pamažu ieškotis kito kėbulo. Iškart pasakysiu kad mk1 nenoriu, noriu tokio pat antros kartos kebulo, tad jeigu kas nors turit ką nors pasiulyt, laukiu pasiulymu į pm. Heh, tai tokios tokelės

Beje, kaip daily cara įsigijau ir pilotuoju 406, su pežo 406 numeriais, tad užmatę galit atpažint

http://i237.photobuc...zps756ec40c.jpg
#85
Parašyta 2013 lapkričio 03 - 08:09

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#86
Parašyta 2013 lapkričio 03 - 11:33
#87
Parašyta 2013 lapkričio 03 - 12:24
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#88
Parašyta 2013 lapkričio 03 - 20:51
#89
Parašyta 2013 lapkričio 03 - 22:17
Na ir labai sveikinu.pirkau is vilniecio, bet masina10 metu lietuvoj, ir matos kad visalLaika bubo priziurima ir mylima, nenustebciau jei kokio seno klubiecio.
ech, realiai skelbiu sio projekto pabaiga meginsiu surinkt su 8v varikliuu ir parduot, jei butu norinciu prasom kreiptis, kaina tikrai nesikandzios. Kodel? ogi todel kad ant zodziiu nusipirkau s16 :-) avansas sumoketas, poros savaiciu begyje turetu stovet garaze. si kart nepriekaistingo stovio, rudziu rast nepavyko :-D

#90
Parašyta 2013 lapkričio 09 - 01:36









Biski tiuningo


Katelinė

http://i237.photobuc...zpsc4b9ab27.jpg
Apie mašiniuka: kėbulas ledinis, nepriekaištingos buklės, rudžių ant kėbulo nė su žiburiu nerasi, Dugnas šviežias šviežias, kaip iš gamyklos, techninis stovis labai neblogas, torsionas neišvirtęs, bent to dar nematyti, na bet per pora dienų važinėjimo atradau ką reiks paistvarkyt, ar tiksliau persimest nuo geltono. Keleivio pusės priekiniam rate važiuoant per duobes girdimas kažkoks nežymus tuksėjimas, ir pastebėta kad nevienodai stabdo stabdžiai, nes staigiai kirtus per stabdžius šiek tiek mesteli šonan, dega airbagas ir abs. nežymiai ošia kažkuris diržo guolis, panašiausia į generatoriaus/kondyškės dirželio įtempėją, o gal tai kondyškė (kuri vienaip ar kitaip bus pašalinta), žodžiu smulkmenos


Kagi, šendienai tiek.
#91
Parašyta 2013 lapkričio 09 - 14:38
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#92
Parašyta 2013 lapkričio 10 - 19:19
#93
Parašyta 2013 lapkričio 10 - 22:32
Apsaugos ten neturi būti, ji nenumatyta. Tiesa, mano ex. valytuvų varikliukas buvo apvilktas storu polimeriniu "maišu".Sveikinimai suradus sirdziai miela spuoga. Kas del airbag lemputes tai akivaizdu kad vairo pagalve neber, tai ir lempute jau vien del to gali degt. O ar netruksta plastmases kuri uzdengtu valytuvu lovi? Nes dabar ten pakankamai daug atviru detaliu matosi.
P.S. sveikinu neprarandant entuziazmo su 106. Aš sąvąjį buvau praradęs...
#94
Parašyta 2013 lapkričio 12 - 17:08


Šį pranešimą redagavo RaspingMetaL: 2013 lapkričio 12 - 17:10
#96
Parašyta 2013 lapkričio 26 - 21:13

Taigi, Pežikas buvo ruošiamas Techninei Apžiūrai, bei karts nuo karto eksplotuojamas kol pareigūnai nedavė velnių

Dar vienas iš man smagiausių dalykų, tai kad regitroj persivedžiau savo mylymiausius numerius, kuriuos buvau pasilikęs nuo pirmos savo važiuojančios mašinos. Brangūs jie man dėl to, kad grynai pagal pavardę


Nuotraukų deja kaip ir nelabai turiu, bet kad nebūtų tuščia pateiksiu kelias baisios kokybės nuotraukas




#97
Parašyta 2013 lapkričio 30 - 15:37



Šį pranešimą redagavo RaspingMetaL: 2013 lapkričio 30 - 15:40
#98
Parašyta 2013 lapkričio 30 - 19:58




#99
Parašyta 2013 lapkričio 30 - 20:40
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#100
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 14:25

Toliau nupirkta pora išankstinių kalėdinių dovanų, naujas vairas, pilnas bakas 98, Castrol 5w40 sintetiniai tepalai (pasinaudojau senuku teikiama akcija). Sestadieni sudalyvavau SVC slalomo treniruotėj, gerai praleistas laikas, pratestuotas mašiniukas. Nudžiugino, kad vairo stiprintuvas negrybauja ir veikia sklandžiai, greit sukinėjant vaira nesutriko jo darbas, tad jo neišiminėsiu. (senajam jis buvo išimtas dėl iš niekur nieko nustojimo veikt, po poros s vėl isijungdavo). Na bet pastebėtas vienas minusas- agresyviai važiuojant slalome, ganėtinai dažnai išmeta 2 bėgį. Kolkas vienintelė idėja- tepalo trukumas, vyliuosi kad dapylus tepalo, problema dings.
Na ir kita smulkmenėlė, kuri gatvėj netrugdo, bet stoviont prie starto finišo labai erzina: kažkodėl, kaskart šviežiai užvedus automobilį ir pavažiavus kelis metrus, porai sekundžių mašina pridūsta, tarsi nepaduotu kuro, tada šauna kaip raketa ir daugiau jokiu neskalndumu. Užgesini, užvedi, vėl tas pats, tiesa, kol nepramuša tai ir ant laisvu neitin gražiai dirba, po kelių minučių variklio darbo laisva eiga tik užvedus, apsukos nukrenta iki 500, kelias sec pasikrato, tada pramuša ir variklis toliau nepriekaištingai dirba ant 1000. Žodžiu, net nežinau kur pradėt ieškot problemos. Diagnostika nieko nerodo, sako kad viskas OK. Pardavėjas buvo sakęs kad ale liamda zondas įdėtas netoks koks priklauso, dėl to taip gali darytis, bet aš kažkaip labai abejoju, ar gali dėl liamdos taip darytis?
OK, gana kalbu, šiek tiek vaizdinės medžiagos.
Tokį bakelį radau bagažinėj.


Slalomo treniruotėj (laukiu nuotraukų, turėtų būt kadrų iš veiksmo)


Dovanėlės



Po slalomo pasižėriau priekį, pakiečiau tepalus bei filtrą, nuemiau kondicionieriaus vamzdyną, pakeičiau antifryzą.



Šiam kartui tiek.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0