Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 16:56
Vilbcv P106 Rallye S2
#61
Parašyta 2013 gegužės 27 - 16:55
#62
Parašyta 2013 gegužės 27 - 20:30
#63
Parašyta 2013 gegužės 27 - 20:43
Dėl oro filtro tai mečiau kažkur video kur paneigia mitą jog jeigu pvz ištrauksi oro filtą kur į priekį (kad gautu tiesiai šaltą orą) padaugėja kW. Čia tu nerašei dėl galios padidinimo, bet esmė ta pati kaip ir.
Na nežinau dėl tavo hood skoopo, kai darysi būtinai pasidalink ,nes neįsivaizduoju kaip tu nukreipsį oro srautą nuo kapoto iki radiatoriaus.
Ir vėl parodau savo mad skillz, aš bent tik taip įsivaizduoju jog galima būtu išspręsti problemą. Raudonas stačiakampis radiatorius, mėlyna rodyklė šaltas oras, o žalios linijos tai kažkoks šalto oro nukreipėjas į radiatorių.
#64
Parašyta 2013 gegužės 27 - 21:00
#65
Parašyta 2013 gegužės 27 - 21:29
O dėl šalto oro filtrui, na ar viduje filtras ar ten iškištas į lauką kur šaltą galios skirtumo nėra. Ar ten kokia nors kita nauda nežinau šito. ;)
ŠIame video skailainą su sportiniu oro filtru kamantinėja.
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 gegužės 27 - 21:30
#66
Parašyta 2013 gegužės 28 - 09:56
Su priekiu tai yra 3 variantai:
1. pamėgint pripjaut 1,5 vijos
2. sudėt žeminančias/kietinančias spyruokles nuo senųjų audi/vw ar ford eskorto (nes kaip tik žinau iš kur paimt pigiai).
Projektu aš asmeniškai vadinu hobį, kuomet tvarkant mašiną, ją gerinant nėra žodžių pigiai, pjaut, "chimyčint"... Tavo "projekte" regis kiek kitaip... Jei darai nedidelę slalomo mašinėlę aka pugsport perfomance ir pjauni pusantros vijos. Tai ne kažką iš to tavo handlingo telieka.
Šį pranešimą redagavo zilva_lt: 2013 gegužės 28 - 09:57
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#67
Parašyta 2013 gegužės 28 - 10:39
#68
Parašyta 2013 gegužės 28 - 20:47
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#69
Parašyta 2013 gegužės 29 - 10:29
#70
Parašyta 2013 rugpjūčio 20 - 23:15
Gerai, ka cia apie tas sanaudas, laikas apie pasikeitimus.
Random nuotraukėlė, kažkada grįžus iš darbo kieme atradau ganėtinai reta xsara.
Buvo sudalyvauta P205 meete, nuotrauka prieš išvažiuojant.
Toliau nuo žoliniu (ketvirtadienio) padarytas didelis darbas. Nuotraukos iš 3 agregatu, mano fotiko kuris nusėdo, telefono kuiris irgi nusėdo, ir mamos paparacinimas, tad daug nuotrauku pateks su seimyna
http://i237.photobuc...zps249cdcd2.jpg
http://i237.photobuc...zpsfa27c4ad.jpg
http://i237.photobuc...zpse615e8ba.jpg
http://i237.photobuc...zpsb386885f.jpg
http://i237.photobuc...zps966db78e.jpg
#71
Parašyta 2013 rugpjūčio 20 - 23:30
Draugiškai ruošiamės gruntavimui
Tuomet šeštadienio rytas, prasideda klijavimas, pradėjau klijuot nuo sparno, nes kaip ir mažiausia ir atrodė papraščiausia bus detalė, ogi špyga, bene sudėtingiausia, nu bet po daug galvos kasymo, šildymo ir tempimo, pavyko labai neblogai
http://i237.photobuc...zps21016406.jpg
http://i237.photobuc...zpse19c66e7.jpg
http://i237.photobuc...zpsebc71b85.jpg
http://i237.photobuc...zps0217faaa.jpg
http://i237.photobuc...zps2d39dc76.jpg
Diena baigės.
#72
Parašyta 2013 rugpjūčio 20 - 23:48
Pirmadienis, paskutinioji atostogu diena
Dėl labai sudėtingos (bent jau man) bamperio formos nusprendziau klijuoti "gabaliukais iš atlieku, nuo išpjautu stiklu ir panašiai. Pora kart teko lupt, imt nauja gabala ir lipdyt per nauja kol pavyko manau labai padoriai suleist.
Peizažas
http://i237.photobuc...zps20c16834.jpg
http://i237.photobuc...zps7b449e2e.jpg
http://i237.photobuc...zpsbb52b5cf.jpg
Tuomet kol brolis su tečiu užbaiginėjo kaišiojimus ant priekinio buferio, aš puoliau surinkinėt pežuka, visgi jau buvo apie 12h nakties, o 7 ryto turejau but darbe, kuris randasi visiškai priešingoje pusėje, taip pat užmiesty.
http://i237.photobuc...zps78e29aa4.jpg
Prigavo prieš išjudant i darba
http://i237.photobuc...zps7457e025.jpg
#73
Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 00:16
O dabar proceso apžvalga:
Pasirodo nėra taip paprasta traukt plionke, galbūt įtakos turėjo tai, kad naudojau pigesne "ekonomine" plėvele, kuri yra perpus storesne nei vadinama "automobilinė", bet tada nelabai įsivaizduoju kaip su plonesne būtų reikėję traukti buferi. Na, nepabandes nesužinosi..... Pirkau 14m x1.26 plevelės, kadangi durų viršų nusprendžiau lipdyt iš atskiros dalies, sutaupiau nemažą kiekį plėvelės, žinoma perėjimas matysis, bet vieta siaura, nemanau kad labai kris į akis. Šis modas man kainavo beveik 200 Lt (kv m kaina Heliopolyje 11Lt) Esu radės keleta firmeliu kurios tokia pat plėvelę, įskaičiavus pvm, parduoda internetu po nepilnus 9Lt už metrą, bet tektu laukt keleta dienų, tad galima buvo susisukt ir pigiau. Normali automobilinė plevelė, kuri ale turėtų laikyti 7-8 metus lauko salygom kainuoja ~25Lt/m, ši pasak gamintojų turėtų laikyt 3 metus. Na bus matyt, didelis klaustukas ar ji tiek čia išbus.
Ištikrūjų procesas nebuvo lengvas, ypač kai daryta buvo su minimaliom žiniom, girdėjus, klausius, skaičius kaip tai daryt, bet niekada nemačius. Gavosi ne ledas, bet mano poreikius tenkina, automobiliukas atrodo atsinaujinęs, šviežias, per pora žingsnių nuo mašinos atrodo liuks, priejus prie pat, galima pamatyti daugybe įvairių defektu, tad dėl to prašom labai nesikabinėt. Beje, Skierka, buvai teisus, būtų buvę kurkas papraščiau jį visą perdažyt, nei traukt plevele, na bet aš žmogus megstu visalaik daryt tai ko nemoku ir išbandyt kažką naujo
PS, mašiniuka sdar nebaigtas, laukia moldingu aptraukimas, galinio buferio remontas ir traukimas, priekinio vairuotojo sparno pertraukimas, bei dar keletas smulkmenu....
Tai tiek
#74
Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 08:11
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#75
Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 09:01
#76
Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 09:29
29 litai kėbulo identifikavimas, 31 litas naujas dokumentas. Iš viso 60 litų. Klausta prieš porą savaičių.del spalvos - nuleki i regitra ir perregistruoji spalva i geltona. Siuo atveju butinai tikrins kebulo numeri ar tai tas pats automobilis.
Sieras, perklijuoti jeigu darai savo rankom daug pigiau. Kitą vertus žiūrint kokia plėvelė. Dažai litras kažkur apie 120lt kainuoja, normalesnių, plius tvarkingai dažant kamera, įranga.
Jeigu žmogui už 200 lt gavosi tai čia išvis centai, galima nors kas pusę metų keisti spalvą. ;) Tik vat įdomu kaip laikys ši pigesnė plėvelė.
Man dar įdomu,kodėl geltona buvo pasirinkta? Smalsu.
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2013 rugpjūčio 21 - 09:34
#77
Parašyta 2013 rugpjūčio 21 - 21:22
#78
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 23:34
Prieš kačerginę pasikeičiau keletą dalykų: 1 bėgių traukutę, oro filtrą, žvaklaidžius ir žvakes ir naują vairuotojo valytuvą.
Išvaliau oro sklendę
Veiksme:
Sugedes
Partystas į garažą, Labanaktis....
Nu ir kadangi seniai žadėjau, planavau, dėliiojaus galvoje ir kaupiau informaciją, negi dėsiu atgal vėl toki pat silpną 8v motorą, kai išlieka didelis klausimas ar ten buvo tie 74kw ar tik 65, tad padėjau praktiškai visą kišenėje turėtą turtą ant naujo motoro. Neesmė kad pas draugą gretimam garaže mėtosi toks pat 8v 306 pugo variklis, kurį man atiduoda už 80Lt, nusprendžiau kad reikia pagaliau rimtesnio. Kiek man jis kainavo, tebunie lieka paslaptis, tik aišku kad tai nėra pigus žaislas, ir dar pareikalausiantis nemažai investicijų. Kadangi pirktas iš forumiečio "gadintojas" tai manau tikrai neliksiu apgautas ir kaip teigė variklis bus gero stovio.
Nupirktas 2007 metu, 307 peugeot 1.6 16v variklis TU5JP4 arba kitaip NFU. Kam įdomu, tai yra atnaujinta ir ištobulinta "106 GTI" (TU5J4) variklio versija, kurią kryžminant su kaikuriais 106 gti elementais galima išgauti pakankamai nemažai galios, kurios manau man bus perakis. Na bet pradžiai dar reikia išspęsti nevieną galvosukį ir gauti trukstamas dalis. Angluose šis swapas ganėtinai plačiai paplitęs, tad informacijos kaip ką sukišt netrūksta.
Rytoi jei viskas gausis pagal planus, pugas keliaus i regitra persiregistruot, o vėlau ardysis, neatmetu varianto kolkas įsimest tokį pat 8v variklį ir dar paisvažinėt, kol bus pilnai sukomplektuotas naujasis motoras, nes tik 2 dienas pe pugo, o aš jau jo pasiilgau
#79
Parašyta 2013 rugsėjo 05 - 14:37
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#80
Parašyta 2013 rugsėjo 06 - 15:58
Taigi, nestovim vietoj, treciadieni išėmiau varikli. Patinka man šitas pežas, čia viskas ant tiek elementaru ir paprasta, kad vienas viską darydamas, neskubėdamas, pabimbinėdamas, pasimatuodamas įvairias dalis, ištraukiau varikli per 4,5h
Ketvirtadieni nuardžiau nuo variklio kas buvo like ir perdėjau ant naujojo. Kaikas tik laikinai. Paaiškėjo kad mano sankabos komplektas gali keliaut tiesiai į šiukšlyna. Smagratis su diskatortium pamėlę, sankabos disko nebedaug belike, išminamasis guoliukas išvis baisus.
Šeip išesmės vaiklio blokas toks pat, skiriasi tik tuo, kad ant naujesnio variklio žymiai daugiau tvirtinimo taškų visokiem kronšteinam, vairo stiprintuvam, kondyškėm ir pan. Generatorui reikės padaryti įvores, arba tieisog šaibom "išmest" į šoną, nes dabar maždaug 5mm nesueina škyvas, ant alkuninio esantis škyvas gaunasi kiek daugiau išneštas.
Dabar trukstamu daliu sarašas:
ECU nuo 16v motoro, tiksliau 106 GTI, nes bus paprasčiau viska pajungt nei naudojant 206/307 ecu, nes fyškės visiškai kitokios. Taip pat gali tekt pirkt 16v pravodke, tai paaiškės išsinagrinejus elektros schemas, nes vyliuosi kad užteks pravest kelis papildomus laidus ir tiek.
Reikia termostato "korpuso", nes 8v netinka
Reikalinga variklio pagalvė su visu korpusu 16v.
Daugiau kaip ir viskas aišku, tik dar nesupratau, kodėl užsieny visi keičia šitų variklių tepalo filtro tvirtinimus į tokius kaip stovėjo ant senojo variklio
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0