Rašyk, tik... Viskas čia gerai, viskas įdomu.
Vilbcv P106 Rallye S2
#121
Posted 2015 January 09 - 19:44
#122
Posted 2015 January 09 - 23:51
Gal ir suprantu zmogu. Na turi tu tvarkinga automobili, priziureta... Nusibosta, norisi kazko "ant ribos".
Viskas tvarkoje, idomu. TIk gal vieno nesuprantu. Apvertei auto, sulankstei kebula. Ar apsimoka ji spakliuoti is naujo ir dazyti? Pagal mane cia tas pats kai merginos savo spuogiukus po spakliumi slepia. Vis tiek sulankstytas kebulas yra sulankstytas. Nebutu geriau mediniu plaktuku is vidaus patrankyti ir toliau linksmintis? : )
#123
Posted 2015 January 10 - 00:14
na kad megstama veikla, ok, bet nereikia i krastutinumus visad gerai viena darbai ki galo padaryt, o ne desimt is karto. ant kebulo det stora sluoksni spaklaius, nu nzn, ar viska perdedi i nauja kebula ar lygini idealiai be spaklaius, kad jo kuo min butu . bet jei masina vertes , ar nieko nepabego (parametrai ir standumas?)
#124
Posted 2015 February 19 - 13:19
Perkelt viską į kitą kėbulą, gal ir butų buvę ptotingiau, bet aš pasirinkau kitą kelią. Stogo stoikė buvo biški lenkta, bet nesunkiai daugmaž atsistatė į savo vietą.
Beja, o taip gyvena Rallye. Realiai aš jau jo nebeskaitau kaip už mašiną, nes liko tik gryna laužo krūva, jo istorija baigta Galima atkreipt dėmesį į plėvelę, praėjo kiek dauigiau kaip 1,5 metų nuo aptraukimo ir stovėjimo lauke, įvaizdžio neprarado. (deklaruojama kad ji 3 metus turėtų taip atrodyt, gali būt kad tiek būtų išgyvenus)
Jeigu kas nors darotės remontą, statot namą, ir turit betono, plytų, akmenų ar panašių statybinių šiukšlių, galit vežt man, reiktų ~3-4 kubų.
#125
Posted 2015 February 19 - 14:19
Atgijo GTI, atrodo neblogai bent is foto galiu ranka paspausti uz toki lego, ir netingejima daryt.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#126
Posted 2015 February 19 - 17:07
kieno 309 gti pas stop'a?
#127
Posted 2015 February 19 - 19:01
#128
Posted 2015 February 19 - 19:21
zinau kas yra Giedrius gaila kad 205 gretos reteja, bet smagu matyti kad bent jau zmones prijauciantys susirenka i viena vieta. Gaila siais metais nepavyko sudalyvauti, nors tikrai buvo noro.
#129
Posted 2015 March 03 - 00:57
Gražiai lipdosi viskas ... O man jau senai įdomu, o ypač dabar pasidarė, kai matau kad jau antrą kartą pats plėveles trauki - kokia gaunasi kaina, musu dydžio kibirams, darant pačiam?
#130
Posted 2015 March 04 - 00:19
#131
Posted 2015 March 04 - 09:58
o nuo tos nekvepuojančios nieko? na suprantu jog ta kuri kvepuoja yra daugiau pliusų, vienas, dregmė pasišalina (turbūt pats svarbiausias), kitas pliusas jog klijuojasi be burbuliuku? ir žinoma jei tiek vargo įdedi, tai tie 7 metai manau į naudą jog laikys ji.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#132
Posted 2015 March 05 - 20:24
Dėl kvepuojancios lengviau turetu klijuotis, ir be burbuliuku, dėl kitko nežinia, laikosi tai ji labai gerai, reikejo pavargti kol nuplešiau seną plėvelę. Aš rinkauysi ekonominę, nes buvo minčių vasarą perdažyt visą normaliai, bet nežinia ar tai darysiu. Kaip taisyklė pas mane labai ilgai mašinos neužsibūna yžač su tokiu pat ivaizdžiu
#133
Posted 2015 March 18 - 12:55
Metas temai atsinaujint.
Baisu
Pirmieji pasivazinžjimai ir blogos žinios. Žiauriai tampo vaira, nuvarius daryt suvedimo, paaiškėjo kad vairuotojo ratas stovi -3.22 laipsnio (priekiniia ratai stovėjo / / )
Tuomet tikėjausi kad bus linkęs amortizatorius, labai apsidžiaugiau kai radau visiškai kreivą štoko galiuką. Deja problema nedingo, ratas visvien iš akies matės kad stovėjo kreivai. Bet važiuot pasidarė įmanoma, važiuojant ramiai diskomforto beveik nesijautė, tik numygus gaza dugna arba staigiai užstabdžius reikdavo stipriai laikyt vairą. Maniau kad vistiktai linko kėbulas. Susiradau pagal rekomendacijas "talkovą" garažinį kėbulistą, turintį stakles, nuvariau ir palikau jam mašiną, po pusvalandžio sulaukiau skambučio ir liepimo pasiimt mašiną atgal. Sakė, kad viskas pas tave gerai ir keisk stupicą. Niekad nemaniau, kad stupica taip gali susikraipyt, atrodytu toks storas ir gan tvirtas metalas, bet išėmus ir sulyginus su sveika nstupica, pasirodo, kad ji tikrai kreiva, pakeičiau ir VALIOOOO!!!! Ratas iš akies nebestovi kreivai, pasidariau iš akies ratu suvedima ir išvažiavau prasibandyt, Viskas OK, vairo nebetampo nei kiek, vėl mašina stabili kokia buvo, tik į šoną truputėlį traukė, tai nuvartiau į suvedimą, staklės parodys ar tikrai viskas tvarkoje. Čia palyginimui kairėje peugeot 106 amortizatorius ir stupica, po dešine Audi 80 b2 (ubagės) stupica ir amortizatorius. Jau žinau kieno amortizatorius dėsiu į Audi jeigu nerasiu dar trumpesnių
Kycius matyt jaučia giminystės ryšius
Na o dabar prasideda kitas projektas ilgai lauktas ir išsvajotas projektas. Visada svajojau turėt sportinį automobilį, nuo naujų metų daug svarsčiau ar tikrai noriu 106, gal 205? Gal 309? O gal geriau nevarkt, pasiimt BMW e36 kompakta. Kaip tik pora paruoštų sportui dabar yra parduodamų už prieinamą kainą, Tačiau pasvėrus visus o, bet, tačiau, apsispredžiau, kad noriu 106. Nekalbant kad detaliu turiu daugybe, žinau visą jį mintinai, bet dar daug visko turiu prisiskaitęs ir norisi padaryt, išbandyt. Tai vat, daugelis dabar vėl išpūs akis, kodėl neieškojau dar geresnio kėbulo, gi šitam "ragas" daugelio akim. Paaiškinu. Mano akim žiūrint nematau jokios rimtos problemos, slenksčiai, dugnas, lanzeronai- viskas švaru arba su minimaliom paviršutinėm rudelėm, pakėlus mašiną domkratu, durys visvien darinėjasi normaliai, kėbulas nesusikraipęs, tik viena problemėlė, atplyšęs tiltas. Bet realiai jis niekur negalėjo pabėgt, sukasi prie "lanzeroniukų", ir atplyšę tik du galiniai taškai, kurie buvo suėję į saloną, bet į šonus nelabai turėjo kaip pabėgt. Darant, matavausi įstrižaines ir aukščius. Dar vienas faktorius kad tiltas stovi nenukrypęs, tai kad važiuojant tiesiojoj, gali paleist vairą ir eit mioegot, nei kiek nevedė į šoną.
Prieš einant TA pasižiūrėjau kaip ten reikalai su tepalo lygiu įdomumo dėlei, pasirodo minimumas, nusprendžius dapilt- supratau kad prapusta tarpinė
Praeita TA.
Biškeli sukilo
Kogero pakutini karta atrodo kaip mk1
Dabar keli kadrai, Kaikas sakė kad netiks MK2 dalys ant jo, tai viskas tinka, su saxo kiek zinau situacija ta pati. Galui, norint sudėti mk2 išvaizdą reikia pakiest, buferi, zibintus, bagazines dangti, vieninteli dalyka kuri reikės perdaryt tai žibintu fyskes skiriasi. Mano atveju desis visa pravodke gti, tai nieko perdarinėt nereikės. Priekio dar nedejau, bet viskas tarodo taip pat, mačiau angluose projektą kad nesunkiai perdėjo viską. Turėtų keistis: Sparnai, žbintai, kapotas, bamperis, ir televizorius.
Dalis žaisliukų
Taip pat laukiu atvykstant Naujų Koni sport amortizatorių į priekį, poliuretano variklio pagalvės ir kitų smulkmenų.
Šiam kartui tiek.
Edited by Vilbcv, 2015 March 18 - 13:08.
#134
Posted 2015 March 22 - 20:26
super darbuojiesi
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#135
Posted 2015 March 22 - 21:02
super darbuojiesi
Čia jau per švelniai išsireiškei . Aš pamenu pernai prie šeškės kėbulo kartais pasikeikdavau, o čia palyginus jau grandioziniai remontai .
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#136
Posted 2015 March 22 - 22:18
Čia jau per švelniai išsireiškei . Aš pamenu pernai prie šeškės kėbulo kartais pasikeikdavau, o čia palyginus jau grandioziniai remontai .
Tikrai taip, evaldai ;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#137
Posted 2015 March 30 - 12:09
ACIU
Taigi, Litriukas buvo beveik isrinktas, liko galinis tiltas ir variklis kabėt ant 2 pagalviu. Praeito savaitgalio planas buvo išmest variklį, apverst ant sono ir pavirint kur reikia, tačiau teko labai nusivilti nugrežiojus vieną "tvarkytą" vietą. Pasiėmiau alaus, išgėriau, pavaikščiojau iš kampo į klampą, ir per savaitgalį surinkau visą pežuką atgal. Nusprendžiau ieškotis kito kėbulo.
Greitu metu žadu sutvarkyt kelis defektus kurių TA nepastebėjo ir bus parduodamas.
Kol dairiausi kėbulo, šiek tiek parankioliajau variklį. Tam kad ant TU5JP4 (206/307/xsara) uždėti TU5J4 (GTi) isiurbimo kolektorių, reikia pergrežti visą viršutinę eilę. Prisisukau kolektorių apačioje esančiais tvirtinimais,papurškiau dažais, pasižymėjau, pragręžiau, prasriegiau. Tik aš padariau vieną klaidą, pirmajį kartą prisukau viršutinėje eileje kampiniais varžtais, tai gavosi skyles visiškai ne ten kur reikia, laimei jos nesikerta. Keistokas ir baisokas jausmas gręžti galvą su drėle
TU5JP4 (P307/206/xsara variklis)
TU5J4 (106 gtI)
Baigta.
Apžiūrėjau 3 pežukus, pas visus buvo vienoj arba kitoj vietoj korozijos židinių, Dėl šio ilgai svarsčiau, nes realiai kėbulas atrodė man tinkamas, apart palei dugną supuvusių lanzeronų, kuriuos ranka išdraskiau pardavėjo kieme. Pagalvojus kelias dienas nusprendžiau surizikuot, neatrodė taip baisu kaip pas litrą, priėjau išvados kad nesunkiai turėčiau sutvrakyt.
Mašiniukas užsiveda ir važiuoja, variklis kala nesveikai, nustebino kai pamatėm bloke skylę ir lūžusius 2 švaistiklius
Turi korozijos židinių, bet kiek teko matyt, pas beveik visus čia būna papuvę
Gaila neturiu dabar nuotraukų kaip atrodė šios papuvusios vietos kol negraibiau rankom. Iš akies žiurint atrodo viskas gerai, per graviteksa neišlenda rudys, o po juo visas sukirmiję. Bjaurus dalykas tas graviteksas, atrodo nesurudiję, skuti, ir matai po apačia rudžių židinius.
Džiugu kad bagažinės skyriuje viskas tvarkoj, dugnas neatplyšęs, neperpuvę.
Įdomiai pas pežą padaryta, dvigubas dugnas. kadangi iš mano pusės matoma skarda buvo smarkiai surudijus, išpjoviua ją lauk.
Prieš užvirindamas, kiekvieną angą ištepiau antikoroziniu gruntu, vėliau išpurškiau Dinitrol antikorozine dugno danga.
Dėl šio papo išvis masčiau ką daryt, ar reikia jo čia, daryt tokio dydžio koks buvo ar mažesnį, nuspredžiau padaryt nediduką, visgi dades tvirtimo, bet jo prasmės visvien nelabai suprantu.
Naujas lanzeronas. Dariau iš milimetrinės cinkuotos skardos (tokio pat storio gamykliniai)
#138
Posted 2015 March 30 - 14:21
palik per salona, as tavo vietoj naudociau dujoms naudojama (baliono uzpildymui) vamzduka, jis pakankamai storas ir tau kuro patiekt turetu kiek reikia, beto buna graziai i plastmase ivilktas, nedaug skirtusi nuo laidu.kaina jei neklystu apie 3-4eur uz metra budavo.
kas del atraminiu, naudos daug neduoda nes turetu tokios kaip spilkos buti, jos issistatyt turetu i stakana o tik tada varstais tvirtinasi, seip tai matau kempa jau ivaldes normalei, turi pavyzdi OMP rasporkes priekines is manes, nenori pagal ja pasigaminti HomeMade varianto?
#139
Posted 2015 March 30 - 18:34
Del rasporkiu tai butent ta ir planuoju pasidaryt.
#140
Posted 2015 March 30 - 19:05
tai ir neturbo galima daryti kad vaziuotu ant etanolio
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users