Dega akumuliatoriaus lempa
#21
Parašyta 2017 sausio 12 - 21:47
#22
Parašyta 2017 sausio 13 - 08:39
Kad krauna tai tikrai nes taip vazineju jau visa savaite butu senai akumas numires.Nors gal ir kraudamas gali ta lempute uzdekti reiks pamegint paziuret ar nekarstas.Kazin o uzdegimo spynele negali kresti tokius bajerius.
#23
Parašyta 2017 sausio 13 - 09:52
#24
Parašyta 2017 vasario 15 - 22:01
Šį pranešimą redagavo Scorpy: 2017 vasario 15 - 22:03
#25
Parašyta 2017 vasario 16 - 10:17
man rodos kazkur laidai nekontakcina. turetu pasitikrint visus laidus ar nenupuve ar nenusilankste kurie susije su akumu ir generatorium ir lempute.
#26
Parašyta 2017 vasario 17 - 07:56
Labai tikėtina, kad gali būti minusinis laidas kur nors pakirmijęs, pvz. ant dėžės ar kur ant kėbulo.
#27
Parašyta 2017 birželio 08 - 19:22
Sveiki, 406 2.0 hdi 80 kw buvo numirus generatoriaus rėlė, tai pakeičiau rėlę krauna 14,5 bet vistiek dega ekrane pranešimas, kad nekrauna akumuliatorių ,,Battary charge fault". Ir gal sutapimas iš po tos krovimo bėdos liovės suktis pečiuko varikliukas. Kaip užgesinti krovimo lemputę? ir ar gali būti automatiškai atjungia pečiuką, kai kompas mato nekrauną akumą, kad taip taupytų energiją?
#28
Parašyta 2017 birželio 08 - 21:21
Sveiki, 406 2.0 hdi 80 kw buvo numirus generatoriaus rėlė, tai pakeičiau rėlę krauna 14,5 bet vistiek dega ekrane pranešimas, kad nekrauna akumuliatorių ,,Battary charge fault". Ir gal sutapimas iš po tos krovimo bėdos liovės suktis pečiuko varikliukas. Kaip užgesinti krovimo lemputę? ir ar gali būti automatiškai atjungia pečiuką, kai kompas mato nekrauną akumą, kad taip taupytų energiją?
Nepučia ventiliatoriaus nes taupo energija. Langai letai darinėjasi, valytuvai letai valo... Tai gal kartais krauna, kartais ne? Man buvo, kad tai uzsidega tai uzgesta akum. lempute. Tai angliukus keite.
#29
Parašyta 2017 birželio 09 - 08:30
Nepučia ventiliatoriaus nes taupo energija. Langai letai darinėjasi, valytuvai letai valo... Tai gal kartais krauna, kartais ne? Man buvo, kad tai uzsidega tai uzgesta akum. lempute. Tai angliukus keite.
darinėjasi langai normaliai, tik pastebėjau šiandien dar nerodo borto kompiuteris nei kuro sąnaudų, nei skaičiuoja kilometrų kiek galima nuvažiuot tik nuliai visur. Tai tikrino ant stendo generatoriu, pakeitė tą rėlę, o ten toi rėlėj ir angliukai kartu keitėsi. išsibandžiau 15 min. ir keisdamas apsukas ir sviesas sujungus tai laikosi 14,4~14,5 srovė krovimo. Bandysiu šiandien pas elektrika važiuoti gal ka ras.
#30
Parašyta 2017 birželio 09 - 09:55
Tai gal kartais krauna, kartais ne? Man buvo, kad tai uzsidega tai uzgesta akum. lempute. Tai angliukus keite.
Pas mane lygiai tokia pat situacija - iš pradžių man irgi tai užgesdavo, tai užsidegdavo akumo lemputė (prieš tai dar ekranėlyje kurį laiką vis užsidegdavo "Battery charging fault"), kol, galiausiai, visai pradėjo nekraut ir akumo lemputė ištisai skydelyje degt. Realu, kad angliukai, jei ne iškart, o po truputį problema aštrėjo?
Beje, nežinau, ar tai kažkaip susiję, bet prieš kurį laiką užgeso ir apatinis kompo ekranėlis, rodantis kuro sąnaudas ir t.t. Viršutinis liko degti. Čia kažin taip jau sutapo, ar gali būti kažkaip susiję su to pačiom akumo (ne)krovimo bėdom? Ar tiesiog lemputės perdegė? Nes, gerai įsižiūrėjus, tai rodomus skaičius užgesusiame ekranėlyje įžiūrėti eina
Beje, jei kas po avataru nežiūri, tai čia kalba eina apie P406 porestailinį HDI (80 kW, 2001).
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 birželio 09 - 10:07
#31
Parašyta 2017 birželio 09 - 18:53
Pas mane lygiai tokia pat situacija - iš pradžių man irgi tai užgesdavo, tai užsidegdavo akumo lemputė (prieš tai dar ekranėlyje kurį laiką vis užsidegdavo "Battery charging fault"), kol, galiausiai, visai pradėjo nekraut ir akumo lemputė ištisai skydelyje degt. Realu, kad angliukai, jei ne iškart, o po truputį problema aštrėjo?
Beje, nežinau, ar tai kažkaip susiję, bet prieš kurį laiką užgeso ir apatinis kompo ekranėlis, rodantis kuro sąnaudas ir t.t. Viršutinis liko degti. Čia kažin taip jau sutapo, ar gali būti kažkaip susiję su to pačiom akumo (ne)krovimo bėdom? Ar tiesiog lemputės perdegė? Nes, gerai įsižiūrėjus, tai rodomus skaičius užgesusiame ekranėlyje įžiūrėti eina
Beje, jei kas po avataru nežiūri, tai čia kalba eina apie P406 porestailinį HDI (80 kW, 2001).
Nu tai man irgi taip buvo. Tai nuveziau generatoriu kas tvarko ir sake pakeite takelį ar ką ten ir angliukus lyg. Dėl ekranėlio itariu lemputem kaput. Jei kokia atliekama viena turi pakeisk ir pamatysi.
#32
Parašyta 2017 birželio 14 - 13:42
#33
Parašyta 2017 birželio 14 - 14:02
Buvau pas elektrika, padarė diegnostika, tai prieš mirdama generatoriaus rėlė buvo sukėlusi aukšta krovimo srovę, tai ko pasekoje sakė galėjo sudegint ir borto kompiuteri ir kondicionierių. O sakė, kad negesta ta krovimo lemputė dėl daviklio idėto, ar gali būti kad dėl neorginalaus daviklio?
O kur daviklis buna?
#34
Parašyta 2017 birželio 14 - 14:40
Ne daviklis, bet krovimo relė rašo autoeroi elektroninis reguliatorius neži nau kaip jis tiksliai vadinas https://eshop.autoer...product/116785/
O kur daviklis buna?
#35
Parašyta 2017 birželio 19 - 08:43
Ne daviklis, bet krovimo relė rašo autoeroi elektroninis reguliatorius neži nau kaip jis tiksliai vadinas https://eshop.autoer...product/116785/
O kur daviklis buna?
Įdomu ar man jis kaltas dėl to irgi, kad BSI nemato krovimo, nors krauna 14V+ visada. Irgi lemputė akumo dega visada ir ECO įsijungia labai greitai.
#36
Parašyta 2017 birželio 21 - 03:48
O tai kiek įtampos rodo BSI, kai variklis užvestas/neužvestas?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#37
Parašyta 2017 birželio 22 - 11:04
O tai kiek įtampos rodo BSI, kai variklis užvestas/neužvestas?
Tikslių skaičių nepamenu, bet nesu matęs daugiau 5V, šokinėja lygtais apie 4,4-4,7v nestabiliai nesvabru uzvestas, ar ne.
Multimetras rodo 14v+ uzvedus kaip priklauso, uzgesus 12v+
#38
Parašyta 2019 spalio 06 - 23:06
Beje, lempute akumo dar nebuvo uzsidegus...
P407 103kW 2,0HDI 2010m.
#39
Parašyta 2019 spalio 07 - 05:07
Sveiki, keiciasi krovimas keliant apsukas. Ant laisvu 13 - 13,2V, vaziuojant buna apie 13,9 - 14V. Tai matosi ir ant trumu lempu, tarkim kai pagazuoji, jos tuom syk stipriau pradeda sviesti. KLausimas, tai cia jau reikia keisti takeli ar sepetelius? Ar tiesiog kur kontaktas prastas, nors del kontaktu lyg viskas ten graziai atrodo, viskas prisukta.
Beje, lempute akumo dar nebuvo uzsidegus...
P407 103kW 2,0HDI 2010m.
Lemputė užsidegs arba skydely parašys "Battery charge fault" tik tada, kai krovimas kris žemiau kokių 12,5V ilgesniam laikui. Taip kad senesnės patikimiau šituo klausimu būdavo, nes ten lemputė tiesiai nuo genero į skydelį užmaitinta. Tik atsiranda nors truputis įtampos (14V vienam kontakte, 12V kitam kontakte, jau gaunam 2V įtampą) ir jau lemputė pradeda blankiai žibėti. Nors senas grabas dar su 12,8V galėjo važiuot šimtą metų, Peugeot 407 su elektriniu vairu bent kiek mažiau, nei kokie 13,5V yra lėta mirtis. Gali būti ir šepetėliai pasibaigę, ir kontaktiniai žiedai sudilę, gali būti reguliatorius sugedęs arba koks diodas pramuštas. Vežkit generatorininkams ir tegul ieško bėdos ir remontuoja. Arba pirkit naudotą. Arba pirkt naują. Arba pirkit restauruotą, kainos kartais labai neblogos, grąžinant savąjį.
Aišku, dėl visa ko pradžioj galima prasižiūrėt laidus, kontaktus ir dirželio būklę ir įtempimą, pasimatuot įtampą ant pačio generatoriaus korpuso ir pliusinio laido. Kartais nustebina ten radus tinkamą įtampą, o ant akumo nesąmones, ir užtenka viso labo nusivalyti ir užsiveržti klemas. Kažkada vieną pakeitęs dirželį esu gavęs papildomus 0,8V. Bet ten iš seno jau skutai realūs buvo, trečdaliu ploto buvo nubyrėjusi guma ir tik siūlai likę, tai greičiausiai jis daugiau slydo, negu generatorių suko, taip ir buvo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#40
Parašyta 2019 spalio 07 - 07:19
Lemputė užsidegs arba skydely parašys "Battery charge fault" tik tada, kai krovimas kris žemiau kokių 12,5V ilgesniam laikui. Taip kad senesnės patikimiau šituo klausimu būdavo, nes ten lemputė tiesiai nuo genero į skydelį užmaitinta. Tik atsiranda nors truputis įtampos (14V vienam kontakte, 12V kitam kontakte, jau gaunam 2V įtampą) ir jau lemputė pradeda blankiai žibėti. Nors senas grabas dar su 12,8V galėjo važiuot šimtą metų, Peugeot 407 su elektriniu vairu bent kiek mažiau, nei kokie 13,5V yra lėta mirtis. Gali būti ir šepetėliai pasibaigę, ir kontaktiniai žiedai sudilę, gali būti reguliatorius sugedęs arba koks diodas pramuštas. Vežkit generatorininkams ir tegul ieško bėdos ir remontuoja. Arba pirkit naudotą. Arba pirkt naują. Arba pirkit restauruotą, kainos kartais labai neblogos, grąžinant savąjį.
Aišku, dėl visa ko pradžioj galima prasižiūrėt laidus, kontaktus ir dirželio būklę ir įtempimą, pasimatuot įtampą ant pačio generatoriaus korpuso ir pliusinio laido. Kartais nustebina ten radus tinkamą įtampą, o ant akumo nesąmones, ir užtenka viso labo nusivalyti ir užsiveržti klemas. Kažkada vieną pakeitęs dirželį esu gavęs papildomus 0,8V. Bet ten iš seno jau skutai realūs buvo, trečdaliu ploto buvo nubyrėjusi guma ir tik siūlai likę, tai greičiausiai jis daugiau slydo, negu generatorių suko, taip ir buvo.
Kaip daug žinių tame turintis, tai galiu pasakyt, kad lėta mirtis išvis yra žemiau nei 14.4V kai temp. 25c ir žemiau. 13.5V gali būt kai aplinkos temp. 100c ir verda vanduo atviram ore. Rūgštinis akumuliatorius pilnai įsikrauna tik pasiekus minėtą įtampą. Jeigu ne prasideda sulftacija, kas ilgainiui yra negrįžtamas procesas ir talpa mažėja ir mažėja. Su tuo ir mažėja startinė srovė ir akūmas išmetamas. Dėl to akmuliatoriai pas daugelį tik 3-4 metus tarnaujas, o ne kokius 8. O realiai ir neapsimoka tvarkyt krovimo sistemos, nes už remonto kainą dar 2 akūmai gali išeit. Gaunasi tas ant to.
Pvz. p406 pas mane turi etalonį krovimą. Sujungus viską kas įmanoma iš elektros. Krovimas gal tik iki 14.2V nukrenta. Jei ne keli kartai kai akūmas iškrautas (paliktos šviesos ir pnš.) stovėjo kelias dienas žiemą, tai tas Varta ,ar koks ten kuris buvo nupirktas nupirkus mašiną, dar puikiai tarnautų iki šiandien. Kas būtų apie 10 metų.
O jei jau imtume ličio jonų akumus, tai ten jau atvirkščiai. Akumui netgi daug sveikiau jo pilnai neįkraut.
Dėl remonto, tai reik matuot įtampą ant pačio genero. Jei gerai, o ant akūmo negerai, tai laidai. Geriausia pasikeist visą reguliatorių - įtampos rėlė ar kaip ten vadina. Ten stovi temperatūrinis kompensavimas, kuris reguliuoja įtampą pagal oro temp. arba pas naujesnes mašinas ten pats variklio kompas reguliuoja.
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2019 spalio 07 - 07:23
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0