Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Dega akumuliatoriaus lempa


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 56

#21 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2017 sausio 12 - 21:47

Greičiausiai, kad nekrauna užkurūs, pažiūrėk ar nekarštas generatorius ir nerūksta nuo jo dūmai. Turėjau analogišką situaciją, Mitsubishi generatorius atidavė paskutinį kvapą.
  • 0

#22 arunass

arunass
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Tverai
  • Automobilis:pezo 406

Parašyta 2017 sausio 13 - 08:39

Kad krauna tai tikrai nes taip vazineju jau visa savaite butu senai akumas numires.Nors gal ir kraudamas gali ta lempute uzdekti reiks pamegint paziuret ar nekarstas.Kazin o uzdegimo spynele negali kresti tokius bajerius.


  • 0

#23 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2017 sausio 13 - 09:52

Kontaktai gali but.
  • 0

aaaa.png


#24 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2017 vasario 15 - 22:01

Turiu problema irgi su akumo lempute ir kompe rodo 'Battary charge fault' kas isvertus reiskia kad nekrauna akumo, masina 03m 2.0hdi 406, akuma krauna ant laisvu 14.5v, sujungus viska irgi 14.5, akumas pats gyvas pirktas Spali pries kelis men,. Generatoriu meistrai ziurejo sake geras.. BSI perkraut bandziau, nepadejo, gal turit minciu kokiu, kontaktai ant akumo ir geniko geri, svarus, elektra dirba gerai visa likusi tik ta klaida nervina, seniau dar mete 'Economy mode active' klaida bet dingo poto ir nebera dabar jos..

Šį pranešimą redagavo Scorpy: 2017 vasario 15 - 22:03

  • 0
Nuotrauka

#25 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 959
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0HDi 100kW

Parašyta 2017 vasario 16 - 10:17

man rodos kazkur laidai nekontakcina. turetu pasitikrint visus laidus ar nenupuve ar nenusilankste kurie susije su akumu ir generatorium ir lempute. 


  • 0

#26 ramunasse

ramunasse
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2001m. 2.0 HDI 80kW

Parašyta 2017 vasario 17 - 07:56

Labai tikėtina, kad gali būti minusinis laidas kur nors pakirmijęs, pvz. ant dėžės ar kur ant kėbulo. 


  • 0

#27 ferume

ferume
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2017 birželio 08 - 19:22

Sveiki, 406 2.0 hdi 80 kw buvo numirus generatoriaus rėlė, tai pakeičiau rėlę krauna 14,5 bet vistiek dega ekrane pranešimas, kad nekrauna akumuliatorių ,,Battary charge fault". Ir gal sutapimas iš po tos krovimo bėdos liovės suktis pečiuko varikliukas. Kaip užgesinti krovimo lemputę? ir ar gali būti automatiškai atjungia pečiuką, kai kompas mato nekrauną akumą, kad taip taupytų energiją?


  • 0

#28 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2017 birželio 08 - 21:21

Sveiki, 406 2.0 hdi 80 kw buvo numirus generatoriaus rėlė, tai pakeičiau rėlę krauna 14,5 bet vistiek dega ekrane pranešimas, kad nekrauna akumuliatorių ,,Battary charge fault". Ir gal sutapimas iš po tos krovimo bėdos liovės suktis pečiuko varikliukas. Kaip užgesinti krovimo lemputę? ir ar gali būti automatiškai atjungia pečiuką, kai kompas mato nekrauną akumą, kad taip taupytų energiją?

Nepučia ventiliatoriaus nes taupo energija. Langai letai darinėjasi, valytuvai letai valo... Tai gal kartais krauna, kartais ne? Man buvo, kad tai uzsidega tai uzgesta akum. lempute. Tai angliukus keite. 


  • 0

aaaa.png


#29 ferume

ferume
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2017 birželio 09 - 08:30

Nepučia ventiliatoriaus nes taupo energija. Langai letai darinėjasi, valytuvai letai valo... Tai gal kartais krauna, kartais ne? Man buvo, kad tai uzsidega tai uzgesta akum. lempute. Tai angliukus keite.



darinėjasi langai normaliai, tik pastebėjau šiandien dar nerodo borto kompiuteris nei kuro sąnaudų, nei skaičiuoja kilometrų kiek galima nuvažiuot tik nuliai visur. Tai tikrino ant stendo generatoriu, pakeitė tą rėlę, o ten toi rėlėj ir angliukai kartu keitėsi. išsibandžiau 15 min. ir keisdamas apsukas ir sviesas sujungus tai laikosi 14,4~14,5 srovė krovimo. Bandysiu šiandien pas elektrika važiuoti gal ka ras.
  • 0

#30 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2017 birželio 09 - 09:55

 Tai gal kartais krauna, kartais ne? Man buvo, kad tai uzsidega tai uzgesta akum. lempute. Tai angliukus keite. 

Pas mane lygiai tokia pat situacija - iš pradžių man irgi tai užgesdavo, tai užsidegdavo akumo lemputė (prieš tai dar ekranėlyje kurį laiką vis užsidegdavo "Battery charging fault"), kol, galiausiai, visai pradėjo nekraut ir akumo lemputė ištisai skydelyje degt. Realu, kad angliukai, jei ne iškart, o po truputį problema aštrėjo?

 

Beje, nežinau, ar tai kažkaip susiję, bet prieš kurį laiką užgeso ir apatinis kompo ekranėlis, rodantis kuro sąnaudas ir t.t. Viršutinis liko degti. Čia kažin taip jau sutapo, ar gali būti kažkaip susiję su to pačiom akumo (ne)krovimo bėdom? Ar tiesiog lemputės perdegė? Nes, gerai įsižiūrėjus, tai rodomus skaičius užgesusiame ekranėlyje įžiūrėti eina :)

 

Beje, jei kas po avataru nežiūri, tai čia kalba eina apie P406 porestailinį HDI (80 kW, 2001).


Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 birželio 09 - 10:07

  • 0

#31 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2017 birželio 09 - 18:53

Pas mane lygiai tokia pat situacija - iš pradžių man irgi tai užgesdavo, tai užsidegdavo akumo lemputė (prieš tai dar ekranėlyje kurį laiką vis užsidegdavo "Battery charging fault"), kol, galiausiai, visai pradėjo nekraut ir akumo lemputė ištisai skydelyje degt. Realu, kad angliukai, jei ne iškart, o po truputį problema aštrėjo?

 

Beje, nežinau, ar tai kažkaip susiję, bet prieš kurį laiką užgeso ir apatinis kompo ekranėlis, rodantis kuro sąnaudas ir t.t. Viršutinis liko degti. Čia kažin taip jau sutapo, ar gali būti kažkaip susiję su to pačiom akumo (ne)krovimo bėdom? Ar tiesiog lemputės perdegė? Nes, gerai įsižiūrėjus, tai rodomus skaičius užgesusiame ekranėlyje įžiūrėti eina :)

 

Beje, jei kas po avataru nežiūri, tai čia kalba eina apie P406 porestailinį HDI (80 kW, 2001).

Nu tai man irgi taip buvo. Tai nuveziau generatoriu kas tvarko ir sake pakeite takelį ar ką ten ir angliukus lyg. Dėl ekranėlio itariu lemputem kaput. Jei kokia atliekama viena turi pakeisk ir pamatysi. 


  • 0

aaaa.png


#32 ferume

ferume
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2017 birželio 14 - 13:42

Buvau pas elektrika, padarė diegnostika, tai prieš mirdama generatoriaus rėlė buvo sukėlusi aukšta krovimo srovę, tai ko pasekoje sakė galėjo sudegint ir borto kompiuteri ir kondicionierių. O sakė, kad negesta ta krovimo lemputė dėl daviklio idėto, ar gali būti kad dėl neorginalaus daviklio?
  • 0

#33 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2017 birželio 14 - 14:02

Buvau pas elektrika, padarė diegnostika, tai prieš mirdama generatoriaus rėlė buvo sukėlusi aukšta krovimo srovę, tai ko pasekoje sakė galėjo sudegint ir borto kompiuteri ir kondicionierių. O sakė, kad negesta ta krovimo lemputė dėl daviklio idėto, ar gali būti kad dėl neorginalaus daviklio?

 

O kur daviklis buna? 


  • 0
Nuotrauka

#34 ferume

ferume
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2017 birželio 14 - 14:40

Ne daviklis, bet krovimo relė rašo autoeroi elektroninis reguliatorius neži nau kaip jis tiksliai vadinas https://eshop.autoer...product/116785/

O kur daviklis buna?


  • 0

#35 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2017 birželio 19 - 08:43

 

Ne daviklis, bet krovimo relė rašo autoeroi elektroninis reguliatorius neži nau kaip jis tiksliai vadinas https://eshop.autoer...product/116785/

O kur daviklis buna?

 

 

Įdomu ar man jis kaltas dėl to irgi, kad BSI nemato krovimo, nors krauna 14V+ visada. Irgi lemputė akumo dega visada ir ECO įsijungia labai greitai. 


  • 0
Nuotrauka

#36 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 birželio 21 - 03:48

O tai kiek įtampos rodo BSI, kai variklis užvestas/neužvestas?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#37 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2017 birželio 22 - 11:04

O tai kiek įtampos rodo BSI, kai variklis užvestas/neužvestas?

 

Tikslių skaičių nepamenu, bet nesu matęs daugiau 5V, šokinėja lygtais apie 4,4-4,7v nestabiliai nesvabru uzvestas, ar ne. 

Multimetras rodo 14v+ uzvedus kaip priklauso, uzgesus 12v+ 


  • 0
Nuotrauka

#38 macaule

macaule
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 41
  • Vieta:Lietuva/Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI 103kW 2010m

Parašyta 2019 spalio 06 - 23:06

Sveiki, keiciasi krovimas keliant apsukas. Ant laisvu 13 - 13,2V, vaziuojant buna apie 13,9 - 14V. Tai matosi ir ant trumu lempu, tarkim kai pagazuoji, jos tuom syk stipriau pradeda sviesti. KLausimas, tai cia jau reikia keisti takeli ar sepetelius? Ar tiesiog kur kontaktas prastas, nors del kontaktu lyg viskas ten graziai atrodo, viskas prisukta.
Beje, lempute akumo dar nebuvo uzsidegus...
P407 103kW 2,0HDI 2010m.
  • 0

#39 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 spalio 07 - 05:07

Sveiki, keiciasi krovimas keliant apsukas. Ant laisvu 13 - 13,2V, vaziuojant buna apie 13,9 - 14V. Tai matosi ir ant trumu lempu, tarkim kai pagazuoji, jos tuom syk stipriau pradeda sviesti. KLausimas, tai cia jau reikia keisti takeli ar sepetelius? Ar tiesiog kur kontaktas prastas, nors del kontaktu lyg viskas ten graziai atrodo, viskas prisukta.
Beje, lempute akumo dar nebuvo uzsidegus...
P407 103kW 2,0HDI 2010m.

Lemputė užsidegs arba skydely parašys "Battery charge fault" tik tada, kai krovimas kris žemiau kokių 12,5V ilgesniam laikui. Taip kad senesnės patikimiau šituo klausimu būdavo, nes ten lemputė tiesiai nuo genero į skydelį užmaitinta. Tik atsiranda nors truputis įtampos (14V vienam kontakte, 12V kitam kontakte, jau gaunam 2V įtampą) ir jau lemputė pradeda blankiai žibėti. Nors senas grabas dar su 12,8V galėjo važiuot šimtą metų, Peugeot 407 su elektriniu vairu bent kiek mažiau, nei kokie 13,5V yra lėta mirtis. Gali būti ir šepetėliai pasibaigę, ir kontaktiniai žiedai sudilę, gali būti reguliatorius sugedęs arba koks diodas pramuštas. Vežkit generatorininkams ir tegul ieško bėdos ir remontuoja. Arba pirkit naudotą. Arba pirkt naują. Arba pirkit restauruotą, kainos kartais labai neblogos, grąžinant savąjį.

Aišku, dėl visa ko pradžioj galima prasižiūrėt laidus, kontaktus ir dirželio būklę ir įtempimą, pasimatuot įtampą ant pačio generatoriaus korpuso ir pliusinio laido. Kartais nustebina ten radus tinkamą įtampą, o ant akumo nesąmones, ir užtenka viso labo nusivalyti ir užsiveržti klemas. Kažkada vieną pakeitęs dirželį esu gavęs papildomus 0,8V. Bet ten iš seno jau skutai realūs buvo, trečdaliu ploto buvo nubyrėjusi guma ir tik siūlai likę, tai greičiausiai jis daugiau slydo, negu generatorių suko, taip ir buvo.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#40 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2019 spalio 07 - 07:19

Lemputė užsidegs arba skydely parašys "Battery charge fault" tik tada, kai krovimas kris žemiau kokių 12,5V ilgesniam laikui. Taip kad senesnės patikimiau šituo klausimu būdavo, nes ten lemputė tiesiai nuo genero į skydelį užmaitinta. Tik atsiranda nors truputis įtampos (14V vienam kontakte, 12V kitam kontakte, jau gaunam 2V įtampą) ir jau lemputė pradeda blankiai žibėti. Nors senas grabas dar su 12,8V galėjo važiuot šimtą metų, Peugeot 407 su elektriniu vairu bent kiek mažiau, nei kokie 13,5V yra lėta mirtis. Gali būti ir šepetėliai pasibaigę, ir kontaktiniai žiedai sudilę, gali būti reguliatorius sugedęs arba koks diodas pramuštas. Vežkit generatorininkams ir tegul ieško bėdos ir remontuoja. Arba pirkit naudotą. Arba pirkt naują. Arba pirkit restauruotą, kainos kartais labai neblogos, grąžinant savąjį.

Aišku, dėl visa ko pradžioj galima prasižiūrėt laidus, kontaktus ir dirželio būklę ir įtempimą, pasimatuot įtampą ant pačio generatoriaus korpuso ir pliusinio laido. Kartais nustebina ten radus tinkamą įtampą, o ant akumo nesąmones, ir užtenka viso labo nusivalyti ir užsiveržti klemas. Kažkada vieną pakeitęs dirželį esu gavęs papildomus 0,8V. Bet ten iš seno jau skutai realūs buvo, trečdaliu ploto buvo nubyrėjusi guma ir tik siūlai likę, tai greičiausiai jis daugiau slydo, negu generatorių suko, taip ir buvo.

Kaip daug žinių tame turintis, tai galiu pasakyt, kad lėta mirtis išvis yra žemiau nei 14.4V kai temp. 25c ir žemiau. 13.5V gali būt kai aplinkos temp. 100c ir verda vanduo atviram ore. Rūgštinis akumuliatorius pilnai įsikrauna tik pasiekus minėtą įtampą. Jeigu ne prasideda sulftacija, kas ilgainiui yra negrįžtamas procesas ir talpa mažėja ir mažėja. Su tuo ir mažėja startinė srovė ir akūmas išmetamas. Dėl to akmuliatoriai pas daugelį tik 3-4 metus tarnaujas, o ne kokius 8. O realiai ir neapsimoka tvarkyt krovimo sistemos, nes už remonto kainą dar 2 akūmai gali išeit. Gaunasi tas ant to.

Pvz. p406 pas mane turi etalonį krovimą. Sujungus viską kas įmanoma iš elektros. Krovimas gal tik iki 14.2V nukrenta. Jei ne keli kartai kai akūmas iškrautas (paliktos šviesos ir pnš.) stovėjo kelias dienas žiemą, tai tas Varta ,ar koks ten kuris buvo nupirktas nupirkus mašiną, dar puikiai tarnautų iki šiandien. Kas būtų apie 10 metų.

O jei jau imtume ličio jonų akumus, tai ten jau atvirkščiai. Akumui netgi daug sveikiau jo pilnai neįkraut.

 

Dėl remonto, tai reik matuot įtampą ant pačio genero. Jei gerai,  o ant akūmo negerai, tai laidai. Geriausia pasikeist visą reguliatorių - įtampos rėlė ar kaip ten vadina. Ten stovi temperatūrinis kompensavimas, kuris reguliuoja įtampą pagal oro temp. arba pas naujesnes mašinas ten pats variklio kompas reguliuoja.


Šį pranešimą redagavo diawollo: 2019 spalio 07 - 07:23

  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0