Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Purkštukų patikrinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 92

#21 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 spalio 13 - 19:45

Del siurblio nezinau, o del reguliatoriaus, tai jam budingu simptomu kaip uzgesimai ar galios dingimai nera. Zodziu, supratau, kad greiciausiai purkstukams nedaug liko :) O siaip, kiek tie purkstukai laiko apskritai? Pas mane kai nusipirkau nebuvo problemu, po poros metu (25 kkm) jau jie prie mirties. Tarkim as investuoju, suremontuoju juos, tai kiek as galiu tiketis su jais vaziuot, kol jie vel prades daryt nesamones? Ar tam, kiek nuvaziuociau turi itakos, kad daug vaziuoju mieste (koki 60-70 %)? Jei tarkim kas kokius 50 kkm reikia su mano vaziavimu juos remontuot ir isleist po kokius 1-2 tukst., plius dar kiti "dyzeliniai" bajeriai, tai ar nesigaus kilometro kaina tas pats kas su benzu vazinet.. :)
  • 0

#22 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 spalio 13 - 21:26

na siaip pagal ideja turetu laikyt apie 200k km, bet viskas priklauso nuo degalu, kokybes, prieziuros ir t.t. jei pilsi visoki bruda, tai nelaikys nei 100k km, jei pilsi normalius degalus, keisi filtrus ir tepalus laiku tai gali ir kokiu 300k km atlaikyt, plius dar daug duoda vairavimo stilius, aisku Lietuvos ziemos irgi neprideda resurso...o siaip tai paprastai sitiem motoram zmones renkasi devetus deti, nes ju geros kainos ir gan pasiteisina, gan daznai parvyksta is anglijos su nedidelem ridom is supiltu automobiliu, dedi ir vargo nematai...na aisku restauravimas, tai praktiskai tas pats kas nauja idetum, tik kad korpusas lieka senas, bet jei jau ketini su auto sukti 100us tukst. km tai verta, bet klausimas ar toki nenauja auto tiek laiko eksploatuosi?be to nauji purkstukai nepadaro variklio nauju, turbinos, sankabos ir kitu agregatu taip pat...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#23 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 spalio 13 - 22:18

Bet pas mane, jau matosi, kad keisti jau karta pries tai buvusio seimininko (yra srotiniai zymejimai), kura pilu is degalines tik, o va eme ir parejo... Kazkaip net sunku man patiket kad jie galetu 200 tukst. laikyt. Nu gal kas nors pakomentuos kas jau pakeites/restauraves ir vazineja be menkiausiu problemu tarkim bent 50 ar 100 tukst.
  • 0

#24 ceburaska

ceburaska
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 218
  • Vieta:england
  • Automobilis:peugeot607 3.0l

Parašyta 2013 spalio 13 - 22:58

Pats purkstuku netikrinu neturiu yrangos tam..bet kompanija kuri tikrina man ..jie turi kontraktus su taxi firmom jie varo servisus pas juos..tai jie kiekvienu servisu pripila pilna dyzelino filtra purkstuku valiklio ir uzvedus 20min palieka dirbt ant laisvu apsuku...kiek teko girdeti tai tik geri atsiliepimai ..sugedusiu kaip ir nepasitaiko... na o is patirties tai pezu puse velnio laiko tie purkstukai.. va mazdu nuo 2005denso ten tai totalus ssssssuds... purkstuko kaina cia uk pas mazda dylery 720svaru vienetas..plius vat... o geriausia kad kaip blusos mirsta
  • 0

#25 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 spalio 13 - 23:03

vienam zmogeliui buvau nupirkes is sroto restauruotus..tai 4m. be jokiu bedu, jau gal koki 50k ir iviniojo...srotininkai tada nesuprato, kad parduoda restauruotus, as ir nezinojau, bet tada dar stendo neturejau, tai nunesiau i kazkokia firmele patikrint, sako"cia gi pas mus restauruoti, kas nutiko".:) tai va...na o kai pirko is sroto, tai gal net ant stendo nepasitikrines sudejo ir viskas, kas zino is ko jis ten pirko ir kiek nubege buvo...200k paprastai atlaiko dauguma purkstuku, tiek Delfi, tiek Bosch, tiek Siemens, gal Denso nelabai, bet ir tie kartais datraukia.:) aisku zinant kad Lietuvelej nera masinu begusiu 200k ir visos anos su tikrom ridom, kaip katik is salono, tai labai keista, kai ne tu "200k" neatlaiko.:D o jei rimtai, tai Bosch paprastai laiko ir daugiau nei 200k, taciau tai lemia papildomi faktoriai - degalai, vaziavymo stilius/salygos, variklio bukle/prieziura, suodziu filtru/katalizatoriu bukle/atsikratymas laiku, turbinos bukle ir t.t. ir pan...idealiom salygom Bosch gali ir 500k prariedet, nors teoriskai neimanoma(pagal Bosch), bet esu mates ne viena taksa is prancu grizusi su tikrai originaliais purkstukais...aisku jau dumino, pakaleno kartais, bet vaziavo...beje purkstukam labai svarbu sandeliavimo salygos, , geriausia jei nebuna isimti is variklio ir buna pilni dyzelio, galima laikyti kibirelyje su dyzeliu..o kai srote numeta kur ant lentynos dregnam sandely, dyzelis pi truputi isvarva, isgaruoja i purkstuka patenka dregme, jis is vidaus koroduoja ir va jau turim kalenanti purkstuka, o gali buti nors ir 20k beges, netinkamas saugojimas ji pavercia beverciu, kaip beje ir numetimas ant kieto pagrindo, daugeliui purkstuku, mirtinas buna kritimas is mazdaug 1.5 - 2 metru aukscio(patirtis)..:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#26 KDiagnostika

KDiagnostika
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 120
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Diagnostika

Parašyta 2013 spalio 13 - 23:28

tikrinu visus, HDi, DCi, TDi ir t.t. elektrinius(common rail) ir paprastus mechaninius, isskyrus "pumpe duse" kolkas nesusikonstravau velenelio ju nuspaudimui.:)

O geras, kaiptik turiu pora purkstuku kazkokiu, gal reikes atvezti, o tikrini pagal visus parametrus? uzkurimas, vid. slegis, max slegis, griztamas??
  • 0

#27 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 spalio 13 - 23:41

Siaip is tikro tai turiu savo tikrinimo metodika, bet galiu padaryti ir pagal visus parametrus kas ir kaip, bet esmes nesudaro, o kai kuriais atvejais purkstukai ant stendo elgiasi gerai, o automobilyje elgiasi nepatenkinamai, nepriklausomai kiek parametru patikrinsi...aisku cia atvejai yra reti, bet pasitaikantys ir jau savo metodu esu kelis isaiskines pries dedant i automobili...na vien zo jeigu reikia popieriuko galiu ir popieriuka padaryt, bet manau svarbiausia suzinoti ar tinkamas naudoti purkstukas.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#28 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 spalio 20 - 20:56

Si savaitgali vel teko vaziuoti autostrada, sukiai visada virs 2000, ir baisu, kaip tas variklis kriokia.. Net sunku patiket, kad toks mazas daiktas kaip purkstukas taip gali baisiai triuksmaut. Vis delto, paskaiciau uzsienio forumus ir, panasu, kad nuo sios problemos kencia vos ne visi senesni HDI. Purkstukai pavarge, o 2000-3200 rpm kompas naudoja kitokia ipurskimo strategija (kazka ten su ipurskimo fazem keicia), o rezultatas: barskejimas/triuksmas. Kitiem panasu kad ir sanaudos didesnes, ir dumingumas gali atsirast. Man idomu, ar nuo panasiu problemu kencia naujesni HDI, tarkim 1.6 arba naujesnis 16V 2.0? Gal kas nors turi tokiu ziniu? As svarstau, ar jau visai neziuret i dyzelius, ar duot naujesniem dar sansa :)

Šį pranešimą redagavo vigosas: 2013 spalio 20 - 20:56

  • 0

#29 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 spalio 21 - 11:06

tam sukiu diapazone yra ankstinamas ipurskimas, plius naudojamas papildomas ipurskimas, kad automobilis butu gyvesnis...jei purkstukai pavarge adateles siektiek stringa, griztamoji siektiek leidzia, tai va ir gaunasi netinkamas ispurskimas, del ko variklis pradeda triuksmauti ir kalenti...o siaip sitas kalenimas pasireiskia daugumai common railu kai jau purkstukam ateina gyvenimo saulelydis..:)o siaip daryk ka nori kaip nori, bet turesi ar banzinine ar dyzeline auto, visvien bus kazkokios bedos..vieniem purkstukai pakala, kitiem uzdegimo reteles nukepa, vieni duminas, kiti rija benzina kibirais del neaiskiu priezasciu ir t.t. ir pan, cia jau kaip sakant kaip pasisiseks..:)man pvz dyzelinai labiau patinka del gero sukimo momento nuo zemu sukiu, palyginti su tokio pat turio benzininiais, patinka nes patinka.:D o jei pradesim ieskot racionaliu priezasciu del vieno ar del kito tai cia diskusija be galo...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#30 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 spalio 21 - 15:25

Man svarbu komfortas ir patikimumas, na aisku kazkiek ir kiti dalykai. Likimo ironija, pries tai turejau roveri dyzelini ir pardaviau nes baisiai jau garsiai vaziuodavo virs 100 :D Dabartinis HDI is pradziu puikiai vaziavo, o dabar, galvoju, ar nebaisiau uz ta roveri :doh: Tai vat du kartus uzsiroviau, tai del to ir galvoju apie benzina. Aisku su benzinu vidurkis nebus 6.5, bus kokie 9, bet manau bent karta gyvenime reikia pabandyt ir benza paturet :beer:
  • 0

#31 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 spalio 21 - 20:10

paturek ir nutarsi kas geriau...nebandysiu nuteikti nei uz nei pries..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#32 Sawsajnej

Sawsajnej
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Automobilis:Peugeot 406 2l hdi

Parašyta 2013 lapkričio 23 - 16:09

savanoriuose Autida yra, dirba su dyzeliniais varikliais, diagnostikos, kazkada ten tikrinausi purkstukus ir oro padavimo problema sutvarke, isnyko dumingumas.
  • 0

#33 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2013 lapkričio 23 - 17:03

Iš anksto atsiprašau, kad ne vietoj klausiu, bet gal kam Vilniuje beieškant dyzelinių tikrinimo, teko atrast benzininius purkštukus tikrinančių firmų? Kokie atsiliepimai gal būtų galima išgirsti?

Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2013 lapkričio 23 - 17:04

  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#34 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 15:38

Gal ne i tema, bet ne viename uzsienieciu forume man jau yra rase, jog common rail sistemoms ale labai gerai jei stringa kokie voztuveliai ar purkstukai tai santykiu 1/10 i baka ipilt hidraulikos skyscio? Kas cia per briedas ar visgi uzslepta tiesa? :ax: Siaip idomu pasidare, ar tai gali buti tiesa... nes realiai tai postai chiptiuneriu o ne kokiu pacaniukiu...

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 27 - 15:39

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#35 tadusia

tadusia
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 607, 2.2HDi 98kW, FAP out.

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 16:48

Gal ne i tema, bet ne viename uzsienieciu forume man jau yra rase, jog common rail sistemoms ale labai gerai jei stringa kokie voztuveliai ar purkstukai tai santykiu 1/10 i baka ipilt hidraulikos skyscio? Kas cia per briedas ar visgi uzslepta tiesa?  :ax:

Siaip idomu pasidare, ar tai gali buti tiesa... nes realiai tai postai chiptiuneriu o ne kokiu pacaniukiu...

Aukstos kokybes sintetinis tepalas dvitakciam varikliam tiktai siek tiek palengvina siurblio darba. Bet labai mazai reikia. Gal 200g ant 100ltr saliaros. Su hidraulikos skysciu tai ... kas ten butu, juolab jis neskirtas maisyti i kura ir deginti cilindruose, skirtingai nuo dvitakciams skirtos alyvos.
  • 0
I'm an engineer and that is the only reason i drive Peugeot.

#36 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 17:58

Gal ne i tema, bet ne viename uzsienieciu forume man jau yra rase, jog common rail sistemoms ale labai gerai jei stringa kokie voztuveliai ar purkstukai tai santykiu 1/10 i baka ipilt hidraulikos skyscio? Kas cia per briedas ar visgi uzslepta tiesa? :ax:

Siaip idomu pasidare, ar tai gali buti tiesa... nes realiai tai postai chiptiuneriu o ne kokiu pacaniukiu...

Kiek domėjausi tuo reikalu. Dauguma rimčiau atrodančių čipinimo specų tiek UK tiek RU ir kitų kur tik įskaičiau, pataria į dyzeliną pilti dvitakčių variklių alyvos. Apie hidraulikos skystį neteko skaityti. Ir tai ta alyva aktualu tik tose šalyse,kur naftos dyzelinas skiedžiamas bio priedais. Pvz baltarusiškam neturės jokios teigiamos naudos. Sau bandžiau,bet kažkaip jokio apčiuopiamo efekto nepajutau. Gal tik kiek švelniau purkštukai kaleno. ( Bet tik "gal").
Nors...hidraulikos skysčiai taip pat alyva,sudėtis kiek kitokia nei variklių alyva,bet irgi dega puikiausiai. Jei bus švari,nemanau ,kad užstrigtų pakeliui į cilindrus. Bent jau tikrai nebus blogiau nei tos rapsų išspaudos.
  • 0

#37 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:07

Gal ne i tema, bet ne viename uzsienieciu forume man jau yra rase, jog common rail sistemoms ale labai gerai jei stringa kokie voztuveliai ar purkstukai tai santykiu 1/10 i baka ipilt hidraulikos skyscio? Kas cia per briedas ar visgi uzslepta tiesa?  :ax:

Siaip idomu pasidare, ar tai gali buti tiesa... nes realiai tai postai chiptiuneriu o ne kokiu pacaniukiu...

Kiek domėjausi tuo reikalu. Dauguma rimčiau atrodančių čipinimo specų tiek UK tiek RU ir kitų kur tik įskaičiau, pataria į dyzeliną pilti dvitakčių variklių alyvos. Apie hidraulikos skystį neteko skaityti. Ir tai ta alyva aktualu tik tose šalyse,kur naftos dyzelinas skiedžiamas bio priedais. Pvz baltarusiškam neturės jokios teigiamos naudos. Sau bandžiau,bet kažkaip jokio apčiuopiamo efekto nepajutau. Gal tik kiek švelniau purkštukai kaleno. ( Bet tik "gal").
Nors...hidraulikos skysčiai taip pat alyva,sudėtis kiek kitokia nei variklių alyva,bet irgi dega puikiausiai. Jei bus švari,nemanau ,kad užstrigtų pakeliui į cilindrus. Bent jau tikrai nebus blogiau nei tos rapsų išspaudos.

Kaip del santykio, kiek reiktu pilti ant 50 ar 100 litru ?
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#38 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:37

Gal ne i tema, bet ne viename uzsienieciu forume man jau yra rase, jog common rail sistemoms ale labai gerai jei stringa kokie voztuveliai ar purkstukai tai santykiu 1/10 i baka ipilt hidraulikos skyscio? Kas cia per briedas ar visgi uzslepta tiesa?  :ax:

Siaip idomu pasidare, ar tai gali buti tiesa... nes realiai tai postai chiptiuneriu o ne kokiu pacaniukiu...

Kiek domėjausi tuo reikalu. Dauguma rimčiau atrodančių čipinimo specų tiek UK tiek RU ir kitų kur tik įskaičiau, pataria į dyzeliną pilti dvitakčių variklių alyvos. Apie hidraulikos skystį neteko skaityti. Ir tai ta alyva aktualu tik tose šalyse,kur naftos dyzelinas skiedžiamas bio priedais. Pvz baltarusiškam neturės jokios teigiamos naudos. Sau bandžiau,bet kažkaip jokio apčiuopiamo efekto nepajutau. Gal tik kiek švelniau purkštukai kaleno. ( Bet tik "gal").
Nors...hidraulikos skysčiai taip pat alyva,sudėtis kiek kitokia nei variklių alyva,bet irgi dega puikiausiai. Jei bus švari,nemanau ,kad užstrigtų pakeliui į cilindrus. Bent jau tikrai nebus blogiau nei tos rapsų išspaudos.

Kaip del santykio, kiek reiktu pilti ant 50 ar 100 litru ?

Tikslaus kiekio niekur neradau. Vieni 50 gr. į baką, kiti 100 gr. Bakai tai skirtingi. Net 200 gr. ant 50 ltr. buvo. Esmė to tepaliuko tokia,kad EU pradėjus skiesti dyzeliną bio pribambasais, pasikeitė dyzelino tepamosios savybės. Nuo šitų savybių labai priklauso besitrinančių detalių ilgaamžiškumas. Pvz.-siublys. Common rail-uose tai itin aktualu. Baltarusai dyzelio neskiedžia. Delfyje, berods, buvo straipsniukas apie dyzelino kokybę įvairiuose regionuose aplink LT. Nugalėjo baltarusai. Aš sau pyliaiu 100 gr. /50 ltr. Straipsnių autoriai sutartinai minėjo pagerėjusį užvedamumą,mažesnį dūmingumą,mažesnes kuro sąnaudas,tylesnį variklio darbą,ilgiau tarnausiančius siurblį,reguliatorių,purštukus, tipo padidėja cetaninis skaičius....vien žo,-gyvenk ir žvenk. Armonds,regis, forume apie tai yra diskutavęs.

Šį pranešimą redagavo gau173: 2013 gruodžio 27 - 18:38

  • 0

#39 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:52

Tai va, del to ir klausiu kad idomu :) P.S. hidraulinis skystis yra palyginti labai skystas su kokiu tai dvitakciu tepalu. Tipo slegio reguliatorius geriau pradeda dirbt... :) kiek cia tiesos kiek melo nzn...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#40 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 19:04

Na, netikiu, kad kažka pajausiu iš garso/traukos/sanaudu puses, ale tas mūsų žieminis dyzelioks yra tikrai sausokas. Tai manau nepakenks. Reiks bandyt.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 27 - 19:04

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0