vienam zmogeliui buvau nupirkes is sroto restauruotus..tai 4m. be jokiu bedu, jau gal koki 50k ir iviniojo...srotininkai tada nesuprato, kad parduoda restauruotus, as ir nezinojau, bet tada dar stendo neturejau, tai nunesiau i kazkokia firmele patikrint, sako"cia gi pas mus restauruoti, kas nutiko".

tai va...na o kai pirko is sroto, tai gal net ant stendo nepasitikrines sudejo ir viskas, kas zino is ko jis ten pirko ir kiek nubege buvo...200k paprastai atlaiko dauguma purkstuku, tiek Delfi, tiek Bosch, tiek Siemens, gal Denso nelabai, bet ir tie kartais datraukia.

 aisku zinant kad Lietuvelej nera masinu begusiu 200k ir visos anos su tikrom ridom, kaip katik is salono, tai labai keista, kai ne tu "200k" neatlaiko.

 o jei rimtai, tai Bosch paprastai laiko ir daugiau nei 200k, taciau tai lemia papildomi faktoriai - degalai, vaziavymo stilius/salygos, variklio bukle/prieziura, suodziu filtru/katalizatoriu bukle/atsikratymas laiku, turbinos bukle ir t.t. ir pan...idealiom salygom Bosch gali ir 500k prariedet, nors teoriskai neimanoma(pagal Bosch), bet esu mates ne viena taksa is prancu grizusi su tikrai originaliais purkstukais...aisku jau dumino, pakaleno kartais, bet vaziavo...beje purkstukam labai svarbu sandeliavimo salygos, , geriausia jei nebuna isimti is variklio ir buna pilni dyzelio, galima laikyti kibirelyje su dyzeliu..o kai srote numeta kur ant lentynos dregnam sandely, dyzelis pi truputi isvarva, isgaruoja i purkstuka patenka dregme, jis is vidaus koroduoja ir va jau turim kalenanti purkstuka, o gali buti nors ir 20k beges, netinkamas saugojimas ji pavercia beverciu, kaip beje ir numetimas ant kieto pagrindo, daugeliui purkstuku, mirtinas buna kritimas is mazdaug 1.5 - 2 metru aukscio(patirtis)..
