Purkštukų patikrinimas
#21
Parašyta 2013 spalio 13 - 19:45
#22
Parašyta 2013 spalio 13 - 21:26
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#23
Parašyta 2013 spalio 13 - 22:18
#24
Parašyta 2013 spalio 13 - 22:58
#25
Parašyta 2013 spalio 13 - 23:03
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#26
Parašyta 2013 spalio 13 - 23:28
O geras, kaiptik turiu pora purkstuku kazkokiu, gal reikes atvezti, o tikrini pagal visus parametrus? uzkurimas, vid. slegis, max slegis, griztamas??tikrinu visus, HDi, DCi, TDi ir t.t. elektrinius(common rail) ir paprastus mechaninius, isskyrus "pumpe duse" kolkas nesusikonstravau velenelio ju nuspaudimui.
#27
Parašyta 2013 spalio 13 - 23:41
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#28
Parašyta 2013 spalio 20 - 20:56
Šį pranešimą redagavo vigosas: 2013 spalio 20 - 20:56
#29
Parašyta 2013 spalio 21 - 11:06
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#30
Parašyta 2013 spalio 21 - 15:25
#31
Parašyta 2013 spalio 21 - 20:10
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#32
Parašyta 2013 lapkričio 23 - 16:09
#33
Parašyta 2013 lapkričio 23 - 17:03
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2013 lapkričio 23 - 17:04
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#34
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 15:38
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 27 - 15:39
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#35
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 16:48
Aukstos kokybes sintetinis tepalas dvitakciam varikliam tiktai siek tiek palengvina siurblio darba. Bet labai mazai reikia. Gal 200g ant 100ltr saliaros. Su hidraulikos skysciu tai ... kas ten butu, juolab jis neskirtas maisyti i kura ir deginti cilindruose, skirtingai nuo dvitakciams skirtos alyvos.Gal ne i tema, bet ne viename uzsienieciu forume man jau yra rase, jog common rail sistemoms ale labai gerai jei stringa kokie voztuveliai ar purkstukai tai santykiu 1/10 i baka ipilt hidraulikos skyscio? Kas cia per briedas ar visgi uzslepta tiesa?
Siaip idomu pasidare, ar tai gali buti tiesa... nes realiai tai postai chiptiuneriu o ne kokiu pacaniukiu...
#36
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 17:58
Kiek domėjausi tuo reikalu. Dauguma rimčiau atrodančių čipinimo specų tiek UK tiek RU ir kitų kur tik įskaičiau, pataria į dyzeliną pilti dvitakčių variklių alyvos. Apie hidraulikos skystį neteko skaityti. Ir tai ta alyva aktualu tik tose šalyse,kur naftos dyzelinas skiedžiamas bio priedais. Pvz baltarusiškam neturės jokios teigiamos naudos. Sau bandžiau,bet kažkaip jokio apčiuopiamo efekto nepajutau. Gal tik kiek švelniau purkštukai kaleno. ( Bet tik "gal").Gal ne i tema, bet ne viename uzsienieciu forume man jau yra rase, jog common rail sistemoms ale labai gerai jei stringa kokie voztuveliai ar purkstukai tai santykiu 1/10 i baka ipilt hidraulikos skyscio? Kas cia per briedas ar visgi uzslepta tiesa?
Siaip idomu pasidare, ar tai gali buti tiesa... nes realiai tai postai chiptiuneriu o ne kokiu pacaniukiu...
Nors...hidraulikos skysčiai taip pat alyva,sudėtis kiek kitokia nei variklių alyva,bet irgi dega puikiausiai. Jei bus švari,nemanau ,kad užstrigtų pakeliui į cilindrus. Bent jau tikrai nebus blogiau nei tos rapsų išspaudos.
#37
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:07
Kaip del santykio, kiek reiktu pilti ant 50 ar 100 litru ?Kiek domėjausi tuo reikalu. Dauguma rimčiau atrodančių čipinimo specų tiek UK tiek RU ir kitų kur tik įskaičiau, pataria į dyzeliną pilti dvitakčių variklių alyvos. Apie hidraulikos skystį neteko skaityti. Ir tai ta alyva aktualu tik tose šalyse,kur naftos dyzelinas skiedžiamas bio priedais. Pvz baltarusiškam neturės jokios teigiamos naudos. Sau bandžiau,bet kažkaip jokio apčiuopiamo efekto nepajutau. Gal tik kiek švelniau purkštukai kaleno. ( Bet tik "gal").Gal ne i tema, bet ne viename uzsienieciu forume man jau yra rase, jog common rail sistemoms ale labai gerai jei stringa kokie voztuveliai ar purkstukai tai santykiu 1/10 i baka ipilt hidraulikos skyscio? Kas cia per briedas ar visgi uzslepta tiesa?
Siaip idomu pasidare, ar tai gali buti tiesa... nes realiai tai postai chiptiuneriu o ne kokiu pacaniukiu...
Nors...hidraulikos skysčiai taip pat alyva,sudėtis kiek kitokia nei variklių alyva,bet irgi dega puikiausiai. Jei bus švari,nemanau ,kad užstrigtų pakeliui į cilindrus. Bent jau tikrai nebus blogiau nei tos rapsų išspaudos.
#38
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:37
Tikslaus kiekio niekur neradau. Vieni 50 gr. į baką, kiti 100 gr. Bakai tai skirtingi. Net 200 gr. ant 50 ltr. buvo. Esmė to tepaliuko tokia,kad EU pradėjus skiesti dyzeliną bio pribambasais, pasikeitė dyzelino tepamosios savybės. Nuo šitų savybių labai priklauso besitrinančių detalių ilgaamžiškumas. Pvz.-siublys. Common rail-uose tai itin aktualu. Baltarusai dyzelio neskiedžia. Delfyje, berods, buvo straipsniukas apie dyzelino kokybę įvairiuose regionuose aplink LT. Nugalėjo baltarusai. Aš sau pyliaiu 100 gr. /50 ltr. Straipsnių autoriai sutartinai minėjo pagerėjusį užvedamumą,mažesnį dūmingumą,mažesnes kuro sąnaudas,tylesnį variklio darbą,ilgiau tarnausiančius siurblį,reguliatorių,purštukus, tipo padidėja cetaninis skaičius....vien žo,-gyvenk ir žvenk. Armonds,regis, forume apie tai yra diskutavęs.Kaip del santykio, kiek reiktu pilti ant 50 ar 100 litru ?
Kiek domėjausi tuo reikalu. Dauguma rimčiau atrodančių čipinimo specų tiek UK tiek RU ir kitų kur tik įskaičiau, pataria į dyzeliną pilti dvitakčių variklių alyvos. Apie hidraulikos skystį neteko skaityti. Ir tai ta alyva aktualu tik tose šalyse,kur naftos dyzelinas skiedžiamas bio priedais. Pvz baltarusiškam neturės jokios teigiamos naudos. Sau bandžiau,bet kažkaip jokio apčiuopiamo efekto nepajutau. Gal tik kiek švelniau purkštukai kaleno. ( Bet tik "gal").Gal ne i tema, bet ne viename uzsienieciu forume man jau yra rase, jog common rail sistemoms ale labai gerai jei stringa kokie voztuveliai ar purkstukai tai santykiu 1/10 i baka ipilt hidraulikos skyscio? Kas cia per briedas ar visgi uzslepta tiesa?
Siaip idomu pasidare, ar tai gali buti tiesa... nes realiai tai postai chiptiuneriu o ne kokiu pacaniukiu...
Nors...hidraulikos skysčiai taip pat alyva,sudėtis kiek kitokia nei variklių alyva,bet irgi dega puikiausiai. Jei bus švari,nemanau ,kad užstrigtų pakeliui į cilindrus. Bent jau tikrai nebus blogiau nei tos rapsų išspaudos.
Šį pranešimą redagavo gau173: 2013 gruodžio 27 - 18:38
#39
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:52
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#40
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 19:04
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2013 gruodžio 27 - 19:04
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0