Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Purkštukų patikrinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 92

#41 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 19:32

Tai va, del to ir klausiu kad idomu :)

P.S. hidraulinis skystis yra palyginti labai skystas su kokiu tai dvitakciu tepalu. Tipo slegio reguliatorius geriau pradeda dirbt... :) kiek cia tiesos kiek melo nzn...

Šiaip hidraulinis skystis tikrai labai neblogai padeda pramankštinti visokius striginėjančius dalykėlius, yra labai landus, takus, gal ir yra tiesos tame. Tik kokios proporcijos galėtų būti kaži? 1 :100 ar 1:1000 ?
Kas dėl slėgio reguliatoriaus,tai kiek suprantu ten problema nr.1 įvairiausios šiukšlės. Tiek kuro,tiek siurblio likučiai. Nemanau,kad kokia alyva galėtų reanimuoti paspringusį vožtuviuką. Tiesa nežinau tiksliai to reguliatoriaus darbo principo,bet jei tai klasikinis slėgio reguliatorius su valdoma adata,skystesnis kuras gali padaryti meškos paslaugą.
  • 0

#42 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 20:00

Ash kaip hidraulistas :) paklausiu kokio Hidraulinio skyscio pilti? bo jo yra ivairiu rushiu: 32 zieminis. 46 vasarinis, ir dar ju yra begale, ce tik populiariausi :) Jei labia ziema salta ir technika dirba pvz mishke prie -25-30 tada I sistema pilamas ATF-vairo stiprintuvu skystis :) Seip tai hidrauiliniai skysciai yra skirti ne degimui o hidraulikai. procesuose kur viskas vyksta be degimo :) o del pylimo I baka tai jei pilant 100 gr ant 50 litru tai ziemai kad neuzhshaltu ir geriau kurtusi galima ir benzo ir zibalo niekas nepakenks, kas liecia pravalyma ar uzstrigimo panaikinima toks kiekis pades kaip mirusiam bezdulys :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#43 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 20:48

o del pylimo I baka tai jei pilant 100 gr ant 50 litru tai ziemai kad neuzhshaltu ir geriau kurtusi galima ir benzo ir zibalo niekas nepakenks,

klausimas kiek gerai tie hidrauliniai skysciai maisosi su kuru. jei uzpilsi tokio kuris elgiasi kaip aliejus vandenyje, tai ir 100gr gali siurbli su purkstukais sujot...
  • 0

#44 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 gruodžio 31 - 16:34

Sveiki, prikeliu sia tema su idomia informacija, kuria suradau uzsienio forumuose apie HDI ir siaip CR purkstukus. Pries keleta savaiciu nepamenu dabar kokiam uzsienio forume radau informacija, apie problemas nuo kuriu kencia HDI purkstukai. Tikiuosi bus kazkam idomu ar naudinga.

Zoziu vienas is forumo lankytoju pazinojo PSA inzinieriu, ir tas jam paaiskino, kas nutinka su HDI purkstukais, kad jie pradeda barsketi, kad pagenda ekonomija ir kodel dauguma senu HDI'nu pradeda apskritai nebegraziai dirbti. Problema yra tokia: adata, kuri atidaro pursktuka, vaiksto aukstyn-zemyn cilindre (purkstuko korpuse). Kadangi slegiai dideli, tai reikia ir dideliu jegu tai adatai pakelt nuleist. Tai tam darbui ir panaudojamas pats kuro slegis. Yra dvi talpos(chambers): purkstuko virsuje (control chamber), ir purkstuko apacioje (pressure chamber). Virsutineje talpoje slegis didesnis, todel naturaliai adata yra spaudziama zemyn, t.y. purkstukas uzdarytas. Kai solenoidu pradeda teketi srove, pakeliamas apie 0,5 mm sratukas, kuris nuleidzia slegi is virsutines talpos i griztamaja. Tada apatineje talpoje slegis persveria virsutines talpos slegi ir pakelia adata. Pursktukas pradeda purksti.

Pagal ta inzinieriu, problemos prasideda tada, kai tas cilindras, kuriame vaiksto adata, isdyla. Tada tarp adatos ir cilindro prateka slegis. Tas pratekejimas sujungia apatine ir virsutine talpas. Tai panaikina, ar is dalies panaikina ta slegiu skirtuma virsutineje ir apatineje talpose. To pasekoje, kai solenoidu nustoja teketi srove, adata daug leciau nei turetu grizta zemyn. Tai yra daug leciau uzsidaro purkstukas.

Kodel tai yra problema? Kai purkstukas letai uzsidarineja, tai dingsta visa CR ideja. Tai yra pirminis ipurskimas (pilot injection), kuris dar neturetu pradet degimo, o tik paruosti degimo kamera pagrindiniam ipurskimui, prailgeja iki tiek, kad jis ipurkstas kuras pradeda degima. Pirminis ipurskimas yra tam, kad pagrindinis ipurskimas vyktu sklandziau, minksciau ir kad geriau sudegtu kuras. Taigi vietoj kazko panasaus i:
                /\
___/\___/   \

gaunasi (blogiausiu atveju):
           __
         /     \
___/           \

Kitaip sakant, blogiausiu atveju gali purkstukas likt atidarytas nuo pat pirminio ipurskimo pradzios iki pagrindinio pabaigos. Rezultate gaunasi, kad degimas yra pankstinamas per tiek laipsniu, kiek laipsniu yra nuo pirminio ipurskimo iki pagrindinio.

ISVADA: degimas yra stipriai paankstejes ir to rezultate vyksta prieslaikine detonacija. Tai yra panasus procesas i ta, kuris vyksta benzininiame variklyje kai misinys yra per liesas. T.y. kai misinys sprogsta nuo slegio dar pries atsirandant kibirksciai. Kaip supratau, nuo 2000 rpm, pirminis ipurskimas (ir greiciausiai pagrindinis kazkiek taip pat) yra paankstinami. To pasekme yra variklio dar didesnis barskejimas iki mazdaug 3200 rpm, kai pirminis ipurskimas nebebuna naudojamas. Pablogeja ekonomija, trauka. Variklis ypac barska kai apkrova didele, t.y. kai raile slegis maksimalus. Situacija siek tiek gelbeja EGR, jei jis veikia, nes suletina degima, taciau problema niekur nedingsta. Sita problema kankina dauguma HDI su didele rida ir, zinoma, pamazu gadina varkli.

2.0 HDI purkstukai buvo keleta kartu atnaujinti. Norint zinoti, kokios modifikacijos yra jusu purkstukas, reikia ziureti detales numerio paskutinius skaicius. Pvz pas mane yra 0 445 110 044. Buvo is viso siem varikliam tokie: 008, 044, 062 ir 076. Nemazai uzsienio forumu mini, kad 076 yra atspariausi siai problemai del patobulinto dizaino. Taigi, rekomenduojama ieskoti srotuose kuo naujesnio 307 pezo su nedidele rida, nes diziausia tikimybe kad jame bus 076 purkstukai, jei tai 66/80 kw 2.0 hdi.

Be to, kad buvo tobulinami purkstukai, PSA taip pat berods veliau siek tiek pakeite ipurskimo zemelapius. Skaiciau zmoniu, kurie juos lygino, postus. Probleminese vietose buvo sumazintas kampas tar pirminio ipurskimo ir pagrindinio. Kaip supratau, tai buvo padaryta daugiausia tarp 2000 ir 3200 sukiu. Tai siek tiek uzmaskuoja problema, nes ne taip stipriai paankstinamas degimas. As asmeniskai manau, kad vaziuojant 120 km/h ir ~2400 rpm nelabai atskirtum ar veikia pirminis ipurskimas ar ne. Cia reiketu, kad auto tiuninguotojai isbandytu toki dalyka. Iki 2000 rpm sito dalyko tikrai reikia, nes HDI dirbtu kaip MTZ-80.

Tarp kitko, tas mazytis sratas, kuris uzdaro virsutine talpa sudyla. Ir sudyla nuo... kuro. Kure yra mazytes daleles kurios yra mazesnes nei filtro akys ir per daug darbo valandu jos su kuru ir dideliu slegiu veikia kaip abrazyvine medziaga. Tas sratukas yra pastoviai slifuojamas. Del to purkstukas praranda sandaruma ir taip pat gali buti panasios problemos.
  • 0

#45 audimas

audimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 29
  • Vieta:Vilnius-Raseiniai
  • Automobilis:peugeot 407sw 2.0 HDI 100kw

Parašyta 2014 sausio 08 - 13:31

Daug geros info apie purkstukus... gal kas rekomenduos kur gerai daro pezu diagnostikas vilniuje? Manajam 407 2.hdi jau pradeda lysti purkstuku simptomai.
  • 0

žvejui iš kilbuko šamas, medžiotojui iš voverės meška...


#46 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2014 sausio 08 - 17:09

as i savo 605 su Lucas Epic ant pilno bako pilu 200gr tepalo dvitakciam motoram,nieko blogo nepastebejau,gal kaip kazkas minejo,pradeda svelniau dirbti,nu bet hidraulinio skyscio blemba nepilsiu :) Tepalas arba Alyva - bet kokia medžiaga, dažniausiai skysta, kuri naudojama mažinti dviejų besitrinančių paviršių trintį, gerinti sukibimą ir didinti atsparumą dilimui[1]. Tam tepalas įterpiamas tarp dviejų judančių vienas kito atžvilgiu paviršių. Gali atlikti ir papildomas funkcijas - išnešti iš tarpo pašalines daleles ar jas ištirpinti, taip pat - pašalinti trinties metu susidarančią šilumą. bet tai cia ne degimo metu :)
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#47 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2014 sausio 09 - 21:25

Sveiki, prikeliu sia tema su idomia informacija, kuria suradau uzsienio forumuose apie HDI ir siaip CR purkstukus. Pries keleta savaiciu nepamenu dabar kokiam uzsienio forume radau informacija, apie problemas nuo kuriu kencia HDI purkstukai. Tikiuosi bus kazkam idomu ar naudinga.

Zoziu vienas is forumo lankytoju pazinojo PSA inzinieriu, ir tas jam paaiskino, kas nutinka su HDI purkstukais, kad jie pradeda barsketi, kad pagenda ekonomija ir kodel dauguma senu HDI'nu pradeda apskritai nebegraziai dirbti. Problema yra tokia: adata, kuri atidaro pursktuka, vaiksto aukstyn-zemyn cilindre (purkstuko korpuse). Kadangi slegiai dideli, tai reikia ir dideliu jegu tai adatai pakelt nuleist. Tai tam darbui ir panaudojamas pats kuro slegis. Yra dvi talpos(chambers): purkstuko virsuje (control chamber), ir purkstuko apacioje (pressure chamber). Virsutineje talpoje slegis didesnis, todel naturaliai adata yra spaudziama zemyn, t.y. purkstukas uzdarytas. Kai solenoidu pradeda teketi srove, pakeliamas apie 0,5 mm sratukas, kuris nuleidzia slegi is virsutines talpos i griztamaja. Tada apatineje talpoje slegis persveria virsutines talpos slegi ir pakelia adata. Pursktukas pradeda purksti.

Pagal ta inzinieriu, problemos prasideda tada, kai tas cilindras, kuriame vaiksto adata, isdyla. Tada tarp adatos ir cilindro prateka slegis. Tas pratekejimas sujungia apatine ir virsutine talpas. Tai panaikina, ar is dalies panaikina ta slegiu skirtuma virsutineje ir apatineje talpose. To pasekoje, kai solenoidu nustoja teketi srove, adata daug leciau nei turetu grizta zemyn. Tai yra daug leciau uzsidaro purkstukas.

Kodel tai yra problema? Kai purkstukas letai uzsidarineja, tai dingsta visa CR ideja. Tai yra pirminis ipurskimas (pilot injection), kuris dar neturetu pradet degimo, o tik paruosti degimo kamera pagrindiniam ipurskimui, prailgeja iki tiek, kad jis ipurkstas kuras pradeda degima. Pirminis ipurskimas yra tam, kad pagrindinis ipurskimas vyktu sklandziau, minksciau ir kad geriau sudegtu kuras. Taigi vietoj kazko panasaus i:

                /\
___/\___/   \

gaunasi (blogiausiu atveju):
           __
         /     \
___/           \

Kitaip sakant, blogiausiu atveju gali purkstukas likt atidarytas nuo pat pirminio ipurskimo pradzios iki pagrindinio pabaigos. Rezultate gaunasi, kad degimas yra pankstinamas per tiek laipsniu, kiek laipsniu yra nuo pirminio ipurskimo iki pagrindinio.

ISVADA: degimas yra stipriai paankstejes ir to rezultate vyksta prieslaikine detonacija. Tai yra panasus procesas i ta, kuris vyksta benzininiame variklyje kai misinys yra per liesas. T.y. kai misinys sprogsta nuo slegio dar pries atsirandant kibirksciai. Kaip supratau, nuo 2000 rpm, pirminis ipurskimas (ir greiciausiai pagrindinis kazkiek taip pat) yra paankstinami. To pasekme yra variklio dar didesnis barskejimas iki mazdaug 3200 rpm, kai pirminis ipurskimas nebebuna naudojamas. Pablogeja ekonomija, trauka. Variklis ypac barska kai apkrova didele, t.y. kai raile slegis maksimalus. Situacija siek tiek gelbeja EGR, jei jis veikia, nes suletina degima, taciau problema niekur nedingsta. Sita problema kankina dauguma HDI su didele rida ir, zinoma, pamazu gadina varkli.

2.0 HDI purkstukai buvo keleta kartu atnaujinti. Norint zinoti, kokios modifikacijos yra jusu purkstukas, reikia ziureti detales numerio paskutinius skaicius. Pvz pas mane yra 0 445 110 044. Buvo is viso siem varikliam tokie: 008, 044, 062 ir 076. Nemazai uzsienio forumu mini, kad 076 yra atspariausi siai problemai del patobulinto dizaino. Taigi, rekomenduojama ieskoti srotuose kuo naujesnio 307 pezo su nedidele rida, nes diziausia tikimybe kad jame bus 076 purkstukai, jei tai 66/80 kw 2.0 hdi.

Be to, kad buvo tobulinami purkstukai, PSA taip pat berods veliau siek tiek pakeite ipurskimo zemelapius. Skaiciau zmoniu, kurie juos lygino, postus. Probleminese vietose buvo sumazintas kampas tar pirminio ipurskimo ir pagrindinio. Kaip supratau, tai buvo padaryta daugiausia tarp 2000 ir 3200 sukiu. Tai siek tiek uzmaskuoja problema, nes ne taip stipriai paankstinamas degimas. As asmeniskai manau, kad vaziuojant 120 km/h ir ~2400 rpm nelabai atskirtum ar veikia pirminis ipurskimas ar ne. Cia reiketu, kad auto tiuninguotojai isbandytu toki dalyka. Iki 2000 rpm sito dalyko tikrai reikia, nes HDI dirbtu kaip MTZ-80.

Tarp kitko, tas mazytis sratas, kuris uzdaro virsutine talpa sudyla. Ir sudyla nuo... kuro. Kure yra mazytes daleles kurios yra mazesnes nei filtro akys ir per daug darbo valandu jos su kuru ir dideliu slegiu veikia kaip abrazyvine medziaga. Tas sratukas yra pastoviai slifuojamas. Del to purkstukas praranda sandaruma ir taip pat gali buti panasios problemos.

Puikiai ishdeste PSA inzinierius tik truputi kaip ir visi prancuzas pamelavo del EGR nes prie apkrovos jis ishjungemas arba kitiap pasakius uzdaromas kad patektu daugiau oro
visa kita tikra tiesa teko ir man su PSA inzinieriais bendrauti dirbant France
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#48 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2014 sausio 10 - 07:53

Puikiai ishdeste PSA inzinierius tik truputi kaip ir visi prancuzas pamelavo del EGR nes prie apkrovos jis ishjungemas arba kitiap pasakius uzdaromas kad patektu daugiau oro
visa kita tikra tiesa teko ir man su PSA inzinieriais bendrauti dirbant France

EGR prie nedideliu apkrovu irgi dirba. Pvz pas mane kruizinant tiesiog virs 2000 rpm jau variklis dirba negraziai, nereikia ne labai dideliu apkrovu. EGR sitoj vietoj silpnai, bet padeda.
  • 0

#49 kulchoz

kulchoz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0 HDi/Peugeot 307 SW 1.6 HDi

Parašyta 2014 sausio 10 - 12:24

O gal kas patartumet kur Vilniuje atliktu normalia diagnostika purkstuku? Pirmenybe forumieciams, o ne servisams.
  • 0

#50 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 sausio 10 - 12:43

Puikiai ishdeste PSA inzinierius tik truputi kaip ir visi prancuzas pamelavo del EGR nes prie apkrovos jis ishjungemas arba kitiap pasakius uzdaromas kad patektu daugiau oro
visa kita tikra tiesa teko ir man su PSA inzinieriais bendrauti dirbant France

EGR prie nedideliu apkrovu irgi dirba. Pvz pas mane kruizinant tiesiog virs 2000 rpm jau variklis dirba negraziai, nereikia ne labai dideliu apkrovu. EGR sitoj vietoj silpnai, bet padeda.

EGR teoriškai buvo pagimdytas mažinti išmetamųjų dujų toksiškumą. Esmė tokia: Kai išmetamosiose dujose yra nesudegusio kuro,dalis to brudo grąžinama atgal vartotojui. Tai būna kai: Variklis šaltas.dirba "podsosas";staigiai spaudi tapkę iki dugno,tada turbina nespėja pavaryti oro kiek reikia,kuro mišinys per riebus,dūmai per visur ir per EGR atgal į pasiurbimą. Gaila,kad su priedais....Tie priedai suodžiais vadinasi . O suodžiai tai sudegę angliavandeniliai ir sieros junginiai. Žodžiu visai nieko gero varikliui. Kol fap-as gyvas,spaudimas išmetimo kolektoriuje pakenčiamas,tad ir brudo kiekis per EGR santykinai pakenčiamas. Kai auto 10 m ir daugiau ar pariedėjusi atsakančiai,tas brudas varikliui yra peilis po kaklu kad ir ką PSA inžinieriai nekalbėtų. Mano nuomonė tokia: EGR gerai,kai auto nauja. EGR blogai,kai auto antrose rankose. Reikia pripažinti elementarius dalykus.
  • 0

#51 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 sausio 10 - 12:55

EGR paskutinis BRUDAS. Gamintojai ne patys sugalvojo ji ikisti, priverte EURO standartai. Sutinku su Gau, kol naujas auto tai pus velnio, o paskui tai jau mest lauk ta HEMAROJU.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#52 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2014 sausio 10 - 15:17

Puikiai ishdeste PSA inzinierius tik truputi kaip ir visi prancuzas pamelavo del EGR nes prie apkrovos jis ishjungemas arba kitiap pasakius uzdaromas kad patektu daugiau oro
visa kita tikra tiesa teko ir man su PSA inzinieriais bendrauti dirbant France

EGR prie nedideliu apkrovu irgi dirba. Pvz pas mane kruizinant tiesiog virs 2000 rpm jau variklis dirba negraziai, nereikia ne labai dideliu apkrovu. EGR sitoj vietoj silpnai, bet padeda.

EGR teoriškai buvo pagimdytas mažinti išmetamųjų dujų toksiškumą. Esmė tokia: Kai išmetamosiose dujose yra nesudegusio kuro,dalis to brudo grąžinama atgal vartotojui. Tai būna kai: Variklis šaltas.dirba "podsosas";staigiai spaudi tapkę iki dugno,tada turbina nespėja pavaryti oro kiek reikia,kuro mišinys per riebus,dūmai per visur ir per EGR atgal į pasiurbimą. Gaila,kad su priedais....Tie priedai suodžiais vadinasi . O suodžiai tai sudegę angliavandeniliai ir sieros junginiai. Žodžiu visai nieko gero varikliui. Kol fap-as gyvas,spaudimas išmetimo kolektoriuje pakenčiamas,tad ir brudo kiekis per EGR santykinai pakenčiamas. Kai auto 10 m ir daugiau ar pariedėjusi atsakančiai,tas brudas varikliui yra peilis po kaklu kad ir ką PSA inžinieriai nekalbėtų. Mano nuomonė tokia: EGR gerai,kai auto nauja. EGR blogai,kai auto antrose rankose. Reikia pripažinti elementarius dalykus.

Nesamone. Kai spaudi tapke (dugna), egr'o solenoidas iskart uzdaromas, todel tie "didziausi" suodziai ten nepatenka, tai pirma. Antra, prie nedideliu apkrovu, padoriai tvarkingam hdi'nui degimas vyksta kaip ir ant laisvu. EGR'as sukurtas mazinti cilindru darbini turi ir temparturas degimo kameroje - mazesnis turis > maziau kuro > geresnės sanaudos + temperatura yra sumažinama iki tiek, kad nesusidaro pavojingi NOx toksinai. Taip pat dauguma naujesniu masinu turi egr'o duju vandens ausinima, kuris velgi padidina egr'o efektyvuma ir leidzia varikliui greiciau uzsilti (tas patikrinta praktikoje). Didziausia EGR'o beda yra suodziu ir tepalo junginys, tai matyt tas ka tu vadinai "priedais". Ta mase usika visa egr'o ir oro padavima ir pridaro daug bedu. Siaip, man paciam ta visa ideja ismetamuju duju padavimo i oro paemima visai nepatinka, todel ir pats ji atsijungiau. Taciau pvz benzininem masinom, kur suodziu beveik nera - egr'as visai kul dalykas. Jei butu imanoma isvengt to tepalo paemimo kolektoriuje - ir dyzeliam butu geras "navarotas". Is kitos puses, yra masinu, ypac Wagenu, virs 500km nubegusiu su ijungtu egr ir dar iki siol vaziuoja be problemu. Cia jau viskas nuo savininko poziurio priklauso.

Šį pranešimą redagavo PhanT: 2014 sausio 10 - 15:19

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#53 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2014 sausio 10 - 20:22

jo cia gerai pavariai apie - EGR'as sukurtas mazinti cilindru darbini turi ir temparturas degimo kameroje- jo cilindras 85mm tampa 75mm o temperaturos shokineja -- biedas vissihkas. P.S kas remontuoja automobilius tie supranta apie ka kalba,o diletantai ............

Šį pranešimą redagavo aricardas: 2014 sausio 10 - 20:23

  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#54 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2014 sausio 10 - 23:02

Nu susitarkim del tam tikru dalyku. Yra irodyta bandymais, kad pridejus tam tikra dali inertiniu duju i misini, sumazinama degimo temperatura ir suletinamas degimas. Ismetamosios dujos yra inertines dujos. As nekalbu apie tai, kokios yra EGR naudojimo pasekmes, cia jau visai kita tema. Bet kol EGR veikia gerai, jis savo funkcija (temperaturu ir tuo paciu Nox emisiju sumazinima) atlieka. Apie suodzius ir dervas kolektoriuose, tepalu tersima cia jau kita kalba. EGR turi dideliu trukumu, bet sita tema jau isdiskutuota. Ar verta i ja vel veltis? As juk neskatinu naudot EGR, tik sakau, kad jis greitkelyje vaziuojant gali siek tiek uzmaskuoti/sumazinti ta problema apie kuria as rasiau.
  • 0

#55 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 sausio 10 - 23:21

Mazina ne fiziskai, o inertiniu duju pagalba (informavijos ir net laboratoriniu bandymu galima rasti nemazai internete). Viska phant teisingai parase. Tiesiog kol EGR veikia gerai, viskas kaip ir gerai, bet kai jis pradeda kvailioti, tai visa sistema taip pradeda durniuoti, kad be egr turbut butu daug geriau :D
  • 0

#56 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2014 sausio 10 - 23:25

Sutinku, bet cia jau visai kita tema - greiciausiai nesusijusi su purkstukais :)
  • 0

#57 Worldwide

Worldwide
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 77
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C3 1,4 HDI; C4 1,6 HDI

Parašyta 2014 sausio 11 - 00:29

O griztant prie purkstuku, gal is patirties zinot, kas efektyviau veikia - ar visi tie purkstuku valymo skysciai, kurie pagal etikete neva dar ir visa kuro sistema sutepa, ar geriau 50gr dvitakciu motoru alyvos ipilti i baka? :)
  • 0

#58 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2014 sausio 11 - 11:43

Kiek turi but oro srauto ant laisvu rpm jeigu tvarkingai isjungtas EGR ?
  • 0

#59 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Parašyta 2014 sausio 11 - 14:01

naudojat jus cia gudrius zozdzius kaip po tipo== sluoksniuotas ipurshkimas== cia kam jie pakelti reitingam ar nesuprantanciam atrodytu taip miglota ir mokslishka kad neduok tu dieve SLOKSNIUOTAS GALI BUTI tortas - piragas ir su ........das. ipurshkimui naudojamos trys fazes 1 faze tai trumpas purkshtuko atidarymas ir mazas kuro kiekis pirminiam uzdegimui 2 faze tai pagrindinis ipurskimas ir didziausias laikas atidarymo ir kuro kiekis 3 faze tai dar trumpas kuro padavimas gerasniam sudegimui ir bsileidzianciam stumuoklui suteikti dar papildomos jegos nes degimas prailginamas blogam purkshtukui dirbant viena is siu faziu sutrikusi buna tad ir gauname garsus darbas hdi dazni purkstuku gadimai 1 stringa multiplektorius --- prie apkrovu tai 3000--4000rpm variklis gesta ishjungus degima ir vel ijungus galima vaziuoti klaida sutrikimas slegio sistemoje ir dar panasiu nesamoniu 2 ishmustas balnas --- purkstukas pila atgal i gryztamaji ---- klaidos taip pat nesamoningos varikis gali uzsikurti gali ir neuzsikurti nes rampoje slegis nepakils iki 250bar tai tikrai neuzkursit ......... 3 blogas ishpurshkejas --- klaidos nesamoningos arba ju nebus variklis dirbs bet garsiai nes bus sutrikusios visos 3 fazes ishpurskimo
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#60 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Parašyta 2014 sausio 11 - 15:50

naudojat jus cia gudrius zozdzius  kaip po tipo== sluoksniuotas ipurshkimas== cia kam jie pakelti reitingam ar nesuprantanciam atrodytu taip miglota ir mokslishka kad neduok tu dieve
SLOKSNIUOTAS GALI BUTI  tortas - piragas ir  su  ........das.
ipurshkimui naudojamos trys fazes
1 faze tai trumpas purkshtuko atidarymas ir mazas kuro kiekis pirminiam uzdegimui
2 faze tai pagrindinis ipurskimas ir didziausias laikas atidarymo ir kuro kiekis
3 faze tai dar trumpas kuro padavimas gerasniam sudegimui ir bsileidzianciam stumuoklui suteikti dar papildomos jegos nes degimas prailginamas
blogam purkshtukui dirbant viena is siu faziu sutrikusi buna tad ir gauname garsus darbas hdi
dazni purkstuku gadimai
1 stringa multiplektorius --- prie apkrovu tai 3000--4000rpm  variklis gesta ishjungus degima ir vel ijungus galima vaziuoti klaida sutrikimas slegio sistemoje  ir dar panasiu nesamoniu
2 ishmustas balnas  --- purkstukas pila atgal i gryztamaji ---- klaidos taip pat nesamoningos varikis gali uzsikurti gali ir neuzsikurti  nes rampoje slegis nepakils  iki 250bar tai tikrai neuzkursit .........
3 blogas ishpurshkejas  --- klaidos nesamoningos arba ju nebus  variklis dirbs bet garsiai nes bus sutrikusios visos 3 fazes ishpurskimo

tamsta sakydamas apie 3 gedimo atveji: cia kad garsus darbas gal turit omeny dar ir dideles vibracijas ant laisvu?
nes butent su tuo as pas save ir kankinuosi. O remontas kaip suprantu pakeiciant ispurskeja ;) ar as cia naivuolis nes jo kaina tokia kaip purkstuko..?

Šį pranešimą redagavo vakaris: 2014 sausio 11 - 15:50

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0