Jump to content


Photo

Gal kam ką paremontuoti? Kaune


  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#1 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 April 04 - 08:08

Sveiki. Esu studentas, tai kaip ir išradingas, kaip ir be pinigų :) Laisvalaikiu pakrapštau senus Citroen ir Peugeot. Gal ir jums kažko reikia? Esu keitęs diržus su pompom varikliams: 1.7D 1.7TD 2.1TD 12V 1.6 HDi 16V 1.4i 1.8i Tai principe tas pats galioja ir 1.9D, TD, 1.6i, 2.0i ir t.t. kur viskas vienoda. Kitiems varikliams irgi darau, tik ilgiau truksiu, nes nedaryta. Keičiau 1.7D ir 1.8i galvos tarpines. Ten visokius salnykus, tarpines, šlangas, žvakes, purkštukus ar vamzdelius pakeist moku, visokias smulkmes. Esu keitęs 1.7TD kuro siurblį, perdarant iš Lucas sistemos į Bosch. Moku pakeisti 1.4i vožtuvų gumeles ir sureguliuoti vožtuvus, tikriausiais galėčiau ir kitiems, bet ten jau reikia diržą pasileist, tai atitinkamai daugiau darbo ir kainos. Galiu ten ir visokias stabdžių, pakabos problemas pakrapštyti, bet nesu tame specialistas ir nevisada randu, o ir tas darbas nelabai man patinka, nes lieki purvinas ir kartais susižalojęs. Labiau pasidarau sau, o kitiems purvinų darbų vengiu, nebent kas paprasto arba įdomaus ir sudėtingesnio (pvz, permest visą tiltą). Moku elektros problemų ieškoti, kai neveikia kokie ten pečiukai, posūkiai, valytuvai ar kitas Š, daugumai automobilių įmanoma rasti Elektros schemas, o jas skaityti PSA stiliuje jau moku, testeris irgi nesvetimas. Elektronikos ir diagnostikų neišmanau, nebent diagnostika seniesiems benzininiams su dviejų kontaktų fiškėmis, kur prietaisų jokių nereikia. Na žodžiu kreipkitės, pabandysim pakalbėti. Ne visada laiko turiu, kartais dėl to ir mašiną galiu prašyti palikti ilgesniam laikui (dienai ar savaitgaliui), bet kainos tikrai nedidelės, dažniausiai apie pusė ir mažiau serviso kainos. Žinoma, kartais būna ir kitaip, kai servisas su spec įranga gali padaryti greitai ir net pigiau, todėl reikia kalbėtis apie viską :) Garažas paprastas su duobe, bet sudropintų bolidų nepriimu, nes slenkstis nemažas, o už jūsų dugną atsakyt nenoriu :wh: Pagarbiai, jūsų Tadas. Pats vairuoju: 2vnt. BXų (vienas 1.7TD, kitas 1.4i,), senąjį kabluką C15 1.7D, Xantia Break 1.9TD. Planuose kadanors įsigyti 205tą 1.7D, gal parsivaryti iš Ispanijos, ten jų dar daug ir neblogų... Kažkada, kai bus pinigų, mamai padėti įsigyti ir susitvarkyti 307 universalą...

Edited by tadas1991, 2013 April 04 - 08:11.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 April 04 - 08:34

Pamiršau parašyti - kreipkitės geriau į PM arba email: tadas1991 - gmaile. Čia lankausi gal kartą per savaitę arba kai iškyla bendros Citro ir Pežo bėdos, kurioms spręsti kolegos kompetetingesni arba aktyvesni ;)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 RaspingMetaL

RaspingMetaL
  • Senbuviai
  • posts 109
  • Vieta:Kur Geležinis Vilkas staug
  • Automobilis:Citroën BX GTi 1.9 / Peugeot 205XS 1.4

Posted 2013 April 04 - 13:58

Dyzeliai PSA senesni šiaip, imant, tuos didesnius, būn: 1769cm3 = 1.8D,TD, ir 1905cm3 = 1.9D. Kaip čia pas tamstą 1.7D? :doh:
  • 0
Jei pedalai spaudomi buratino - lai anas meldžiasi, kad Papa Karlo anrtą gyvenimą išdrožtų

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 April 04 - 14:44

Citroen jį žymi kaip 1.7, Peugeot - 1.8 :) Ir elementarus įrodymas - BX17 modelis. Tiesiog gal labiau varlių ir vyno privartoję buvo, kad pamiršo matematikos taisykles, tai taip ir parašė. Citroenistai nepykstam ant Pežukistų, kai pasako 1.8, jumi nepykit ant mūsų už 1.7 - juk vieni kitus suprantam. Realiai kalbame apie tą patį XUD7 motorą, kurio kubatūra 1769ccm. Jis toks pats, ar tai būtų paprastas atmosferikas be jokių indeksų, ar turbointerkūlerinis XUD7TE. Beveik amžinasis variklis, tik tarpinę pasikeitus ramiau. Nors teko su prapūsta tarpine pravažiuoti 2500km palei maksimalų konstrukcinį automobilio greitį (120-130 /136kmh) ir palei perkaitimo ribą, nuolat ant raudono ir kartais su lempute - tik tada sugedo galutinai (skilo blokas) :ax:

Edited by tadas1991, 2013 April 04 - 14:47.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2013 April 04 - 15:18

tadai, atrasinek pm..:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 April 04 - 16:24

Atrašinėju, pala, aš ne robotas - studijuot ir dirbt irgi reikia spėt :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • posts 1,398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Posted 2013 April 04 - 16:38

O cia kur tu randies? Kaune?
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 April 04 - 16:46

Taip, Kaunas. Atsiprašau, gal nelabai aiškiai užrašiau, temos pavadinimo antroje eilutėje. Dabar jau pasirašiau į asmeninę info, o pirmos žinutės redaguoti negaliu.

Edited by tadas1991, 2013 April 04 - 16:46.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 June 29 - 16:27

Dabar jau vairuoju dar ir BX 1.6i monopurškalą, į kurį gal montuosiu dujas - dar sumąstysiu. Motoras senasis XU5, kur jokių plastikinių dangtelių ir kolektorių - žymiai gražesnis ir smagesnis tvarkymui :) Prancūzai rūlina :good:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 aXiss

aXiss
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2001m. 2.0HDI

Posted 2013 June 29 - 17:48

P406 2001 kondiske laidai greiciausiai nupuve kazkur .. surastum ? :)
  • 0
Peugeot 406 2001

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 September 18 - 17:50

Pasirodo, senasis XU5 tvarkymui nėra jau toks smagus. Pagrindinio diržo tempėjas ne ekscentrinis, o senovinis, kuris ėjo iki 92 metų. Su spyruokle, kurią nelabai lengva užfiksuoti, o po to dar smagiau... Norint pakeisti tą tempėją - reikia nuimti variklio pagalvės ausį/kronšteiną. Norint nuimti tą kronšteiną, viso labo 3 varžtai, bet vienas jų paprastu raktu neatsukamas - labai mažas tarpas, o varžtas įgilintas - reikia galvutės. Reiktų lento kilpinio rakto, kuris irgi neaišku, ar tilps, arba rakto su integruota lankstoma galvute, bet aš tokius turiu tik iki 15mm, o ten aišku 16 :mellow: Teko pasikelti su domratu variklį, kad atsirastų priėjimas galvutei. Pompai nuimti reikia nuimti visas apsaugines plastmases, nes apatinėje yra skylė tik prakišti jos škyvuką :) Pliusas tas, kad nebūtina keisti viso tempėjo, kurį kokybiško gamintojo gauti jau sunkoka ir kainuoja kokius 100-140Lt - galima be didelio vargo nupjauti seną guolį ir užpresuoti naują, kurio kaina vos 30Lt (SKF) - pigu. Ir guolis ne šiaip guolis, o būtent pagrindinio diržo tempimo, tik nuo kito automobilio. Toks darbas trunka apie pusvalandį. Na bet čia tik diržas, o dangtelio tarpinė, velenėlio riebokšlis keičiasi labai lengvai :) Taigi, prisidedu prie mokamų keisti diržų - XU5 ir XU9 motorai iki 92metų. Šeštadienį keisiu dar vieną - 406 1.9TD. Visai patinka man toks darbas :) Sąlyginai švaru, atsakinga ir nėra labai pavojinga sveikatai, nebent užkris variklis ant galvos.

Edited by tadas1991, 2013 September 18 - 17:55.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • posts 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Posted 2013 September 23 - 14:25

Taigi pavyko jam operacija sestadieni su 406 1.9TD, pakolkas viskas tvarkoje, stebesime bukle toliau :) Darbas atliktas graziai ir svariai be jokiu chalturu ar panasiu dalyku. Tikrai rekomenduoju, tiek kokybes tiek kainos atzvilgiu nenusivilsite. :)
  • 0

#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 September 26 - 02:37

Ačiū už įvertinimą. Šitam XUD varikliui šitas darbas pačio diržo nėra visai sudėtingas, nes viskas paprastai ardosi ir tempimą diržo atlieka spyruoklė - nereikia pačiam žaisti su tempimo nustatinėjimu iš akies ir patirties (įdomu, daug chebros Lietuvoje turi tuos prietaisus, tempimą skaičiuojančius) arba tikrinimu, ar tikrai pataikei įtempti teisingai pagal tempėjo mietkę. Pagrindinis darbas ir lieka nusiardymas priėjimui ir surinkimas atgal, nes viršutinis dangtelis niekaip nenusiima neatsilaisvinus turbinos vamzdžių, o tas darbas šiek tiek "subtilus" - kišant ranką iki pažasties gilyn į tepaluotą skylę ir apgraibom sukant varžtelius. XUD7tukui net nereikia parazito keitimui atsileisti variklio ausies, užkišus atsuktuvą ir pajudinus, pamakalavus išsitraukia ir taip pat naujas įsideda, bet šitam devintukui turbo eina jau su storesne kronšteino baze, kuri visai nesilenkia. Beje, jei kam ateity bus problemos su tais parazitais ar tempėjais, tai viskas tinka ir nuo seno XUD7/9 motoro, o kartais jie tiesiog būna pigesni. Tempėjas nors atrodo kitaip (stumoklio atrėmimo auselė kitos formos), viens prie vieno geometrija. Parazito kronšteino forma skiriasi, bet skylės tinka. Tik, kaip sakiau, bazės storis kitas, tai, manau, reiktų įdėti toj vietoj, kur pasikiša galas po ausimi ir prisiveržia bendru varžtu, kokią šaibą, kad suderinti aukštį ir nesulaužyt ausies. Pompa netinka. Tiksliau įsidėt įsidės, bet su dangteliais bus problemos - senoje nėra briaunelės.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2013 September 26 - 07:58

Labai idomia tema uzvede tadas 1991.Gal reiketu visas tokias temas sudeti i viena skirsni pvz. remontuoju pats .Dar geriau butu kad tema butu su foto apzvalga.Respekt tadui :good:
  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 November 15 - 22:00

Keičiau pagrindinį diržą draugo mašiniukui. Variklis PSA gamybos EW10 2.0i 16V100kw, kitaip vadinamas tiesiog RFN, tad Išmokau elgtis su plastikiniais aušinimo siurbliais. Korpusą pavyko palikti seną, o šiaip siurblio kartu su korpusu kaina gana didelė. Paskutinįkart diržas ir guoliai buvo keisti 2007tais metais, anot lipduko. Bet aušinimo siurblį tradiciškai radau originalą, su automobilio gamybos metų štampų, 12 metų senumo. Tai aišku dar nieko, nes keisdamas 2011tais metais savo BXiuko siurblį, radau irgi nuo gamybos nekeistą, o tai jau 22meteliai nuolatinio darbo. Stipru, ką? :blush:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 November 24 - 21:55

Dabar jau keičiau diržą ir 2.0HDi varikliui, tiesa su vienu velenėliu. Gan nesunkus darbas, lengviau nei prie 1.9TD. Tai galima kreiptis- kadangi daryta - bus greičiau ir papaprasčiau. Beje, buvo toks reikalas įdomus, kad seną diržą radau jau ganėtinai laisvą ir susikaiščiavus viskas gulėjo teisingai. Sudėjau naujas detales ir diržą ir pastačius veleną - į velenėlį kaištis nelenda teisingai. Teko vėl atsileidinėti diržą ir pastatyti į vietą velenėlio škyvą, čia jis senesnio tipo iki 2002trų metų - stovi atskirai škyvas ir stebulė, skylės ovalios, tad galima pasukti. Pompa, kaip visad - originalas 2001mų metų... :wacko: Savotiškas ritualas tikrint pompų gamybos datą tapo, esu atrodo du kartus radęs jau pakeistą nuo gamybos pradžios. Kas įdomiausia - visiškai nesvarbu, ar ta mašinytė 2008tų, ar 1988tų :hmm:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#17 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2013 November 24 - 23:02

Pompa, kaip visad - originalas 2001mų metų... :wacko: Savotiškas ritualas tikrint pompų gamybos datą tapo, esu atrodo du kartus radęs jau pakeistą nuo gamybos pradžios. Kas įdomiausia - visiškai nesvarbu, ar ta mašinytė 2008tų, ar 1988tų :hmm:

geriau papasakok kokios bukles tos originalios pompos po 12 metu..
pas maniski 406 2000m, kilometru bus greit 250k, laikas butu dirzus keist, neapsisprendziu ar verta ir pompa tuo paciu keist, nes ji garantuotai dar gamykline...
  • 0

#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2013 November 25 - 12:20

Kas keisčiausiai - dažnai būna dar normaliai besisukanti, neklibanti, be garsų, nors ir 20 metų senumo. Bet į vidų įlįst neteko - reiktų kada pasipjaustyt kokią, pažiūrėt, kaip ten atrodo guoliai, fibros ir t.t. po tokių amžių ir ridų. Pastarojo mašiniuko atveju - taip jau nebuvo. Nors ir be klibėjimų ir strigimų, bet sukant ranka girgždančios gumos garsas ir sunkokas sukimasis. Tokia pompa gal dar būtų ir dirbus, bet gal ir nebe. Dėl pompos keitimo - Nu tu dabar pasakyk man, ar logiška keisti diržą, už komplektą ir darbą mokant palei 400-500Lt ir nekeisti pompos, pradirbusios tryliką metų neturėti vidinės ramybės, kad ten jau nesuges? Pompa kainuoja normaliai 70-120Lt, tai tiek dameti ir palieki ilgam tą mazgą ramybėje. Ta pompa juk tie patys guoliai, o dėl jų keitimo nedvejojam? Jeigu taip, tai tik diržą pakeitei, ir viskas. Yra kas taip daro - būna nesugenda, bet būna ir sugenda. Kai guolis užsikerta, jei spėsi greitai susiprast dėl cypimo, gal dar ir pavyks išsaugot užgesinant variklį, o vandens siurblio škyvukas dantytas - iškart nutarkuoja dantis ir amen. Blogiausia tai, kad ne visada prieš užstrigdama prakiūra - būna stringa ir sausa. O būna stringa ir tokia, kuri meistrų, keičiant diržą, buvo apčiupinėta kaip gera, ir palikta dar vienam periodui. Mano nuomone, kai pompą suka paprastas diržas - galima išsidirbinėti kiek nori, net ir su lašančia važiuoti, o pasikeisti galima kada tik nori. Bet čia, kur pompą suka pagrindis, ne pačios pompos būklės esmė, o ką ji gali pridaryti. Asmeniškai, jei žmogus paprašytų pakeisti diržą su guoliais, bet be pompos - jokių garantijų darbui nei žodinių.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 January 31 - 20:08

Radau, kur paslėptos, ir išmokau keisti 2.2HDi 125kw pakaitinimo žvakes, pasidariau tam specialius tokius paprastus įrankėlius, pagreitinančius ir supaprastinančius darbą (nereikia nusiimti kolektoriaus). Prašom kreipkitės, kam nekaitina arba yra toks įtarimas. Žvakių patikrinimas atliekamas nieko nenuardžius, o tik įlindus į kompo dėžę ar kur kitur (priklausomai nuo modelio) prie relės, bet tik preliminarus, t.y. matosi, ar veikiančios, ir kurios veikiančios aplamai - varžos matavimo ir lyginimo su normine būdu.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#20 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 February 04 - 17:45

Čia diskutuojama apie atliekamus darbus, tariamasi su kolegomis bei giriamasi, kuris atitinkamą problemą gudriau ar įdomiau išsprendė. Bei šiaip kalbama apie linksmą arba liūdną autoremonto kasdienybę (arba kassavaitgalybę :) )
http://www.citrina.l...28863&start=300
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users