Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Gal kam ką paremontuoti? Kaune


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 128

#41 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 11 - 20:24

Ar tikrai tik tarpines? :) Jei ką, dar yra truputį jiems ir pečiukų likę

 

O Čerokis tai visgi kaitina kaip velnias, sakė rankos nedegina gal, bet salone pirtis, pakeitus termostatą. Žmogus laimingas be proto, nes prieš tai nešildė visai, o Spalio gale jau pradėjo darytis tikrai vėsu. Iš Italijos atvažiavo mašina atjungtu pečiuku, t.y. sujungtomis per vamzdelį žarnomis, kadangi buvo sumaitoti žalvariniai pečiuko vamzdžiai tiek, kad sandariai žarnų užmaut jau niekaip nebepavyktų. Vėlgi, šūdarankių darbas, matyt imant panelę nesugebėjo kitaip jų numauti :)

 

 

Beje, atsirado mano atsargose truputį paskirstymo dirželių...

Taigi, turiu dirželių tokiems varikliams

1,4/1,6 benzai
AX,BX,C15,SAXO,XSARA,Xsara Picasso
106,205,206,306,309,405

1,6/1,9 benzai
BX, ZX, VISA
205,305,309,405

2,5TD
XM, Jumper
605, Boxer

2,1TD
Xantia, XM, Evasion
406, 605, 806
Ulysse, Zeta

1.1 benzas
AX, Berlingo, BX, C15, SAXO, ZX
106, 205, 206, 306, 309, Partner

1,1 benzas
Berlingo, C2, C3, SAXO, 106, 206, 306, Partner

2.0 16V benzas.
Xantia, ZX
306, 405
Taip pat kitur rodo, kad tinkamas ir 1.6 16V benzui. Dantys ir plotis tinka, bet reikia matuoti gyvai icon_smile.gif
Berlingo, Xsara, C3
206,307

 

Pardon, kad surašiau pirma citroenus, bet su jais daugiau dirbu, tad taip ir yra :)
Visi dirželiai Gates.
Nebūtinai jei parašyta kubatūra ir jūsų modelis, dirželis tiks, nes daugumos benzinų atvejų buvo naudojami skirtingu metu skirtingi tempėjai, pompos, skriemuliai, todėl truputį skyrėsi ir diržų ilgiai. Citroen/Peugeot atveju duokit man kėbulo numerį ir pasakysiu, ar tinka. 2.1TD ir 2.5 TD atveju tas negalioja, jų nebuvo skirtingų variantų
Benzininiai trumpi 8V po 5eur, dyzeliniai po 10 eur. Galiu parduoti arba pakeisti, su keitimu arba imant kelis, galima ir pigiau tam tikrais atvejais. TIK dirželiai, keičiant priklauso dar ir 1-2 guoliai bei vandens pompa (Išskyrus 2.5TD), bei rekomenduojama keisti ir alkūninio bei velenėlių riebokšlius. Jų taip pat galiu parinkti pigiau, nei parduotuvėj. Arba pirkit patys pas kokoną, shumį, plikį ar kitus gerų kainų prekeivius icon_smile.gif


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 11 - 21:23

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#42 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2015 lapkričio 11 - 23:04

Manau kad tarpines,nors reiketu pasiziuret atidziau,niekaip neprieinu pasiziuret :-)
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#43 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 12 - 08:50

Jeigu laša ant kojų, o ant langų negaruoja ir kvapo beveik nėra, tai ko gero tarpinės.

Savaitgalį keisim pečiuką... ketvirtam golfui :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#44 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 lapkričio 12 - 09:58

del pagrindinio dirzo ant zmonos 206 benzo 1,4 2001 metu...

pagrindinis dirzas neitemptas - jis laisvas.. Itempejas itemptas ant MAX padeties - taciau dirzelis kalatojas.

uzkurus laisvom apsukom ir ciut maigant gazo pedala dirzelis vibruoja dauzydamas virsutine apsauga..

Taip iseina itempejas su dirzeliu ne tokiu koks turi buti ?

Kai pirkau masina, senasis savininkas dave nauja komplekta paskirstymo dirzo su vandens pompa...

Taciau itempejas buvo naujojo automatinis (senasis mechaniskai itempiamas rankomis)., o dirzelis naujasis, berods per pora dantu trumpesnis..

tai zodziu., itempeja palikau sena ir nupirkau kita dirzeli pagal sena..


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#45 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 12 - 10:46

Nesupratau, Eddy. Ar vis dar taip yra, kad kalbi esamuoju laiku, ar taip buvo, kai nupirkai ir pakeitei iš pardavėjo gautomis dalimis, ir teko sutvarkyti su kitu dirželiu?

Jei vis dar nesąmonės, tai imi komplektą pagal VIN kodą ir nebesuki galvos arba derini, kol priderinsi, kad įsitemptų ar dirbtų. Belekiek atvejų buvo, kad kažkas kažko nepataikęs ir sudėjus , kad įsitemptų normaliai, guolį suverti iki max ribos, kiek juo galima įtempti, ir dar galbūt vistiek šiek tiek iš rankos daugiau norėtųs, bet sudėta ir važiuoja puikiausiai po šiai dienai :)

Šiaip, truputis duomenų. Jei kalbam apie būtent 206, tai rodo du variantu - su paprastu tempėju ir su rodykliniu (liaudiškai automatiniu) tempėju. Tai pas paprastą dirželis 108 dantų, pas automatinį 104. 4 dantų skirtumas yra OFIGĖNAS, ir niekaip neįtempsi tvarkingai :)

 

O dėl derinimų, tai pats kelis kartus esu sau derinęs, kai gaunasi kelis kartus pigiau, ir viskas ten gerai susideda ir važiuoja. Svarbiausiai, kai sistema tokia, kur yra parazitas tarp alkūninio ir velenėlio arba alkūninio ir kuro siurblio (žodžiu variklio prieky), nekeist to parazito skersmens, jeigu nėra reguliuojamų žvaigždučių, nes subėgs ir fazės, ir seno dyzelio atveju, įpurškimo kampas. Kitiems nederinu, nes tokiu atveju laikas nevertas tų pastangų, jei tiksliai nežinai, o ir garantuot kažką mažiau gaunasi :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#46 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2015 lapkričio 12 - 11:24

Nea langai svarus,tik kilimelis slapias pas keleivi,o toj pusej ir yra tarpines,tap kad tadai man atrodo as pas tave kazkada atvarysiu :-)

Jeigu laša ant kojų, o ant langų negaruoja ir kvapo beveik nėra, tai ko gero tarpinės.
Savaitgalį keisim pečiuką... ketvirtam golfui :D


  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#47 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 lapkričio 12 - 11:39

tikrai taip tadai. vis dar taip tebera.. siuo metu stovi su 108 dantim ir paprastu mechaniniu itempeju..

kazkur garaze man rodos gal tebera tas komplektelis naujas padetas su tuo dirzu trumpesniu ir itempeju automatiniu... reiks zaist kada..


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#48 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 12 - 12:07

tikrai taip tadai. vis dar taip tebera.. siuo metu stovi su 108 dantim ir paprastu mechaniniu itempeju..

kazkur garaze man rodos gal tebera tas komplektelis naujas padetas su tuo dirzu trumpesniu ir itempeju automatiniu... reiks zaist kada..

Parašyk VIN kodą į privatą man - žvilgtelsiu, kas priklauso. Nes įmanoma, kad bloke sriegis kitoj vietoj gali būt pagal guolį :)

Nes tų diržų šitam varikliui buvo ir daugiau variantų, pvz apie 91mus vertėsi irgi standartas, iš seno į naują, pas seną berods iš vis buvo 101dantis ar pan. O dar galbūt skiriasi pagal tai, ar aliuminis, ar špižinis blokas... Ir t.t.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 12 - 12:08

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#49 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 lapkričio 12 - 17:07

Parašyk VIN kodą į privatą man - žvilgtelsiu, kas priklauso. Nes įmanoma, kad bloke sriegis kitoj vietoj gali būt pagal guolį :)

Nes tų diržų šitam varikliui buvo ir daugiau variantų, pvz apie 91mus vertėsi irgi standartas, iš seno į naują, pas seną berods iš vis buvo 101dantis ar pan. O dar galbūt skiriasi pagal tai, ar aliuminis, ar špižinis blokas... Ir t.t.

ok tadai, vakare parasysiu ;)


tadai, pasakyk tu man dar, kaip teisingai naudotis hermetiku ., kad garantuotai neleistu skyscio ir nerasotu.

kalbu apie automata. isardes automata, tepsiu jo bloka hermetiku ., nes tarpines neturesiu.

ar sutepus reikia varztu neverziant padziovint hermetika, kad sustingtu ir tada varztus suverzt ? kaip darai ?


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#50 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 12 - 21:05

Kur nesvarbu plyšio plotis, tai susuku iki atsirėmimo ir padžiovinu pusvalanduką- valandą, tik tada priveržiu iki galo. Kai jis svarbus, ir turi būti praktiškai nulinis - veržiu iškart, bet naudoju ne fufelį hermetiką pigų už 2eur, o Reinzosil ar kažką panašaus geriausių gamintojų. Jei dedama ir paranitinė tarpinė (guminėms ir gumos-plieno negalioja), ir hermetikas, ir yra nuolatinis maudymas, pvz karteris ar alkūniako priekinis dangtelis, tai visada ranka stipriai susivaržęs varžtus, pasikaitinu variklį iki darbinės, leidžiu ataušti iki aplinkos temperatūros, ir varžtus paveržiu iš naujo, nes būna atsileidžia net iki tiek, kad gali atsukti vien atsuktuvu, neįkišęs į jį traškučio, tai ilgai nelaiko.

Dėžių, ypač automatų, nesu nei dėjęs, nei rinkęs, tai ką aš galiu pasakyt toj vietoj. Esu nekart matęs ir rinktų ir nerinktų per sandūrą begančių, o mechaninės kažkaip labai retai per ten drėksta.

Jei tarpinė numatyta, tai būtinai ją dėk, ir būtinai tinkamo storio. Čia gi dėžė ir turbūt viduje bus kūginiai guoliai, kuriems įveržimas kritinės svarbos. Seniau chebra su motociklų varikliais prisidirbdavo, kai numatyta tarpinė, o statydavo ant dažų arba pirmųjų hermetikų. Ir ten suveržia guolius per daug, nes jie nebetelpa lizduose, nors ir rutuliniai, eidavo šaibom alkūniniai, arba net nesivesdavo :)

 

O pagal VIN tai rodo pežukui 108x17 dirželį ir guolį paprastą ranka pasukamą ekscentriką, kurio išorinis diametras 59mm :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#51 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 lapkričio 12 - 22:13

Senoji deze mano buvo ant hermetiko pasodinta - rasojo, bet buvo ok, vaziavo, problemu pradzioj nebuvo.. nu reiks kazka galvot, aisku noretuso originalaus tarpiklio, bet kur ji rast...
Del dirzelio ant 206, kaip tik dabar toks ir stovi man atrodo... 108 dantukai.ir mechaninis itempejas... bet ziauriai laisvas ir kalatojantis.. tik neaisku kokio diametro.. pamatuosiu kai vaziuosiu i kaima su 206..

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 lapkričio 12 - 22:13

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#52 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 13 - 10:43

Na jeigu taip, tai palik guolį ir dirželį ramybėje ir tiesiu taikymu skaičiuot vandens pompos dantų. Ar tik nebūsi įdėjęs su 18? :)

 

O dėžės +- beveik visos, kiek teko matyti, ir buvo ant hermetiko, ir mechanai ir automatai, sudūrime niekad tarpinės nematyt ir kyšo koks siūlas hermetiko kartais :) Tarpinė būna tik po senų mechankių galiniu skardiniu dangčiu, bet ir tai ne visada :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 13 - 10:45

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#53 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 lapkričio 13 - 12:55

Tai sudirandi automatines karopkes remonto manuala ir bus nurodyta koki ir kokiu savybiu,temperaturos, naudoti formavimo tarpiniu hermetika.Yra permatex,loctite,сorteco ir t.t yra aerobiniu iki 0.5 mm sujungimam suausta kaip sriegio fiksavimo. Info yra sociai netingek guuglint.Varztai neatsileidzia o seda tarpine.
  • 0

#54 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 13 - 17:03

Tai sudirandi automatines karopkes remonto manuala ir bus nurodyta koki ir kokiu savybiu,temperaturos, naudoti formavimo tarpiniu hermetika.Yra permatex,loctite,сorteco ir t.t yra aerobiniu iki 0.5 mm sujungimam suausta kaip sriegio fiksavimo. Info yra sociai netingek guuglint.Varztai neatsileidzia o seda tarpine.

Varžtai atsileidžia dėl to, kad sėda tarpinė. Jie neatsisuka, jie tiesiog tampa laisvi. Iš tikro ji net ne sėda, o blokas ir karteris plesdamiesi ją sugniuždo, o kai vėl susitraukia - atleidžia. Todėl ir reikia perveržti.

Permatex'as neblogai už savo kainą, bet Reinzas daug geriau limpa. Noris dar kada pabandyt corteco ar Elring, bet jie abu raudoni ir mane nuo tos spalvos purto, kai išbandęs daug raudonų hermetikų neradau jokio, kuris patiktų :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 13 - 17:09

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#55 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 23 - 23:03

RHR variklio, t.y. 2.0 HDi 100kw žvakių keitimas 45eur.

Kaina galioja Peugeot 407 ir 607, Citroen C5. Kitiems, kur varikliai pakišti po priekiniu stiklu, reikia derinti, nes dar neišbandyta.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#56 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 sausio 23 - 23:22

kalbant apie hermetikus, Permatex - pats prasciausias is visu brangesniu..geriausi Reinz ir Earling(Imi Dirko, jei nori pilko)..corteco vidutinis..as imu tik reinz arba earling - jie lygiaverciai..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#57 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 24 - 14:47

Elring, o ne Earling. Bet principas tas pats.

Aš Reinzosil'ą naudoju. Seniau naudojau pigesnius, jie daug kur tarnauja gerai, bet tikrai ne visur, o tas man netiko.


Ir dar, turiu RHY, RHZ, RHS (2.0HDi seni 8 vožtuvų varikliai, 66,80,79kw) varikliams pakaitinimo žvakių Bosch gamintojo komplektuką.

Galiu parduot taip už 35eurus arba su pakeitimu, priklausomai nuo modelio, bet tarkime apie 50.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 24 - 12:17

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#58 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2016 sausio 27 - 21:21

Tadai pasitikrink PM
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#59 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 28 - 00:08

Tikrinu kas kokią valandą, tik ne visada spėju greitai atsakyti :)

 

Prie to pačio pasigirsiu, kad pakeisti pečiukai dar ketvirtam golfui ir porai XMų, ir senam, ir restailintam.

Vienam iš jų pečiukas gal dar būtų gyvenęs ilgiau, bet pasirodė didokas slėgis aušale. Tai vasarį kogero nusimato galvos tarpinės darbelis 2.1TD motorui.

 

Kai perkat pečiukus, orientuokitės, kad Nissens yra praktiškai geriausias radiatorių gaminys už prieinamą kainą. Aišku, yra tokie originalų flagmanai, kaip Valeo, Hella (Behr) ir panašiai, bet jų kainos dažnai būna dvigubos Nissensui. Tai va apie Nissens reikia pridurti, kad prie jų komplekte dažniausiai nebūna tarpinių, tiems modeliams, kur jos reikalingos. Tas nėra taip smagu, ypač kai O-ringai nežinomų matmenų ir jų reikia ieškoti grybaujant pagal senus, kadangi senų matmenys seniai nebe tokie, kokių reikia, arba dar geriau - nestandartiniai. NRF gamintojas ar tai pakuotojas beveik visada komplekte prideda ir sandarinimo elementus, o tie pečiukai visai neblogi :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 28 - 00:28

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#60 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugsėjo 17 - 21:37

Žiema artėja, laikas pasirūpinti dyzelių pakaitinimo žvakėmis.

 

Populiariausiems varikliams keitimas:

1.8, 1.9, 2.1 D ir TD - nuo 15 iki 30eur.

2.0HDi 66, 79, 80kw - nuo 20eur.

2.2HDi 98kw ir 2.0HDi 100kw - nuo 45eur.

1.6HDi senesniems (66 ir 80kw) - nuo 60eur.

 

Kaina gali būti šiek tiek arba nemažai didesnė, kai susiduriama su automobiliu, kur priėjimas sudėtingas (galinių žvakių varikliai minivenuose, 307/C4 ir panašios konstrukcijos boliduose, kur stiklas dengia pusę  variklio) arba žvakės labai intensyviai priešinasi.

Patikrinimas primityviai testeriu, neišsukinėjant, tiems, pas ką atskiri laidai į žvakes - 3-5eur. Senesniems, kur dar bendra juosta, brangiau.

 

Jeigu žvakės lūžta, remontas kainuoja gerokai daugiau ir užtrunka gerokai ilgiau. O nuo lūžimo apsaugotas nėra nei vienas, nes būna mirtinų, ypač jei jau yra lįsta ir atliktas nekokybiškas darbas arba naudotos nekokybiškos dalys.

Su 1.6HDi tai yra labai įmanoma ir praktiškai susiduriama su atsisukimo problemomis kaskart, todėl nedidelės problemos į kainą įskaičiuotos, t.y. kai prie vienos žvakės atsukimo užtrunkama iki pusvalandžio.

Žvakes galima atsivežti patiems arba gali, kainos gana padorios dažniausiai. Pigių gamintojų žvakių į motorus, kuriuose jos atsisuka su problemomis, sukti atsisakau.

 

Galiu išrašyti sąskaitą, bet ne PVM.

 

Klauskite ir jums bus atsakyta :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0