Gal kam ką paremontuoti? Kaune
#21
Posted 2014 February 04 - 19:32
http://www.citrina.l...hp?f=17&t=31120
Visa ta pati medžiaga galioja ir 607, 407 ir kitiems modeliams su tokiu varikliuku.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#22
Posted 2014 February 04 - 23:08
Jeigu jau tiksliau:Kas man patinka,kad jis remontuoja tai ka zino,o ko nelabai zino,net neapsiima.Man reikejo karteri sandarint 2,1td ,sako nenoriu apsiimti,nes nezinau ,gal kokie niunsai yra.o yra TOKIU kur sako,kad viska padarys,o kai apsiema,tai reikia net masina atsiimt,nes kaip pasiberia tai net nemoka visko i savo vietas sustatyti.kartais geriau toks meistriukas,nei save eskaluojantis,gerais zodziais,servisas
2,1TD variklis įdomus tuo, kad su kažkuriuo (aliuminiu ar skardiniu, o gal net ir abiem) karterio variantu yra kartery pertvara su varteliais. Gamykliškai toks karteris nusiima nuėmus dėžę ir atsukus varžtus stumiant jį į šoną, nes kliūna tepalo siurblio paėmimo straublys ar pan. Mano draugas, kuris dirba pas kompetetingą seną meistrą, puikiai pažįstantį tuos variklius - tą karterį moka nuimti ir taip. Bet:
1. Tam reikia, atsileidus karterį nuo bloko, ir paleidus, kiek jis leidžiasi, atsargiai ranką beveik iki alkūnės sukišti per mažą plyšelį į vidų ir atsukti ar tai visą siurblį ar tik tą straublį nuo siurblio keliais varžteliais.
2. Po to dedant tą karterį atgal, jei naudojama tarpinė - atgal prisukinėti labai atsargiai, o jei hermetikas - tepti jį po prisukimo, kas yra labai keblu patikimai padaryti. Dar variantas - išpjauti tą gabalą pertvaros, kuris trukdo. Jie dažnai taip ir daro, nes neigiamų efektų ne sportinėms mašinoms nepastebėta.
Va ties šitoms dviejom vietom nežinant ir galima tiek prisidirbti, kad paskui tektų atsakyti už variklio remontą be laiko.
Todėl ir nenorėjau to daryti, nes prie to variklio nagus esu kišęs tik diržo pusėje.
Pvz 1,9TD ir 2,0Hdi atveju ten viskas tvarkoj. 1,9TD kadangi dariau sau, todėl lindau drąsiai, nes tada neskaičiuoji nei laiko, nei nesėkmių kainos, o 2,0HDi karterį apžiūrėjau nuotraukoj internete - tuščias, nėr ko nesimaut.
Va būtent, kad nepergyvenu, gal labiau linksminuos.
O rašau daug ir apie viską, nes patinka pasidalinti ir pasikalbėti apie darbus su tai dariusiais ir patariančiais ar norinčiais pasidaryti ir prašančiais patarimo, kartais kartu randam bendrą sprendimą ir tobulėjam. Visai čia ne reklama, nes parašau ir kai prisidirbu
Automobilizmas, mechanika ir kūryba, susijusi su tuo, man patinka. Būtent dėl to kartais ir daromi su SAVO automobiliais visokie įdomūs ir juokingi sprendimai - nes taip daug įdomiau, nei visur dėti tai, kas priklauso ir daryti taip, kaip parašyta techninėje literatūroje.
Pvz, neseniai sandarindamas SAVO automobilio paskirstytoją - aplaužiau korpusą. Funkcionalumui tai nepakenkė, bet sandarinimui jungtyje su velenėliu - labai. Tada buvo pagalvojus ir pabandžius priimtas kitoks sandarinimo sprendimas.
Trys pliusai:
1. įvyko kažkoks sėkmingas kūrybos mechanikoje elementas
2. nuo šiol žinosiu, kaip teisingai ir nesužalojant perrinkti ir užsandarinti paskirstytoją, kokių reikia ir kur gauti reikalingų dalių
3. galėsiu patarti kitiems taip pat prisidirbusiems, arba dar nespėjusiems prisidirbti
Kai atsibos - neberašysiu. O jei rimtai atsibos - tai ir nebedirbsiu, kažką kito daryt mokysiuos arba darbui pagal specialybę pasiaukosiu, nes jis irgi laukia visai įdomus.
O šiaip - tiesiog neskaitykit to, kas kelia neigiamus ir nepatinkančius (gali būti ir patinkantys) jausmus. Pasauly gi daug labai vertingų knygų, tikrai naudingiau už "forumų diskusijas ir delfi komentarus" (cit. Kastetas )
Edited by tadas1991, 2014 February 04 - 23:23.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#23
Posted 2014 February 12 - 18:36
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#24
Posted 2014 February 12 - 18:45
Priekinio ?Peugeot 607 bamperio nuėmimas. Jeigu kam prireiks - rašykit, papasakosiu, kaip tai padaryti. Gana greitas darbas, bet su kabliukais ir įdomiais tvirtinimo sprendimais.
#25
Posted 2014 February 12 - 21:29
Ačiū Taduliui už pagalbą keičiant pagr. diržą, kuro filtrą ir tvarkant lempų apiplovimąPeugeot 607 bamperio nuėmimas. Jeigu kam prireiks - rašykit, papasakosiu, kaip tai padaryti. Gana greitas darbas, bet su kabliukais ir įdomiais tvirtinimo sprendimais.
#26
Posted 2014 February 12 - 22:40
Taip, jei domina - galiu trumpai aprašyt. Fotkių, deja, neturiu, bet nupasakojimo ir schemų turėtų būti pakankamaiPriekinio ?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#27
Posted 2014 February 18 - 22:18
8-663-63443.
#28
Posted 2014 July 27 - 01:58
Edited by tadas1991, 2014 July 27 - 02:01.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#29
Posted 2014 November 05 - 22:41
Sveiki,gal kas apsiimtu pakeisti 406 2.0 HDI80 kw varikliuką. Šiaip auto yra Vilniuje bet iki kauno dasigautų, o ten ir normalesnių variklių mėtosai daugiau ir kainos normalesnės . Auto važiuoja, nu bet dūmas tai grynas tepalas, turbina normali, laiko dar, purkštukai jau mate visko bet atrinkti geriausi variklis buvo jau krapštytas , pramušo galutinai kažką. Gal galėtu kas pasidalinti kokias kontaktais ar šiaip pagelbėti truputi? dėkui.
#30
Posted 2014 November 07 - 14:34
Apsiimčiau tokį darbą, bet manau, kad nei terminas, nei darbo pradžios laikas tamstos netenkins, tai per daug ir nesisiūlau.
Šiai dienai mokslai ir kiti darbeliai neleidžia skirti labai daug laiko tokiems grandioziniams darbams, todėl jie vyksta, bet ne per vieną ar du priėjimus atliekami
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#31
Posted 2014 December 29 - 18:37
DĖMĖSIO.
Iki Vasario galo atostogauju, t.y. Sausį laikausi magistro egzaminus, o taip pat keliu savo C15 iš šroto šauksmo ir su juo važiuoju keliauti į Šiaurę, su draugais, dviem ekipažais
Po to grįžęs dar truputį pailsiu, pasidarau sau kasdieninę mašiną, kuri jau dabar vos vos juda dėl to, kad nebespėju prieiti, ir toliau kimbu prie darbų nuo Kovo mėnesio
O dabar rimtai nebegaliu nieko priimti net ir apžiūroms, bet ko prašau atleisti. Paskambint ar parašyt konsultaciškai visada galima. Jei jau būsiu užsienyj, nepakelsiu, tausodamas jūsų sąskaitas
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#32
Posted 2014 December 29 - 18:54
Jei jau būsiu užsienyj, nepakelsiu, tausodamas jūsų sąskaitas
Jei būdamas užsienyje nepakelsi, tai saugosi savo sąskaitą, ne skambinančio
#33
Posted 2014 December 29 - 20:07
visaip ten būna.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#34
Posted 2014 December 29 - 20:18
Tai, kad ne. Tu moki rooming'ą, o skambinantis kaip skambintų į lietuvišką tinklą.
#35
Posted 2014 December 29 - 22:31
Na, roamingą berods reikia pirma įsijungti, kad taip būtų.
Man užsienyje atsiliepimas su Labas kainuoja 45ct, tai nebent čia ir yra visas roamingas? Bet 45ct tiek Latvijoj, kur veikia Bitė, tiek Ispanijoj, kur taip pat ES, tiek Norvegijoj, kur net ne ES. Gal dabar jau ir nebe 45ct, o pigiau, nes 45ct buvo prieš kokius tris metus, kai paskutinįkart aktyviai pasidomėjau. Dabar kiek važiuoju, vis žinutę atsiunčia su tarifais, bet kažkaip pasižiūriu ir pamirštu
Tai tokiu atveju, man atrodo, kainuoja kaip skambutis į užsienį. Nors pvz, kai gyvenau Ispanijoje, o Labas tarpusavy nemokami sms, tai draugė man rašydavo sms nemokamai, o aš jai mokamai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Posted 2014 December 29 - 22:35
Jei galėjai atsiliepti užsienyje, tai rooming'as jau įjungtas.
Bitės abonente ES atsiliepti kainuoja 0,21, sms 0,25, skambutis 0,8.
#37
Posted 2015 March 05 - 20:10
Grįžta, paturėta įspūdinga kelionė su daug nuotykių ir įspūdžių. Pietų rinkai skirtas 26 metų amžiaus kablukas be didesnių problemų įveikė sniegynus ir ledynus, buvo labai didelė ir įdomi patirtis pavažinėti frezuotu ledu dengtais keliais, pavažiuoti konvojuje paskui sniego valytuvą keliais kalnuose, kur gavus gerą pūgos gūsį, kurį laiką (min 5s.) posūkyje nematai per priekinį stiklą nič nieko, tik balta balta, o vėjas tik per plauką nenupučia mašinos nuo kelio ir nenuverčia ant šono, vėliau, užklimpus priekyje važiavusiam Sprinteriui, pastovėti per tokią pūgą kelias valandas, laukiant pagalbos, ir būti užpustytiems beveik iki stogo. XUD7TE varikliukas atlaikė puikiai, nekaito, bet ir nebuvo šaltas, kaip pas HDi būna. Iš gedimų, viso labo keičiau generatorių pasiimtu atsarginiu, siaurinau generatoriaus dirželį, kai atplyšo vienas dantis, po kuro pasibaigimo ir atsarginio susipylimo, po nakties užšalo kuro filtras, na ir keičiau ilgų šviesų relę. Daugiau jokių problemų, nors mašina po 1.5 metų prastovos išardytai prieš kelionę buvo baigta surinkti ir praėjo TA likus tik trims dienoms.
Dabar jau kimbam atgal į darbus, bet taip pat ir pradedam dirbti pagal specialybę, todėl laiko pasikrapštymams gerokai sumažės. Vis dėl to, kreiptis galima visada. Jei smulkmenoms, greičiausiai suderinsim vistiek, o grandioziškesni darbai gali trukti ir kelis vakarus ar net savaitę. Primenu, kad esu daugiau mechanikas ir daugiau praktikos turiu su pagyvenusiais automobiliais, tai mistiniai gedimai geriau sprendžiasi jiems. Elektros darbai dažnai galimi, bet EGR, FAP, kiti programavimai nelabai - tam forume yra geriau ir giliau tas sistemas suprantančių žmonių Profilaktika visiems analogiška, tai jokių problemų su diržais, tepalais, filtrais ir naujiesiems.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#38
Posted 2015 November 03 - 14:12
Jau pigūs darbai baigėsi, nors lyginant su servisais, tai turėtų atrodyti vistiek pigu. Nebesinori gero darbo už centus daryti, tik tiek, plius kai nuolat turiu ką veikti ir laisvo laiko praktiškai nebūna
Dažniausiai ne greitai, nes dirbu, mokausi, moteris ir šeimą dar kažkiek bandau mylėt, ir vistiek naktim nėra kada pamiegot
Visai man patiko pečiukus keisti, tai jei kam išmušė valanda, kad antifrizas ar jo garai patenka in saloną ar nebėra kuo kvėpuot, arba per langus nebematot išorės vaizdo, galim pabandyt kažką išgvildent, kol dar neatsibodo tas darbas.
Praeitą savaitę pakeičiau Berlingui MF, tai tas pats Partneris 96-07 metų. Prieš dvi savaites pakeičiau Jeep Grand Cherokee WJ 01 metų su 2,7 merso dyzeliu. Va ten tai tikras skausmas šiknoje, bet pasidarė irgi šiaip taip.
Abiem iš jų priklauso ir termostatus pakeist, nes vien pečiuko neužteko, nešyla. Tai Berlingas vakar išvažiavo jau deginantis ranką, o džipo termostatas jau lentynoj padėtas ir laukia šeimininko. Įtariu, kad rankos nedegins, nes pečiukas pas jį itin mažas tokiai didelei mašinai, bet vistiek 55-60C darbinė temperatūra šiam varikliui gerokai per žema, kai turėtų būti 87C
Teko pakeist porai Xantijų, bet ten sistema visiškai analogiška minėtam Berlingo/Partner, taip pat aišku ir kitiems, pas kuriuos tas pats pečiukas eina - taigi 306, ZX ir t.t.
Vienam Evasion/806/Zeta/Ulysse. Ten nelabai sunku išimti, nes panelės visos nuimti nereikia, bet sunkoka tvarkingai sandariai sudėti, nes bjaurokai raitosi vamzdžiai
Laidų nenutraukom, varžtų nelieka, jei buvo švaru, tai ir lieka (tvartų tvarkyt nepasirašau ). Varžtelių negarantuoju visur susuktų būtent ten, kur buvo, nes dažniausiai jų milijonas ilgių vienodomis galvutėmis ir visi jie vistiek beveik visur tinka, tai nemanau, kad tai privaloma, jei nesinori mokėti dar daug daugiau
Ir... - nebeprašykit remontuot važiuoklių, Nebenoriu ir neberemontuosiu AMVAR nėra važiuoklė, tai jos valdymo sistema, todėl ten man įdomu. Bet važiuokles tegul daužo vandalai.
Labai mėgstu visokius ilgalaikius projektus, kai mašina gali atsistoti kelioms savaitėms ar mėnesiui, su krūva darbų arba davedimu.
90proc. daromų darbų realiai yra praeitų remontuotojų kasiakų gaudymas. Tas kiek užknisa ir už tai būna labai keista, kai gauni pačiupint nepričiupinėtą mašiną, o kuriai viskas taip, kaip priklauso - nepaprastai greita ir lengva atlikti remontą, tik kartais ne taip įdomu
Nenoriu aš čia reklamuotis, nes ir taip to laiko nėra, tai esminiai punktai buvo, kad nenoriu važiuoklių ir kad nebe centai
O šiaip jau rašykit, klauskit, bandysiu savo jauna optimistiška galva kažką išmąstyt
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#39
Posted 2015 November 10 - 10:34
Pagarba už darbo ir bendravimo kultūrą
+370 605 66239
#40
Posted 2015 November 11 - 14:49
8-663-63443.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users