Peršokti prie turinio


Nuotrauka

kuro filto keitimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 74

#21 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 17 - 19:30

Bosch sistema mandresnė. Tiksliai neišnagrinėjau viso to reikalo, bet panašu, kad vyksta pastovi cirkuliacija per filtrą.

O geresnis ar ne geresnis, tai čia geras klausimas dar :)

 

Pofke, tas įrankis gal Bosch filtrui ir būtų tinkamas, bet pvz Siemens tai tikrai ne. Ir čia va ir kyla viso šito reikalo esmė, kodėl beveik vien tik dyleriniai servisai turi tuos įrankius, nes kiekvienam filtro tipui prirankiot įrankių gaunasi ne tik brangu, bet ir dar surast teisingai veikiantį ir nieko negadinantį bei nelūžtantį sunku. Todėl ir ardomos filtrų bačkutės parankiniais įrankiais, vienaip ar kitaip. Vieni gerai tai daro, kitiems nelabai pavyksta...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#22 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 gegužės 17 - 19:40

O kiek jis kainuoja tas raktas?


  • 0

#23 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 17 - 20:06

A net nežinau, man jis nereikalingas. Boschinis filtras atsisuka su berods 24mm galvute. Jei labai prilipęs, galima truputį padėti tepalo filtro raktu. O Siemensinis dažnai atsisuka rankomis arba tuo pačiu tepalo filtro raktu. Jei ne, galima paimti ir švelniai pabaksnoti sunkesniu pagaliuku per kitą minkštą pagaliuką - atšoka ir nesusižaloja. Aš per mažai tų filtrų pakeičiau, kad net rimtai domėtis raktų įsigijimu vertėtų.

Beje, tas Siemensinio filtro nesandarumas labai dažnai būna įtakojamas ne pačio filtro konstrukcijos, o tai, kad žmonės perka pigiausius filtrus. Apie pačius filtrus ir jų kokybę nekalbu, bet esmė, kad pas juos ir gumelė nebūna gerai pagaminta, tai ir nelaiko tuomet. Nepagailėkit pinigų bent jau ant Fram ar Purflux, apie visokius Mannus ir Boschus jau nekalbant...

Komonreiliniai filtrai brangesni šiek tiek, bet šiaip kaip palyginimui, paimu savo kelioninio bolido kuro filtro kainą:

http://autoplikis.lt...as-mann-p-917-x

neįsivaizduoju, už kiek pigiau dar jį galima nupirkti? Už pitaką?


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gegužės 17 - 20:09

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#24 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2015 gegužės 17 - 20:55

Keičiau savo automobiliui filtrą Bosh sistema. Tai galvute 22mm..Filtras: knecht 7,8€ is sumio pirktas. Net pats apakęs buvau, kai oro filtras kainavo daugiau negu kuro :) 


  • 0

#25 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gegužės 17 - 21:53

Labai dažnai būna, kad sistema (prukštukai, siurblys, rail'as ir t.t.) Bosch, bet gamykliškai Siemensinis filtras.

Lygiai ta pati painiava seniau būdavo su Bosch ir Rotodiesel, kai prie Bosch siurblio pasitaikydavo Roto filtras arba atvirkščiai...

Tiek, kad prie Bosch kuro sistemos eina kiek kitoks Siemens filtras, negu prie vakuuminės Siemens kuro sistemos. Bačkutė nelabai skiriasi, tik vamzdeliai vakuuminėj sistemoj du, slėginėj trys, o kasetė taip pat, nors ir atrodo labai panaši, bet yra ne tokia pati. Žodžiu pežas palaiko savo standartus, suformuotus dar gūdžiais 80taisiais, kur golfui atvertus rodo vieną filtro variantą, o pežui ar citramonui minimum penkis, ir tendencija nors egzistuoja, bet su nepaaiškinamom išimtim.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#26 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2015 gegužės 18 - 08:21

Įdomiai, šito nežinojau :) 


  • 0

#27 matulis

matulis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 62
  • Automobilis:Pežo 307

Parašyta 2015 spalio 22 - 21:27

gal kas galit įdėt video kaip pakeisti kuro filtrą pezo 307  1,6  80 kw


  • 0

#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 spalio 23 - 06:59

Kam tau tas video :)

Apsiardai oro filtro traktą, t.y. oro paėmimo žarnas-vamzdžius kelis vienetus,  berods reikia nusiimti ir turbo žarną bei atsileisti nuo alsuoklio, gal dar koks laidukas trukdys.

Ir viskas, filtras tau ant delno.

 

Tik atsargiai nenulaužyt vamzdelių jungčių, nuspaudus mygtukus jos gal lengvai turi nusimauti klibinant į šonus ir sukinėjant aplink vamzdelį. Kur šildytuvą ar kokį ten prieduką (nebepamenu, kas ten per priboras, labai seniai keičiau tokiam) apačioje teks greičiausiai perkelti į naują filtrą, nes pilnam komplekte ir taip nepigus filtras tampa dar brangesniu, bet tam perkėlimui dažniausiai būna pridėta nauja sandarinimo gumytė.

 

Po filtro keitimo nusiimk variklio viršutinį apdailinį dangtį ir ten rasi kriaušę, ja užpompuok kurą, užpildyk filtrą ir sistemą, nes kitaip starteriu 2-3 kartus iškrausi akumuliatorių, kol užsives.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#29 matulis

matulis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 62
  • Automobilis:Pežo 307

Parašyta 2015 spalio 26 - 14:49

ačiū bandysiu


  • 0

#30 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 spalio 26 - 18:10

Kam tau tas video :)

Apsiardai oro filtro traktą, t.y. oro paėmimo žarnas-vamzdžius kelis vienetus,  berods reikia nusiimti ir turbo žarną bei atsileisti nuo alsuoklio, gal dar koks laidukas trukdys.

Ir viskas, filtras tau ant delno.

 

Tik atsargiai nenulaužyt vamzdelių jungčių, nuspaudus mygtukus jos gal lengvai turi nusimauti klibinant į šonus ir sukinėjant aplink vamzdelį. Kur šildytuvą ar kokį ten prieduką (nebepamenu, kas ten per priboras, labai seniai keičiau tokiam) apačioje teks greičiausiai perkelti į naują filtrą, nes pilnam komplekte ir taip nepigus filtras tampa dar brangesniu, bet tam perkėlimui dažniausiai būna pridėta nauja sandarinimo gumytė.

 

Po filtro keitimo nusiimk variklio viršutinį apdailinį dangtį ir ten rasi kriaušę, ja užpompuok kurą, užpildyk filtrą ir sistemą, nes kitaip starteriu 2-3 kartus iškrausi akumuliatorių, kol užsives.

nepyk,bet visa tai ka parasei yra klaidu(ne garamatikos o techiniu)tavo metodu apasna uzlenkti kuro sistema,o starteriu neiskrausi,yra pompa rankine,o ir,jei jos nebutu galima laikina pastatyti


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 spalio 26 - 18:10

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#31 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2015 spalio 26 - 18:14

Ryt žadu keisti kuro filtrą pežukui 407. Ir turiu vieną klausimą. Ištraukus filtrą lauk, ten liks tame filtro bakelyje dyzelio. Pagal viską jį reik pilt lauk ir išvalyt tą bakelį švariai? Dyzelio neturėsiu švaraus po ranka kokios stiklinės, ar galiu pripompuoti su esančia "kriauše" jo ten? Kiek kartų tą "kriaušę" maždaug spausti, kad normaliai to kuro vėl pribėgtų į tą kuro filtro bakelį? :)


  • 0

#32 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 spalio 27 - 07:37

Dyzeli isleisi per vandens nubegimo krana.Isvalysi svariai vidu, filtra uzmausi nauja ant dangtelio, sutepsi zieda gumini salerka ir uzsuksi. Su kriausia uzpumpuosi ir per nuorinimo krana esanti virsuje isleisi likusi ora.Ir tai tris keturius kartus pakartosi.Orini su slangute permatoma kurios vienas galas imerktas i salerkos inda. Ir kuri.
  • 0

#33 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 spalio 27 - 08:33

nepyk,bet visa tai ka parasei yra klaidu(ne garamatikos o techiniu)tavo metodu apasna uzlenkti kuro sistema,o starteriu neiskrausi,yra pompa rankine,o ir,jei jos nebutu galima laikina pastatyti

Gal galit pasakyti, kuri vieta konkrečiai pavojinga? Neprieštarauju, edukaciniais tikslais klausiu. Tą filtrą tik du kartus keičiau.

Žinau, kaip užlenkiamos kuro sistemos pas 2,0HDi 66/80kw su senais Bosch filtrais, kur atsukami 22 raktu, kai pilnam filtrui išimama kasetė, bet pvz su Siemens filtru atsijungi tris arba du vamzdelius ir nusiėmęs dėžutę susirenki ant stalo švariai, be pavojų reguliatoriams ir purkštukams :) Maniau su anuo ta pati istorija, juk jei vamzdelius atsijungiam, tai iš purvino galo į švarų kaip šiukšlės papuls?

 

O apie kriaušę juk parašiau, žinutės gale paskaitykit darkart :)

Vakar užvedinėjau merso dyzelį 2,7crd (jeep cherokee) stipriai užorintą, tai irgi vargo buvo su ta mechanine kuro pompa - nelabai ji tuščiai sistemai kelia kurą. Pasijungus kriaušę visą ratą pilnai užpildžiau ir lengvai užsikūrė


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#34 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2015 spalio 27 - 08:39

Dyzeli isleisi per vandens nubegimo krana.Isvalysi svariai vidu, filtra uzmausi nauja ant dangtelio, sutepsi zieda gumini salerka ir uzsuksi. Su kriausia uzpumpuosi ir per nuorinimo krana esanti virsuje isleisi likusi ora.Ir tai tris keturius kartus pakartosi.Orini su slangute permatoma kurios vienas galas imerktas i salerkos inda. Ir kuri.

Dėkui :)


  • 0

#35 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 spalio 27 - 08:59

Gal galit pasakyti, kuri vieta konkrečiai pavojinga? Neprieštarauju, edukaciniais tikslais klausiu. Tą filtrą tik du kartus keičiau.

Žinau, kaip užlenkiamos kuro sistemos pas 2,0HDi 66/80kw su senais Bosch filtrais, kur atsukami 22 raktu, kai pilnam filtrui išimama kasetė, bet pvz su Siemens filtru atsijungi tris arba du vamzdelius ir nusiėmęs dėžutę susirenki ant stalo švariai, be pavojų reguliatoriams ir purkštukams :) Maniau su anuo ta pati istorija, juk jei vamzdelius atsijungiam, tai iš purvino galo į švarų kaip šiukšlės papuls?

 

O apie kriaušę juk parašiau, žinutės gale paskaitykit darkart :)

Vakar užvedinėjau merso dyzelį 2,7crd (jeep cherokee) stipriai užorintą, tai irgi vargo buvo su ta mechanine kuro pompa - nelabai ji tuščiai sistemai kelia kurą. Pasijungus kriaušę visą ratą pilnai užpildžiau ir lengvai užsikūrė

Siemensui jau ne du kartus keiciau.Nieko ten sudetingo tikrai nera.Svarbiausia svara.O prie filrto kasetes komplekto yra ir specialius kamstukai uzkimsti nuimtiems vamzdeliams.Filtro korpusa tik butinai reikia nuimti ,svariai isplauti, isdziovinti ,ideti kasete ir uzsukti ,sutabdinant uzsukimo zymes.Pries usukant, galima sriegi truputi sutepti konsistenciniu tepalu, zinoma neriekia uzmirsti pakeisti gumine tarpine.Uzdejus korpusa i vieta pajungti padavimo slanga ir su pompa pripumpuoti pilna filtra kuro, tada uzmauti slanga einancia i kuro siurbli.Uzvedame ir palaukiame kol dings burbuliukai is salangutes.Sekmes.


  • 0

#36 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 spalio 27 - 09:53

Na jūs čia parašėt apie ardomą Siemens (Mahle) filtrą ir jo kasetės keitimą.

 

Aš bandau su Ramus diskutuot, nes matomai kažko specifinio nežinau apie neardomus 1,6 ir 1,4 HDi variklių plastikinius filtrus :)

Matydamas prieš akis išardytą (sulaužytą) gal suprasčiau, kur klaidą dariau, bet dabar net neįsivaizduoju, tai laukiu pamokymo :)


Smagiausia turbūt yra 2,7HDi kuro filtras. Jam nieko nereik daryt. Atsukti bankės dangtį, pasinešęs į šoną nuimi filtrą. Išsiplauni dangtelį, prasiplauni bačkutę iš viršaus kiek eina (jei nenori nusiimti, nes tas nėra taip smagu, kaip kai kuriems plastikiniams), patepi tarpines kasetės ir dangtelio, viską sumauni ir suki dangtelį atgal. Pas jį kuro siurblys dirba pastoviai degimą įjungus, tai palieki degimą kelioms minutėms (kiti palaukia tik kol nustos burbuliuoti, bet aš mėgstu ilgiau palaukti Siemensams, nes jie kaip ir Lucas siurbliai - oro nemėgsta, o kuro filtras kol pilnai įmirksta, dar kuris laikas išmeta šiek tiek burbulų), ir kuri :)

 

Praeitą savaitę sutikau tokį 2,7 filtrą su sukeistas padavimo ir išėjimo vamzdeliais. Privalumas - visos šiukšlės lieka pačiame filtre, o ne bačkutėj, todėl bačkutėj visada švara ir blizga kaip katino pautai tas aliuminis.

Trūkumai: filtras filtruoja ne į tą pusę, jeigu tai yra svarbu (nežinau to, neslėpsiu); jei filtras mirtinai užsikiš, bako siurblys suplėšys popierių ir šiukšlės praeis tiesiai, nes filtro kasetės rėmelis yra filtro viduje, o ne išorėje, nuėmus dangtelį, į bačkutę daug lengviau įmesti šiukšlių ir sunkiau išvalyti, negu švariai palaikyti tiesiog dangtelio tam vamzduke, kai būna sujungta standartiškai.

 

Faktas, kad 95proc tas, kas sukeitė vamzdelius, ne specialiai taip padarė, o juos sumaišė. Taigi, kažkada visas Š, kuris buvo susikaupęs filtro bačkutėje, ramiai išplaukė į aukšto slėgio kuro sistemą :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#37 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 spalio 27 - 13:18

Gal galit pasakyti, kuri vieta konkrečiai pavojinga? Neprieštarauju, edukaciniais tikslais klausiu. Tą filtrą tik du kartus keičiau.

Žinau, kaip užlenkiamos kuro sistemos pas 2,0HDi 66/80kw su senais Bosch filtrais, kur atsukami 22 raktu, kai pilnam filtrui išimama kasetė, bet pvz su Siemens filtru atsijungi tris arba du vamzdelius ir nusiėmęs dėžutę susirenki ant stalo švariai, be pavojų reguliatoriams ir purkštukams :) Maniau su anuo ta pati istorija, juk jei vamzdelius atsijungiam, tai iš purvino galo į švarų kaip šiukšlės papuls?

 

O apie kriaušę juk parašiau, žinutės gale paskaitykit darkart :)

Vakar užvedinėjau merso dyzelį 2,7crd (jeep cherokee) stipriai užorintą, tai irgi vargo buvo su ta mechanine kuro pompa - nelabai ji tuščiai sistemai kelia kurą. Pasijungus kriaušę visą ratą pilnai užpildžiau ir lengvai užsikūrė

nu keisk ir toliau taip ;]  pakeites uz savo lesas slegio reg.,matuokli,suprasi kur klaida.

kaip sako liaudyje: suo pirma desra pavolioja ant zemes po to valgo :D su kuro aparatura tokie fokusai liudnai baigiasi ;]tam yra pompyte o ne svirkstais saliarka pilti


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#38 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 spalio 27 - 17:57

Man įdomu, ar jūs nesuprantat, ką parašiau, ar mane už kvailą laikot ir galvojat, kad žvyrą pilu į kuro vamzdelius, ar šiaip pažemint norit, nes kažkokio aspekto arba nežinau, arba žinau, bet jis toks esminis, o aš jo neparašiau? Drąsiai pilu daugumą informacijos į eterį, jei esmė yra kokybiškame darbe, o ne informacijoje, kai uždirbi būtent iš jos, o ne iš sugebėjimo padaryti tiksliai ir kokybiškai pagal tą informaciją. O jūs čia kažką turbūt slėpiat.

Kuro sistemai žvyro valgyt negalima, oro ilgą laiką taip pat negalima (oro bet kuriuo atveju papuola kažkiek filtro keitimo metu, kad ir kaip gerai ten viską supompuot ir užpildyt, bet tik trumpam), o visa kita - techniniai niuansai, kaip kas ką daro ir kaip padaro. Mano nei vienas keistas filtras dar neužkimšo nei slėgio reguliatorių, nei purkštukų, nei siurblių, nei nieko kito. Priešingai, esu tvarkęs po kitų keistų filtrų žvyro, kuro siurblių drožlių ir kitokio chlamo ragavusias sistemas, taip pat kaip ir pigių filtrų, kurie patys siunčia į sistemą savo popierių, ir po šiai dienai dar visi važiuoja, nelabai ilgai, ilgiausiai tris metus, bet vistiek be jokių problemų. Daugiausiai tai tie patys senieji HDinai su savo sietelio neturinčiais reguliatoriais ir Bosch tipo filtrais, po šaraškinų darbų, kai atidaroma pilna dėžutė ir vietoj seno filtro į pilną purvino dyzelio bačkutę įmerkiamas naujas Filtron ar Tecneco arba netgi JC Premium ar Bugus filtras...

 

Taip kad ir nežinau, tikriausiai bandau diskusiją tuom ir baigti :)

 

Žinokit, Citroen hidraulinės sistemos irgi mėgsta švarą...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 spalio 27 - 17:59

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#39 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2015 spalio 28 - 23:33

:D matomai saraskinas as... Jau kokius 3metus savo hdi bosch*i kuro filtrus taip keiciu (po 2kart y metus)... Atsuki-istrauki-ikisi nauja (brangesni)-uzsuki-vaziuoji. Pasirodo tas motoras tikrai kantrus su manim. (tep nebedarysiu)
  • 0

#40 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2015 spalio 29 - 07:53

:D matomai saraskinas as... Jau kokius 3metus savo hdi bosch*i kuro filtrus taip keiciu (po 2kart y metus)... Atsuki-istrauki-ikisi nauja (brangesni)-uzsuki-vaziuoji. Pasirodo tas motoras tikrai kantrus su manim. (tep nebedarysiu)

Vienas iš paprastesnių būdų, filtro korpuso apačioje atsukam rankenėlę ir išleidžiam dyzeliną, išimam filtrą. Užsukam varžtuką, pripilam švaraus dyzelino, praplaunam, vėl atsukam varžtuką ir išleidžiam. Galima ir dar kartą pakartoti. Bet ir čia slypi pavojus. Būna, kad to varžtuko sandarinimo gumelė užsukus nebelaiko ir po truputi sunkiasi dyzelinas. Norint to išvengti galima tiesiog iš viršaus išsiurbti visą kurą, praplauti korpusą, išvalyti, įdėti naują filtrą ir užsukti dangtelį. Tada įjungiam degimą, palaukiam kol siurbliukas pripildys filtrą kuro, bet dar nebandom vesti. Išjungiam degimą, vėl įjungiam ir vėl palaukiam, na, galima ir dar kartelį. Tada sukam starterį ir užsiveda iš karto, kaip nieko nei nebūtų buvę daryta.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2015 spalio 29 - 08:34

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0