Na jūs čia parašėt apie ardomą Siemens (Mahle) filtrą ir jo kasetės keitimą.
Aš bandau su Ramus diskutuot, nes matomai kažko specifinio nežinau apie neardomus 1,6 ir 1,4 HDi variklių plastikinius filtrus
Matydamas prieš akis išardytą (sulaužytą) gal suprasčiau, kur klaidą dariau, bet dabar net neįsivaizduoju, tai laukiu pamokymo
Smagiausia turbūt yra 2,7HDi kuro filtras. Jam nieko nereik daryt. Atsukti bankės dangtį, pasinešęs į šoną nuimi filtrą. Išsiplauni dangtelį, prasiplauni bačkutę iš viršaus kiek eina (jei nenori nusiimti, nes tas nėra taip smagu, kaip kai kuriems plastikiniams), patepi tarpines kasetės ir dangtelio, viską sumauni ir suki dangtelį atgal. Pas jį kuro siurblys dirba pastoviai degimą įjungus, tai palieki degimą kelioms minutėms (kiti palaukia tik kol nustos burbuliuoti, bet aš mėgstu ilgiau palaukti Siemensams, nes jie kaip ir Lucas siurbliai - oro nemėgsta, o kuro filtras kol pilnai įmirksta, dar kuris laikas išmeta šiek tiek burbulų), ir kuri
Praeitą savaitę sutikau tokį 2,7 filtrą su sukeistas padavimo ir išėjimo vamzdeliais. Privalumas - visos šiukšlės lieka pačiame filtre, o ne bačkutėj, todėl bačkutėj visada švara ir blizga kaip katino pautai tas aliuminis.
Trūkumai: filtras filtruoja ne į tą pusę, jeigu tai yra svarbu (nežinau to, neslėpsiu); jei filtras mirtinai užsikiš, bako siurblys suplėšys popierių ir šiukšlės praeis tiesiai, nes filtro kasetės rėmelis yra filtro viduje, o ne išorėje, nuėmus dangtelį, į bačkutę daug lengviau įmesti šiukšlių ir sunkiau išvalyti, negu švariai palaikyti tiesiog dangtelio tam vamzduke, kai būna sujungta standartiškai.
Faktas, kad 95proc tas, kas sukeitė vamzdelius, ne specialiai taip padarė, o juos sumaišė. Taigi, kažkada visas Š, kuris buvo susikaupęs filtro bačkutėje, ramiai išplaukė į aukšto slėgio kuro sistemą