Man galit neduot, nes šiuo metu neturiu nei laiko, nei noro užsiimti tokiais niekais, kaip kuro ir tepalo filtrų pjaustymas ir tyrinėjimas. Puikiausiai matosi iš oro ir salono filtrų pigių gamintojų, tai tikimybė nėra labai didelė, kad kituose filtruose chaltūrinama mažiau, ar nesutinkat?
Man konkrečiai Mfilter patinka tuo, kad pusė oro filtrų pozicijų gaminami per maži ir su šūdina minkšta per maža tarpine, tai kartais būna problemų ir sandariai įdėt, kad dangtis užspaustų tą tarpinę, o ne jos šoną, ir 50proc. atvejų ties sekančiu keitimu nuėmus dangtį, randu tą filtrą susitraukusį ir neužpildantį dėžės ploto, taigi orą traukia jau pro šoną.
Man tai per didelis procentas broko, kad taupyčiau papildomus savo ar automobilio savininko 3eurus geram filtrui. Nepatinka, tai galiu tiesiog nekeisti arba įdėti tai, kas man duodama, bet pats jų neperku, jei įmanoma (kai kuriems seniems automobiliams geri gamintojai nebe viską gamina).
O kad remiat lietuvišką produkciją, tai puiku, bet aš ją remiu tik tuomet, kai ji geros kokybės. Filtron tikrai geriau, nors retkarčiais būna oro filtrų atvejais ir su jų produkcija tokių bajerių, bet labai retai, todėl juos perku tuomet, kai staigiai reikia, o kitų variantų vietoje nėra. Taip pat Gambera, Sofima, Bugus, JCpremium ir t.t. net visų su super pavadinimų neatsimenu. Ai, nepamirškim išvis pačio geriausio gamintojo - SCT
O salonui, kai žmogus nori pigiai, ir aš dedu Filtron, bet tik tas pozicijas, kurios užpildo korpuso angą pilnai, nes dažnai papuola, kad neužpildo. Dėl to, kad mašinose, kur numatytas salono filtras, numatyta ir švara pečiaus bloke. Vadinasi, pečiukai smulkesniais tarpeliais, geriau šildantys, kondicionieriaus garintuvai taip pat, mažesnės galios tolerancijos ventiliatoriai. Belekiek atvejų, kad dega ventiliatoriai arba jų valdymo tranzai, o tiesiog randi užsikimšusį filtrą arba visai išimtą filtrą ir dėl to užkimštą pečiuką ar garintuvą, arba įdėtą kiaurą ar nuo drėgmės visą susisukusį ir susikraipiusį pigaus gamintojo filtrą.
Jeigu žmogui tinka, visada galiu įdėti jų turimą ar atsivežtą visiškai bet kokį filterį. Bet už galutinį rezultatą atsakomybė lieka pačiam atsivežėjui.
Pažiūrėkit, kiek Lietuvoje varikliai važiuoja. Iki tol puikiausiai važiavo 200-300kkm, atvažiuoja dar gana puikios būklės, su beveik gamyklinėm kompresijom, tai dar panašų atstumą tikrai gali nuvažiuoti iki kol pasibaigs. O lietuvis, pilantis pigiausią tepalą ir dedantis pigiausią filtrą, bile parašyta taip pat ir atrodo taip pat, sugeba nuvaryt tą motoriuką iki tarškančio barškančio dūmijančio lygio per 50kkm. Nekalbu apie senuosius akmens kietumo variklius, jie labiau atsparūs mūsų tautiečių šūdinai priežiūrai
Edited by tadas1991, 2015 November 01 - 15:38.