eina kaip originalus filtrai, gal kura koki shudina uzsipyles? bo pirma karta toki bajeri girdzhiu geri filtrai seip ;)
kuro filto keitimas
#61
Posted 2015 November 02 - 19:14
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#62
Posted 2015 November 07 - 16:18
Padorūs. Kurį laiką ėjo kaip Peugeot Citroen kai kurie tepalo filtrai originaliose dėžėse su nedideliu Meca logotipu, bet paskui vėl grįžo prie Purflux. Klausimas, kodėl?
Šitoms senoms Bosch sistemoms su jautriais slėgio reguliatoriais siūlau vistiek dėt tik geriausių gamintojų filtrus. Oro, tepalo, daleiskim, gal ir galima pataupyt, kadangi varikliai seni dar iš plieno ir aliuminio, mažiau perdirbtų medžiagų ir t.t. Bet kuro sistemos jų gi gan jautrios.
Man dabar kyla klausimas, gal kas susidūręs. Kaip Delphi kuro filtrai komonreilinėms sistemoms?
Senam mechaniniam dyzeliui dažnai, nes būna labai gera kaina.
Dabar susidūriau, kad būtent Delphi būtent gera kaina komonreilui Siemensiniam, bet nepatikrinto drąsiai nesinori dėti. Tuo labiau, kad ne sau, o klientui, o aš labai nemėgstu kažką perdarinėt arba taisyt savo broko padarinius. Gal forumo meistrai ar žiniuoniai turi gerų/blogų atsiliepimų ir patirčių su jais?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#63
Posted 2015 November 07 - 19:11
Padorūs. Kurį laiką ėjo kaip Peugeot Citroen kai kurie tepalo filtrai originaliose dėžėse su nedideliu Meca logotipu, bet paskui vėl grįžo prie Purflux. Klausimas, kodėl?
Šitoms senoms Bosch sistemoms su jautriais slėgio reguliatoriais siūlau vistiek dėt tik geriausių gamintojų filtrus. Oro, tepalo, daleiskim, gal ir galima pataupyt, kadangi varikliai seni dar iš plieno ir aliuminio, mažiau perdirbtų medžiagų ir t.t. Bet kuro sistemos jų gi gan jautrios.
Man dabar kyla klausimas, gal kas susidūręs. Kaip Delphi kuro filtrai komonreilinėms sistemoms?
Senam mechaniniam dyzeliui dažnai, nes būna labai gera kaina.
Dabar susidūriau, kad būtent Delphi būtent gera kaina komonreilui Siemensiniam, bet nepatikrinto drąsiai nesinori dėti. Tuo labiau, kad ne sau, o klientui, o aš labai nemėgstu kažką perdarinėt arba taisyt savo broko padarinius. Gal forumo meistrai ar žiniuoniai turi gerų/blogų atsiliepimų ir patirčių su jais?
del delphi kuro filtru kol kas problemu nebuvo 1.6 hdi, o delphi cr sistemos gan savotiskos,galiu pasakyti geriau nei siemens,ir varikliai tyliau dirba su delphi,bet kuro kokybei labai lepus.Kadaise tai buves ex Lucas
Purflux filtrai yra neblogi,kortonas filtravimo ju rimtas,ir kainos padorios.Jau ka ka o filtron sct ir kit nerekomenduoju kuro sistemon.
Noriu paklausti Kas bandete UFI filtrus?Kol kas nebandziau,bet mates kad stovi,ir tarnauja be problemu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#64
Posted 2015 November 07 - 19:24
#65
Posted 2015 November 07 - 19:33
bet teko matyti pastatytus ant cr sistemu,pasak zmogaus vazineja be problemu..Benzo filtra nelygink su dyzelio cr ten filtracija kita miktonais..Kad pigiena,tai zinau
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#66
Posted 2015 November 07 - 19:44
eina kaip originalus filtrai, gal kura koki shudina uzsipyles? bo pirma karta toki bajeri girdzhiu geri filtrai seip ;)
na pas mane buvo ne meca.tik norejau pirkti toki,bet nupirkau mann.kuras tik geras pilamas.bet isleidus is filtro i stiklaini plaukioja tokie kaip siuliukai vos matomi.
#67
Posted 2015 November 08 - 12:30
https://plus.google....214038285085124
stai galite paziureti kaip kokybiskai atlieka darbus SIAULIU PEZO CENTRAS(NEOAUTO)
PO TO DAR PAKEICIA PUSE DETALIU IR AUTO VISTIEK NEVAZIUOJA
Edited by mukajus, 2015 November 08 - 12:32.
#68
Posted 2015 November 08 - 18:37
del delphi kuro filtru kol kas problemu nebuvo 1.6 hdi, o delphi cr sistemos gan savotiskos,galiu pasakyti geriau nei siemens,ir varikliai tyliau dirba su delphi,bet kuro kokybei labai lepus.Kadaise tai buves ex Lucas
Purflux filtrai yra neblogi,kortonas filtravimo ju rimtas,ir kainos padorios.Jau ka ka o filtron sct ir kit nerekomenduoju kuro sistemon.
Noriu paklausti Kas bandete UFI filtrus?Kol kas nebandziau,bet mates kad stovi,ir tarnauja be problemu
Na Arthur papasakojo apie UFI benzino filtrus. Dyzelio komonreiliniams UFI neteko išbandyti, bet teko dėti kelis oro ir kelis seniem mechaniniam arba tiesiginio įpurškimo mechaniniam (TDI) dyzeliam: Oro filtrus esu kelis dėjus. Vieną, kadangi paleido už centus Eolte kaip vienetinį likutį, dėjau draugo Safranei, tai atrodė labai neblogas, tikrai rimtesnis už lietuvišką ar Filtron, tarpinė buvo mėlyna ir pakankamai standi, popierius tvarkingai suklijuotas, į dėžę tiko idealiai. Sekančiu keitimu pažiūrėsim, kaip išsilaikė, nes kartu tos mašinos ir maniškės ekipažais važiavom kelionėn 7000km po Skandinaviją žiemą, tai matė sočiai ir druskos, ir drėgmės ir kitų bjaurasčių, o oro paėmimas pas tą mašiną visai netoli nuo žemės. Dėjau savo C15 taip pat dėl tos pačios priežasties, nes buvo nupirkta gal už 6Lt, kai dabar kai kainuoja maždaug 7-8eurus. Bet pas mane filtras senovinis kempininis. Kempinė tvarkinga, kaip priklauso dviejų skirtingų tankių vidaus ir išorės, tikrai ne per reta. Suklijuota nelabai tvarkingai, su atsikišimais ir pan, bet viskas sandaru ir susidėjo gražiai. Vidinis skardinis žiedas užsimovė lengvai ir be kliuvimų, kaip prieš tai iš skubėjimo (kai reikia čia ir dabar, nes nupirktoj mašinoj randi kempinę ištrupėjusią ir jau pusiau sutrauktą į variklį) dėto Filtron. Dabar įsidėjau popierinį Purflux, bet nelabai patiko, nes jis pagamintas naujesnio tipo dėžei ir nors matmenys atitinka, standesnio popierinio filtro seno tipo dėžės klipsiukai padoriai nesuspaudžia. Na bet čia mano bėda. Paruošta ant lentynos nauja Purflux kempinė padėta ir manau prie jos ir pasiliksiu, nes atrodo super kokybės ir turėtų leistis išplaunama ir sutepama, kaip ir visos senos originalios kempinės.
Tėvukui įdėjau pernai vasarą UFI į Ford Galaxy senutę 1.9TDI 66kw. Tiesa ten nors ir tiesioginis įpurškimas, bet ne CR, tai jei šiukšlė per purkštuko angą pralenda, tai ir viskas veikia. Apie 20kkm bus jau nuvažiuota, dėl nieko nesiskundė, o iš pirmų 12kkm tai praktiškai 80proc atvairavau pats kelionės metu, jokių pokyčių.
Ačiū dėl nuomonės apie Delphi, manau tokį ir įdėsiu, nes už Mann ar Purflux apie 10eurų pigiau gaunas Čia būtent 1.6Hdi, kur tie filtrai su savo kaina užknisa. Nes aš mėgstu juos keisti dažnai, su kiekvienu tepalo keitimu, bet kai žmogui pristatai žinią, kad čia kainuoja 20-30 eurų vien filtras, kai jis ateina persėdęs nuo savo seno 2.1TD, kuriam kuro filtro kasetė Filtron kainavo 2,5eur ir jis važiavo su ja visiškai patenkintas ir laimingas, tai šypsena iš veido dingsta
Svarbiausia, man atrodo, kad jeigu jau taupoma, tai geriau tokio daikto nekeist visai, negu įdėt pigų šūdą. Turiu omeny atvejus, kai žinoma, kada keistas, ir tai nebuvo labai perdėtai seniai. Aišku, siurbliui per užsikimšusį filtrą siurbt yra visiškai ne rojus, bet daleiskim jei kuras pilamas iš degalinės, tai gal kokius 30-40kkm galima duoti. O senose mechaninėse sistemose esu sutikęs ir nekeistų 60-100kkm. Būna visiški baisuokliai, užjuodę ir smala aplipę, mašinos nebetraukiančios, o senos aliuminės filtrų dėžutės būna dėl vandens ir kitų susikaupusių priemaišų išsioksidavę gabalais ir t.t. Sudedi tvarkingai su nauja kasete ir atrodo atsigauna, gaivaus oro gūsį įtraukia mašiniukas
https://plus.google....214038285085124
stai galite paziureti kaip kokybiskai atlieka darbus SIAULIU PEZO CENTRAS(NEOAUTO)
PO TO DAR PAKEICIA PUSE DETALIU IR AUTO VISTIEK NEVAZIUOJA
Čia tikrai ne Mann. Baltas gali būti Bosch, bet gali būti ir fufelis koks. Pagal vaizdą panašų, kad neteisingai įdėjo į dėžutę (ten pasukimas yra kritinės svarbos, apatinės tarpinės forma aiškiai tai parodo), filtras neatsistojo normaliai į savo lizdą, ir nors ir dėžutės dangtelis tvarkingai lengvai neužsisuko - užuot įlindę pažiūrėt, piktai per prievartą sulaužė. Spyruoklinės šaibos, esančios tarp kasetės ir dangtelio, nepametė?
Peckeliai peckeliai peckeliai... Visur aplink peckeliai. Reikia labai rinktis, labai. Ir kad nerandi šalia kito serviso, tai ieškok ne šalia, daryk bet ką, kad ir tempk ant šniūro ar tralo į Vilnių, Kauną ar pan, kad tik netektų mašinos duot peckeliams tvarkyt, nes ant tralo į kitą Lietuvos galą tikrai pigiau gaunasi.
Beje, Šiauliuose ar tik ne Audro servisas yra? Ten kiek teko girdėti, labai normaliai vyrai su Citroen dirba. Pežuko variklis niekuo nesiskiria nuo Xantijos ar C5, tokius darbus tikrai turėtų mokėti atlikti, tai gal pabandyk ten?
Edited by tadas1991, 2015 November 08 - 18:31.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#69
Posted 2015 November 08 - 19:04
Na Arthur papasakojo apie UFI benzino filtrus. Dyzelio komonreiliniams UFI neteko išbandyti, bet teko dėti kelis oro ir kelis seniem mechaniniam arba tiesiginio įpurškimo mechaniniam (TDI) dyzeliam: Oro filtrus esu kelis dėjus. Vieną, kadangi paleido už centus Eolte kaip vienetinį likutį, dėjau draugo Safranei, tai atrodė labai neblogas, tikrai rimtesnis už lietuvišką ar Filtron, tarpinė buvo mėlyna ir pakankamai standi, popierius tvarkingai suklijuotas, į dėžę tiko idealiai. Sekančiu keitimu pažiūrėsim, kaip išsilaikė, nes kartu tos mašinos ir maniškės ekipažais važiavom kelionėn 7000km po Skandinaviją žiemą, tai matė sočiai ir druskos, ir drėgmės ir kitų bjaurasčių, o oro paėmimas pas tą mašiną visai netoli nuo žemės. Dėjau savo C15 taip pat dėl tos pačios priežasties, nes buvo nupirkta gal už 6Lt, kai dabar kai kainuoja maždaug 7-8eurus. Bet pas mane filtras senovinis kempininis. Kempinė tvarkinga, kaip priklauso dviejų skirtingų tankių vidaus ir išorės, tikrai ne per reta. Suklijuota nelabai tvarkingai, su atsikišimais ir pan, bet viskas sandaru ir susidėjo gražiai. Vidinis skardinis žiedas užsimovė lengvai ir be kliuvimų, kaip prieš tai iš skubėjimo (kai reikia čia ir dabar, nes nupirktoj mašinoj randi kempinę ištrupėjusią ir jau pusiau sutrauktą į variklį) dėto Filtron. Dabar įsidėjau popierinį Purflux, bet nelabai patiko, nes jis pagamintas naujesnio tipo dėžei ir nors matmenys atitinka, standesnio popierinio filtro seno tipo dėžės klipsiukai padoriai nesuspaudžia. Na bet čia mano bėda. Paruošta ant lentynos nauja Purflux kempinė padėta ir manau prie jos ir pasiliksiu, nes atrodo super kokybės ir turėtų leistis išplaunama ir sutepama, kaip ir visos senos originalios kempinės.
Tėvukui įdėjau pernai vasarą UFI į Ford Galaxy senutę 1.9TDI 66kw. Tiesa ten nors ir tiesioginis įpurškimas, bet ne CR, tai jei šiukšlė per purkštuko angą pralenda, tai ir viskas veikia. Apie 20kkm bus jau nuvažiuota, dėl nieko nesiskundė, o iš pirmų 12kkm tai praktiškai 80proc atvairavau pats kelionės metu, jokių pokyčių.
Ačiū dėl nuomonės apie Delphi, manau tokį ir įdėsiu, nes už Mann ar Purflux apie 10eurų pigiau gaunas Čia būtent 1.6Hdi, kur tie filtrai su savo kaina užknisa. Nes aš mėgstu juos keisti dažnai, su kiekvienu tepalo keitimu, bet kai žmogui pristatai žinią, kad čia kainuoja 20-30 eurų vien filtras, kai jis ateina persėdęs nuo savo seno 2.1TD, kuriam kuro filtro kasetė Filtron kainavo 2,5eur ir jis važiavo su ja visiškai patenkintas ir laimingas, tai šypsena iš veido dingsta
Svarbiausia, man atrodo, kad jeigu jau taupoma, tai geriau tokio daikto nekeist visai, negu įdėt pigų šūdą. Turiu omeny atvejus, kai žinoma, kada keistas, ir tai nebuvo labai perdėtai seniai. Aišku, siurbliui per užsikimšusį filtrą siurbt yra visiškai ne rojus, bet daleiskim jei kuras pilamas iš degalinės, tai gal kokius 30-40kkm galima duoti. O senose mechaninėse sistemose esu sutikęs ir nekeistų 60-100kkm. Būna visiški baisuokliai, užjuodę ir smala aplipę, mašinos nebetraukiančios, o senos aliuminės filtrų dėžutės būna dėl vandens ir kitų susikaupusių priemaišų išsioksidavę gabalais ir t.t. Sudedi tvarkingai su nauja kasete ir atrodo atsigauna, gaivaus oro gūsį įtraukia mašiniukas
Čia tikrai ne Mann. Baltas gali būti Bosch, bet gali būti ir fufelis koks. Pagal vaizdą panašų, kad neteisingai įdėjo į dėžutę (ten pasukimas yra kritinės svarbos, apatinės tarpinės forma aiškiai tai parodo), filtras neatsistojo normaliai į savo lizdą, ir nors ir dėžutės dangtelis tvarkingai lengvai neužsisuko - užuot įlindę pažiūrėt, piktai per prievartą sulaužė. Spyruoklinės šaibos, esančios tarp kasetės ir dangtelio, nepametė?
Peckeliai peckeliai peckeliai... Visur aplink peckeliai. Reikia labai rinktis, labai. Ir kad nerandi šalia kito serviso, tai ieškok ne šalia, daryk bet ką, kad ir tempk ant šniūro ar tralo į Vilnių, Kauną ar pan, kad tik netektų mašinos duot peckeliams tvarkyt, nes ant tralo į kitą Lietuvos galą tikrai pigiau gaunasi.
Beje, Šiauliuose ar tik ne Audro servisas yra? Ten kiek teko girdėti, labai normaliai vyrai su Citroen dirba. Pežuko variklis niekuo nesiskiria nuo Xantijos ar C5, tokius darbus tikrai turėtų mokėti atlikti, tai gal pabandyk ten?
ne cia tikrai ne MANN buvo.as dabarMANN idejau.gal zinai kur tas servisas randasi.as pirma karta toki girdziu.o del tmpimo tai man jau nebeapsimoka kazkur tempti.tiek saibu sukisau ir nevaziuoja.jei dar moket uz trala tai ta masina auksine gaunasi.lengviau parduosiu nevaziuojancia
#70
Posted 2015 November 08 - 19:56
Na su jais reikalų neteko pačiam niekad turėt. Kontaktai tokie buvo kažkada, labai seniai. Draugas pas juos vasarą buvo užsukęs su C5, kai išvažiavus į kelionę, nedavažiavus Šiaulų, nukrito sankabos pedalas. Paskambino prašydamas pagalbos, pasakiau, kad ieškotų Citrinos forume kontaktų ir bandytų nuvažiuot, nes aš prilėkt galėsiu tik vakare, tai pagal šituos kontaktus matyt ir susirado. Nuvažiavo, sutvarkė per 10min, nes buvo tiesiog atsijungęs pedalas nuo pagrindinio cilindro.
http://www.citrina.l...tarai_audro.htm
Kaip supratau, čia kažkokios buvusios gamyklos ar komplekso "Elnias" teritorijoj
Esu nekart ir šitam forume skaitęs kažko, kad Elnio kiemo meistrai kažkam kažkokias bėdas padėjo išspręst. Gal ir apie tuos pačius...
Edited by tadas1991, 2015 November 08 - 19:57.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#71
Posted 2015 November 08 - 20:09
Na su jais reikalų neteko pačiam niekad turėt. Kontaktai tokie buvo kažkada, labai seniai. Draugas pas juos vasarą buvo užsukęs su C5, kai išvažiavus į kelionę, nedavažiavus Šiaulų, nukrito sankabos pedalas. Paskambino prašydamas pagalbos, pasakiau, kad ieškotų Citrinos forume kontaktų ir bandytų nuvažiuot, nes aš prilėkt galėsiu tik vakare, tai pagal šituos kontaktus matyt ir susirado. Nuvažiavo, sutvarkė per 10min, nes buvo tiesiog atsijungęs pedalas nuo pagrindinio cilindro.
http://www.citrina.l...tarai_audro.htm
Kaip supratau, čia kažkokios buvusios gamyklos ar komplekso "Elnias" teritorijoj
Esu nekart ir šitam forume skaitęs kažko, kad Elnio kiemo meistrai kažkam kažkokias bėdas padėjo išspręst. Gal ir apie tuos pačius...
tie man atrodo nedarydavo nei diagnostikos nei elektros netvarko.tik vaziuokles ir varikliai
nebent cia ne tas
#72
Posted 2015 November 08 - 20:52
https://plus.google....214038285085124
stai galite paziureti kaip kokybiskai atlieka darbus SIAULIU PEZO CENTRAS(NEOAUTO)
PO TO DAR PAKEICIA PUSE DETALIU IR AUTO VISTIEK NEVAZIUOJA
paziurejus video is kart matosi kas per "specai" keite....atkreipk demesi i paza sugniuzdyta ar nutarkuota,nenuostabu kad vos vos ji iskrapstei is dezes..
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#73
Posted 2015 November 08 - 20:54
Taip, nes šitas turi išsitraukti pirštais
Na, jei jie nedaro, tai tuomet tik pagirti reikia. Nes kai neturi supratimo, o vistiek daro, tai tampa tipiniu litofcų servisu
Nesu aš rimtas elektrikas, tai nei oscilografo neturiu, nei daugelio kitų priemonių; tai va jei su Lexia ir su testeriu, kitom dalim, laidukais, trumpinimais ir apėjimais nesugebu kažko protingo pasakyt ar bėdos diagnozuot, tai ir piGInų neimu. Nebent jei žmogus tiesiog taip norėjo pasijungt pažiūrėt, ar viskas gerai ir ar viskas veikia - pereini per visus parametrus, viskas normos ribose, kompai nesikeikia, rimtų klaidų nemėto, tai tokiu atveju darbas būna atliktas. O jei diagnozuoti aiškiai jaučiamas bėdas nepavyksta, ir negaliu pasakyti, ką tiksliai reikia remontuoti, kad arba suveiktų, arba bent jau padėtų išspręsti bent tam tikras bėdas, tai nėra už ką pinigų imt. Kažkaip ta diagnostika be remonto tai tokia pinigų varykla atrodo.
Edited by tadas1991, 2015 November 08 - 21:04.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#74
Posted 2015 November 08 - 20:59
Po to kai buvo šiek tiek į priekį bum, tai vienas servisas remontavo Pežą. Vieną dieną pavažinėjau, nors viskas veikė gerai, bet sumaniau, kad kadangi peckeliai naujo filtro nedėjo, o įdėjo tą patį, tai reikia pačiam įsidėsiu naują. Atsukau, ogi pasirodo peckeliai žiedo - spyruoklės neįdėjo. Peckeiai paskuttinai, ne tik kad keisdami filtro korpusą, sumano nedėti naujo filtro, o įgrūda seną, bet dar ir žiedą - spyruoklę užmiršta įdėti.
P.S. Čia Bosch sitema.
Edited by Bivainis, 2015 November 08 - 21:09.
#75
Posted 2015 November 08 - 21:25
na dar per sia savaite bandysiu surast koki rimta autoelektrika savaitgaliui.jei nerandu tai perzegnoju ir atskratau.kas keisciausiai pakeiciau filtra ,atrodo viska gerai padariau.masina pradejo kurtis.pabandziau 4 kartus viskas gerai.kol susitvarkiau praejo 10 min.galvoju pabandysiu dar karta uzkurt.ir spyga taukuota kaip blynda pasakytu.net nerodo vel gyvybes zenklu.isvada ta.kad filtro korpusas ,auksto slegio siurblys,bako siurblys pakeisti bereikalo.tai kaip tie oziai tvarko naujesnius pezus,jei nesugeba tvarkyt tokio seno sanario
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users