Šį pranešimą redagavo sabotage: 2013 liepos 19 - 17:53
1.6 HDI bendros problemos
#21
Parašyta 2013 liepos 19 - 17:47
#22
Parašyta 2013 liepos 20 - 08:58
2 vietinis, as irgi turiu patirties, kaip nebutu keista su beveik tais paciais auto:Kadangi turiu su kuo lyginti , galiu drasiai sakyti, kad pezo, reno ir kitokie citroenai
yra brangiai iskaikomos masinos.
palyginimui: Turim firmos Nissan Almera 2005m. Per metus nuvaziuoja 100tukst km.
Per 5 eksploatacijos metus nebuvo jokio rimto gedimo. (siai dienai a/m nuvaziavusi 486 tukst km)
Turim VW CADDY 2006m pirktas naujas is salono (siai dienai nuvaziaves 377 tukst km) irgi nebuvo jokio
rimto gedimo.
Turim Toyota Auris 2005m pirkta poros metu senumo (siai dienai 300tukst + km) jokio rimto gedimo.
Turim Opel Asstra 2007m (285 tukst km nuvaziuota) keistas tik kuro siurblys
Visom isskyrus opeli buvo tik einamas vaziuokles remontas.
Lyginant su pezu metines aptarnavimo islaidos zyyyyymiai mazesnes.
Kiek pabendrauji su liutu turetojais 90% nera petenkinti automobiliu.
Man asmeniskai patinka tik mazos kuro sanaudos...
2005 metu almera 1.9dci - zmogus keikiasi iki negalejimo, turbinas keicia kas metus( jau trecia), keite siurbli, buvo reikalu su tuo paciu abs, EGR vkeistas, valytas ir pan... checkas dega neimanoma uzgesinti - nebeina parduoti... triperiu triperis ne masina...
2009 metais paimtas is salono NAUJAS toyota auris (uosvis) - nepravaziavus nei 30 000 pradejo klynyti stabdziai galiniai, bet pofig buvo garantinis, remonto kaina butu buvus virs stukes... Pravaziavus dar 40 000 prasidejo bedos su kuro aparatura ir egr, pradejo duminti, atstovas sutvarko beda tik menesiukui kol datempe igi garantinio pabaigos, dabar masina "dziaugiasi" kazkas kitas. TOYOTA - ispustas burbulas.
VW caddy - pasiskaityti francio aprasyma, suprasi kad tavo peugeot bedeles tik BEDELES palyginus su tuo caddy...
Apie astra dyzeli as patyliu jau, nes buvau aprasyma belekokio ilgio parases. BEDU BEDA, purkstukai, siurbliai kazkoks noncencas. Pagirti tik del vaziuokles galiu, gana gerai kaimo keliukus ima.
Na o jau apie FORD TDci tai jau nebekalbesiu, kur DELPHI isisuko ten gero nelauk.
DABAR PARASIAU TAIP LYG 100% butu visos jos blogos, BET GI AS ZINAU, jog negalima spresti apie modeli viena tik del to kad sh nupirktas buvo spalvotame ir blizganciame popierelyje. VISOS MASINOS GEROS, blogi tik vairuotojai. O genda jos visos.
P.S. turiu gyva pavyzdi, kai draugas visada sakydavo mano AUDI A6 negenda, kol viena karta ziuriu nebera audines, tada gerai uzgerem, kai issipasakojo, jog per 1.5 metu sukiso i ta masina beveik 10 000 litu ten buvo 2.5 TDi... Keite siurbli pagr., tada keite purkstukus (VISUS!), tada turbo, tada truko galva... po to remonto lenkijoj atsitiko zmogui beda, kazkas taip truko prie siurblio, kad uztvinde salona salerka. Jokie cheminiai nepadejo, liepe keisti salono apacia visa. Tada xenon blokelis sugedo. Paskui pradejo streikuoti pakelikai - keite du naujais. Po dar kazkiek laiko keite klimos varikliuka. Paskutinis variatas tai taz, kad pradejo gesti vel turba, tada nau ir pardave su melynu dumu... ARGI TAIP IMANOMA? IMANOMA kai masina atrode gerai, rida TIK 190 000, nors realiai tai ji ten 500 000km lekus tik su naujom sedynem ir DAZYTU vairu... zmogus dabar nebegali ziureti i ta puse net kur 4 ziedai. Bet tai nereiskia, kad visos audi blogos? Aisku kad ne, tai atsakykit sau i tokius TUPUS pasisakymus. Taip buna praliotu pas gamintojus (peugeot neisimtis), bet jei kazkas blogai vienoje vietoje, nereiskia jog bedu visur. ELEKTRONIKA GENDA... KAIMAS JUODAS kaimas taip tik kalbeti gali. BUDULIU krastas
sorry uz OT.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 liepos 20 - 08:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#23
Parašyta 2013 liepos 25 - 11:06
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#24
Parašyta 2013 liepos 25 - 17:33
Ir dar turiu tokia beda ... neveikia turbina taip kaip reikia.. kartais vaziuojant uzpucia nuo 2500rpm kartais isvis neuzpucia . Su vakumais viskas gerai su turbina ir jos voztuveliu irgi ,kur galima ieskot problemos?!?
Šį pranešimą redagavo Erne55: 2013 liepos 25 - 17:36
#25
Parašyta 2013 liepos 25 - 17:51
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#26
Parašyta 2013 liepos 25 - 18:05
taip:)O cia ta detale kur fiske istraukta?
#27
Parašyta 2013 liepos 25 - 23:27
#28
Parašyta 2013 liepos 28 - 12:33
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#29
Parašyta 2013 liepos 29 - 05:05
#30
Parašyta 2013 liepos 29 - 05:55
Šį pranešimą redagavo Erne55: 2013 liepos 29 - 05:58
#31
Parašyta 2013 liepos 29 - 11:23
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#32
Parašyta 2013 liepos 29 - 14:13
Bet kaip suprantu gazuojant jis turetu vaikscioti. O uzmovus slangute ji pritraukia ir viskas . Turbina uzputineja nuo 2,5rpm tupmet viskas gerai ,o kartais isvis neuzpucia . Ir apsukos net iki 3k nesukyla ...tam filmuky tai viskas ok...tik kad sunkokai pritraukia, sakyciau gal vakuumelis kiauras, ar truputi geometrija stringa...
#33
Parašyta 2013 liepos 29 - 15:51
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#34
Parašyta 2013 liepos 29 - 16:44
Kur tiksliau ieskoti gedimo? Kokiuose vietose?kai variklis dirba ant laisvu jis turi buti pritrauktas, jei uzspaudus neatsileidzia, o kompas nerodo perputimo, reiskia turi kazkur kiaura suspausto oro sistema...nes jis valdo turbina ir kai jis uztrauktas turbina pucia visu pajegumu...
#35
Parašyta 2013 liepos 29 - 19:47
#36
Parašyta 2013 liepos 30 - 19:14
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#37
Parašyta 2013 rugpjūčio 04 - 19:42
#38
Parašyta 2013 rugpjūčio 09 - 17:49
#39
Parašyta 2013 rugpjūčio 09 - 18:00
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#40
Parašyta 2014 balandžio 22 - 20:58
Sveiki. Turiu Peugeot 307 su 1.6hdi. 2006m. Šaltą užkūrus, jis dirba kaip paulius kad parašė kaip dvitaktis, duodant gazo viskas gerai, kai gaza atleidi jis vel pradeda pupsėt... kai variklis pašyla, viskas lyg ir gerai... tai čia forsunkės, ar jų lizdai? Pauliau, kaip tvarkomi tie lizdai? užtenka pakeist žiedelius?pasakysiu kaip remontuojantis ir nemazai ju mates..: pagrindine beda yra neprieziura ir netinkami tepalai..fap genda irgi del netinkamu tepalu pradzioj, o tik paskui del blogo kuro...tas dalykas su purkstuku priverzimu tai labai paprastai sprendziamas, kas kiekviena kuro filtro keitima(60000km) purkstukus perverzi reikiama jega...o jei jau isgirdai is po kapoto pupsejima, kaip traktoriuko dvitakcio, kuo greiciau leki i remonto dirbtuves, sustvarkai purkstuko lizda ir leki kai vejas..o siaip jei viskas tinkamai priziurima ir viska atlieka kompetetingi meistrai pakankamai patikimas variklis...o kad purkstukai uzlinksta tai nereikia stebetis, beveik visi common rail'o purkstukai po 250 000 km reikalauja kapitalinio remonto, ypac kurie sukisti i viduri tarp veleneliu DOHC varkliuose...bet nenusiminkite, yra ir problemiskesniu varikliu, kuriem neprieziura kainuoja daug brangiau, nei apsnekamajam...na pvz D4d, arba D-Cat toyta, arba vw PD, arba merso nesusipratimas su 3 cilindru varikliu(Mitsubishi Colt, MB A-Class)...arba naujesnis Merso 2.0cdi nuo 2004metu..galiu vardint ir vardint prastesnius modernius variklius...:)taigi nespaudziant is S vasko: jei nupirkai lavona, tai visai nesvarbu kas tai per masina, ji visvien liks lavonu...
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0