Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.6 HDI bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 566

#61 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 01 - 14:19

Apsiardžiau kolkas viršų, bet dar kolkas nuimta tik tiek, kad būtų galima užsikurt motorą ir pasikaitint, tikėsimės lengvesnio purkštukų ištraukimo...

Patiko kolkas turbiniai purkštukų vamzdeliai, kurie eina į railą, kuris po EGRo pūsle :)

 

Pauliau, kai lupi purkštukus ar dangtelį šitam motorui... Nuimi vamzdelius, ar tiesiog atlenki ir paskui atgal užlenki ? :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#62 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 gruodžio 01 - 16:55

Nesugalvok tu tik tu vamzdeliu lankstyt, nes paskui sulankstytus kad ant pukrstuku uzsukt turesi kviestis tris pagalbininkus, kurie is visu pusiu spaus kol tu sriegi pasigausi.:D as tai jamu viska lauk ir egr'a ir egr'o bambali(ausintuva), ir vamzdi i kolika, tada ir vamzdelius lauk imu..o tik po to imu lauk kolika ir virsu galvos...siaip purkstukus tik istraukinejant vazmdeliai netrukdo, nes pasistumia i sona, bet jei jau imi virsu, tai tikrai patariu isardyti viska ir butinai purkstuku smeiges issukinek, nes jos taip pat laiko aliumini dangteli prie galvos.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#63 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 01 - 22:52

Aš dėl to juokelį ir uždėjau, kad nelabai rimtai, nes būnant garaže, šalia stovėjęs draugas pažiūrėjo ir pasakė, kad jis tai jau tikrai lenktų :D

O šiaip, senoliams su paprastais mecha dyzeliais truputį palenkt nebūdavo nieko blogo, bet visad stengiuos tuo nepiktnaudžiaut, nebent jau jeigu ITIN nepatogus priėjimas, tai taip švelniai. Yra tekę tvarkyt 2.1TD galvą po peršokusio dirželio, kai tik sulaužė karomysllus. Tai kai draugas ardė, o man paskui surinkt reikėjo, tai anas aišku irgi balvonas paėmė ir atlenkė vamzdelius, nes tik štuceriai tetrukdė galvos viršų nukelt. Tai prilenkiau atgal ir be problemų prisukau. Aišku, nesmagu, nes ten priėjimas bent atsilaisvint būtų buvęs pasakiškas.

Esu saviškiam vienam motorui vieno purkštuko lenkęs, kai reikėjo dėl tam tikrų priežasčių važiuot trim cilindrais, tai kad galėčiau saugiai užmaut ant vamzduko žarnelę ir nuvest į abratkę. Kitam teko išlankstyt, kai neturėjau komplekto vamzdelių, o perdarinėjau iš Lucas į Bosch siurblį, ir žmogui kitądien būtinai reikėjo išvažiuot - o ten kitokia tvarka, išdėstymas. Tai buvo visaip įdomiai gyvatiškai išlankstyti visi keturi vamzdeliai, kadangi pas Lucasus ilgesni ir buvo laisvės, ir žmogus jau tris metus po šiai dienai laimingas važinėja su tom gyvatėm.

 

Su komonreiliniais vamzdeliais dar nebandžiau, nes ir patogu nuimt dažniausiai būdavo, ir nežinau, ar jie ne iš kokio nepasiduodančio lenkimams žvaigždžių metalo.

 

Bet kuriuo atveju, net užkaitinus variklį iki darbinės temperatūros, purkštukai nesitraukia rankiniais metodais. Iš pabandymo pasmurtaut gavosi tiktai  nuglemžtas išorinis sriegis pirmo purkštuko, savadarbis sjomnikas per geras :) Toliau jau eitų rimtesni būdai, tokie kaip virinimas rimto antgalio 5kg kalukui.

Taip ir tikėjausi, kad taip bus, nes rasta standartinė bėdelė - visas aštuonias veržles būčiau atsukęs paprasčiausiu atsuktuvu. Ryt skambint teks žmogui ir informuot, kad truks ir kainuos. Kiek skaičiau, tai FORD savo servisuose kaip privalomą procedūrą šitiems varikliams nurodę kaskart tikrinti purkštukų vežlių priveržimą, o PSA lyg ir pamiršę, tai va tokie ir rezultatai.

Gal kas nori pasismaukyt su jų išėmimu? Galim priimt į savo tikrai prastą garažą arba atgabent evakuaciniais metodais. Man patinka variklius rinkt, o ne su piktybiniais įstrigusiais štolcais kariaut. Pauliau, turbūt kokiam mėnesiui eilė pas tave? :)

 

Beje, originaliam komplekte, FIAT dėžutėje yra Morse grandinė bei INA tempėjas. Manau, kad gamintojai pakankamai puikūs.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 01 - 23:11

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#64 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 gruodžio 02 - 10:22

Tadai kokia kaina uz lenciuga ir itempeja palikai?
  • 0

#65 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 02 - 11:12

Nepilnai 90eur. Iš Ruville, swag ar febi komponentų galima sukomplektuot kažką panašiai už 60eur. Žmogui aktualiau ramybė, tai žinodamas, kad originalas kainuoja tiek, o ne kokius 200eur, be problemų mokės.

Problem kolkas su purkštukais, reik juos kažkaip iškrapštyt kuo mažiau vienetų sugadinant.

Žodžiu dabar patarkit kokį gerą ir nelabai brangų išėmėją 1,6Hdi purkštukams, kad kuo mažiau purkštukų sugadint :)

Išėmėjas gali būti įrankis arba žmogus :D

Iš užsienio, t.y. parsisiųst ar emigrantus atsivežt nereikia, nes čia gan skubiai :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 02 - 11:21

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#66 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 gruodžio 02 - 11:26

Nepilnai 90eur. Iš Ruville, swag ar febi komponentų galima sukomplektuot kažką panašiai už 60eur. Žmogui aktualiau ramybė, tai žinodamas, kad originalas kainuoja tiek, o ne kokius 200eur, be problemų mokės.

Problem kolkas su purkštukais, reik juos kažkaip iškrapštyt kuo mažiau vienetų sugadinant.

Žodžiu dabar patarkit kokį gerą ir nelabai brangų išėmėją 1,6Hdi purkštukams, kad kuo mažiau purkštukų sugadint :)

Išėmėjas gali būti įrankis arba žmogus :D

Iš užsienio, t.y. parsisiųst ar emigrantus atsivežt nereikia, nes čia gan skubiai :)

 

Imk kovalda.

 

Spėju viską esi išbandęs, bet kaip šitas (aišku čia priėjimas čiut patogesnis :D ):


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 02 - 11:27

  • 0

#67 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 02 - 11:46

Oi patikėk tikrai ne viską. Galima sakyt su purkštukais pas mane patirties minimumas.

Iš rimtesnių ilgesnių purkštukų esu ištraukęs vieną 2,7Hdi, nelabai sunkiai, bet įrankio prireikė, purkštuką apsiardyti ir sugadinti taip pat (nes ten tai priėjimas tikrai prastas, tik iš viršaus, nes dar ir galinės galvos).

Nu ir krūvą visai nerimtų 2,0HDi 66 ir 80kw, bet jiems traukiasi 95proc. atvejų tiesiog rankomis, net ir prikepę, nes labai trumpi ir lizdai laisvi, ir šiaip - jie nelinkę kaupt chlamo.

Kelis vienetus merso 2,7CDI, bet ten irgi tik vos gal centimetru ilgesni purkštukai už minėtus 2,0HDi 66 ir 80kw.

Minėtas 1,6HDi purkštukas turi gal dvigubai kontaktinio paviršiaus ir gal įdomią šiek tiek ydingą konstrukciją. Jei būtų išimamas su tokiu ar panašiu įrankiu, koks parodytas video, tai būčiau ištraukęs jau visus su savo savadarbiu.

 

Reikia susipirkt normalius įrankius ir tuom sugebėt užsiimt, nes lauktų daug įdomesni darbai.

 

Tavo video rodomą Cummins purkštuką išimčiau ir be tokio įrankio. Nes jie mechaniniai, trumpučiai, neįpūnantys ir dar rimtas vamzdelio sriegis purkštuko viršuje yra. Prie to pačio atbulinio plaktuko (dročilkos liaudiškai) reiktų tik susivirint perėjimą į vamzdelio sriegį, kuriam tinka paprasčiausias vamzdelio štuceris. Pora smūgių ir iššautų, kaip ir senieji mechaniniai VW 1,9TDI purkštukai.

 

Su priėjimu ir ten problemų nėra - kolektorių galima nusiimt. Bet reikia gero įrankio, kuriuo suimt purkštuką, kuris nenuslystų ir nesulaužytų nieko. Vamzdelis pas komonreilinius purkštukus šone, ten sukasi perechodas su filtriuku, ir už ten nelabai yra kaip suimt. Būna įrankiai skirti suėmimui už tos vietos, bet gaunam nemažą jėgos ekscentricitetą, ir tada jau klausimas - gausis ar ne... :)

 

Kas svarbiausia - su keliais žmonėmis kalbėjau, tai sakė, kad jiems gan lengvai išsitraukė būtent šitų varikliukų. Gal dėl to, kad buvo traukiami dėl to, kad pasirodė tepalas per viršutinį riebokšlį. O jis ten truputį viską atmirko. Arba ridos dar mažesnės. Nors šitas pagal viską gal irgi nebus daug nubėgęs, nes labai tvarkingas ir gražus. Kodėl jam grandinė suėsta, nežinau, bet tikriausiai tepalinės bėdos tiesiog :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 02 - 11:49

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#68 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 gruodžio 02 - 12:41

Ai man kosmosas tas auto remontuot, ypač naujesnių... savo prisiremontavau pakankamai, dabar apsiribosiu ties filtrų/tepalų, lempučių keitimu.


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 02 - 12:42

  • 0

#69 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 gruodžio 02 - 16:36

Tai pati grandine issitempus ar ir itempejo sliauziklis isgrauzstas? Tepalas turbut TOTAL INEO ECS 5W-30.
  • 0

#70 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 02 - 16:39

Tai tokį ir supyliau šiam bolidui paskutinįkart keisdamas, be baimės. Tuo labiau, kad jis labai nebrangus. Gaila tik kad po 4litrus nelabai matosi prekyboj, o 5 ten gerokai per daug.

 

Kas tiksliai ten nutikę, sužinosiu tik nuėmęs galvos didįjį dangtį, o tam reikia purkštukus išsirakalinėt. Nebijokit, informacija bus atskleista viešai, o ir pats žmogus savininkas gal norės paskaityti :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#71 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 09 - 14:05

Kolegos, kokiais tepaliukais tepat purkštukus montuodami? Yra merso originalas keraminis ir jam analogiškas Febi, bet brangokas už tokį nedidelį kiekį, tai gal kokius analogus suradę? Dėl vario, rašo literatūra, kad nelabai gerai, nes tarp purkštuko plieno ir galvos aliumo gaunasi potencialų skirtumas ir labai aktyvėja korozija.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#72 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 09 - 16:47

Kiek girdėjau, tai labai visi keraminį rekomenduoja ypač Febi. O dėl vario, tai tada geriau išvis jau tada nieko nedėt, nes poto, kai reikės vėl išimt purkštuką, tai žegnotis reik :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#73 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 09 - 21:55

Matytumėt, kokius baisius tuos purkštukus ištraukėm... Išrūdiję korpuso gabalai tapę kavernom, prirūdiję taip stipriai dėl to, kad plienas pliene... Du nutrūko per ploniausią vietą ties išpurškėjo veržlėm, dviems išrovė kartu ir jų įvores/gilzes, sveikas liko tik vienas, kuriam dar yra šansų veikti. Bandysim tų dviejų likučius kažkaip krapštyt lauk, nuėmę galvos viršų ir gilziakus. Traukė žmogus hidrauliniu būdu, labai maloniai pabendravom. Pats sakė, kad šitiems motorams per kelis metus, kiek turi įrangą, traukė tik vienam varikliui vieną pukštuką, visa kita ir jam pačiam, ir kolegoms išsiima rankomis be problemų ir stebėjosi, kai lūžo, kai su gilzėm išėjo.

Vat ir užsiraut aš linkęs. Čiumpi pirmą 1.6HDi rimtesniam remontukui ir iškart sunkiausias įmanomas atvejis...  :doh:

Na bet nėra padėties be išeities, padarysim šį motoriuką vistiek. Ko imuos, tą ir padarau. Tik kad laiko trukmė trigubai ilgesnė, nei planuota.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 09 - 21:59

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#74 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 04:51

kokios nuomones apie INA itempejus,guoliukus,sankabas genero?

meslas,ar vertas demesio?


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#75 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 09:10

INA būna originaliai, kiek teko sutikti. Ir SKF sankabėlių dėžutėse irgi būna INA sankabėlės sudėtos. Žodžiu vertinu kaip vieną geriausių gamintojų.

Taip pat ir tempimo guoliai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#76 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 10:05

INA pas mašinas iš švedijos būna (nemynėsiu vardo) originaliai. Bet tą guoliuką gali nusipirkt ir made in Germany, ir made in Romania (lyg tais, čigonyne kažkokiam vien žo) - tai ten abejoju dėl kokybės.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#77 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 10:25

Slovakija būna dažnai ant INA. Viskas ten gerai su ta Slovakija, netrydaliojam.

Pusė Conti diržų pagaminti Meksikoj, kita pusė Rumunijoj. Teko matyt ir vokiškų, bet tai pagrinde senesniems modeliams, visokiems antriems golfams ir jų amžiaus tęstiniams varikliams naujesniuose boliduose, kur tie patys diržai. Matomai neapsimoka pervežinėti ar iš naujo gaminti įrangos dėl nebedidelės rinkos paklausos toms pozicijoms

Mann filtrų esu matęs Argentina, Pietų afrika, Rumunija, Bosnija ir Hercegovina, Juodkalnija, Lenkija, Ispanija, Prancūzija, Vokietija...

Tarkim mano CItroen C15 kuro filtras Mann P917X kainuoja apie 3-3,5eur ir pozicija gaminama būtent Argentinoje.

SKF ant savo guolių pakuočių nevengia rašyt, kad pagaminta Kinijoj.

Valeo valytuvus pirkau savo ZXui, parašyta irgi be paslapčių, kad Kinija.

 

Kad kokybė aplamai visų dalių suprastėjusi, tai faktas, bet ar mes turim didelį pasirinkimą? Perki tuomet originalą ir nesuki galvos. Tikra INA aš pasitikiu beveik besąlygiškai, nesvarbu kur pagaminta. Tiesa, dabar jau tikrinu visus tempimo guolius visada, dažniausiai dar pardavykloje, nes yra tekę SKF dirželio komplektą grąžinti dar už jį nesumokėjus, tempėjo guolis naujas jau buvo laisvas ir pasukus pirštais - sukosi ratu.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 10 - 10:26

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#78 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 10:37

Slovakija būna dažnai ant INA. Viskas ten gerai su ta Slovakija, netrydaliojam.

 

Jo, gal ir sovakijoj. Bet Teko matyt tą patį guolį ir made in Germany ir Slovakia, ir kaina skyrėsi  :wh: Kaip ir Bė eM dabalW surenka pas kaimynus - ženkliukas tas patas , bet surinkimas net as ne tas..


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#79 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 10:51

Tai kad ar Vokietijoj, ar Rusijoj, vistiek rusai renka :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#80 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 10:52

Senai jau bmw pas kaimynus nebesurenk :)


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0