Baikim nusišnekėt vėl apie visokius tepalus.
Tipinė situacija yra tokia.
Atvažiuoja 1,6HDi su 400kkm rida į Lietuvą ir toliau važinėja su gamykliniu FAPu, kol nusilenkia turbė dėl užsikimšusio FAPo, krūvos šlamšto tepale ir dėl to užsikimšusio sietelio. Tepalas gali būti koks tik nori geras, stebuklai ten nevyksta ir suodžiai netirpsta. Po turbos linkimo pagalvojama apie FAP ir jis išmetamas ir išjungiamas, arba dedamas naujas. Tada keičiam turbę ir randam tą sietuką., virtusį kamščiu. Ką siūlai? Dėt naują? Variklis jau pilnas smalos, bet dar važiuotų ir važiuotų ir be filtro, pilant gerą tepalą, greičiausiai išsiplaus, ir niekas ten neužsikimš. Tas sietelis yra skirtas tipo turbės papildomai apsaugai, bet ta apsauga yra jau po tepalo filtro. Kai ardai senus dvilitrius arba dar senesnius 1,8 1,9 ir 2,1 turbodyzelius. ten yra kitokio tipo plastikinis sietukas varžte, tai jis dažniausiai būna dėl užsikimšimo ir tepalo slėgio tiesiog praplyšęs ir viskas ten gerai. 1,6HDi turi metalinį sietuką, tas nepraplyšta.
Vakar nuiminėjau 508 2012tų 2,2HDi 150kw turbę ir keisim nauja. Sietuką radau plastikinį, lygiai kaip mano 89tų BX-C15 1,8TD variklyje. Dar nepraplyšęs. Tiesiai į šiukšliadėžę...
Naujas INEO ECS tepalas ir Knecht filtras ir važiuos. O tada, kai jau turbė užpūs, matysim ir FAP ar jau reikia išprašyti, ar dar ne.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 balandžio 20 - 10:21