Man zaraza Panevezy turguj pirktam 1.6hdi isdauze katalika o Fap paliko,teko dar kart varyt kad pasalint Fap:))Pas 1.6hdi 80-84kw bakelis skiedziasi pusiau, pirma dalis katalikas, antra FAP. Taip,fap reikia mest lauk, katalika,palikt. Nereikia nieko virinti
1.6 HDI bendros problemos
#401
Parašyta 2018 liepos 17 - 16:07
#402
Parašyta 2018 liepos 17 - 17:58
Man zaraza Panevezy turguj pirktam 1.6hdi isdauze katalika o Fap paliko,teko dar kart varyt kad pasalint Fap:))
:DD Tai fap'o nelb priduosi, o katulis - pinigeliai. Perekupai visa masina isdarkys, kad tik papildomai kapeikos prisidurti
#403
Parašyta 2018 liepos 17 - 18:15
:DD Tai fap'o nelb priduosi, o katulis - pinigeliai. Perekupai visa masina isdarkys, kad tik papildomai kapeikos prisidurti
Kai ziaurus tie perekupai
Tai negali ant masinos kainos daugiau uzsidet
#404
Parašyta 2018 liepos 17 - 21:22
Kai ziaurus tie perekupai
Tai negali ant masinos kainos daugiau uzsidet
Neuzdesi ir nesakysi kiekvienam, o VAT AS TAI NEPJOVIAU KATULIO, kaip man kolegos-buduliai!
#405
Parašyta 2018 rugpjūčio 15 - 17:45
1.6hdi 9hp 68kw.Isdile velenelio lizdavietes su veleneliu ir pats velenelis 0.02 mm pakrypes.Velenelis jau normaliai klaksi.Speju tik srotinis variantas laukia?Nes pagal psa katalogus atskirai parsiduoda tik velenelis ir galva.
#406
Parašyta 2018 spalio 02 - 19:58
Nu blyn kazkokia mistika.Niekaip nepavyksta sutvarkyti variklio,nes nerandu problemos .Gavau aprinkta varikli.Speju, kad buvo trukes dirzas.Nukeliau galva -voztuvai grazus.sutveriu viska atgal.Variklis uzsikuria ir "uzspringsta" po keliu sekundziu ir i gaza nereaguoja.Klaidu nera.Atjungiau egr, dpf, katalika, turbo,MAF,intercooler, ne vis tiek tas pats.padaviau kura is kanistro,nepadejo.Toks jausmas,kad jam truputi fazes netinka,nes ir i paneliu valikli kazkaip reaguoti nenori.Kompresija visuose cilindruose po 22 bar.Kazkaip ir elektroniskai nera ka matuoti,nes sinchronizacija yra is karto,uzsikuria po 0.5 sekundes.Purkstukuose slegis is karto pakyla.Buvo pratempta su virve 5 km irgi nepadejo.
Pastebejau,kad 7 detale buvo pakeista i nauja su 9810701080 kodu,bet citriaus DAM kodas 12433.Gali buti,kad ji netinka?
Dar idomus niuansas pas situos variklius,kad velenelio kodas tas pats,kur rasomas ant pacio velenelio, bet kumsteliu isdestymas skirtingas.
#407
Parašyta 2018 spalio 04 - 10:20
Kurios laidos čia tas reikalas? Senesnis 1,6HDi, kur 66/80kw, ar naujesnis vieno velenėlio, kur 55/68/82 ir t.t. kw?
Pas naujesnius kažkuriais metais ar kažkurioj versijoj, gal ir pagal RP/DAM kodą, būdavo ta 7 detalė su apvaliu magnetiniu žiedu, bet ovaliu pačiu skriemuliuku, t.y. kai diržo sukimosi greitis kintamas ir turbūt tikslas - nevienoda fazių trukmė.
O tai jis kerta kurą elektriniu būdu, ar kuras į cilindrus patenka, bet nevyksta darbas?
Jei būtų problemos su fazėmis ar dar kažkuo mechaniško, bet sinchronizacija ir kuro slėgiu viskas OK, tai turėtų purkštukai dirbti. Nesunku patikrinti - išsitraukt lauk ir pasikabint apverstus ant vamzdelių ir laidų.
Jei kuras yra - bėda variklyje. Jei nėra - ne varikly arba ne vien varikly.
Beje, ar purkštukus tikrinot, ar nors kiek veikiantys? Jei tas citrius yra C4, tai jiem būna purkštukai nesitraukia. Tai jei vyrai tvarkydami traukė purkštukus kokiais tai neaiškiais būdais, tai paskui būna arba sugenda, arba tiesiog neteisingai surenka, išmėto dalis ir pan...
Beje, nepamenu velenėlių konstrukcijos, bet pas seną 2,2HDi (4HX) dažna bėda po diržo trūkimo - prasisukusios velenėlių grandinėlės žvaigždutės. Tai po to būna dirba, bet netraukia, o būna ir visai nesikuria (man taip buvo), tik purpsi kažkiek keli cilindrai ir viskas. Bet jei pas 1,6HDi jos privirintos arba išlietos iš vientiso lydinio, tai šitas negalioja. Nes pas minėtą 2,2 yra presuotos be šponkių, laikosi vien ant įveržimo.
Su grandinėle, tempėju, grandinėlės fazių sustatymu viskas 100proc. ok?
Gal čia nieko protingo ir neparašiau, bet pabandžiau pamąstyti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#408
Parašyta 2018 spalio 04 - 20:19
Cia tas variklis 68 kw, vieno velenelio.Skambinau dileriui, tai sake buvo jam trukes dirzas.Sutvere ir nieks jiems nesigavo.Dar turbina pakeite .Principe darbas yra issiaiskinti ka ten jie privele arba as nepastebiu.
Elektroniskai jo negesina.Dar pries uzgestant common raile slegis pakyla iki 400 bar.
Dumina kaip velnias.Toks jausmas ,kad isiurbimo kolektoriuje vyksta per didelis oro permusimai ir garsas labai skardus.
Cia tas degimo sustatymas labai paprastas :vienas kaistis ant alkuninio skyvo, o kitas ant velenelio skyvo.Dar pries sutveriant isspaudziau tepala is hidrokompensatoriu,o vel issardant jau jie kieti buvo.Dar reikes karamysus apziuret ,gal ne tokius sudejo.
savaitgali bus tesinys .Su purkstukais pateikei Tadai idmomia minti.
P.S yra tokia zmoniu grupe ,kur megsta knistis, ten kur visai nebutina.Buciau permetes kita varikli ir vakarais kurksnociau alu
Šį pranešimą redagavo sizus: 2018 spalio 04 - 20:22
#409
Parašyta 2018 spalio 04 - 20:45
siaip reikia tikriausiai su indikatorium, arba bent jau is akies nusistatyt pirmo cilindro VGT ir ziureti kur tuo metu yra skirstymo velenelis..ir bandyti bent jau isivaizduoti ar kumsteliai logiskoj vietoj ir ar fazes bent jau logiskos..jei nera akivaizdziu nuokripiu, reikia arba kazkokiu budu pazeti kitam varikli kaip velenelis stovi, arba bent jau kokia foto susirast su varikliu ant mietku, kur matytusi velenelio padetis..nes buna, visokio sudo gyvenime, kaip pvz netinkamas velenelis ar panasiai..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#410
Parašyta 2018 spalio 05 - 08:11
Jei gerai pamenu, tai pas jį velenėlio kumšteliai yra užpresuoti.
Trūkus diržui jie gali pakeisti savo padėti.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#411
Parašyta 2018 spalio 07 - 11:34
Labai didelis dekui uz pagalba .
Prasukti velenelio kumsteliai.Dabar tiksliai nepasakysiu isiurbimo ar ismetimo, bet jie visi identiskai vienodu kampu prasisuke.Pagal servicebox 1.6hdi eina tik vienas velenelio kodas 0801fc tiek e-hdi tiek blue-hdi.
Uzsakytas naujas velenelis.Darbo eigoje bus matyti ka dar reikes pakeisti.
#412
Parašyta 2018 spalio 09 - 18:45
Sveiki, toks klausimėlis. Gal kas žinot ką turėtų rodyti multimetrui 1,6hdi 80kw alkūninio veleno daviklis? Ten yra 3 kontaktų. Reik žinot tam, kad įtarimą pašalinti. Atsitiko taip, jog važiuojant pradėjo purtytis mašina ir neimti abarotų, po kokia 10 sek kažkas subarškėjo ir užgeso, nesikuria. Pradžioj galvojau, kad kuro filtras užsikimšo, nes jau buvo laikas arti pakeist - pakeičiau, kuras į purkštukus ateina. Tada galvojau gal turbina, bet be turbinos ir kurtis turėtų, turbinos sparnuotės nekliba, lengvai sukasi. Dabar įtarimas ant alkūninio veleno daviklio, kadangi lyg jei jis neveikia, tai ir niekas nesikurs... Dar prieš užgesant išmetė depolution system fault lyg, bet tai čia tokios klaidos gali dėl milijono priežasčių atsirast. Aišku geriausia būtų diagnostika, bet artimiausia normali diagnostika man uz 20km... ir tai ten žmogus pastoviai darbo turi, tai nutempt ir palikt keliom savaitėm nesinori, kadangi su mašina keliau į darbą,darželį,mokslus tenka 3 asmenim ir reikalingas transportas... Tai pirma įdomu tas daviklis ar kokią varžą turi rodyt ar į jį kažkokia įtampa turėtų ateit. Bet kokia info tinka Gal kas netingi i apačios pasimatuot su multimetru ką rodo O dabar starteris suka, bet neužgriebia...
#413
Parašyta 2018 spalio 09 - 20:19
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 spalio 09 - 20:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#414
Parašyta 2018 spalio 09 - 21:02
Nieko ten neprimatuosi, nes jis aktyvaus tipo, kaip siuolaikiniai ABS davikliai. Naujas normalus dvacokeli kainuoja, yra ir pigesniu, aisku.
maciau kad dvacokelis... bet kaip sakant dvacokeli sumoket ir jei ne jis kaltas tai ir nera is smagiausiu variantu
#415
Parašyta 2018 spalio 10 - 08:22
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#416
Parašyta 2018 spalio 10 - 14:57
#417
Parašyta 2018 lapkričio 07 - 14:01
Vakar nulaužiau savo trečią gyvenimo žvakę. Aišku, 1,6HDi. Kitas tris atsukau. Viena dar veikė, tai lengviausiai, kitos dvi pareikalavo gerokų pastangų. O ta nulūžusi nereikalavo visai jokių pastangų, vos suktelėjus ir trakštelėjo, anom dvejom piktom bent dviguba jėga atsargiai buvo naudojama. Arba brokas, arba vyrai suko į nešvarų lizdą ir jau įsukant ji buvo pažeista.
Nežinau, gal tik toks sutapimas, bet iš tų mano trijų nulaužtų dvi buvo NGK. O kokia trečia, nežinau, nes ne pats ją traukiau, kadangi labai bjauriai nulūžo, tik pats viršus su sukimo galvute, ir tuo metu dar nebuvo sąlygų net bandyti pačiam išsitraukti. Čia tiesiog išgręžiau, nes standartiškai lūžo tik elementas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#418
Parašyta 2018 lapkričio 10 - 11:48
#419
Parašyta 2018 lapkričio 10 - 13:03
Kuro/variklio valdymo sistemoje. Pigiau bus pradžioje atlikti kompiuterinę diagnostiką tuo metu, kai nesikuria, ir tik tada ieškoti, nes čia gali būti ir purkštukų bajeriai, ir daviklių, ir EGR, ir dar velniai žino ko. O tuo metu turėtų būti arba kažkokia klaida, arba ant parametrų kažkas matytis.
Gali pabandyti atsijungti EGR ir pažiūrėti, gal kursis, bet dėl jo dažniausiai nesikuria kaip tik šaltas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#420
Parašyta 2018 lapkričio 10 - 13:13
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0