pasiskolinau iš kaimyno metalinę tepalo matuoklę nuo 607 trilitrio benzino, ji šiek tiek trumpesnė, bet sulenda visa be jokio pasipriešinimo ir galu jau liečia tepalą, o mano iki galo nelenda nors tu ką...
1.6 HDI bendros problemos
#441
Parašyta 2019 rugpjūčio 19 - 20:35
#442
Parašyta 2019 rugpjūčio 20 - 04:18
Hmmm, įdomu. O matuoklę OE pirkai? Gal analogą kokį, ir tiesiog kiniečiai nepataikę medžiagos, ir galiukas visai nelankstus?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#444
Parašyta 2019 rugpjūčio 20 - 23:54
Chaltura. Po paciu dangteliu tepama taip, kad iki varztu skyliu net neatbegtu. O ir patys varztai laikytu irgi, ten gi be slegio.
Oi kokia sita 1.6hdi variklio vieta klastinga musu meistrams, viskas ten taip paprasta, bet tiek vietu, kur negalvojantys nesamoniu pridaro ir bega labiau, nei pries remonta
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugpjūčio 20 - 23:54
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#445
Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 08:53
Man reiks mano 308 tvarkyt ir purkštukus ir turbo tepimo metalinę šlangelę, nes juda visaip. Tai klausimas, tepti kažkuo tuos varžtus ar susukti naujus ir viskas? Ir kaip su ta tepimo šlangelę dėt tokia kaip numatyta, ar minkštą? Allegro mačiau yra pirkt minkštų.
#446
Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 09:41
Sakyčiau jei pirksi naują, tai pirk originalą pagal VIN. Minkštų gamykliškai neteko matyti, tai turbūt pačių lenkų gamybos.
Varžtų keisti nėra būtina, jei jie nesugadinti. Nežinau, kodėl žmonės taip daro, seniau visokių mitų skaitydavau, tipo išsitampo ir trūkinėja. Nei vieno trūkusio nesu matęs. Sugenda būna nebent kai nuiminėji velenėlių dangtelį, t.y. galvos viršų, ir būna neatsisuka, tuomet atsukti grubiais metodais ir dedi vietoj sugadintų naujus, o išgyvenusius palieki. Na arba grubiai perveržus purkštukus, būna irgi išsitempia apatinis sriegis arba nulinksta visa špilka į šoną. Per varžtų skyles labai abejotina kad bėgo. O jei ten labai bėga ir neina sustabdyti (šiaip rasoja pamažu vistiek dažnai, bet dėl to nereikia sukti galvos, nes normaliai padarius, ir po dviejų metų ten būna šiek tiek drėgna, t.y. lengva permatoma plėvelė, bet jokių balų), tai reikia pasitikrinti suodžių filtrą. Dažnai būna, kad tiesiog ką ten bedėsi, išpučia viską lauk, nes kartery slėgis baisinis.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#447
Parašyta 2019 rugpjūčio 21 - 18:03
Vat apie tokia kalbejau.
O kokie patarimai butu del tu varztu kur su sieteliais (turbos tepimo vamzdeli kur verzia)? Masinau jau turi 200k km. Tepalus keiciuosi kas 10k km standartiskai, FAP dar yra, veikia gerai, EGR mires, tvarkysiu pas Tauriu. Iskrapstyt lauk juos? Ar vis tik palikt?
#448
Parašyta 2019 rugpjūčio 23 - 14:11
auto 307 sw 2007 m. 1.6 hdi 80 kw. Situacija tokia kad tikrinant tepalo lygį nulūžo matuoklės plastmasinis galiukas kuris žymi tepalo lygį.. Nusipirkau nauja tepalo lygio matuokle, bet visas smagumas kad jinai nesulenda visa iki galo, lieka apie 2 cm sukišti ir ji į kažką remiasi. Kad trukdo nulūžęs senosios matuoklės galas nelabai norisi tikėti, nes nulūžo pats plastmasinis galas ant kurio žymisi tepalo lygis, o jis būna jau pilnai karteryje išlindęs įstačius matuoklę. Gal kas buvot susidūręs su panašia situacija ar bent turi minčių iš krištolinio rutulio pabūrus kas galėtų trukdyti įkišti naują tepalo matuoklę iki galo? Ar be karterio nuėmimo nieko čia daugiau nepadarysi?
Na ką, reziumė buvo nuimtas karteris, išimtas matuoklės vamzdukas ir iš ten iškrapštytas lūžęs galiukas, nauja matuoklė įsistato kuo puikiausiai Prie to pačio internete ieškant info kaip dar būtų galima ištraukti antgaliuką užtikau vienam forume kad žmogui pasisekė vienu kartu net du nulūžusius galiukus ištraukti...
#449
Parašyta 2019 rugpjūčio 24 - 02:11
Na ką, reziumė buvo nuimtas karteris, išimtas matuoklės vamzdukas ir iš ten iškrapštytas lūžęs galiukas, nauja matuoklė įsistato kuo puikiausiai Prie to pačio internete ieškant info kaip dar būtų galima ištraukti antgaliuką užtikau vienam forume kad žmogui pasisekė vienu kartu net du nulūžusius galiukus ištraukti...
Na tie, kur po du ištraukė, tai abu iš TU3 benzinų. Reikia gal ir man profilaktiškai pasikeist matuoklę 206tukui, nes pasirodo irgi probleminės.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugpjūčio 24 - 02:12
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#450
Parašyta 2019 rugpjūčio 24 - 08:23
o kazin kokiam alie nera metaliniu matuokliu kad nereiktu vark su tomis plastmasinemis .
#451
Parašyta 2019 rugpjūčio 25 - 14:09
o kazin kokiam alie nera metaliniu matuokliu kad nereiktu vark su tomis plastmasinemis .
Pasigamint galima iš ilgesnės. Svarbu viršutinis galas tiktų sandariai įkišt.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#452
Parašyta 2019 spalio 11 - 10:44
P.s.Kartais labai trumpam uzsidega STOP ir aušinimo skyscio trukumo lempute,visi skysciai normoj
#453
Parašyta 2019 spalio 13 - 08:40
#454
Parašyta 2019 spalio 13 - 09:02
Įtariame, kad reikės rašytis diagnostikai ;)Pakomentuokit kas ka itariat,gal nė diagnostikai rašytis nereiks😄
Nes čia kaip daktarui paskambinti ir sakyt kad kartais kosėji. Nu gal nieko, o gal tuoj mirsi. Life is complex thing
#455
Parašyta 2019 spalio 13 - 10:52
aušinimo skysčio temperatūrą normaliai rodo visada? Tuo metu, kai užsidega STOP, nenukrenta/nepakyla?
Daviklis kelis eurus naujas kainuoja, o būna bėdų kelia.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#456
Parašyta 2019 spalio 13 - 16:56
Zmona sake jau geras 2 savaites jokie STOP neuzsidega,temperatura laikos normaliai.Stop uzsidegdavo tik uzkurus masina,vaziuojant ne.aušinimo skysčio temperatūrą normaliai rodo visada? Tuo metu, kai užsidega STOP, nenukrenta/nepakyla?
Daviklis kelis eurus naujas kainuoja, o būna bėdų kelia.
Tadai,kokios galetu but teorines duminimo sviesiai melynu dumu priezastys kuriam atsirast reik nuvaziuot ne maziau 20km?variklis iki darbines temp uzsyla daug anksciau.
#457
Parašyta 2019 spalio 14 - 12:15
Turbinos ašelę paklibinkit pradžioj, jei panašus į tepalinį. Esu nekart matęs besibaiginėjančias arba jau numirusias (su lūžusiom ašelėm ir pan.) turbinas uždūmijant tik tam tikroj temperatūroj arba tik po tam tikro laiko.
Tų spalvų aš neskiriu, man ar dyzelio nedirbančiu cilindru, ar tepalo degančio, abu dūmai pilki/balti. Kur jūs tą mėlynumą ten matot, aš nežinau, gal nebent koks nors labai švelnus atspalvis?. Už tai tepalinis dūmas ir kvepia tepalu, tai iškart aišku, kai paskui dūmijantį betmeną važiuoji, kad turbina nulinko
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#458
Parašyta 2019 lapkričio 02 - 10:42
#459
Parašyta 2019 lapkričio 02 - 10:52
Sveiki nekuriant naujos temos kokios turi buti apsukos 1.6hdi 84kw prie 100km/h?
Cia kokio modelio.
#460
Parašyta 2019 lapkričio 02 - 12:58
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0