Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.6 HDI bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 499

#481 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2019 lapkričio 03 - 11:26

Na ivairiu nuomoniu yra.manau gal reikia su kota tokia auto pravaziuoti ir bus matyti kaip ten yra

Dar karta kartoju jokiu slieku nereikia ieskoti.Gerai Tadas pasake C5 visgi auto sunkesne nei 307 , fokusas ,ir t.t.

Siandien vaziavau su tokia auto , rodo ta pati.

Todel dar karta kartoju viskas pas tave ok..


Deja jusu automobilis taip ir turi vaziuoti.Pirminio ir antrinio veleno santykis 73-17=4,29

Manajam automobilyje 70/19=3,68 100km/h apsukos 2050.

 

DINAw39.jpg

Kodel deja?? Nesupratau.


Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2019 lapkričio 03 - 11:27

  • 0

#482 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 552
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2019 lapkričio 03 - 12:05


Kodel deja?? Nesupratau.

Deja del to,kad man aktualu zemesni sukiai auksciausia pavara,nes autostradoje duoda didesne ekonomija salyginai.Nes cia dar labai svarbus faktoriai kaip automobilio svoris ir variklio galingumas.Mechanines dezes nera mano stiprioji puse.Todel dar galiu neteisingai interpretuoti tokius parametrus kaip "gearbox ratio" ir "final drive ratio".


  • 0

#483 Dalia ir Tomas

Dalia ir Tomas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 29
  • Vieta:Lietuva/Kurmaičiai
  • Automobilis:Peugeot 407 ,2.0hdi

Parašyta 2019 lapkričio 03 - 19:07

Ačiū visiem uz pagalba.vaziavau taip pat su dviem tokiom pat auto tai apsukos tokios pacios.taip ir turi buti.
  • 0

#484 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.296
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 lapkričio 03 - 19:10

Beje, FINAL DRIVE tai nėra santykis tarp pirminio ir antrinio veleno. Tai galinio reduktoriaus/galinės poros santykis. Tarp pirminio ir antrinio veleno santykį apsprendžia įjungta pavara. Todėl reikia žiūrėti ne vien FINAL DRIVE santykį, bet ir kad atitiktų pavaros perdavimo santykiai. Juos tam pačiam Serciveboxe galima rasti pagal kėbulo numerį prie Gearbox skyrelio paspaudus First Line arba Second Line eilutę. Kai kurioms mašinoms būna dar atskirai Set of gears for 5TH speed. Sudauginus perdavimo santykį iš FINAL DRIVE santykio gaunamas galutinis pirminio veleno išvedimo į pusašius santykis. O dėžėse tie pavarų krumplių santykiai gali skirtis netgi labai. Priklauso aišku nuo gamintojo ir variklio, bet PSA labai mėgo dėžėse keisti ne tik galinę porą, bet ir pačius pavarų krumplius, kad gautų kažkokį tarpinį variantą arba gal kad mažiau laužytų galinės poros krumplius.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 lapkričio 03 - 19:10

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#485 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2019 lapkričio 03 - 19:12

Deja del to,kad man aktualu zemesni sukiai auksciausia pavara,nes autostradoje duoda didesne ekonomija salyginai.Nes cia dar labai svarbus faktoriai kaip automobilio svoris ir variklio galingumas.Mechanines dezes nera mano stiprioji puse.Todel dar galiu neteisingai interpretuoti tokius parametrus kaip "gearbox ratio" ir "final drive ratio".

Zemi sukiai auksta pavara yra nesveika daugeliui auto mazgu.Apie ekonomija tu teisingai parasei ,salyginai.

Pirmiausia varikliui.

Toliau , tos pavaros krumpliaraciui, nebutinai penktos ar sestos.Tos pavaros krumpliaracio sliciniam sujungimui su velenu.

Sankabai ,ypac plaukiojanciai.

Pavaru dezes satalitams.


  • 0

#486 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.296
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 lapkričio 03 - 19:20

Benzas ne prie ko. Jei pas mane 5tu butu 2300 irgi slieku subinej ieskociau. Ne kablukas gi :) Gal is kabluko deze kokia imesta? Velns zino kiek ju ten skirtingu ejo. 

Dar ir kaip prie ko benzas. Aš norėjau parodyt, kad tiesiog taip būna. Tos dėžės skiriasi. Draugas turi C5 pirmoką, kur variklis 2,0i 100kw, dėžė penkiabėgė ir penktu bėgiu 100kmh būna apie 2500apsukų. Tai mašina visiška lėtapėdė, ir jei nori mieste gyviau prasilėkti, visada turi laikyti bėgį iki maksimumo ir labai vėlai jungti. Bet trasoje nėra daug garso. O tas Renault Megane su tokio pat darbinio tūrio ir galios varikliu turi ne penkis, o šešis bėgius. Šešta pavara tikrai galėtų būti autostradinė, bet padaryta kažkodėl taip, kad penktas ir šeštas skiriasi labai nedaug. Bėgiai trumpi ir nereikia labai gazuot, jei nori gyviau pralėkt, bet magistralėje nekažką. Tiesa, nepasakiau, kad ta mašina yra Cabrio, tai galbūt dėl to, kad magistralėje galėtum važiuoti aukščiausia pavara pakankamai taupiai toku greičiu, kad nereikėtų stogo užsidarinėti. Nes važiuojant vienam ar dviese, kai galinėm sėdynėm užsidarai tinklą, tai pakankamai gerai iki 120kmh ir net daugiau. Bet jei pasisodini kažką į galą, tai be tinklo jau nuo 90kmh daugokai vėjo ir garso gaunasi.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#487 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.296
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 vasario 06 - 05:42

LUK pradėjo gaminti sankabas su nestandartiniais diskatoriais. Na, konstrukcija paprasta klasikinė, bet pagaminimo būdas kitoks. Darbinė trinties vieta nebėra išlieta ir nutekinta, o štampuota iš storos skardos.

Žodžiu, nežinojau apie tokį dalyką, užsakiau pagal kodą, dėžutėj radau tokį stebuklą ir nesuprantu, į ką žiūriu. Nuėjau dar pagal kodus patikrinti - viskas gerai, viskas tinka ir foto atitinka, ir netgi įsižiūrėjus matosi, kad fotkėj ji tokia ir yra.

Susiradau štai dokumentą

https://oscaro.media...luk_0057_en.pdf

Deklaruoja, kad veikimas niekuo nesiskiria ir ne blogesnis, negu klasikiniu gamybos būdu pagamintos sankabos. Tikėkimės, kad nemeluoja ir neteks raudonuoti prieš klientą ir savo lėšomis keisti iš naujo į Sachs ar Valeo, kurių analogiška pozicija standartinio gamybos būdu. Pranešiu apie rezultatus, jei bus kas ne taip :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#488 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.782
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2020 vasario 06 - 12:26

LUK pradėjo gaminti sankabas su nestandartiniais diskatoriais. Na, konstrukcija paprasta klasikinė, bet pagaminimo būdas kitoks. Darbinė trinties vieta nebėra išlieta ir nutekinta, o štampuota iš storos skardos.

Žodžiu, nežinojau apie tokį dalyką, užsakiau pagal kodą, dėžutėj radau tokį stebuklą ir nesuprantu, į ką žiūriu. Nuėjau dar pagal kodus patikrinti - viskas gerai, viskas tinka ir foto atitinka, ir netgi įsižiūrėjus matosi, kad fotkėj ji tokia ir yra.

Susiradau štai dokumentą

https://oscaro.media...luk_0057_en.pdf

Deklaruoja, kad veikimas niekuo nesiskiria ir ne blogesnis, negu klasikiniu gamybos būdu pagamintos sankabos. Tikėkimės, kad nemeluoja ir neteks raudonuoti prieš klientą ir savo lėšomis keisti iš naujo į Sachs ar Valeo, kurių analogiška pozicija standartinio gamybos būdu. Pranešiu apie rezultatus, jei bus kas ne taip :)

Nu bet gal čia tik slabniem varikliam kur maži sukimo momentai? Nes bandant kokį 300+ Nm išlaikyt, tai turėtų išsisluoksniuot ten viskas kaip napaleono torte :D


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#489 ernissss

ernissss
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 248
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2020 vasario 06 - 13:02

Jeigu skarda tikrai pakankamai stora (galime pavadinti ją lakštu) - tai tada jokio skirtumo. Jos storį inžinieriai turbūt ne "nuo lubų" paėmė, o paskaičiavo ir po to dar išbandė.


Šį pranešimą redagavo ernissss: 2020 vasario 06 - 13:03

  • 0

#490 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.296
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 vasario 06 - 13:38

Pakankamai, gal 5mm. Baisiausia tai turbūt dėl to, kad tiesiog tokios nėra tekę matyti ir atrodo baisu.

Ir dar dėl to, kad paviršius nėra nutekintas, o vien valcavimo būdu padarytas. Kaip matot, ties tvirtinimo ausimis netgi truputį ir mėsos trūksta. Atrodo, kai patys naudojamės presu arba spaustuvais, juk kad ir kaip suspaustum plieną, jis vis tiek turi nemažai grįžtamosios elastinės deformacijos ir iki galutinio lygumo, jei nori lygiai, būna reikia pabaigti plaktuku arba tiesiog įstatyti taip, kad sulenktum truputį daugiau, negu iki lygumo. Matomai staklės lenkia daugiau, ir kompensuojasi.

 

Bet, kaip rašo, tai dėl to juk atnaujinimą ir padarė, kad paprastesnė, t.y. pigesnė gamyba. Tiesa, produkto galutinė kaina tai tik keliais eurais mažesnė už Sachs, kai paprastai kainos skirtumas būna netgi gerokai didesnis, tai tas pigumas į kišenę.

 

Na, ir diskas mažesnis, tiek išoriškai keli mm mažesnis, tiek iš vidaus keli mm didesnis skersmuo frikcinės medžiagos. Bet tai sutinku jau ne pirmą kartą su pakaitinėmis sankabomis VISŲ gamintojų, būtent mažiems varikliams. Matomai kitaip prispaudžia diskatorius, kibesnė medžiaga, arba gal tiesiog trumpesnis tarnavimo laikas už ORG, juk 300kkm nebereiks tikriausiai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#491 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 603
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2020 kovo 14 - 12:42

Avtostrong įvertino 1.6 hdi. Rezultatai džiugina:

  • 0

#492 wrgwrg82

wrgwrg82
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 407 sw 1.6 hdi

Parašyta 2020 kovo 14 - 12:49

cia graziai sneka apie 8voztuvu 1.6 hdi, paziurek tam kanale ir 16voztuvu arde taip nebegyre..
  • 0

#493 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.287
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 207 1.6 HDi 66 kW

Parašyta 2020 kovo 14 - 13:52

Vazineju su 1.6 HDi 110 ir 1.6 HDi 90 abu 16v, kazkaip viskas gerai, zinau kokios pagrindines bedos su jais, viska issprendziau ir vargo nematau ;) 

P.S. kaip naudoji, taip turi.


  • 0

#494 wrgwrg82

wrgwrg82
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 407 sw 1.6 hdi

Parašyta 2020 kovo 14 - 14:19

as pats vazineju 1.6hdi 110 ,bet faktas 8V maziau problematiskas
  • 0

#495 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.296
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 kovo 14 - 16:25

as pats vazineju 1.6hdi 110 ,bet faktas 8V maziau problematiskas

Faktas pagal ką? Nes rusai pasakė youtubo kanale? Ar esi asmeniškai išbandęs su abiem nuo maždaug panašaus sudilimo arba nuo naujo važinėjęs bent po penkis metus? Ar dažnai dirbate ir taisote tiek tuos, tiek anuos? Aš nemanau, kad 16V variklis labai problematiškas. Jis turi silpnų vietų, bet pati geležis, apart tų silpnų vietų, yra pakankamai ilgaamžiška. Taip, reikia pasikeisti grandinėlės komplektą, kartais sugenda turbina, purkštukų tarpinės ir gumeles, būna tirpt pradeda išmetimo velenėlis, bet stumoklinė grupė, vožtuvynas veikia labai daug ir ilgai. O pusės tų gedimų būtų galima išvengti, jei nuo naujos mašinos būtų buvęs dažniau keistas tepalas ir prižiūrėtas suodžių filtras, kad neužsikimštų.

Jau nuo gan seniai sakoma, kad naujesnis 8V turi Ilgesnį resursą už senesnį 16V. Gal ir taip, tikrai taip gali būti, bet naujesnis sunkiau taisosi, nes ant dar mažesnio variklio sukrauta dar daugiau ekologijos ir dar trapesni kai kurie ardomi mazgai. Naujesnių turbinos turi ne tik valdomą geometriją, bet ir tos geometrijos padėties daviklius, kurie kalibruojami ir gana jautrūs. Kažkuriuo metu buvo Continental (siemens) kuro sistemos, kur problematiški purkštukai. Gerai, kad nauji pigūs, bent jau būdavo. Dabar kiek matau dar naujesnių, jau pagrinde Bosch EDC17 su solenoidiniais purkštukais. Žiūrėsim, kaip jie laiko. O gal net ir remontuosis, kaip senieji solenoidiniai. Atrodo labai panašiai, bet vidinė sandara tai skiriasi nemažai.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#496 wrgwrg82

wrgwrg82
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 407 sw 1.6 hdi

Parašyta 2020 kovo 14 - 16:36

labai smulkiai i viska žiuri,as tik noriu pasakyt kad as rinkciaus 8v, galva jo paprastesne vienas velenelis nera griobanos grandines tarp veleneliu,garantuoju velenelis geresnio metalo kumstelei neistrupa.apacia skiriasi tik ziedu storiu.as su 8v nevazinejes, o tu vazinejas 5 m.?
  • 0

#497 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.782
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2020 kovo 14 - 16:57

Aš rinkčiausi galingiausią. Kitas sutiktų judėt elektrinio mobilaus vėžimėlio greičiu, bet su 5eurų per metus explotacinėm sąnaudom. Nenuginčyjamas faktas, kad variklis su tuo pačiu bloku nuvažiuos daugiausiai tas, kuris mažiausiai apkrautas t.y. mažesnis galingumas. Gal ir galima surast laukinėj gamtoj variantų kai silpnesnė versija silpniau laikosi už stipresnę. Bet čia kaip tsakant išimtis patvirtina taisyklę :) 


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#498 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.296
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 kovo 15 - 16:24

labai smulkiai i viska žiuri,as tik noriu pasakyt kad as rinkciaus 8v, galva jo paprastesne vienas velenelis nera griobanos grandines tarp veleneliu,garantuoju velenelis geresnio metalo kumstelei neistrupa.apacia skiriasi tik ziedu storiu.as su 8v nevazinejes, o tu vazinejas 5 m.?

Tai musu kriterijai skirtingi turbut tiesiog.
As juos taisau ir ivairiu variantu skirtingai nudilusiu mates. Todel bandau tik sakyti, kad dar palaukim pries kalbedami, kol tie naujesni nuvaziuos 16metu, o ne 10, kaip dabar, o dar naujesni ne 6, kaip dabar, gali situacija issilyginti, kaip buvo su 2 7hdi ir 3.0hdi. Jei imciau su 400k rida, imciau senesni. Nes taisyt vistiek reiktu abu, senesni turbut daugiau, bet lengviau. Nuo naujo imciau senesni, nes jis su dviem velenukais ir astresnis kai kuriuose diapazonuose. Bet cia tik mano nuomone, ir as daznai renkuos ne ta, kas geriau, o kas man patinka.
Kumsteliai istrupa tiems, pas kuriuos 500kkm rida ir suodziu filtras dar nekeistas, o tepalas keistas kas 30kkm. Esu mates daug tinkamai priziuretu su 350kkm ir sveikais veleneliais.
Apie sena 1.6hdi buvo labai daug negeru kalbu, kai jis atsirado. Bet dabar jau matos, kad ne toks ir blogas jis, tik nereikia su juo elgtis kaip su kaimo motoru. O tokie dazniausiai jie jau atvaziuoja...
Nemanau tiesiog, kad galim labai aiskiai sakyt kuris geresnis. Gal geriau kuris labiau patinka?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#499 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.745
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 kovo 22 - 19:14


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#500 wrgwrg82

wrgwrg82
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 407 sw 1.6 hdi

Parašyta 2020 kovo 22 - 19:24

Tai musu kriterijai skirtingi turbut tiesiog.
As juos taisau ir ivairiu variantu skirtingai nudilusiu mates. Todel bandau tik sakyti, kad dar palaukim pries kalbedami, kol tie naujesni nuvaziuos 16metu, o ne 10, kaip dabar, o dar naujesni ne 6, kaip dabar, gali situacija issilyginti, kaip buvo su 2 7hdi ir 3.0hdi. Jei imciau su 400k rida, imciau senesni. Nes taisyt vistiek reiktu abu, senesni turbut daugiau, bet lengviau. Nuo naujo imciau senesni, nes jis su dviem velenukais ir astresnis kai kuriuose diapazonuose. Bet cia tik mano nuomone, ir as daznai renkuos ne ta, kas geriau, o kas man patinka.
Kumsteliai istrupa tiems, pas kuriuos 500kkm rida ir suodziu filtras dar nekeistas, o tepalas keistas kas 30kkm. Esu mates daug tinkamai priziuretu su 350kkm ir sveikais veleneliais.
Apie sena 1.6hdi buvo labai daug negeru kalbu, kai jis atsirado. Bet dabar jau matos, kad ne toks ir blogas jis, tik nereikia su juo elgtis kaip su kaimo motoru. O tokie dazniausiai jie jau atvaziuoja...
Nemanau tiesiog, kad galim labai aiskiai sakyt kuris geresnis. Gal geriau kuris labiau patinka?

Taip sutinku su tavim cia ne 1 .9 tdi vaziuoja ant bet ko.. ,priziurek keisk tepalus filtrus ir 16v variklis geras darbinis arkliukas,ir kas labiausia jame patiko iki -5 be zvakiu kuriasi kaip bite:)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0