Pakankamai, gal 5mm. Baisiausia tai turbūt dėl to, kad tiesiog tokios nėra tekę matyti ir atrodo baisu.
Ir dar dėl to, kad paviršius nėra nutekintas, o vien valcavimo būdu padarytas. Kaip matot, ties tvirtinimo ausimis netgi truputį ir mėsos trūksta. Atrodo, kai patys naudojamės presu arba spaustuvais, juk kad ir kaip suspaustum plieną, jis vis tiek turi nemažai grįžtamosios elastinės deformacijos ir iki galutinio lygumo, jei nori lygiai, būna reikia pabaigti plaktuku arba tiesiog įstatyti taip, kad sulenktum truputį daugiau, negu iki lygumo. Matomai staklės lenkia daugiau, ir kompensuojasi.
Bet, kaip rašo, tai dėl to juk atnaujinimą ir padarė, kad paprastesnė, t.y. pigesnė gamyba. Tiesa, produkto galutinė kaina tai tik keliais eurais mažesnė už Sachs, kai paprastai kainos skirtumas būna netgi gerokai didesnis, tai tas pigumas į kišenę.
Na, ir diskas mažesnis, tiek išoriškai keli mm mažesnis, tiek iš vidaus keli mm didesnis skersmuo frikcinės medžiagos. Bet tai sutinku jau ne pirmą kartą su pakaitinėmis sankabomis VISŲ gamintojų, būtent mažiems varikliams. Matomai kitaip prispaudžia diskatorius, kibesnė medžiaga, arba gal tiesiog trumpesnis tarnavimo laikas už ORG, juk 300kkm nebereiks tikriausiai.