Vel gryztant prie sito duminimo dar pastebejau kad laikant aukstesnes apsukas virs 2000 nedumina,nuleidi apsukas ir tokiom porcijon apsipila dumu šleifu.Reiks ruostis remontui...Pakeitus tepala is 5w30 i 5w40 dar galeciau kazkiek vaziuot iki remonto?Tirstesnis gal padetu?Turbinos ašelę paklibinkit pradžioj, jei panašus į tepalinį. Esu nekart matęs besibaiginėjančias arba jau numirusias (su lūžusiom ašelėm ir pan.) turbinas uždūmijant tik tam tikroj temperatūroj arba tik po tam tikro laiko.
Tų spalvų aš neskiriu, man ar dyzelio nedirbančiu cilindru, ar tepalo degančio, abu dūmai pilki/balti. Kur jūs tą mėlynumą ten matot, aš nežinau, gal nebent koks nors labai švelnus atspalvis?. Už tai tepalinis dūmas ir kvepia tepalu, tai iškart aišku, kai paskui dūmijantį betmeną važiuoji, kad turbina nulinko
1.6 HDI bendros problemos
#501
Posted 2020 June 18 - 17:32
#502
Posted 2020 June 19 - 16:32
Edited by Dolcis, 2020 June 19 - 16:32.
#503
Posted 2020 June 19 - 17:59
Teoriskai, turbut taip
Siaip as i savo visada pilu 5w30 ir jokiu bedu nera nei su 9HX, nei su 9HZ.
Edited by markGonzalez, 2020 June 19 - 18:00.
#504
Posted 2020 June 19 - 21:39
Padetu tirstesnis tepalas?
Kaip nabašnikui žvakė. Šalto konsistencija nesiskiria, darbinės temperatūros (100C) 30tukas truputį skystesnis, bet tai nėra didelis skirtumas. Liurlinkit kažką, kur gale būtų 60 ar bent 50, gal kažkas pasikeis. Gal. Juk gedimas nėra žinomas. Jei ten koks purkštukas kvailioja ir tiesiog kartais strigteli atsidaręs per daug, tai skirtumą pajausit tik ant tepalo slėgio, bet tikrai ne ant dūmo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#505
Posted 2020 June 20 - 02:38
Tepalo kvapas sake meistrai to dumo ir kiek pastebejau tik iki 2000apsuku.Traukia gerai.Kaip nabašnikui žvakė. Šalto konsistencija nesiskiria, darbinės temperatūros (100C) 30tukas truputį skystesnis, bet tai nėra didelis skirtumas. Liurlinkit kažką, kur gale būtų 60 ar bent 50, gal kažkas pasikeis. Gal. Juk gedimas nėra žinomas. Jei ten koks purkštukas kvailioja ir tiesiog kartais strigteli atsidaręs per daug, tai skirtumą pajausit tik ant tepalo slėgio, bet tikrai ne ant dūmo.
#506
Posted 2021 April 25 - 22:24
#507
Posted 2021 April 26 - 08:10
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#508
Posted 2021 April 26 - 09:32
Norėjau tik padaryti, kad būtų idealu. Bet greičiausiai paliksiu taip kaip yra. Ačiū
Edited by markGonzalez, 2021 April 26 - 09:33.
#509
Posted 2021 April 26 - 16:32
Pritariu Pauliui šita tema. Yra buvę daug kartų, kad nesikoduoja, nes netinka kodai, nes purkštukai tarp Ford/PSA turėjo skirtingus kodus, ir dar būdavo tų purkštukų kelių skirtingų kartų, tai nuo naujausių variklių į pačius seniausius sudėjus praktiškai niekada kodai netikdavo, bet veikdavo gerai.
1,6HDi dar seno tipo Boschas, nėra jis jautrus, turi labai dideles koregavimo ribas nuo-iki ir pakankamai sėkmingai ir greitai prisiadaptuoja purkštukus pats, po kelių minučių ant laisvų jau dirba liuksiškai, o pragazavus ir pravažiavus kokius 20km būna ledas. Jei nebūna, tai turbūt jau ir nebus
Su 2,0HDi Delphi arba dar labiau naujesniu 1,6HDi 8V Continental/VDO biškį būna sudėtingiau. Po remonto arba pakeitimo kartais labai nenori gražiai tolygiai važiuoti arba tyliai veikti be tarškėjimų ir klaksėjimų, tai tas sukodavimas vien tuo padeda, kad jį padarius, galbūt tiesiog variklio kompas kurį laiką dirba kitokiu algoritmu, ir net ir su remontuotais rankiniu būdu pas meistrus, kur tie korekcijos kodai 100proc. netinkami gaunasi, iškart dirba jau labai neblogai, o po kokių 500km jau ir pasidaro išvis viskas LIUKS
Edited by tadas1991, 2021 April 26 - 16:34.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#510
Posted 2021 April 26 - 17:00
Kalba apie 9HX ir 9HZ.
Bet kokiu atveju viskas tvarkoje. Ačiū vyrai ;)
#511
Posted 2021 April 28 - 19:51
O aš vakar nulaužiau dar vieną 1,6HDi žvakę.
Kolkas visos, kurias yra tekę nulaužti, buvo būtent NGK. Bent 10vnt. Visų kitų gamintojų kiek teko keisti, visuomet atsukdavau.
Bosch, Beru, Champion, Brisk, net ir Iskra, kartais atrodo prievartauji jau labai labai stipriai, ir vistiek dar nelūžta, atsargiai eina pamažu. NGK labai lengvai lūžta senesniuose 1,6HDI ir 1,4HDi varikliuose, manau kokia per pus mažiau jėgos užtenka ją nulaužti. Problema, kad jei visos neina, arba jeigu keista po vieną - kol neišsuksi, nežinai koks gamintojas.. Nerekomenduoju NGK šituose motoruose naudoti.
Eisiu kankintis. Gal išeis sukalti vidun ir ištraukti per purkštuko skylę. Aišku, jei purkštukas išsitrauks elemento išorės metalo magnetas netraukia, bet labai stiprus neodimio magnetas šiek tiek traukia. Bet gali būti ir nepakankamai. Bet užtat neblogai traukia pačią kaitinimo vielą, kurios, kai lūžta ilgesnis galas, ten visai nemažai lieka.
1,6HDi dar neteko taip daryti, bet senam 2,0HDi teko vieną kartą sėkmingai ištraukti ir tokiu būdu. Purkštuko skylė apie 7-7.5mm, o 1,6HDi žvakės galiukas apie 4,5mm. Jei nesigaus, teks gręžti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#512
Posted 2021 April 28 - 20:23
Jomajo,užuojauta...Chebra neperkam NGK:)O aš vakar nulaužiau dar vieną 1,6HDi žvakę.
Kolkas visos, kurias yra tekę nulaužti, buvo būtent NGK. Bent 10vnt. Visų kitų gamintojų kiek teko keisti, visuomet atsukdavau.
Bosch, Beru, Champion, Brisk, net ir Iskra, kartais atrodo prievartauji jau labai labai stipriai, ir vistiek dar nelūžta, atsargiai eina pamažu. NGK labai lengvai lūžta senesniuose 1,6HDI ir 1,4HDi varikliuose, manau kokia per pus mažiau jėgos užtenka ją nulaužti. Problema, kad jei visos neina, arba jeigu keista po vieną - kol neišsuksi, nežinai koks gamintojas.. Nerekomenduoju NGK šituose motoruose naudoti.
Eisiu kankintis. Gal išeis sukalti vidun ir ištraukti per purkštuko skylę. Aišku, jei purkštukas išsitrauks elemento išorės metalo magnetas netraukia, bet labai stiprus neodimio magnetas šiek tiek traukia. Bet gali būti ir nepakankamai. Bet užtat neblogai traukia pačią kaitinimo vielą, kurios, kai lūžta ilgesnis galas, ten visai nemažai lieka.
1,6HDi dar neteko taip daryti, bet senam 2,0HDi teko vieną kartą sėkmingai ištraukti ir tokiu būdu. Purkštuko skylė apie 7-7.5mm, o 1,6HDi žvakės galiukas apie 4,5mm. Jei nesigaus, teks gręžti.
#513
Posted 2021 May 06 - 04:16
Jomajo,užuojauta...Chebra neperkam NGK:)
Viskas gerai.
Pavyko operacija su magnetu. Pasiėmiau vieną sveiką išsuktą žvakę, nusipjoviau lygiai tiek elemento, kiek nulūžo. Patikrinau su magnetu - visai neblogai traukia, išeina pakelti be didelių problemų, vadinas užteks (skirtingų gamintojų skirtingai būna traukia; ir dar labai svarbu kokio ilgio, t.y. kiek likę kaitinimo spiralės viduje, kurią magnetas traukia, nes pačio korpuso netraukia). Išsitraukiau purkštuką, ten irgi istorija, nes buvo kiaura šaibelė ir prikirmijęs nagare, o variklis tai jau šaltas. Šiaip taip iškavarialinau sveiką. Išsituštinau kitos likusios sveikos žvakės korpusą, t.y. išskrodžiau vidurius, taip pasidarydamas įsukamą idealią kreipiančiąją ir kartu apsauginį vamzdelį. Nusipjoviau ilgą 4,5mm grąžtą, kad nebūtų per ilgas. Įkišau į tą vamzdelį. Keli geri užmetimai rimtesniu plaktuku ir žvakės galiukas jau mėtosi cilindro viduje. Nusileidau stumoklį žemyn. Taip gaunasi mažesnis kampas ir lengviau su magnetu tą galiuką cilindre surasti, kadangi purkštukas ilgas ir lizdas gilus, neišeina magneto kotelio daug palenkti. Na ir po kelių minučių braukymo stumoklio viršumi pajaučiau, kad prilipo, ir išsitraukė, netgi iš pirmo karto.
Esu seniau kažkada taip ištraukęs senąjam 2,0HDi 79kw 8V. Ten buvo dar netgi truputį sudėtingiau. Nors priėjimai 100x geriau už 1,6HDi, bet užtat buvo labai piktai užstrigęs galiukas, teko labai stipriai kalti, bijojau sugadinti galvą, bet vis tik sulindo. Ir dar 2,0HDi žvakė M10, taigi ir pats elementas berods 5,5mm. Pakankamai sunku ištraukti per 7mm skylę, kai tiek ta skylė, tiek pats galiukas nagaruoti, reikia pagauti tiksliai už galiuko, kitaip iškart nukrenta.
1,6HDi galiukas 4,8-4,9mm, purkštuko skylė tokia pati, žymiai lengviau ištraukti
Dėl NGK, tai neturiu užtikrintos nuomonės. Kaitina tai jos tikrai gerai. Dėl veikimo, kažkaip pastebėta, kad kartais trumpokai laiko, bet gali būti kreiva statistika tiek dėl mažo duomenų kiekio, tiek dėl to, kad dažniausiai jos būdavo ne mano susuktos, o žmonių žodžiais šitame sektoriuje dažnai geriau netikėtai labai aklai.
Bet būtent senesniems 1,6HDi 16V, kur žvakės labai prilimpa ir dažnai būna problemų, jos itin mėgsta trakštelti. Jaučiu, kad tiesiog elemento korpuso sienelė plonesnė, o gal lydinys minkštesnis. Yra tekę tikrai piktai ir aršiaiišsukinėti visokių ir pigių žvakių, ir laikydavosi kai kurios didvyriškai. NGK jiems mėgsta trakštelti be įspėjimo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#514
Posted 2021 September 02 - 16:35
#515
Posted 2021 September 02 - 18:43
Sveiki, kur daviklis stovi gal kas zino? 1,6hdi, 66kw. P0113 klaida. Inlet air temperature sensor
Įsiurbimo droselinės sklendės korpuse, jungtis dviejų laidų (trijų laidų MAP sensorius, tas ne prie ko). Arba dar vienas oro srauto matuoklėje. Aiškinkitės toliau patys, kuris iš jų, nes vien pagal kodą trūksta informacijos.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#516
Posted 2021 September 02 - 21:03
Įsiurbimo droselinės sklendės korpuse, jungtis dviejų laidų (trijų laidų MAP sensorius, tas ne prie ko). Arba dar vienas oro srauto matuoklėje. Aiškinkitės toliau patys, kuris iš jų, nes vien pagal kodą trūksta informacijos.
#517
Posted 2021 September 05 - 18:42
Įsiurbimo droselinės sklendės korpuse, jungtis dviejų laidų (trijų laidų MAP sensorius, tas ne prie ko). Arba dar vienas oro srauto matuoklėje. Aiškinkitės toliau patys, kuris iš jų, nes vien pagal kodą trūksta informacijos.
Tai srauto matuoklėje ir temperatūros daviklis yra?
Įsiurbimo droselinės sklendės korpuse, jungtis dviejų laidų (trijų laidų MAP sensorius, tas ne prie ko). Arba dar vienas oro srauto matuoklėje. Aiškinkitės toliau patys, kuris iš jų, nes vien pagal kodą trūksta informacijos.
#518
Posted 2021 September 06 - 01:09
Tai srauto matuoklėje ir temperatūros daviklis yra?
Srauto matuoklėje matuoja atmosferos slėgio oro temperatūrą, dar prieš turbiną ir t.t.
Sklendyne prieš įsiurbimo kolektorių matuoja jau praėjusį pro turbiną ir interkūlerį suslėgtą orą, pagal tai tikliau dozuoti kurą, jei vien pagal matuoklę.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#519
Posted 2021 September 06 - 20:11
Srauto matuoklėje matuoja atmosferos slėgio oro temperatūrą, dar prieš turbiną ir t.t.
Sklendyne prieš įsiurbimo kolektorių matuoja jau praėjusį pro turbiną ir interkūlerį suslėgtą orą, pagal tai tikliau dozuoti kurą, jei vien pagal matuoklę.
#520
Posted 2021 September 12 - 19:59
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users