1.6 HDI bendros problemos
#521
Posted 2021 September 14 - 05:36
#522
Posted 2021 September 14 - 08:17
#523
Posted 2021 September 15 - 18:17
#524
Posted 2021 September 15 - 20:51
#525
Posted 2021 September 15 - 21:01
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#526
Posted 2021 September 29 - 18:06
Peugeot Partner 2009m 1.6hdi 66kw
#527
Posted 2021 September 29 - 18:41
Autodatoje paskutinėje laužtoje 3,45 yra elektros schemos 1,6HDi 66kw (9HX turbūt? kėbulo numeryje pasižiūrėk), tik reikia eiti ne per Partner/Berlingo, o per 308 arba 307. Variklio kompiuteriai ten identiški, tai 99proc. laidyno atitiks, gali tik skirtis vietos, pro kur pravesti laidai.
Jei bus kalba apie BSI/BSM sujungimus su variklio valdymo laidynais, ten jau gali būti skirtumų. Iki kokių 2006 metų Partnerių ir Berlingų laidynai buvo praktiškai identiški antros laidos Xsarų, tik apkarpyti, t.y. kuklesni, bet pas naujesnius jau manau galėjo būti skirtumų. Siųskis ir instaliuokis Sedre, tokiam schemos dar turėtų būti. Tik labai vargas ten pasileisti visą tą marmalą.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#528
Posted 2021 September 29 - 20:15
Autodatoje paskutinėje laužtoje 3,45 yra elektros schemos 1,6HDi 66kw (9HX turbūt? kėbulo numeryje pasižiūrėk), tik reikia eiti ne per Partner/Berlingo, o per 308 arba 307. Variklio kompiuteriai ten identiški, tai 99proc. laidyno atitiks, gali tik skirtis vietos, pro kur pravesti laidai.
Jei bus kalba apie BSI/BSM sujungimus su variklio valdymo laidynais, ten jau gali būti skirtumų. Iki kokių 2006 metų Partnerių ir Berlingų laidynai buvo praktiškai identiški antros laidos Xsarų, tik apkarpyti, t.y. kuklesni, bet pas naujesnius jau manau galėjo būti skirtumų. Siųskis ir instaliuokis Sedre, tokiam schemos dar turėtų būti. Tik labai vargas ten pasileisti visą tą marmalą.
Ok. Bandysiu
Autodatoje paskutinėje laužtoje 3,45 yra elektros schemos 1,6HDi 66kw (9HX turbūt? kėbulo numeryje pasižiūrėk), tik reikia eiti ne per Partner/Berlingo, o per 308 arba 307. Variklio kompiuteriai ten identiški, tai 99proc. laidyno atitiks, gali tik skirtis vietos, pro kur pravesti laidai.
Jei bus kalba apie BSI/BSM sujungimus su variklio valdymo laidynais, ten jau gali būti skirtumų. Iki kokių 2006 metų Partnerių ir Berlingų laidynai buvo praktiškai identiški antros laidos Xsarų, tik apkarpyti, t.y. kuklesni, bet pas naujesnius jau manau galėjo būti skirtumų. Siųskis ir instaliuokis Sedre, tokiam schemos dar turėtų būti. Tik labai vargas ten pasileisti visą tą marmalą.
Ok. Bandysiu
Autodatoje paskutinėje laužtoje 3,45 yra elektros schemos 1,6HDi 66kw (9HX turbūt? kėbulo numeryje pasižiūrėk), tik reikia eiti ne per Partner/Berlingo, o per 308 arba 307. Variklio kompiuteriai ten identiški, tai 99proc. laidyno atitiks, gali tik skirtis vietos, pro kur pravesti laidai.
Jei bus kalba apie BSI/BSM sujungimus su variklio valdymo laidynais, ten jau gali būti skirtumų. Iki kokių 2006 metų Partnerių ir Berlingų laidynai buvo praktiškai identiški antros laidos Xsarų, tik apkarpyti, t.y. kuklesni, bet pas naujesnius jau manau galėjo būti skirtumų. Siųskis ir instaliuokis Sedre, tokiam schemos dar turėtų būti. Tik labai vargas ten pasileisti visą tą marmalą.
#529
Posted 2021 September 30 - 15:58
Sveiki, nesenai maciau, kad vienas forumietis isigyjo programele savo telefone, Peugeot FAP, isigyjau ir as.
Siandien, vaziuodamas po darbo, pabandziau paziureti kaip ji veikia ir gan keistokai pasirode purkstuku darbas. Vaziavau greitkelyje ir ikalneje, pridesiu nuotraukas. Sakykit kaip cia yra del purkstuku ir kaip pats FAP?
Cia maniskis Peugeot 308 1.6 HDi 110.
#530
Posted 2021 September 30 - 20:46
Prie purkštukų nesikabinėk, jei gerai kuriasi ir dirba. Tos korekcijos nieko nereiškia, ypač kai kaip pas tave, net vieneto nesiekia niekur. Senas Bosch koreguoja ir normaliai dirba iki kokių 3. Paskui pas 1,6hdi jau pradeda jaustis, o 2,0hdi 8v dar iki kokių 4-4,5 net kartais nesijaučia, o kartais jau jaučiasi netolygus darbas ir vibracijos padidintos. Nuo 5 manrods jau klaida būna, nes baigiasi ribos. Iki vieneto idealiai, ne nauja mašina, ne naujas variklis.
Suodis jau ne pirmos jaunystės, žemiau 200km regeneracijos vidurkio neleisk, nes prasideda lėta žala. Bet senajam 1,6HDi geriau ir dabar jau kažką daryti, nes pradės tepalas tirštėti ir velenėlius valgyti anksčiau laiko. Dėl slėgio man atrodo pas jį klaida nuo 200mbar.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#531
Posted 2021 October 01 - 10:03
Ačiū dėl fap, žinau, kad žemiau 200km nereikia leisti. Tepalus keičiu kas 10k.
#532
Posted 2021 October 01 - 12:42
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#533
Posted 2021 October 01 - 14:30
Paskui apsiramina ir viskas gerai. Visada galvojau, kad purkštukai.
#534
Posted 2021 October 02 - 04:26
Jei ant laisvų girdisi takšėjimas ar čežėjimas, tai gali pasitikrint ir grandinėlę velenėlių, ar ne laisva
Per tepalo kamštį neprieisi, bet nuėmus vožtuvų dangtelį jau išeina ją pakutent su atsuktuvu pakankamai, kad pamatyt, ar kliba. O dangtelis labai lengvai nusiima ir tarpinė pigi.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#535
Posted 2021 October 02 - 09:11
Ko gero reikia nesukt galvos ir pasikeisti. Mašina jau pravažiavus 270k, kiekvieną dieną iš darbo ir namo man gaunasi 100km. Tai turbūt grandinėlė jau laisvesnė. Ačiū už patarimus. Gero savaitgalio
#536
Posted 2021 November 11 - 14:25
#537
Posted 2021 November 11 - 16:40
isitikink, kad nebega pro niekur kitur..neesu mates tokio varianto..arba pas tave jau antras pusmiljonis sukasi, arba kazkas daryta ir nedadaryta, arba bega pro kitur.1.6HDi 80kw. Leidzia tepala tarp tepalo siurblio korpuso ir variklio bloko. Cia liga ju ar tik pas mane. Nes kiek suprantu teks lupt lauk ir keist o-rings. Ar progresuoja si liga, kad vaziuojant nelikciau be tepalo karteri.
Edited by pauliusj, 2021 November 11 - 16:41.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#538
Posted 2021 November 11 - 22:54
1.6HDi 80kw. Leidzia tepala tarp tepalo siurblio korpuso ir variklio bloko. Cia liga ju ar tik pas mane. Nes kiek suprantu teks lupt lauk ir keist o-rings. Ar progresuoja si liga, kad vaziuojant nelikciau be tepalo karteri.
Bėga ar tik aprasoję? Jei aprasoja, tai keisdamas diržą nuplaunu ir nesuku galvos, nes sočiai vargo turėtų būti. Jeigu bėga (dar taip neteko sutikti), tada reikia ardyt ir sandarinti. Dažnai ten būna tepaluojasi, bet dažniau, kiek teko matyti, ne tarp bloko ir siurblio, o per siurblio tą tokį didįjį varžtą, kur į automobilio priekio pusę. Po kuriuo greičiausiai redukcinis vožtuvas. Neteko ten ardyt tvarkyt, kaip ir sakiau niekada nebūdavo, kad bėgtų. Bet jis man atrodo su variniu žiedeliu ne o-ringu.
O po pačiu siurbliu lyg yra kažkokia tarpinė apvali (ne o-ringas), tada tepalo paėmimo vamzdelio tarpinė, bet pats siurblys berods ant hermetiko klijuojasi.
Ir salnyką pakeiskit. Originalus tefloninis, bet aš labiau mėgstu ir dedu visada klasikinį guminį su spyruokle, kuris tinka nuo EW7/10/12 variklių, Elring kodas 076220
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#539
Posted 2021 November 11 - 23:39
#540
Posted 2021 November 12 - 00:04
Savam buvau nuėmęs tepalo siurblį, ten gali bėgti labiau per alkūninio rėbokšlį. Pats siurblys tepasi hermetiškai. Reikia nusiimti karterį ir diržą, kitaip niekaip. Procedūra nesunki, bet reikia nemažai apsiravėti, kad prieiti.
Jei mėgsti karterius, ir dar priklijuotus karterius, nuiminėti, tuomet taip.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users