Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.6 HDI bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 566

#81 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 11:02

Nu F10 lyg dar surinkinėja, nors rankos nukirst neduočiau :D nu bet ilgai vistiek tada gamino :)

Tadai, rusai tai rusai. Jei teko būt Vokietijoj ir Karaliaučiuj, tai tarp vokiško rusiško darbo ir rusiškai rusiško darbo skirtumas kaip mergai vibratoriaus nuo tikro daikto :D Bet neišsiplėsiu, nes ne apie tai kalba  :beer:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#82 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 11:21

INA tai tas pats FAG.Kokybe tikrai gera.Dabar  labai daug gamyklu pastatyta Slovakijoje, Vengrijoje Cekijoje.Kaina siu guoliu mazesne, suprantama kodel, o jie visi eina i surinkima.Mazdaug nuo 2002 m. ir veliau daug guoliu pavaru dezese yra pagaminti konkraciai siose valstybese.


Tadai o kas buvo su grandine jos itampeju?


  • 0

#83 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 11:21

Nu F10 lyg dar surinkinėja, nors rankos nukirst neduočiau :D nu bet ilgai vistiek tada gamino :)

 

 

Kaip tik dirbtuvėlėse turim F10. 2010 10 09 surinkimo. Surinkta Vokietijoje, Dingolfinge. 


  • 0

#84 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 10 - 14:48

INA tai tas pats FAG.Kokybe tikrai gera.Dabar  labai daug gamyklu pastatyta Slovakijoje, Vengrijoje Cekijoje.Kaina siu guoliu mazesne, suprantama kodel, o jie visi eina i surinkima.Mazdaug nuo 2002 m. ir veliau daug guoliu pavaru dezese yra pagaminti konkraciai siose valstybese.


Tadai o kas buvo su grandine jos itampeju?

Išardysiu ir parašysiu tiksliai, kaip jau minėjau. Vakar po darbo ir mokslų grįžęs dar su tais purkštukais, organizavau išėmimą ir padėjau žmogui, kiek reikėjo. Turėjau per naktį dar mokytis, nes visgi semestro pabaiga jau, bet atsisėdau ir nulūžau, tai šiandien vėl dėstytojų atsiprašinėsiu... Žmonės, ypač visokie nagliakai, retai apie tai galvoja, kai bando prisiprašyt kažkur kažką be eilės padaryt...

Greičiausiai šiandien ir ardysiu, jau smartfauną pirmą savo pagaliau pasileidau, tai gal ir su fotkėmis bus :)

Persižengoju ir palinkėkit sėkmės, nes įtariu, kad bandysiu sukti jam ir žvakes :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 10 - 14:57

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#85 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 10:47

Išardyta. Fotkių gal dar bus paskui, nes nepadariau, nes kažko labai įspūdingo ir nėra matyti.

Įtempėjas praktiškai atrodo puikiai - takelis neišdrožtas plastmasėse, jos sveikos ir nesulūžę, spyruoklė veikia.

Problema, kad buvo išsiskleidęs iki galo, ir grandinė vistiek neįtempta.

Taigi, nuėmęs vieną velenėlį ir tempėją, patampiau tarp pirštų pačią grandinę. Iš kiekvieno narelių lankstuko gal po 0,5-1mm laisvumo. Galva pati dar nepradėta drožt, bet jos viršutinis dangtis truputį pagramdytas. Iš čia tikriausiai garsas.

Jaučiu pakaktų pakeisti būtent ne įtempėją, o tik grandinę, bet tiek vargo dasikasti ir palikti seną - kažkaip neteisingai skamba.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#86 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 11:23

laimė, kad šitas pežuks pas tave pateko, spėju šeimininkas jau keikias, bet ne taip kaip būtų keikias nuvažiavęs į kokį psiaudo "servisą".

 

Sėkmės


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 11 - 11:23

  • 0

#87 Duksas

Duksas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Šilalė
  • Automobilis:Peugeot 405 buvo, dabar 406 ir 407

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 12:37

Išardyta. Fotkių gal dar bus paskui, nes nepadariau, nes kažko labai įspūdingo ir nėra matyti.

Įtempėjas praktiškai atrodo puikiai - takelis neišdrožtas plastmasėse, jos sveikos ir nesulūžę, spyruoklė veikia.

Problema, kad buvo išsiskleidęs iki galo, ir grandinė vistiek neįtempta.

Taigi, nuėmęs vieną velenėlį ir tempėją, patampiau tarp pirštų pačią grandinę. Iš kiekvieno narelių lankstuko gal po 0,5-1mm laisvumo. Galva pati dar nepradėta drožt, bet jos viršutinis dangtis truputį pagramdytas. Iš čia tikriausiai garsas.

Jaučiu pakaktų pakeisti būtent ne įtempėją, o tik grandinę, bet tiek vargo dasikasti ir palikti seną - kažkaip neteisingai skamba.

nežinau aš šitų variklių, neteko jų ardyt, gal dar kada nors teks:), bet pamenu žigulio motorus:) Ten keisdavom kartu ir žvaigždutes su grandine, pakeitus vien tik grandinę, jinai jau po kelių šimtų km pasidarydavo dar blogesnė negu senoji


  • 0

#88 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 13:08

Klausimas, kiek nuvažiavus...


  • 0

#89 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 15:35

Čia nebent keisti kartu su velenėliais, nes atskirai netiekiamos ir kaip jas tiksliai pakeisti...

Neatrodo tos žvaigždutės baisiai, šiek tiek padilimo yra, bet labai nedaug.

 

O su šitais motorais, Domai, siūlau rimtai nesusidurti, jei nebus būtino reikalo. Arba susidurti su tokiu, kuriam dar ilgai nereiktų nieko kito, kaip tepalų ar dirželių keitimo atlikti, tik važiuoti ir važiuoti. Taupus, galingas ir tylus, tai geriausios, mano nuomone, jo savybės. O pasidavimu ar pigumu remontui bei plieno ir akmens tvirtumu ir patikimumu pernelyg nepasižymi, kaip ir dauguma šiuolaikiškų variklių.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#90 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 19:16

Čia gal ne į temą, bet kur jus tą grandinę randant ant 1.6? Ten jau nebe dirželis, o grandinė ant paskirstymo eina?


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#91 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 19:31

Randam tarp velenėlių. Ir dirželis, ir grandinė.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#92 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 20:42

Čia gal ne į temą, bet kur jus tą grandinę randant ant 1.6? Ten jau nebe dirželis, o grandinė ant paskirstymo eina?

 

 

http://manodalys.lt/...duct=1525610045


  • 0

#93 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 23:16

VALIO. Žvakes išsukau visas. Viena, pirma, buvo dar kažkiek kaistanti ir veikianti, nors ir jau pasipūtus, bet atsisuko labai lengvai. Kitos trys nebekaistančios, tvarkingai pagal sunkumo laipsnį išsidėliojo 2,3,4. Su ketvirta kovojau gal kokią valandą, bet išsukau nenulaužęs. Gerai, kad pavyko teisingais rankų judesiais pajudinti visų žvakių elementus. Kai jis jau nors kiek sujudėjo, jokiu būdu nesitikėti, kad ims ir išsisuks - jūsų laukia ilgas žaidimas su daug traškesių ir ramių bei labai atsargių rankos judesių, kad suktųsi žvakės korpusas kartu su elementu, o ne be jo. Pirmyn, atgal, pirmyn, atgal. Suki, kol pradeda stoti pikčiau, į kitą pusę, vėl į kitą. Galiausiai kai jau nebeišeina palengvinti (taip buvo su ketvirta žvake), sėdi ir įrėmęs lengva jėga pirštais palaikai stabilų spaudimą bei tuo pačiu metu lengvai ritmingai nestipriai maigai, tikiesi išgirst stebuklingą traškt, vadinasi elementas pasisuko suodžiuose, o to mums ir reikia. Vienas trakšt duoda kokius penkis laipsnius pasukimo - pasukus 360 jau turime vieną viją, o jų ten nemažai, nes sriegis nelabai trumpas, kadangi siauras, vos M8.

Aišku nepamirštam, jei jau pavyko nors kiek atleisti žvakės sriegį, viso proceso metu, vis ten ant jo purkštelti kokio skvarbaus purškalo, kad judinant jis per sriegį įlįstų gilyn ir galiausiai pasiektų ir patį elementą, taip padėdamas jam įveikti sunkiausią dalį maždaug atleidus apie penktadalį-pusę sriegio. Toliau jau pamažu pradeda lengvėti, o kai sriegis baigėsi, praktiškai galima skelbti pergalę, nes žvakė sukasi vietoje ir kad tokią dar nulaužti - jau reikia turėti vietoj rankų kojas, ir abi kaires :)

 

Ką daryti, kai elemento jokiais būdais nepavyksta pajudinti, t.y. jis strigęs mirtinai ? Aš nežinau. Tikriausiai laužti ir traukti lauk mechaniniais būdais.

 

Moralas - jei sukot žvakę ir išgirdot trakšt, bet ne lūžimo trakšt, o sugirgždėjimo pobūdžio, jūs jau esate laimingas. Jei būsite pakankamai kantrus, atidus ir svarbiausia jaučiantis, žvakę turėtų pavykti išsukti. Svarbiausia, jei pradeda stipriai sunkėti, jokiu būdu nesukti toliau ta pačia kryptimi. Nes kai jau nebesisuks - kelio atgal nebebus, nulūš bandant sukti tiek į vieną, tiek į kitą pusę, nes elemento skarda bus jau patempta. Einu dairytis, kur čia nusipirkt kokias frezas lizdų pavalymui ar kokį ten galima pritaikyti gražtą. Aišku nauja žvakė ten viską išdegintų, bet ją įsukti į tokį lizdą taip pat gali būti nebloga užduotis, tegul ir su tepalais.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 11 - 23:30

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#94 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 23:20

jaučiu Tadas greitu metu ir kokią knygą parašys  ^_^ Netik , kad rankos kaip matos iš teisingos vietos auga, bet ir literatūrinių sugebįjimų turi. Visad malonu paskaityt jo mini blog'us  :beer:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#95 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 11 - 23:26

Nerašysiu aš jokių knygų :)

Kartais visai sekasi, kartais labai nesiseka, tai vat ir dalinuosi mintim ir potyriais, taip pat ir klausiu, kur žinių ir patirties pačiam dar trūksta ar išvis visai nėra. DV varikliui žvakių nebuvau dar sukęs ir visi baisiai gąsdino, kad 100proc. bent vieną nulaušiu, o galbūt ir visas. Primenant to pačio variklio purkštukų ištraukimo vargus, kitaip sakant vis dar nebaigtos procedūros, tai su žvakėm turėjo būti labai panaši situacija, bet va štai ir pavyko. Tai ir sužinok, turėdamas tik vieno variklio patirtį, ar čia vien sėkmė, ar ne vien. Kad jos didelė dalis prisidėjo, tai faktas :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#96 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 gruodžio 13 - 18:13

buna juk fuksu gyvenime


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#97 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 14 - 16:38

Gali pavydėt, kiek tik norit. Man negaila :)


buna juk fuksu gyvenime


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 14 - 16:39

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#98 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 15 - 14:58

Matytumėt, kokius baisius tuos purkštukus ištraukėm... Išrūdiję korpuso gabalai tapę kavernom, prirūdiję taip stipriai dėl to, kad plienas pliene... Du nutrūko per ploniausią vietą ties išpurškėjo veržlėm, dviems išrovė kartu ir jų įvores/gilzes, sveikas liko tik vienas, kuriam dar yra šansų veikti. Bandysim tų dviejų likučius kažkaip krapštyt lauk, nuėmę galvos viršų ir gilziakus. Traukė žmogus hidrauliniu būdu, labai maloniai pabendravom. Pats sakė, kad šitiems motorams per kelis metus, kiek turi įrangą, traukė tik vienam varikliui vieną pukštuką, visa kita ir jam pačiam, ir kolegoms išsiima rankomis be problemų ir stebėjosi, kai lūžo, kai su gilzėm išėjo.

Vat ir užsiraut aš linkęs. Čiumpi pirmą 1.6HDi rimtesniam remontukui ir iškart sunkiausias įmanomas atvejis...  :doh:

Na bet nėra padėties be išeities, padarysim šį motoriuką vistiek. Ko imuos, tą ir padarau. Tik kad laiko trukmė trigubai ilgesnė, nei planuota.

Vieną galiuką ištraukiau, su dremelių apdrožęs veržlę ir magnetu šiaip taip išjudinęs iš ištraukęs išpurškėją, ten radau dar apie 5mm sriegio. Kadangi jis plonas ir smulkus, ranka sukant sugadintą purkštuką rimtai, išėjo padaryti šiek tiek dar daugiau ir įkabinti tikrai tvirtai. Tai išsikalė vargais negalais kaluku ir cilindras švarus. Liko paskutinis, kuriam analogiškas traukimas nepadėjo, nes sriegis nulaužtas dar žemiau, ir jį tiesiog išrovė. Taigi beliko visokie gręžimai ir kalima. Bjauru, nes nėra kaip normaliai cilindrą apsisaugoti nuo šiukšlių, taigi teks po visos procedūros pradžioj išsisiurbti siurbliu, tuomet leistis stumoklį žemyn ir žvejoti tepaluotu magnetu plieno, rūdžių ir aliuminio oksido gabalus, o galiausiai dar pabandyti tuos likusius likusius kažkiek pasipūsti, pradžioj suspaustu oru, o po to jau ranka prasukant motorą, toliau ir starteriu. Kas čia per reikalas, galima įsivaizduoti priėmus, kad specialiu įrankiu net neišsitraukia purkštukų šaibos, kiek prilipę prie sienelių, ir tas įrankis tapo pagadintas. Bandant smurtiškesnius metodus, šaiba vistiek lieka prilipus, tik išsigramdo gabaliukas, į kurį bandom įkabinti ir pasukti arba patraukti. Įtariu teks su reiberiu visą šaiba išsireiberiuoti...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#99 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 gruodžio 15 - 15:19

Na ir velniop tokius 1.6hdi agregatus.
  • 0

#100 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 15 - 15:26

Na aš manau, kad čia panaši situacija, kaip būna pas 2.2Hdi, tik va kad jie šitiems 1.6 motorams aišku daugumos pažįstamų sutiktų meistrų žodžiais, 90 proc traukiasi rankomis :) Tik ne visada.

Įtariu, kad tikri rimti meistrai ir šitus būtų ištraukę rankomis, nes gi fuksų būna. Pasistengsiu neužstabdyt ir įdėt fotkę, kaip atrodo purkštukai ištraukti, nes keli dar likt turėtų 


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 15 - 15:29

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0