Jump to content


Photo

1.6 HDI bendros problemos


  • Please log in to reply
566 replies to this topic

#141 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • posts 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Posted 2016 September 17 - 14:23

Papildysiu klausima.jeigu neimt purkštuku ar grandines itempėja imanoma pakeist tik dangteli atidarius.?

Atsakymas- NE.Ir kad purkstukai lengvai neissiims yra dar vienas galimas variantas, bet ne taisykle.Zinoma dar gali rasti sudilusius veleneliu kumstelius.Dar prideti visus salnikus ir gumeles, tai vien detalemis sio variklio remontas yra brangus. Tai pasidaro verta 500 eu damesti ir nusipirkti ne pavargusi automobili.


  • 0

#142 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 September 17 - 20:45

Taip, vien plastikinį dangtelį nuėmęs nieko ten nerasi, galėsi nebent pamatyt grandinės kampuką ir ją pasiekti bei paklibinti (pažiūrėti, ar tikrai laisva) atsuktuvu. Vien tempėjo keisti nėra prasmės, nes sudyla ne tempėjas, o pati grandinė išsitampo. Aš tada kai keičiau, tai tempėją radau beveik tokios pat būklės, kaip naujas, čiut čiut padilusį. Tiesiog jis jau buvo išsiskleidęs iki galo ir nieko nebetempė.

O bėda taps tikra bėda tuomet, kai grandinė pragrauš galvos viršutinį dangtelį (iš ten ir garsas) ir pro skylę pradės bėgti tepalas :)

 

Taip, kainuoja nepigiai. Purkštukai jei trauksis normaliai, tai daug išlaidų galima atmesti. Bet gero gamintojo (aš pirkau FIAT OEM, tai realiai originalas, tik ne Peugeot, o Fiat dėžutėje, nes buvo pigiausias iš OEM produktų) grandinės ir tempėjo komplektas apie 90eur, velenėlio salnykas jei pagal kodą, tai apie 12-15eur, aš pritaikiau nuo 2.0HDi variklio trigubai pigesnį. Jei lūš kuri nors purkštuko laikiklio špilka, dar po eurą gal. Bet kuriuo atveju keisi purkštukų gilzių riebokšlius, ir siūlau originalus, po kažkur 3eur berods, galbūt kuriam nors ir plastmasėlę, irgi po panašiai. Plastikinio dangtelio tarpinė pigi, Reinz apie 3eur. Pačių purkštukų tarpinės dar po eurą. Įsiurbimo kolektoriaus tarpinių komplektas dar apie 15eur.

Tada dar gal tepalą pasikeist sumanysi... Arba kartu ir diržus.

 

Na, bet šiaip, darosi ir pasidaro viskas, galiu pasakyti.

 

Šiandien va keičiau vėl 1.6HDi varikliui pakaitinimo žvakes. Manau, kad niekad nebuvę keistos, o mašina 07 metų.

Viena buvo gyva, kitos mirę. Gyva ir viena mirusi atsisuko taip pusėtinai, teko ilgokai pažaist, bet atsisuko ir išsitraukė. Keista, nes dažniausiai kaistančios atsisuka labai neblogai, o kartais netgi lengvai.

Na o su kitom dviem kovojau iki paskutinių vijų. Vos juda. Nei į priekį, nei atgal, garsai baisiausi, pastoviai užstringa. Bet pažaidus, įveikėm ir jas. Vis galvoju, kada pagaliau nors vieną nulaušiu ir tada jau bus įdomiau :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#143 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Posted 2016 September 17 - 21:03

[quote name="tadas1991" post="735974" timestamp="1474137919"]Taip, vien plastikinį dangtelį nuėmęs nieko ten nerasi, galėsi nebent pamatyt grandinės kampuką ir ją pasiekti bei paklibinti (pažiūrėti, ar tikrai laisva) atsuktuvu. Vien tempėjo keisti nėra prasmės, nes sudyla ne tempėjas, o pati grandinė išsitampo. Aš tada kai keičiau, tai tempėją radau beveik tokios pat būklės, kaip naujas, čiut čiut padilusį. Tiesiog jis jau buvo išsiskleidęs iki galo ir nieko nebetempė.
O bėda taps tikra bėda tuomet, kai grandinė pragrauš galvos viršutinį dangtelį (iš ten ir garsas) ir pro skylę pradės bėgti tepalas :)
 
Taip, kainuoja nepigiai. Purkštukai jei trauksis normaliai, tai daug išlaidų galima atmesti. Bet gero gamintojo (aš pirkau FIAT OEM, tai realiai originalas, tik ne Peugeot, o Fiat dėžutėje, nes buvo pigiausias iš OEM produktų) grandinės ir tempėjo komplektas apie 90eur, velenėlio salnykas jei pagal kodą, tai apie 12-15eur, aš pritaikiau nuo 2.0HDi variklio trigubai pigesnį. Jei lūš kuri nors purkštuko laikiklio špilka, dar po eurą gal. Bet kuriuo atveju keisi purkštukų gilzių riebokšlius, ir siūlau originalus, po kažkur 3eur berods, galbūt kuriam nors ir plastmasėlę, irgi po panašiai. Plastikinio dangtelio tarpinė pigi, Reinz apie 3eur. Pačių purkštukų tarpinės dar po eurą.
Dėkui už info , grandine su itempėju jau turiu ( FIAT ) visa kita po truputi sukaupsiu o vat su meistrais kolkas nerandu kas turi instrumenta forsunkem išimt ...
  • 0

#144 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 September 17 - 21:14

Tai pradžioj bandykit, gal išvis be instrumentų trauksis, nes taip tikrai būna :)

 

Arba nuėmus kolektorių, su šarnyro šakute ar kitais išoriniais metodais, kad tik pasistengt neįlįsti į purkštuko vidų.

Atidarei purkštuko viršų ir panaudojai ten rimtesnės jėgos, ir galima sakyt keisi purkštuką. Na, Boschai dar truputį daugiau laiko invazijos, bet jei daugiau jėgos panaudosi, raudamas mechaniniu arba hidrauliniu sjomnikais, arba jei rimčiau pasmūgiuosi, gali ieškoti purkštukų :)

 

Purkštukus traukti tik ant karšto. Kuo daugiau visko nusiardykit, kad būtų tik variklis ir purkštukai. Koliką nusisuk, EGRo pūslę ir vamzdžius (pūslę ant šlangų ir į šoną, bus priėjimas prie purkštukų vamzdelių (Rail'as labai nepatogioj vietoj), bet antifrizo nereiks judint ir variklis galės dirbti), plastikinį dangtelį pasikabink tik ant kelių varžtų, kad tepalo labai nelaistytų. Prasilaisvink purkštukų veržles ir kurk. Tą, ką sakiau, vistiek reikės paskui nuardyti, o ir prie purkštukų tuomet priėjimas būna pasakiškas :) Klaidų krūva aišku įsimes dėl visokių daviklių ir sklendžių trūkumo, bet visa tai paskui ištrinama be problemų. Tiesa, jei EGRas neatjungtas ir neišprogramuotas, tai fiškę atsijungti reikia, kad sugalvotų ten pradėt dūmo pūst per jį :)

 

Jei jau tiek nusiardysi, tai pasitikrink ir žvakes, ir jei yra kantrybės, galima bandyti atsargiai jas judinti :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#145 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Posted 2016 September 17 - 22:10

O jeigu grandine pragriaužia dangteli ar matosi iš viršaus dar neišardžius. Noriu išsiaiškint kol
dar dar nepradejau darbų .
  • 0

#146 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 September 18 - 20:25

Kolektorius biškį trukdo matyti, bet manau, kad tinkamu kampu pažiūrėjęs tikrai matysi, kad pratrinta ir iš ten tepalas bėga :)
 
Va čia va gali pasižiūrėti preliminariai konstrukciją:

 
Arba į google "1.6HDi worn timing chain" ir gausi vaizduose daug fotkių ir šiaip nuorodų su informacija.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#147 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • posts 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Posted 2016 September 19 - 00:59

Svarbu, kad nepragrauztu dangtelio :doh: .Realiai su tokiu varikliu bet kuris uzvedimas gali buti paskutinis.Grandine tai irgi dyla trindamasi i korpusa.Grandines nareliai pradeda nesilankstyti,


  • 0

#148 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 September 19 - 12:35

Svarbu, kad nepragrauztu dangtelio :doh: .Realiai su tokiu varikliu bet kuris uzvedimas gali buti paskutinis.Grandine tai irgi dyla trindamasi i korpusa.Grandines nareliai pradeda nesilankstyti,

Na taip nėra, kad būtų čia visiškai nepavojinga, bet kiek esu kalbėjęs su žmonėmis, kuriems teko remontuoti šią bėdą, tai daugumai buvo kreiptąsi dėl to, kad bėgo tepalas. Pratrina kiaurai tą vietą ir tiek, o grandinė toliau dirba. Laisva, tarškanti, bet dirba, o tas jos dilimas į sviesto kietumo to variklio aliuminį (su senų variklių akmeniniu aliumu nepalyginsi) praktiškai niekinis. Tiek, kad tos aliuminio drožlės į orą neišgaruoja, o keliauja tepalan. Ir kol dakeliauja iki filtro, savo darbą vistiek kažkokį atlieka :)

Šiaip, sutvarkomi ir kiaurai pratrinti. Kadangi dangtelis parsiduoda komplekte su galva, tai brungu, tai dažniausiai užvirinama argono dujose ir tiek :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#149 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • posts 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Posted 2016 September 19 - 14:08

Na taip nėra, kad būtų čia visiškai nepavojinga, bet kiek esu kalbėjęs su žmonėmis, kuriems teko remontuoti šią bėdą, tai daugumai buvo kreiptąsi dėl to, kad bėgo tepalas. Pratrina kiaurai tą vietą ir tiek, o grandinė toliau dirba. Laisva, tarškanti, bet dirba, o tas jos dilimas į sviesto kietumo to variklio aliuminį (su senų variklių akmeniniu aliumu nepalyginsi) praktiškai niekinis. Tiek, kad tos aliuminio drožlės į orą neišgaruoja, o keliauja tepalan. Ir kol dakeliauja iki filtro, savo darbą vistiek kažkokį atlieka :)

Šiaip, sutvarkomi ir kiaurai pratrinti. Kadangi dangtelis parsiduoda komplekte su galva, tai brungu, tai dažniausiai užvirinama argono dujose ir tiek :)

Nu man buvo papuole suskaldytas itempejas ir  stringanti grandine.Nera prasmes diskutuoti ar taip atsitiks,o tik kaip daznai taip atsitinka.


  • 0

#150 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 September 19 - 14:14

Taip, tai lygiai ta pati diskusija, kaip ir ar subyrėjus škyvui nutrūks paskirstymo diržas? :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#151 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Posted 2016 September 20 - 15:57

Kiek girdėjau, tai labai visi keraminį rekomenduoja ypač Febi. O dėl vario, tai tada geriau išvis jau tada nieko nedėt, nes poto, kai reikės vėl išimt purkštuką, tai žegnotis reik :D


Gal galit tiksliai ivardint tepalo pavadinima ?
  • 0

#152 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 September 21 - 10:00

Gal galit tiksliai ivardint tepalo pavadinima ?

http://i.ebayimg.com...G~op/s-l300.jpg

 

Arba kitaip Febi Special ceramic grease.

Kodas - 26712.

Čia šiaip yra Mercedes-Benz originaliam produktui sukurtas Febi analogas. Tas pats, tik truputį pigiau kainuoja.

Galima rasti, kad ir Intercars'e, bet kaina nemaloniai nustebins. Jei neturi nuolaidų ar PVM negali nusirašyti, tai kainuos tau jis apie 19-20eur. Pažaidus, galima gauti už 13-15. Ir čia 50ml buteliukas, o ne litras ar puslitris.


Edited by tadas1991, 2016 September 21 - 10:03.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#153 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Posted 2016 September 21 - 10:49

Radau.Febi- 26712 Eolte už 11€ .
  • 0

#154 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 September 21 - 10:50

SUPER :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#155 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2016 September 26 - 05:49

situacija primena kai zmogus galvoja-grandine amzina,taip ji principe beveik amzina,bet egzistuoja itempejas bei guoliai slystantys(bosmakai)kurie ir susitrina,tada ir persoka grandine,truksta grandine tik kai klynas tepalo pompos ar kitu mazgu,tiesiog israuna grandine


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#156 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Posted 2016 September 27 - 13:24

situacija primena kai zmogus galvoja-grandine amzina,taip ji principe beveik amzina,bet egzistuoja itempejas bei guoliai slystantys(bosmakai)kurie ir susitrina,tada ir persoka grandine,truksta grandine tik kai klynas tepalo pompos ar kitu mazgu,tiesiog israuna grandine

čia turbūt arčiau į mano klausymus adresuota .žinau kaip tos grandinės veikia esu turėjas reikalų dar su sovietiniais automobiliais , tiesiog persėdau į naujasnės kartos automobili tai ir atsiranda klausymu kas kur ir kaip .


  • 0

#157 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Posted 2016 October 03 - 21:00

Po grandinės keitimo atsirado švilpimas užsidegė čekas ir depolicion.maniau kad kažkas su turbina ,bet radau iškritusi daikli iš fapo.klausimas ar pro daviklio skyle ikišus kamera galima pamatyt fapas yra ar išmuštas ?
  • 0

#158 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2016 October 03 - 21:06

Po grandinės keitimo atsirado švilpimas užsidegė čekas ir depolicion.maniau kad kažkas su turbina ,bet radau iškritusi daikli iš fapo.klausimas ar pro daviklio skyle ikišus kamera galima pamatyt fapas yra ar išmuštas ?


Taigi matosi ir be kameros. Pajungus kompiuteri matomi slegiai pries ir po FAP filtro.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#159 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2016 October 03 - 21:18

Taigi matosi ir be kameros. Pajungus kompiuteri matomi slegiai pries ir po FAP filtro.

Neteko tirti kitu varikliu ismetimu, bet pas mano senoli tai TUK-TUK padarius per FAP'o/katalyzo korpusa ir durnius supras, kad ten tuscia :) Kitas reikalas, kad TA tuk-tuk'ais neirodys, kad jo ten nera :D


Edited by PhanT, 2016 October 03 - 21:19.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#160 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2016 October 03 - 22:17

Neteko tirti kitu varikliu ismetimu, bet pas mano senoli tai TUK-TUK padarius per FAP'o/katalyzo korpusa ir durnius supras, kad ten tuscia :) Kitas reikalas, kad TA tuk-tuk'ais neirodys, kad jo ten nera :D

Pas 1.6 neprituktukinsi ten nieko, nes bakelis yra stipriai aprengtas aliumininėmis apsaugomis ir yra priešais variklį, stovi vertikaliai, tarp motoro ir radiatoriaus :)

Slėgiai tikrai puikiausiai rodo viską. Su išmuštu FAPu max sugebėjau įpūsti 20mbar RHR varikliui su automatu. Kai tuo metu tokiam, kaip klausimo autoriaus, tik 308to kėbule, vakar testuodamas trečiu bėgiu ties 4500 apsukų mačiau 120mbar, ir filtro būklė dar visai normali, regeneracijos kas 350km ir skysčio dar yra. Atsikratysim jo tik dėl to, kad kartu su FAP gaunasi pigiau, tiesiog taip panorėjo savininkas :)

Per daviklių skyles turėtų kažkas matytis, bet reikia labai jau mikrokameros, nes tos skylės labai nedidelės, net ir slėginių.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users