Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.6 HDI bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 566

#161 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 spalio 04 - 04:35

Pas 1.6 neprituktukinsi ten nieko, nes bakelis yra stipriai aprengtas aliumininėmis apsaugomis ir yra priešais variklį, stovi vertikaliai, tarp motoro ir radiatoriaus :)

Slėgiai tikrai puikiausiai rodo viską. Su išmuštu FAPu max sugebėjau įpūsti 20mbar RHR varikliui su automatu. Kai tuo metu tokiam, kaip klausimo autoriaus, tik 308to kėbule, vakar testuodamas trečiu bėgiu ties 4500 apsukų mačiau 120mbar, ir filtro būklė dar visai normali, regeneracijos kas 350km ir skysčio dar yra. Atsikratysim jo tik dėl to, kad kartu su FAP gaunasi pigiau, tiesiog taip panorėjo savininkas :)

Per daviklių skyles turėtų kažkas matytis, bet reikia labai jau mikrokameros, nes tos skylės labai nedidelės, net ir slėginių.

jei galvoji skyscio yra tai zeba-klysti,ne skystis valo pati filtra nuo pelenu.350km-nu nu,sekmes toliau savininkui dusinti purkstukus ir turbina,nuansu nerasysiu,o tas 350km tai dar ne rodiklis,is patirties sakau..o 1.6hdi labai kapryzingas fapui


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#162 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 04 - 09:43

Nieko jis nebedusins, juk toj pačioj žinutėj rašiau, kad šalinam jį.

Šiaip būna, kad skysčio nebėra, bet filtras dar gaivinamas, jo dapylus ir padarius priverstinę. Būna skysčio yra, o filtras gatavutėlis, nes jau kažkada seniau pilta, arba važinėta taip, kad nesugebėjo normalių regeneracijų pasidaryti ir t.t.

Nesakau, kad puiki ta būklė, bet ji dar pakenkčiama, normali, su tokiais pusė Lietuvos dyzelių važinėja ir labai nevargsta, kol dar labiau neužsikemša.

Palikta pas mane mašina porai savaičių ir bus sėkmingai to filtro atsikratyta :)

 

Kažkaip dabar vis sutinku žmonių, kurie realiai nori turėti tą sistemą veikiančią. Tai klausia ir naujo filtro kainos, ir skysčio kainos, prieš priimdami sprendimą, ar jo atsikratyti.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#163 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2016 spalio 04 - 10:29

Nieko jis nebedusins, juk toj pačioj žinutėj rašiau, kad šalinam jį.

Šiaip būna, kad skysčio nebėra, bet filtras dar gaivinamas, jo dapylus ir padarius priverstinę. Būna skysčio yra, o filtras gatavutėlis, nes jau kažkada seniau pilta, arba važinėta taip, kad nesugebėjo normalių regeneracijų pasidaryti ir t.t.

Nesakau, kad puiki ta būklė, bet ji dar pakenkčiama, normali, su tokiais pusė Lietuvos dyzelių važinėja ir labai nevargsta, kol dar labiau neužsikemša.

Palikta pas mane mašina porai savaičių ir bus sėkmingai to filtro atsikratyta :)

 

Kažkaip dabar vis sutinku žmonių, kurie realiai nori turėti tą sistemą veikiančią. Tai klausia ir naujo filtro kainos, ir skysčio kainos, prieš priimdami sprendimą, ar jo atsikratyti.

bet dauguma suzinoje , filtro kaina , + eolio , tai vieningas sutarimas , kad salinam lauk :):D


  • 0

#164 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 04 - 12:47

Šiai dienai taip. Bet ir Eolio, ir filtrų kainos mažėja, bent jau neoriginalių, tai ateity visaip gali būti :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#165 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 06 - 03:50

Na, kitos savaitės gale, jei žmonės neapgaus, žiūrėsim, kuo skiriasi šitas variklis Fordo kėbule, konkrečiai C-max. Žvakių lygmeny :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#166 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 spalio 06 - 15:14

is esmes nesiskiria niekuo, tik pas c-max'a sudinesnis priejimas, nei, tarkim pas Focus'a.:) bendrai pazejus fordo, peugeot'o, volvo, mazdos, tai is esmes visuose kebuluose skiriasi is dalies variklio aprengimas..o pas mazda pvz, stovi variklis itin dekingai, tai ar zvakes keisti ar turbo remontuot, viskas kaip ant delno.:) tik kad visi gamintojai, isskyrus psa, igrude tu varikliu kompus i posparnius, tai jei reikia rimciau kazka paprogramint issiiminet uzknisa, plius avarijos atveju labai daznai jie nukencia, jau kokiem 5, kaip minimum, teko is ecu nuolauzu istraukinet immo informacija ir t.t. kad priprogramint kita ecu.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#167 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Parašyta 2016 spalio 06 - 22:21

Šendien užstrigus gazo pedalui uz kilimėlio šoko apsukos iki max ir fapas padarė pokšt - atsidarė.Ta proga buvo ir pašalintas,ar galima važinėt neišprogramavus ? skyščio ņėra .
  • 0

#168 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 spalio 06 - 22:31

Šendien užstrigus gazo pedalui uz kilimėlio šoko apsukos iki max ir fapas padarė pokšt - atsidarė.Ta proga buvo ir pašalintas,ar galima važinėt neišprogramavus ? skyščio ņėra .

Pokst? :D Negalima, uzsierrorins ir prasides nesamones.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#169 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 07 - 10:46

Kurį laiką galima, bet negaišk. Įsimes klaida "Filter absent" ilgainiui.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#170 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Parašyta 2016 spalio 10 - 13:43

vamzdis tiesus nebėra fap elektriškai atjungtas ir tuo pačiu egr su taurius pagalba.

Tik dabar po kelionių pastebėta ikirus tepalo varvėjimas kažkur už tepalo filtro po termostatu apibėgusi gr. dėžė . gal kam yra taip buve.ar ten yra koks tepalo vazdelis ar tep.slėgio daviklis ?


  • 0

#171 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2016 spalio 12 - 00:13

vamzdis tiesus nebėra fap elektriškai atjungtas ir tuo pačiu egr su taurius pagalba.

Tik dabar po kelionių pastebėta ikirus tepalo varvėjimas kažkur už tepalo filtro po termostatu apibėgusi gr. dėžė . gal kam yra taip buve.ar ten yra koks tepalo vazdelis ar tep.slėgio daviklis ?

tepalas dazniausiai bega 1.6 hdi per :

1. Voztuvu apsauginis dangtelis(plastmasinis).

2. alsuoklis

3. turbinos tepimo vamzdelis(issiplaka vamzdelio ivore).

4.karterio apsauginio dangcio tarpine


  • 0

#172 c-preg

c-preg
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 307sw 1.6hdi

Parašyta 2016 spalio 13 - 15:02

tepalas dazniausiai bega 1.6 hdi per :

1. Voztuvu apsauginis dangtelis(plastmasinis).

2. alsuoklis

3. turbinos tepimo vamzdelis(issiplaka vamzdelio ivore).

4.karterio apsauginio dangcio tarpine

šitie nepasitvirtino . radau nesandaruma tarpgalvio kampe už termostato -kuro filtro ,čia turbūt po grandinės keitimo neužsisandarino .


  • 0

#173 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 13 - 20:44

is esmes nesiskiria niekuo, tik pas c-max'a sudinesnis priejimas, nei, tarkim pas Focus'a. :) bendrai pazejus fordo, peugeot'o, volvo, mazdos, tai is esmes visuose kebuluose skiriasi is dalies variklio aprengimas..o pas mazda pvz, stovi variklis itin dekingai, tai ar zvakes keisti ar turbo remontuot, viskas kaip ant delno. :) tik kad visi gamintojai, isskyrus psa, igrude tu varikliu kompus i posparnius, tai jei reikia rimciau kazka paprogramint issiiminet uzknisa, plius avarijos atveju labai daznai jie nukencia, jau kokiem 5, kaip minimum, teko is ecu nuolauzu istraukinet immo informacija ir t.t. kad priprogramint kita ecu. :)

Ne taip ir baisu, nusirenka per pusvalandį viskas ten, atgal dar greičiau susirenka, nes jau atsimeni kaip.

 

Na, tai šiandien nulaužiau savo pirmą žvakę. Buvo mirtina, judėjo į abi puses tik po gal du smulkiadančio traškučio dantis, ir lūžo net ne elementas, o atlūžo nuo korpuso viršutinė dalis, tai yra sukimo galvutė, tiesiai virš sriegio. Tai kadangi taip važiuoti nepavojinga, nes įkristi žvakė, kurios elementas liko sveikas, negali nei teoriškai, nei praktiškai, tai palikta su trim naujom žvakėm ir atiduota mašina, nes reikia važiuoti žmonėms.

Didelis AČIŪ Pauliui, kuris visada padeda patarimais, ir paguodimais, o kartais ir laisvos formos pamąstymo tipo konsultacija, kai nežino kažko taip pat, kaip aš, ir panašiai :)

 

Ne veltui ir šiuo atveju ten pasirodė sudėtingas atvejis, kad nusprendžiau nesiimti jos traukti. Paskambinau Pauliui, sakė jis gali pabandyti, bet tik po kokios savaitės, nes ten gali būti daug reikalų. Paskambinau žmogeliui, kuris man pernai traukė su hidraulika purkštukus ir pasakojo, kad moka lengvai ištraukti visokias nulūžusias žvakes, tai ir jis pasakė, kad šitoks atvejis labai sudėtingas ir jis nesiims. Davė kito žmogaus numerį, rytoj bandysim prisiskambinti, nes šiandien nepavyko.

Kas įdomiausia, kitos trys buvo tokios draugiškos, kokių retai sutinki netgi RHR 100kw varikliui. Tikėjausi ir ketvirtos draugiškos, bet iškart pabandės supratau, kad nebus lengva. Papildomai atsikaitinau dar valanda variklio darbo, bet nieko gero nebepadėjo. Elementas truputį irgi judėjo, nes girgžtelėjo kelis kartus, bet reikėjo sukti per sunkiai, kad jį sujudintum nors truputį, tai galiausiai tiesiog pavargo išorė ir trūko.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 spalio 13 - 20:46

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#174 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 spalio 13 - 21:04

Kaip krikstynos :D Dziugu, kad pailaikot viens kita :)). Dar svarbu, kad klientas nebutu belzabubas koks ir suprastu, kur kreivu ranku pasekme, o kur jau nieko ir tiesiom nepadarysi :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#175 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2016 spalio 14 - 06:50

Tadas1991 o ka reiskia "papildomai atsikaitinau valanda variklio darbo"? Nori pasakyt kad keiti zvakes karstam varikliui?
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#176 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 14 - 07:33

Tadas1991 o ka reiskia "papildomai atsikaitinau valanda variklio darbo"? Nori pasakyt kad keiti zvakes karstam varikliui?

Būtent taip ir ne kitaip. Nes šitiems pagrinde lūžta ne korpusas, o elementas, o elementas lūžta dėl to, kad jį užspaudžia dėl neveikiančios žvakės susikaupęs žvakės lizde nagaras. Karštas nagaras daug lengviau judinasi. O jei sunkiai judinasi, tai pajudini šiaip taip į abi puses ramiai pamažu po truputį, dar papildomai užsivedi, kad truputį praspjaudytų tą vietą, kur galbūt pajudėjo kažkas, ir tada jau eini kovot rimtai.

Čia irgi sriegis korpuso buvo judantis be problemų. Striginėjo grynai apačioje (jaučiasi juk ant rankos, ar spyruokliuoja, ar juda apatinė žvakės dalis) ir praktiškai trakštelėjo toj vietoj, kur neturėjo lūžti ir sukant rankeniuką tokia jėga, kokia niekada nelūždavo net elementas, nekalbant jau apie korpusą. Labai keista pasirodė, kai ėmė ir atsilaisvino rankeniukas. Sunku tikėti, nes buvo susuktos originalios BERU žvakės, bet gal brokuota žvakė papuolus. Ta prasme ne tai kad pati žvakė kokia ten bloga, bet gal buvo koks defektas nežymus korpuso toje vietoje, susilpninęs maksimalią galimą sukimo jėgą. O gal paprasčiausiai pats per daug sukinėjau pirmyn atgal po tuos kelis milimetrus, stipriau spausdamas. Nes paprastai tokiu stiprumu sukti trunka daug trumpiau. Kol truputį pralaisvini, o tuomet jau kai pradeda judėti - dirbi ilgai, didesne eiga ir maža jėga.

Plius, šiltam motorui lengviau lenda vidun per sriegį visokie pagalbiniai purškalai. Aišku, daug jų nugaruoja, bet ta dalis, kuri nenugaruoja, prie tokios temperatūros yra daug skvarbesnė.

Seniems motorams, kur 12 arba 10mm trumpos žvakės su trumpu storu elementu, tai šaltam suku ir nesuku galvos. Elementą pas juos nulaužti rizikos labai maža, o šaltas plienas tvirtesnis ir malonesnis dirbti. Būna aišku ir tiems nulūžta, bet ten vienas iš tūkstančio atvejų, neskaitant nesvietiško užveržimo arba kitų kreivų rankų darbo įtakų galimybės.

Esu girdėjęs ir rimtesnių meistrų sakant, kad jei imi keist 1.6HDi žvakes, tai būtinai bent viena ar dvi nulūš, o gali ir visos... Pas mane kolkas 1/16. O RHRui, kur irgi yra gąsdinančių, kad lūžta, tai neskaičiavau, bet iš kokio pusšimčio dvi piktesnes sutikau. Tokias, kaip standartinės 1.6HDi, su kuriomis reikia pažaisti. O visos kitos būdavo vaikiškos - tiesiog suki ir išsuki, kaip traktorines :)

Kitą savaitgalį suksim RHRui dar vieną komplektą, žiūrėsim :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 spalio 14 - 07:41

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#177 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2016 spalio 14 - 09:17

Man visad visi sakydavo,jei suki zvakes lauk tai TIK ant salto motoro,nes gi karstas metalas pleciasi ir uzspaudzia viska..nzn...kazkada keiciausi savo 1.6hdi zvakes tai tik saltam dariau ir pirma kart gyvenime sitam hdi net stebejaus kaip lengvai pirmos 3 issisuko,ketvirta pasispyriojo bet irgi issisuko...va nesenai savo busui tikrinaus zvakes,zinojau is anksto kad viena negyva bet servisuos kai uzsukdavau niekas negalejo man jos atsukt sakydavo jei dar daugiau suksim nusuksim.O ant salto ryte atvares pabandziau ant bajerio as pats,pajudejo cypdama vis lengviau ir lengviau atrodo issisuko bet nesugebejau as jos istraukt.Susukau atgal,kita ryta sedu kurt tik Babax!:) Issove...isukau nauja ir likau nesuprates ar as cia nedasukau jos ar dar cia kazkas.
O kitos 3 zvakes dar originalios kaitina nors busas prabeges 760kkm
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#178 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 spalio 14 - 14:25

Keiskit ir likusias tris, nes kol kaitina, tol lengvai atsisuka :)

 

Pridaviau tą mašiną žmogui, kuris išsuka viską (bent apie jį taip sakė). Paduodamas raktelius, mačiau, kaip suko kažkokiam Chraisleriui, įsikibęs į raktą puse savo svorio, ir ta žvakė jam vistiek nenulūžo. Pažiūrėjau, tai iš akies ten pasirodė 10tukas. Nu tikrai ant tokios taip nelipčiau rimtai.

Bet aišku, tam, kad ištraukti nulaužtą, pirma reikia ją nulaužti. O jeigu niekaip nejuda, tai tenka ir daryti :)

Prieš tai dar su tokia spirale elektrine, įkaitinta iki raudonumo, užmovęs ant pačios žvakės, ją kaitino :)

Karštis yra gerai ten, kur prikepę stipriai. O kur neprikepę, neprilipę, neprirūdiję ir t.t., žodžiu normalus suteptas varžtas, tai žinoma šaltą geriau sukti, nes šaltas plienas yra daug stipresnis, negu karštas.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 spalio 14 - 14:25

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#179 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2016 spalio 14 - 16:28

Jau cia mes kazkur diskutavome tema ,ar geriau sukti ant salto ar ant karsto.Del to kad metalas, is kurio padaryta zake tampa silpnesnis ji ikaitinus iki 100 laipsniu  , tai kazin, bet kad aliuminio linijinis pletimosi koeficiantas yra tris kartus didesnis negu plieno tai sita tikrai zinau.


Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2016 spalio 14 - 16:32

  • 0

#180 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2016 spalio 14 - 18:20

Jau cia mes kazkur diskutavome tema ,ar geriau sukti ant salto ar ant karsto.Del to kad metalas, is kurio padaryta zake tampa silpnesnis ji ikaitinus iki 100 laipsniu , tai kazin, bet kad aliuminio linijinis pletimosi koeficiantas yra tris kartus didesnis negu plieno tai sita tikrai zinau.

Tai ant karsto sukti ar ant salto? :)
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013




Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0