Tadas1991 o ka reiskia "papildomai atsikaitinau valanda variklio darbo"? Nori pasakyt kad keiti zvakes karstam varikliui?
Būtent taip ir ne kitaip. Nes šitiems pagrinde lūžta ne korpusas, o elementas, o elementas lūžta dėl to, kad jį užspaudžia dėl neveikiančios žvakės susikaupęs žvakės lizde nagaras. Karštas nagaras daug lengviau judinasi. O jei sunkiai judinasi, tai pajudini šiaip taip į abi puses ramiai pamažu po truputį, dar papildomai užsivedi, kad truputį praspjaudytų tą vietą, kur galbūt pajudėjo kažkas, ir tada jau eini kovot rimtai.
Čia irgi sriegis korpuso buvo judantis be problemų. Striginėjo grynai apačioje (jaučiasi juk ant rankos, ar spyruokliuoja, ar juda apatinė žvakės dalis) ir praktiškai trakštelėjo toj vietoj, kur neturėjo lūžti ir sukant rankeniuką tokia jėga, kokia niekada nelūždavo net elementas, nekalbant jau apie korpusą. Labai keista pasirodė, kai ėmė ir atsilaisvino rankeniukas. Sunku tikėti, nes buvo susuktos originalios BERU žvakės, bet gal brokuota žvakė papuolus. Ta prasme ne tai kad pati žvakė kokia ten bloga, bet gal buvo koks defektas nežymus korpuso toje vietoje, susilpninęs maksimalią galimą sukimo jėgą. O gal paprasčiausiai pats per daug sukinėjau pirmyn atgal po tuos kelis milimetrus, stipriau spausdamas. Nes paprastai tokiu stiprumu sukti trunka daug trumpiau. Kol truputį pralaisvini, o tuomet jau kai pradeda judėti - dirbi ilgai, didesne eiga ir maža jėga.
Plius, šiltam motorui lengviau lenda vidun per sriegį visokie pagalbiniai purškalai. Aišku, daug jų nugaruoja, bet ta dalis, kuri nenugaruoja, prie tokios temperatūros yra daug skvarbesnė.
Seniems motorams, kur 12 arba 10mm trumpos žvakės su trumpu storu elementu, tai šaltam suku ir nesuku galvos. Elementą pas juos nulaužti rizikos labai maža, o šaltas plienas tvirtesnis ir malonesnis dirbti. Būna aišku ir tiems nulūžta, bet ten vienas iš tūkstančio atvejų, neskaitant nesvietiško užveržimo arba kitų kreivų rankų darbo įtakų galimybės.
Esu girdėjęs ir rimtesnių meistrų sakant, kad jei imi keist 1.6HDi žvakes, tai būtinai bent viena ar dvi nulūš, o gali ir visos... Pas mane kolkas 1/16. O RHRui, kur irgi yra gąsdinančių, kad lūžta, tai neskaičiavau, bet iš kokio pusšimčio dvi piktesnes sutikau. Tokias, kaip standartinės 1.6HDi, su kuriomis reikia pažaisti. O visos kitos būdavo vaikiškos - tiesiog suki ir išsuki, kaip traktorines
Kitą savaitgalį suksim RHRui dar vieną komplektą, žiūrėsim
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 spalio 14 - 07:41