
Peugeot 307 sunkiai vedasi
#1
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 06:19
#2
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 07:58
#3
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 10:36
#4
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 10:47

#5
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 11:38
#6
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 12:21
#7
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 13:35
#8
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 16:32
#9
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 16:53
#10
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 17:52
#11
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 18:42
#12
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 19:03
Čia biškį ne į temą, bet lygiai taip pat kaip tau man buvo su senuoju 406, tiesa TD varikliu, ir kaltas buvo kuro filtro korpusas, kuris vos vos drėko, kitaip tariant gaydė orą. Pastovėdavo iki 7 valandų - vedėsi kaip bitė. Tik pastovi daugiau, ir amen, suki belenkiek, plius kai šalta labai dar sunkiau užkurt. Čia tiesiog pamastymui, gal gedimų paieškot ne vien sudėtinguose dalykuose kaip purkštukai, kuro surbliai ir t.t., gal ta mistika ne tokia ir mistinė gali pasirodytilygiai ta pats su maniskiu 406 2.0hdi. kai lauke maziau +10, tai ryte reikia kokiu 15s sukti starteriu kad uzkurtu. bet tik tada jei pastovi ilgiau nei kokias astuonias valandas nekurtas, o kai pastovi 6h, kad ir 0 silumos lauke, vistiek kurias iskart. o tik pastovi ilgiau ir reik zulint starteriu.. akumas naujas, zvakes naujos, sildo jas gerai. zdz mistika...

#13
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 19:11
Identiska beda ir pas manelygiai ta pats su maniskiu 406 2.0hdi. kai lauke maziau +10, tai ryte reikia kokiu 15s sukti starteriu kad uzkurtu. bet tik tada jei pastovi ilgiau nei kokias astuonias valandas nekurtas, o kai pastovi 6h, kad ir 0 silumos lauke, vistiek kurias iskart. o tik pastovi ilgiau ir reik zulint starteriu.. akumas naujas, zvakes naujos, sildo jas gerai. zdz mistika...

#14
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 19:26
#15
Parašyta 2013 rugsėjo 30 - 20:20
ant hdi oro gaudyt negali, nes yra bake siubliukas ir pakelia kura iki siurblio, tad su oro gaudymu variantas atkrenta:)Čia biškį ne į temą, bet lygiai taip pat kaip tau man buvo su senuoju 406, tiesa TD varikliu, ir kaltas buvo kuro filtro korpusas, kuris vos vos drėko, kitaip tariant gaydė orą. Pastovėdavo iki 7 valandų - vedėsi kaip bitė. Tik pastovi daugiau, ir amen, suki belenkiek, plius kai šalta labai dar sunkiau užkurt. Čia tiesiog pamastymui, gal gedimų paieškot ne vien sudėtinguose dalykuose kaip purkštukai, kuro surbliai ir t.t., gal ta mistika ne tokia ir mistinė gali pasirodyti
#16
Parašyta 2013 spalio 01 - 05:48
#17
Parašyta 2013 spalio 01 - 07:23
#18
Parašyta 2013 spalio 01 - 07:44
Temperaturos parodymai reikalingi ne tik, kad kompas zinotu kiek kaitint zvakes. Juk dar jis ir ankstina degima uzvedimo metu priklausomai nuo temperaturos. O gal ir po uzvedimo dar kazkiek. Temperaturos dacika gali pasitikrint su testeriu tik reiks susirast, kokia varza kokia tempertatura atitinka. Be to, atjungus temperaturos dacika ant situ varikliu kompas nusprendzia, kad variklio temperatura yra "labai auksta" o ne "labai zema". Todel keista, kad tau lengviau sekesi uzvestišiandien ryte pamėginau atjungt temperatūros daviklį ir vest, užsivedė truputį greičiau, bet vistiek reikėjo kokių 15 prasukimų, ir užvedus pulsavo variklis taip kaip, kad nedirbtų koks cilindras, dar pastebėjimas, kad atjungus daviklį pakaitinimo lemputė šviečia žymiai ilgiau, o su davikliu užgesta iškart įjungus degimą, ar be daviklio normalu, kad taip netolygiai dirba variklis ar rimtai su žvakėm problema?

#19
Parašyta 2013 spalio 01 - 08:35
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#20
Parašyta 2013 spalio 01 - 09:54
jei pas tave 80kw variklis, tai kuras kad ir nusestu, kai ijungi degima siurbliukas bake kura pakelia iki siurblio.o dėl kuro nusėdimo? kur, kaip kas ten stovi? įmanoma, 307, kad nusėstų kuras?
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0